Dan Cata Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Michelin anakee adventure dar is 80 - 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 La douashdoi de ani de la iesire de pe poarta fabricii a ajuns la mine. Si dupa atatia ani tot o motocicleta f faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 21, 2019 Share Postat Octombrie 21, 2019 Am montat pinioanele Lennies sprochets pe 1150GS De fapt mecanicul le-a montat https://boxer-performance.com/rocket-sprockets/ Le-am luat de la @ Dan Cata , caruia ii si multumesc pe aceasta cale . Impresii dupa 300 km de la montaj: - cuplu mai de jos - mult mai smooth motoreta la acceleratie , mai ales la viteza mica - in overdrive merg acum cu 90km/h fara sa fie subturata , inainte pe la 110 se simtea cel mai bine - din ce impresii am mai citit pe la altii ca ar scadea consumul (eu nu am facut calculul,ca oricum am tras de gaz ca un apucat cu un mare ranjet pe fata :))) Din punctul meu de vedere merita toti banii , se cam transforma motorul - in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 1, 2019 Share Postat Noiembrie 1, 2019 (editat) Vand 2 R1100GS. Unul impecabil, gata de drum la 3000 euro si unul care necesita ITP, asigurare si lichide proaspete la 2000 de euro. Asta al doilea urma sa devina motorul meu de offroad. Din nefericire nu mai pot sa ma urc pe bestii din motive sciatice. Daca are careva un rebel 500 prin garaj, sau ceva cruzer modern super usor si cu saua super joasa (adica motor de gagici), le dau pe ambele pe unul de-ala . Puteti face misto, nu ma supar Nu am poze recente. La cerere pot face inclusiv live-uri. Editat Noiembrie 1, 2019 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 (editat) Mică problemă la un 1100 GS din 1994: pornește foarte greu, ajutat de baterie auto și de spray. Dacă pornește, uneori nu tine relantiul. Am schimbat așa: ulei, ambele filtre, curățat bujii (ceva mă face să cred că și ele ar fi vinovate), curățat injectoare, montat furtunuri noi la rezervor. Benzină este, dar cam veche, va fi golit rezervorul și pus gaz proaspăt. Înainte să schimb uleiul a pornit foarte greu, azi nu am mai chinuit electromotorul. Scânteie dă, presiune in injectoare este. Bateria însă se descarcă destul de repede, am impresia că și asta influențează pornirea. Aveți vreo idee? Și încă ceva: omul mi-a adus un arculet, căzut, zice el, de la clapeta cilindrului 2. E un arc lung de cca 8 cm, diametru de vreo 4 mm. Unde se agață respectivul arc? Editat Mai 20, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Schimba benzina si vezi cum face dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 (editat) A mers ok la relanti când am încălzit uleiul, înainte de schimb. Na, motoretă cu personalitate: pornește doar dacă vrea boxerul ei. Proprietarul spune că a pornit-o astă iarnă, lejer. Eu cred că e combinația: benzină-bujii-baterie. Dacă e cu senzorul Hall, e groasă. Editat Mai 20, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Dacă ar fi holul n-ar porni deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Recepționat. Dau de veste dacă rezolv ceva, dar parcă i-aș recomanda omului niște bujii. E musai cu doi electrozi sau merge mai ok cu Iridium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2020 Admin Share Postat Mai 21, 2020 Nu trebuie iridium. Cauta NGK sau altceva, nu Bosch. Paradoxal, deși Bosch este de prim montaj, nu se simte bine cu ele. Legat de pornire, se aude pompa de benzină când pui contactul? Mai cad și astea. Ar trebui schimbat și filtrul de benzină din rezervor, deși nu are treabă cu pornirea, dar poate duce la un mers defectuos și în final la defectarea pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2020 Share Postat Mai 21, 2020 Da, pompa sună bine, este presiune pe furtunuri (testat). Bujii are NGK, dar am uitat să le pozez când le-am scos. Încerc mâine să demontez pompa și cu ocazia asta văd și ce-i în rezervor. Legat de arculețul ăla, unde e locul lui, că pare a fi de la clapeta cilindrului 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Eu am pățit ca mergea... si pe urma nu a mai mers...a venit Dan pe la mine.. a pornit... nu a mai pornit.. era senzorul Hall Din ce am mai citit se duc drecu firele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Azi vin bujiile și filtrul de benzină. Wish me luck! Benzină scot din mobra mea. Anunț ce-am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Acum 20 minute, mishu_dark a spus: Eu am pățit ca mergea... si pe urma nu a mai mers...a venit Dan pe la mine.. a pornit... nu a mai pornit.. era senzorul Hall Din ce am mai citit se duc drecu firele Eu am spalat mobra si nu a mai pornit. Il sun pe Dan si ii spun ca nu mai porneste la care el...ai spalat-o,nu? Dupa ce mi-a schimbat senzorii Hall nu am mai avut probleme . In alta ordine de idei, am luat parbrizul recomandat de colegi(multumesc pe aceasta cale!), ZTechnik , adica asta :https://www.louis.eu/artikel/z-technik-v-stream-windshield/10006410 Dupa 100 km pot sa spun ca sunt super multumit.Turbioanele din umeri au disparut, liniste si pace. M-a sunat pe intercom cineva si eram cu viziera deschisa pe la 130, ma auzea si il auzeam perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Au venit piesele. Care e turul, conducta de sus? E conducta de jos. . Mergeee! A înviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 (editat) Ză reânviem topicul că îndată face anul... Cu apărătorile colegului ZigZag nu m-am putut pricopsi, așa că am mișcat mâinile lenevite, mai mult mașina.. până am procurat Inox, Covor cauciucat cu insertie, Burghie HSS G/R și niscai idei(idiotenie poate nu..). De data asta preșurile nu vor mai fi prinse riscant de fereastra cilindrului, ci direct de crashbarul Hepko Becker, iar lamelei de jos i se va permite mobilitate. ZZ posibil sa fie și Top. Vă aștept părerile, poate aduc îmbunătățiri. Ups am uitat! că încă am la copertă RTul si nici nu l-am pus pe anunțuri, da-este de vânzare... Presurile sunt pt noua achiziție GS1150 Editat Februarie 17, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Nu inteleg ce era riscant la cum le-au prins cei de la Wunderlich, da pana la urma putin conteaza, tu sa fii multumit. Am avut asa ceva pe gsa, o investitie foarte buna, si-au meritat banii din plin. Recomand si extensia la aripa fata si aparatoare spate. Am scapat de mult jeg dupa ce am montat treburile astea. Eu le-am luat de la wunderlich, dar se pot face si acasa daca ai cu ce. Mi-a placut mult 1150 gsa, o motocicleta super faina, s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Da Gabishor, super fain Adv tau, felicitări lui Ish pt achiziție! Nu am GSA ci numai GS, dar VREAAAAAAU PARBRIZUL ca pe moto tău!!! Cat despre prinderea presurilor, asa am socotit eu... Sa menajez corpul cilindrilor din alu/filetele M6, motorul sa își vadă de sănătatea lui... Pt asta ma voi prinde de crashbar. Are si motoreta mea prelungirea aripii față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Vezi dacă găsești aici ce îți place, urmează să dau o nouă comandă pentru un 1200LT și nu ar strica să împărțim transportul (20 euro + comision interbancar, vreo 6-10 lei). Nu-s la prima comandă. Dacă te interesează pe tine (sau altcineva), lasă vorbă, deja s-a obișnuit polonezul cu mine. https://www.mgg.com.pl/eng/index.html?fbclid=IwAR198Q1HP5Gm29FuFl0N5htAzKy0AkSMPomy3hbIY75NX4bffjP6FsazH6I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Da Lucian! Intereseaza-te, poate polonezul (contra cost notmal) sa imi dea întăriturile suplimentare contra vant si suportii pt evazare - cei laterali? Am GS dar banuiesc ca trebuie ceva adaptat pt GSA. Daca ma pot prinde la a mea pt montajul astuia, atunci asta mare il vreau pt ca nu fac off-road. Orientativ am atasat poza cu genul de cadru si se vede si evazarea prinderilor. Intreb de suplimentare, pt ca parbrizul polonez este si el mare, dar.. 4mm. Fata de Givi 5mm ori unele asa mari chiar de 6. Editat Februarie 18, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Dacă îmi scrii în engleză textul respectiv, aflăm cât de curând. Dă-mi link cu ce te interesează și scrie cerința, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Dragos, ce ai postat tu acolo e un 1150 GSA cu parbriz de ztechnik. Parbrizu ala e f mare, are 58 cm inaltime si fara cadru ala nu-l poti monta. Esti sigur ca vrei ceva atat de mare? Ca idee, eu am aproape 2m si am pus pe 1200 tot ztechnik, cel mai mare (are 59 cm), dar 1200-le are deja cadrul respectiv. De ce nu mergi pe varianta pentru GS de la Ztechnik? AI doua variante de 46 si 51 cm inaltime. Poti monta si parbrizul stock de pe gsa, dar ai nevoie de distantierele alea stanga/dreapta si daca aduni pretul la distantiere si parbrizul de gsa, e posibil sa te apropii de pretul unui ztechnik nou (in jur de 200 euro). Editat Februarie 18, 2021 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. Asa da, as elimina necesitatea distantierelor.. Editat Februarie 18, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 N-o sa ai niciodata pe GS aceeasi protectie ca pe RT, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Cel mare are height 51 cm, width 47 cm si cel mai mic height 46 cm, width 46 cm. Masoara si tu ce ai acuma si vezi daca te ajuta sau nu. Cauta si review-uri pe net, ca sunt destule. N-am exeprienta cu astea, dar mai ai variante si de la Givi, Vario Screen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Multumesc Gabyshor, consideri ca pt 1,86 cel mare de 51 ar fi prea mare? Si ia sa vedem ce a iesit cu aparatorile. Astept ochii critici dar constructivi. Inclusiv Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.