Jump to content
Sign in to follow this  
sherky

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA

Recommended Posts

Buna, stie cineva ce inseamna campanie de service deschisa la BMW pentru R1150GS?

Am luat legatura cu cei de la BMW si mi-au spus ca pentru seria mea de sasiu sunt 2 campanii de service deschise - una este o repozitionare a unui cablaj dar cealalata este de inlocuire a unei componente electronice legate de functionarea catalizatorului . Si cica suny gratis... Poate cineva sa ma lamureasca mai exact despre ce anume e vorba? Multumesc....

 

Ai aflat despre ce e vorba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

In caz ca mai e careva interesat, asta e povestea cu mobra mea.

 

http://advrider.com/index.php?threads/hp-build-attempt-based-on-r1100gs.1263430/

 

E aproape gata... De fapt e functionala, o sa incerc sa fac timp sa pun poze cu totul.

Dan, cum mai stai cu constructia?

Edited by popp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tem ca trist.

 

Am bagat o gramada de bani si si mai mult timp in ea, si nu apuc sa ma dau. M-am dat ~ 30 km si se pare ca am coborat prea mult scaritele, drept pentru care le-am si rupt, cand m-am bagat printre niste bolovani mai inalti cu ele.

 

Drept urmare, trebuie sa renunt la a le cobora, sa le montez pe pozitia standard si sa ma dau cu ea asa.

Apoi, roata fata tot atinge din cand in cand evacuarea, asa ca bucsa de la triple clamp trebuie sa o mut in partea de jos, deasupra rulmentului, ca sa mai castig 25mm, si sa re-rutez evacuarea si mai sus ca sa nu mai loveasca in ea.

 

In rest, in cei 30 km care i-am facut, mobra e DE VIS! Nu am crezut ca ar putea sa mearga asa de bine si frumos. E docila, e grea dar nu simti asta, e ca un 990, asa o simt. Cu centru de greutate jos, te iarta de foarte multe. Pe bolovani nu tzopaie ca o capra, e stabila din cauza greutatii. Daca iti iei avant, urci pante care nu credeam a le putea urca cu mobra de 200+ kg :D

 

De ridicat pe o roata e extrem de usor, are o gramada de cuplu si suspensia fata e de vis si aia. Ma gandesc sa pun un grup cu rapoarte care sa ma avantajeze si mai mult, daca vrea careva sa faca schimb de rapoarte, pot faca o revizie completa la al meu cu rulmenti noi(33:11), pentru un grup cu 37:11 care se gaseste in stare naturala pe R850R sau R1100R.

 

Overall e de vis motocicleta. Ma bucur ca am facut asta, acum incerc sa imi dau seama cum pot face sa am mai mult timp ca sa ma pot bucura de ea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Așteptăm ceva filmări.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am si eu "niste" tristeti, in speranta ca poate ma poate ajuta cineva.

Mi se opreste motocicleta in mers. Daca tin acceleratia trasa sau o turez pe loc, merge - nu se opreste, dar daca dau treapta inferioara fara sa tin turatia sus, motorul e gata da sa moara si daca nu accelerez se opreste de tot.

Poate sa fie de la baterie, care este pe duca, am pus-o pe redresor in sezonul asta de 2 ori?

Sau sa fie de la seonzorii Hall ?

 

Pentru baterie aveti vreo recomandare?

Multumesc

Edited by oqkoq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are a face cu senzorii hall, aia ori merg ori nu merg, adica nu merge motorul.

La tine, cel mai probabil, nu is reglate admisiile sau is uzate. Vezi scripetii pe care stau cablurile de acceleratie, daca au joc radial, nu ar trebui sa aiba! Daca au, se pot repara, cu kit care le face ca noi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos. Incerc sa-mi gasesc timp sa desfac putin sa verific.


» Post actualizat in 07 Aug 2018 11:26

Nu am avut timp sa desfac momentan, stau foarte prost la capitolul timp. Am observat insa ca se opreste doar cand este rece motorul si virez la dreapta. Daca virez stanga nu are nici o problema indiferent cat de rece/cald este motorul.

Am specificat in ideea in care poate in viitor cineva o sa aiba aceeasi problema la un moment dat, si sa stie exact simptomele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.


» Post actualizat in 08 Aug 2018 06:33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.

» Post actualizat in 08 Aug 2018 06:33

 

Fix aia m-am apucat sa fac la al meu. Desfaci jugul, gauresti suruburile, dai contactul jos și te apuci de refacut firele. Am luat fire noi pe care le voi inadi undeva mai jos cu firele originale pentru ca sunt cam coapte in partea de sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.

Firele de la contact sunt prinse cu brida (soricel) si teoretic nu ar trebui sa fie o problema.

In timp posibil sa fi aparut probleme fiindca este montat un inaltator de ghidon de la HD si cu toate ca am observat ca nu sunt tensionate nu este exclus categoric sa fie problema de acolo insa nu inteleg de ce nu mai face probleme dupa ce se incalzeste foarte bine motorul, daca era de la contact, teoretic trebuia sa patesc asta tot timpul.

O sa fac tot posibilul sa-mi gasesc timp in weekend sa gasesc problema.

» Post actualizat in 09 Aug 2018 08:44

De la contact este si la mine. Desi sunt prinse cu bride firele de la contact, din cauza inaltatorului, cablurile de la ambreiaj si soc sunt destul de intinse si la fiecare viraj la dreapta pun presiune pe cablurile care ies din kilometraj.

Asadar ca sfat pentru cei care nu aveti probleme, verificati bine cursa de viraj stanga dreapta sa nu se agate in ceva, cablurile de la contact.

Multumesc pentru sfaturi si ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

De regula cand e la contact problema, ti se taie TOT ce e electric pe motor. Adica pui mobra pe cricul central, pui contactul, sucesti stanga dreapta de ghiodon si vezi daca iti opreste tot ce ai pe bord.

Sfatul meu e sa luati alte switchuri, is ~ 550 ron noi la BMW dar stii ca mai tine inca 20 de ani :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai exact asta am facut, am pus-o pe central si am rotit stanga dreapta, si intr-un punct fin in partea dreapta imi intrerupe tot.

Am observat ca daca este motorul cald, se opreste doar daca o pui in punctul ala in care taie alimentarea si o tii acolo, altfel daca treci peste zona respectiva are o pierdere de putere pe care nu o resimti acut in ghidon.

In schimb daca motorul este rece isi reia mai greu cursul de dupa "pana de curent" si de aceea imi da in nas si se opreste de tot.

M-ar ajuta daca mi-ai lasa un link cu switch-urile respective.

Multumesc

Edited by oqkoq

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce mobra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Share this post


Link to post
Share on other sites

intreruperile sunt ca si cum ti-ar sari un dinte la lant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

intreruperile sunt ca si cum ti-ar sari un dinte la lant?

 

Da, sau ca si cum nu ar mai primi benzina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anuleaza senzoru de cric si vezi daca mai face asa. Am patit ceva de genu la gsa.

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Vezi sa fie stranse bornele la baterie, prima data.

Apoi, din ce zici tu, m-as uita la filtrul de benzina, daca nu e schimbat in ultimii 122 de ani, schimba-l ca e vro' 80 ron. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica acelea. dar daca cumva ti se manifesta intr-o singura viteza (sa zicem 2 sau 3), e posibil sa ai probleme la cutie... ceea ce nu-ti doresc sa se intample vreodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva nevoie de un cadru cu acte de la un BMW 1100 GS din '99 inmatriculat in Romania?

Nu este un post comercial.

Nu ma intereseaza sa-l vand, pot sa fac un troc de maxim bun simt.

Am postat asta pentru ca la un moment dat am vrut sa cumpar o motocicleta, numai ca nefiind din UE ajungea prea mult inmatricularea si tare bine mi-ar fi prins un cadru inmatriculat deja in UE sau poate chiar in Romania, si m-am gandit ca poate daca cineva se afla intr-o situatie similara si asta l-ar putea ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie nevoie, nu il arunca inca :D

 

44387228_180950106162024_397649238292011

 

44398042_2313950035314131_41757405715261

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vai!!!! VAI!!! Cum mere dihania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...