gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Dragos, ce ai postat tu acolo e un 1150 GSA cu parbriz de ztechnik. Parbrizu ala e f mare, are 58 cm inaltime si fara cadru ala nu-l poti monta. Esti sigur ca vrei ceva atat de mare? Ca idee, eu am aproape 2m si am pus pe 1200 tot ztechnik, cel mai mare (are 59 cm), dar 1200-le are deja cadrul respectiv. De ce nu mergi pe varianta pentru GS de la Ztechnik? AI doua variante de 46 si 51 cm inaltime. Poti monta si parbrizul stock de pe gsa, dar ai nevoie de distantierele alea stanga/dreapta si daca aduni pretul la distantiere si parbrizul de gsa, e posibil sa te apropii de pretul unui ztechnik nou (in jur de 200 euro). Editat Februarie 18, 2021 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. Asa da, as elimina necesitatea distantierelor.. Editat Februarie 18, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 N-o sa ai niciodata pe GS aceeasi protectie ca pe RT, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Cel mare are height 51 cm, width 47 cm si cel mai mic height 46 cm, width 46 cm. Masoara si tu ce ai acuma si vezi daca te ajuta sau nu. Cauta si review-uri pe net, ca sunt destule. N-am exeprienta cu astea, dar mai ai variante si de la Givi, Vario Screen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Multumesc Gabyshor, consideri ca pt 1,86 cel mare de 51 ar fi prea mare? Si ia sa vedem ce a iesit cu aparatorile. Astept ochii critici dar constructivi. Inclusiv Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Eu zic că bavetele alea perturbă răcirea cilindrilor. Dar ce știu eu, posesor de mobră la care nu se pun atâtea extensii, prelungiri, apărători... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Nu stiu ce sa zic John, am avut ceva ani varianta de la Wunderlich, inclusiv mers pe cod rosu de canicula prin Grecia, trafic bara la bara prin Atena in mijlocul verii si n-am simtit nici o diferenta... Dragos, cel de 51 nu cred ca e prea mare, dar tu stii cel mai bine cat iti trebuie. Ca idee ai masurat de cat e al tau? Si ai facut ceva km cu motoru in configuratia stock? Critic as zice ca arata urat cum sunt prinse de crash bar. Pe de alta parte, sunt convins ca ale tale sunt mult mai grele decat cele de la Wunderlich si poate nu era bun pentru tine acelasi sistem de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Multumesc MULT pt opinii. Nu ma tem de racire, daca e sa ne gandim la carenele RTului, ce sa mai zicem? Da, posibil sunt mai grele fiind si mai mari, de asta le-am prins de crashbar. Am mers anul trecut vreo 3000km. Nu mai vreau sa fiu cu picioarele leoarcă. Parca as ascunde diagonalele sub cilindrii, dar chiar in față? Tot nu. Si da, parbrizul stock este o gluma proastă 6pt cei peste 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 @TeDy'M , ai fost la Piatra Neamt si ai probat GS-ul meu care avea parbrizul Ztechnik, cel de 46x46... Nu ti-ai facut o idee atunci? Din punctul meu de vedere merita toti banii (si nu e chiar ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Acum 15 minute, raducanescovan a spus: @TeDy'M , ai fost la Piatra Neamt si ai probat GS-ul meu care avea parbrizul Ztechnik, cel de 46x46... Nu ti-ai facut o idee atunci? Din punctul meu de vedere merita toti banii (si nu e chiar ieftin). Nu mai rasuci cuțitul in rană . Nu prea am apucat sa analizez parbrizul, ca atentia mi-au furat-o gumele Mitas.. Totuși am observat ca ar fi fost binevenit un cadru de rezistenta contra vântului. Fără glumă acum, văd daca Lucian găsește la polonii aia ȘI distanțiere, dacă nu asta e, va veni vremea pt alti 200E investiți in Ztechnik de 51. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Le-am trimis aseară mail, aștept răspuns. Nu știu dacă am explicat prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 (editat) Multumesc Lucian. .. Parca imi creste inima.. Nu sunt ultimul nebun ce cauta solutii pt protectii suplimentare. Se simte nevoia lor pt strada. Editat Februarie 19, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Pentru nimic! La a mea am rezolvat rapid cu un deflector, ți-am zis și ieri la telefon, deși pe Vstrom nu se poate vorbi de cine știe ce protecție la vânt. Vara însă îmi vine uneori să scot și handguard-urile, de la 25-27 de grade în sus mă cam încălzesc. Dar când plouă- sunt de aur! Vesti proaste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) John17, Dar de protectia RTului, ce mai e de zis? Făcând ture intinse, mai mult m-aș simti deranjat de ploaie si vant, decât de căldură (de asta se pot plânge cei care fac paradă ori la blocarea în trafic..) Si atunci sa îmi fac griji la GS pt cilindrii aerisiti, de presurile roților ce stau in SPATELE cilindrilor? Deținând RT-ul 10ani... A venit timpul sa fac o mica schimbare-tot conservatoare Boxer si ABS aceeasi generatie. Deci RT-ul este disponibil. 92500km Editat Februarie 20, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 La rt curentul "îmbracă" chiulasa, punând sorțul ăla în spate practic pe sub cilindru circulă mult mai puțin aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 26, 2021 Share Postat Aprilie 26, 2021 (editat) Spre a înțelege un anumit zgomot la mersul constant, cu toate ca teoretic mi-ar fi fost greu. As fi zis ca punctul central al axului momentul rămâne 0. Si totusi poate că de la centru până la nuturile angrenajului înseamnă acel ceva. Pt mine a fost educativ. Spor și vouă celorlalți! Editat Aprilie 26, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 29, 2021 Share Postat Iunie 29, 2021 La 16.02.2010 la 18:18, Budd a spus: A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers. Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book. So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150. Hmm recitesc cele scrise cu mulți ani în urma, si acum ajung sa spun ca din contra, lipsa noului ABS ne ferește de multe batai de cap. Brembo Rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 5, 2021 Share Postat Decembrie 5, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirica.sorin Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Se mai merita sa iei un 1100sau 1150 gs in 2022? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 15, 2023 Share Postat Iunie 15, 2023 (editat) Hmm, apă, paie si bătaie! Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. La 14.07.2022 la 7:30, chirica.sorin a spus: Se mai merita sa iei un 1100sau 1150 gs in 2022? SE MERITĂ DEPLIN! prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere: Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări, Satisfacțiile sunt garantate! Editat Iunie 15, 2023 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirica.sorin Postat Iunie 15, 2023 Share Postat Iunie 15, 2023 Acum 43 minute, TeDy 'M a spus: Hmm, apă, paie si bătaie! Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. SE MERITĂ DEPLIN! prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere: Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări, Satisfacțiile sunt garantate! Mulțam de răspuns ,am luat-o deja de mai bine de jumătate de an , schimbat și ceva injectoare de generație mai nouă ,chip de la John gemi,bord digital etc , am făcut deja și un drum destul de lung in Turcia și o porțiune serioasa de offroad ,per ansamblu sunt foarte mulțumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iunie 15, 2023 Share Postat Iunie 15, 2023 (editat) Pe asta am pozat-o în 2016 în Timișoara și am rămas impresionat: Editat Iunie 15, 2023 de Geologu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altis10 Postat Iulie 17, 2023 Share Postat Iulie 17, 2023 Buna, poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)? Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop). Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica. Multumesc frumos! Tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirica.sorin Postat Iulie 17, 2023 Share Postat Iulie 17, 2023 1 oră în urmă, altis10 a spus: Buna, poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)? Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop). Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica. Multumesc frumos! Tibi Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altis10 Postat Iulie 17, 2023 Share Postat Iulie 17, 2023 Acum 3 minute, chirica.sorin a spus: Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație? Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirica.sorin Postat Iulie 17, 2023 Share Postat Iulie 17, 2023 1 oră în urmă, altis10 a spus: Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee. Sau daca ai umblat in zona clapetelor de accelerație in ultima perioada vezi sa nu fie ridicată cămașa cablului la una din clapete peste acel guler metalic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.