Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Dragos, ce ai postat tu acolo e un 1150 GSA cu parbriz de ztechnik. Parbrizu ala e f mare, are 58 cm inaltime si fara cadru ala nu-l poti monta. Esti sigur ca vrei ceva atat de mare? Ca idee, eu am aproape 2m si am pus pe 1200 tot ztechnik, cel mai mare (are 59 cm), dar 1200-le are deja cadrul respectiv.

De ce nu mergi pe varianta pentru GS de la Ztechnik? AI doua variante de 46 si 51 cm inaltime.

Poti monta si parbrizul stock de pe gsa, dar ai nevoie de distantierele alea stanga/dreapta si daca aduni pretul la distantiere si parbrizul de gsa, e posibil sa te apropii de pretul unui ztechnik nou (in jur de 200 euro).

$_59.JPG

46637664396.jpg

l_SPBMSZ2240R1150GS.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. 

De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. 

Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. 

Asa da, as elimina necesitatea distantierelor.. 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa ai niciodata pe GS aceeasi protectie ca pe RT, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea.

Cel mare are height 51 cm, width 47 cm si cel mai mic height 46 cm, width 46 cm.

Masoara si tu ce ai acuma si vezi daca te ajuta sau nu.

Cauta si review-uri pe net, ca sunt destule.

N-am exeprienta cu astea, dar mai ai variante si de la Givi, Vario Screen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic John, am avut ceva ani varianta de la Wunderlich, inclusiv mers pe cod rosu de canicula prin Grecia, trafic bara la bara prin Atena in mijlocul verii si n-am simtit nici o diferenta...

 

Dragos, cel de 51 nu cred ca e prea mare, dar tu stii cel mai bine cat iti trebuie. Ca idee ai masurat de cat e al tau?

Si ai facut ceva km cu motoru in configuratia stock?

Critic as zice ca arata urat cum sunt prinse de crash bar. Pe de alta parte, sunt convins ca ale tale sunt mult mai grele decat cele de la Wunderlich si poate nu era bun pentru tine acelasi sistem de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc MULT pt opinii. 

Nu ma tem de racire, daca e sa ne gandim la carenele RTului, ce sa mai zicem? 

Da, posibil sunt mai grele fiind si mai mari, de asta le-am prins de crashbar. 

Am mers anul trecut vreo 3000km. Nu mai vreau sa fiu cu picioarele leoarcă. 

Parca as ascunde diagonalele sub cilindrii, dar chiar in față? Tot nu. 

Si da, parbrizul stock este o gluma proastă 6pt cei peste 160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, raducanescovan a spus:

@TeDy'M , ai fost la Piatra Neamt si ai probat GS-ul meu care avea parbrizul Ztechnik, cel de 46x46...

Nu ti-ai facut o idee atunci?

Din punctul meu de vedere merita toti banii (si nu e chiar ieftin).

Nu mai rasuci cuțitul in rană 😅😢

Nu prea am apucat sa analizez parbrizul, ca atentia mi-au furat-o gumele Mitas.. Totuși am observat ca ar fi fost binevenit un cadru de rezistenta contra vântului. 

 

Fără glumă acum, văd daca Lucian găsește la polonii aia ȘI distanțiere, dacă nu asta e, va veni vremea pt alti 200E investiți in Ztechnik de 51. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Lucian. 

.. Parca imi creste inima..

Nu sunt ultimul nebun ce cauta solutii pt protectii suplimentare. 

Se simte nevoia lor pt strada. 

 

IMG_20201118_172548.jpg

IMG_20210219_095601.jpg

IMG_20210107_202220.jpg

IMG_20210106_210335_1.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nimic!

La a mea am rezolvat rapid cu un deflector, ți-am zis și ieri la telefon, deși pe Vstrom nu se poate vorbi de cine știe ce protecție la vânt. Vara însă îmi vine uneori să scot și handguard-urile, de la 25-27 de grade în sus mă cam încălzesc. Dar când plouă- sunt de aur!

Vesti proaste...

Screenshot 2021-02-19 190222.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

John17, Dar de protectia RTului, ce mai e de zis? 

Făcând ture intinse, mai mult m-aș simti deranjat de ploaie si vant, decât de căldură (de asta se pot plânge cei care fac paradă ori la blocarea în trafic..) 

 

Si atunci sa îmi fac griji la GS pt cilindrii aerisiti, de presurile roților ce stau in SPATELE cilindrilor? 

 

Deținând RT-ul 10ani... A venit timpul sa fac o mica schimbare-tot conservatoare Boxer si ABS aceeasi generatie. 

Deci RT-ul este disponibil. 92500km

 

IMG_20200915_095921.jpg

IMG_20200809_121501.jpg

IMG_20200825_074608.jpg

IMG_20200710_165913.jpg

IMG_20210219_235834.jpg

IMG_20210219_235619.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Spre a înțelege un anumit zgomot la mersul constant, cu toate ca teoretic mi-ar fi fost greu.

 

As fi zis ca punctul central al axului momentul rămâne 0.

Si totusi poate că de la centru până la nuturile angrenajului înseamnă acel ceva.

 

Pt mine a fost educativ. 

Spor și vouă celorlalți! 

 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 16.02.2010 la 18:18, Budd a spus:

A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire ;) Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers.

Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book.

So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150.

Hmm recitesc cele scrise cu mulți ani în urma, si acum ajung sa spun ca din contra, lipsa noului ABS ne ferește de multe batai de cap. 

Brembo Rules! 

SAVE_20201218_180349.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 11 months later...

Hmm, apă, paie si bătaie! 

Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. 

Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. 

La 14.07.2022 la 7:30, chirica.sorin a spus:

Se mai merita sa iei un 1100sau 1150 gs in 2022? 

SE MERITĂ DEPLIN!

prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. 

Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere:

Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! 

In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. 

Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări,

Satisfacțiile sunt garantate! 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, TeDy 'M a spus:

Hmm, apă, paie si bătaie! 

Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. 

Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. 

SE MERITĂ DEPLIN!

prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. 

Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere:

Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! 

In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. 

Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări,

Satisfacțiile sunt garantate! 

Mulțam de răspuns ,am luat-o deja de mai bine de jumătate de an , schimbat și ceva injectoare de generație mai nouă ,chip de la John gemi,bord digital etc , am făcut deja și un drum destul de lung in Turcia și o porțiune serioasa de offroad ,per ansamblu sunt foarte mulțumit 

IMG20230607194343.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna,

poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)?

Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop).

Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica.

Multumesc frumos!

Tibi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, altis10 a spus:

Buna,

poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)?

Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop).

Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica.

Multumesc frumos!

Tibi

Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, chirica.sorin a spus:

Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație?

Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, altis10 a spus:

Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee.

Sau daca ai umblat in zona clapetelor de accelerație in ultima perioada vezi sa nu fie ridicată cămașa cablului la una din clapete peste acel guler metalic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...