Jump to content

Recommended Posts

Multumesc pt raspuns, nu stiu ce motocicleta ai tu, dar ai putea sa imi zici cu aproximatie cat ar costa o revizie generala la un r1150 gs adventure, daca ar trebui sa inlocuiesc ( sau remedia ) tot ce ai zi tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am zis eu era valabil pentru R1100GS - pe asta l-am avut eu.

 

Ah si uitasem sa zic - R1100 e cam urat cu spume; dar se poate face frumusel fara mari chinuri - pui ciocu de R1150 si gata :)

 

La R1150GS nu stiu bubele la prima mana, insa de prin citite stiu ca sunt mai fiabile decat R1100, in principiu pentru ca e un model evoluat direct din 1100 si fara schimbari majore. Cred ca era o buba cunoscuta la actionarea ambreiajului - una din pompe dadea chix.

 

Revizia generala ar insemna luat tot ce inseamna rulmenti, senzori, garnituri, angrenaje la verificat. Nu e usor de facut deloc. Daca a facut cineva recent o revizie generala, sunt si eu curios. Ambreiaju e cel mai funny de masurat, ca nu ai cum decat daca dai jos cutia! Oricum de cand incepe sa dea semne de oboseala mai mergi cu el o vreme, doar ca tre sa mergi atent.

 

Revizia normala costa aproximativ 100 lei si vreo ora de munca (uleiuri si filtru de ulei motor). D'asta generala nu stiu. Te duci si intr-o mie de iepuroi sau mai mult daca tre sa schimbi multe. Insa cam atat costa la orice moto!

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chemical: ia legatura cu dan_cata. Omul e extraordinar. Iti faci o programare la el, dai o tura la cluj, eventual te cazezi o noapte acolo si vizitezi orasul.

 

Eu am facut la el toate schimbarile de care zice @switch si sunt foarte multumit. Nu-ti pot zice exact cat a costat, ca le-am facut cumva in timp, dar totalul a iesit undeva la 2000-3000 de lei.

Pe langa toate cele zise de @switch, iti regleaza si supape/sincronizare si se schimba mersul considerabil. Si mai are si tot felul de chestii dezvoltate de el pt motoarele astea, facute de el la CNC.

 

Fa treaba cu el si n-o sa-ti para rau! Promit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic

 

Daca vii la mine, te poti urca pe motor. Te las si sa dormi pe el in garaj daca vrei :))

Eu am 1.96 cm si pozitia e super. La mersul in picioare nu era foarte confortabil, dar anul asta am montat si kit de coborare scarite + inaltatoare ghidon si sunt foarte multumit de rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gabysor multumesc pt amabilitate, saptamana asta nu pot dar saptamana viitoare as da o fuga puna la tine, din cate am vazut la profilul tau esti din Suceava, nu prea departe de mine. Am gasit un 1150 gs adventure in Polonia, pare in mintile lui si pretul e destul de ok. Daca gasesc cu ce sa il aduc m-as duce dupa el.

Gabysor imi poti spute te rog de unde ti-ai luat kitul de coborat scarite ? Inaltatoarele de ghidon pot sa mi le fac singur pe CNC din aluminiu.

Sunt ceva probleme cu furtunurille de frana si ambreaj, trebuie lungite ? La africa twin nu puteam sa inalt cu mai mult de 2 cm ghidonu pt ca nu permitea furtunu de frana si cablu de ambreiaj si am renuntat puna la urma pt ca cei 2 cm nu erau suficienti incat sa stau comod in picioare

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gabysor multumesc pt amabilitate, saptamana asta nu pot dar saptamana viitoare as da o fuga puna la tine, din cate am vazut la profilul tau esti din Suceava, nu prea departe de mine. Am gasit un 1150 gs adventure in Polonia, pare in mintile lui si pretul e destul de ok. Daca gasesc cu ce sa il aduc m-as duce dupa el.

Gabysor imi poti spute te rog de unde ti-ai luat kitul de coborat scarite ? Inaltatoarele de ghidon pot sa mi le fac singur pe CNC din aluminiu.

Sunt ceva probleme cu furtunurille de frana si ambreaj, trebuie lungite ? La africa twin nu puteam sa inalt cu mai mult de 2 cm ghidonu pt ca nu permitea furtunu de frana si cablu de ambreiaj si am renuntat puna la urma pt ca cei 2 cm nu erau suficienti incat sa stau comod in picioare

Kiturile le-am luat de pe wunderlich.de

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/ergo-footrest-lowering-25960-001-1.html

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/handlebar-riser-25810-022-1.html

 

inaltatoarele sunt de 35mm, nu a trebuit sa prelungesc nimic.

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inaltatoare de ghidon, am exact acelasi model de 20, 40 si 50 mm pt chidon de 22mm cat aveam pe africana. Pt noua motocicleta ma gandeam la modelul asta http://www.heavyduties.ro/accessories/

Chitul de scarite nu stiam exact cum arata, nu trebuie coborate si levierul de frana si schimbatorul de viteze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am zis eu era valabil pentru R1100GS - pe asta l-am avut eu.

 

Ah si uitasem sa zic - R1100 e cam urat cu spume; dar se poate face frumusel fara mari chinuri - pui ciocu de R1150 si gata :)

 

La R1150GS nu stiu bubele la prima mana, insa de prin citite stiu ca sunt mai fiabile decat R1100, in principiu pentru ca e un model evoluat direct din 1100 si fara schimbari majore. Cred ca era o buba cunoscuta la actionarea ambreiajului - una din pompe dadea chix.

 

Revizia generala ar insemna luat tot ce inseamna rulmenti, senzori, garnituri, angrenaje la verificat. Nu e usor de facut deloc. Daca a facut cineva recent o revizie generala, sunt si eu curios. Ambreiaju e cel mai funny de masurat, ca nu ai cum decat daca dai jos cutia! Oricum de cand incepe sa dea semne de oboseala mai mergi cu el o vreme, doar ca tre sa mergi atent.

 

Revizia normala costa aproximativ 100 lei si vreo ora de munca (uleiuri si filtru de ulei motor). D'asta generala nu stiu. Te duci si intr-o mie de iepuroi sau mai mult daca tre sa schimbi multe. Insa cam atat costa la orice moto!

 

ambreiajul e simpui de masurat .5-10 min. dai jos electromotorul si ajungi fix la placa de ambreiaj

» Post actualizat in 30 Nov 2016 21:09

jocul la supape e iarasi fix pix super usor de facut o tona de videouri pe net

mie mi se pare ca-i mai usor de lucrat la motorul asta decat la altele ...cel putin chestiile de mentenanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inaltatoare de ghidon, am exact acelasi model de 20, 40 si 50 mm pt chidon de 22mm cat aveam pe africana. Pt noua motocicleta ma gandeam la modelul asta http://www.heavyduties.ro/accessories/

Chitul de scarite nu stiam exact cum arata, nu trebuie coborate si levierul de frana si schimbatorul de viteze ?

se coboara si frana si schimbatorul, dar vine in kit cu tot ce trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma lamureste pe mine de ce filtrul de benzina e asa de special ...adica de unde pretul??? 20 eu aproximativ..cu ce e mai special fata de alt filtru pt injectie??

 

vreau sa-mi schimb si filtrul printre altele....m-am speriat de pret

tate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vre-un posesor de 1150 gs adventure amabil sa ma lase sa ma urc pe motocicleta lui 2 minute sa vad cum stau pe ea la cei 1,91 m inaltime ai mei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma lamureste pe mine de ce filtrul de benzina e asa de special ...adica de unde pretul??? 20 eu aproximativ..cu ce e mai special fata de alt filtru pt injectie??

 

vreau sa-mi schimb si filtrul printre altele....m-am speriat de pret

tate cele bune

M ai făcut sa zâmbesc, cred ca glumești dacă 20€ ți se pare scump!

 

LA un GS de 650 mi au cerut aproape 600 RON!!!!, da 6 milioane lei vechi!, de asta ce zici și numai pe original găsești, asa ca ia-l la bănuți aia! Eu am pus unu de mașină cu minore modificări merge...

 

Baftă,

 

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Pentru noul sezon vreau o noua baterie si nu stiu ce sa aleg! Imi puteti recomanda ceva la o calitate pret-calitate acceptabila? Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata ca nu mai tine!!..prea frig!!

post-10654-0-44512300-1482065549_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

M ai făcut sa zâmbesc, cred ca glumești dacă 20€ ți se pare scump!

 

LA un GS de 650 mi au cerut aproape 600 RON!!!!, da 6 milioane lei vechi!, de asta ce zici și numai pe original găsești, asa ca ia-l la bănuți aia! Eu am pus unu de mașină cu minore modificări merge...

 

Baftă,

 

Ovidiu

scump fata de restul .....gasit mahn la 60lei pe cod

eram curios ce-i asa special fata cele de masina ....alea nu-s tot pe injectie

ps gasit si curea alternator 25 lei continental ...in idea ca una-i 50 lei la magazine moto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Pentru noul sezon vreau o noua baterie si nu stiu ce sa aleg! Imi puteti recomanda ceva la o calitate pret-calitate acceptabila? Va multumesc!

Exide, speciala de BMW. Costa 400-500 de lei, functie de unde cumperi, si rezista 4-5 ani. Cu redresare pe iarna duce pana la 8 ani. Pe probate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exide cu GEL e cel mai bun compromis. O poti lua de la Autonet, e pana in 300. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele au fost achizitionate, da :D

Cica is Sf. Graal al 1100/1150, din review-uri, o sa incerc si eu sa vad cum merg :D

Trebuie sa imi tai niste suporti pentru ele, trebuie doar sa gasesc timp pt asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane..ai luat injectoarele separat sau set gata imperecheat de la nemti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru doritori de upgrade la intinzatorul de distributie stanga am eu unul de vanzare comandat pt. mine :( se pare ca ante.anteproprietarul a facut upgraedul

nu am verificat inainte

kitul full 350lei

» Post actualizat in 28 Dec 2016 11:34

:)

post-21543-0-46595900-1482924806_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...