Sari la conținut

Gopop-cea Mai Mare Teapa Posibila


danielmak3
 Share

Postări Recomandate

Salut.. Anu trecut am luat de la carrefour un Gopop eagle -42 de mil , am plecat cu el mergea bine demaraj , tot .Dupa 1 km mai mult de 30 nu mai lua la deal si pe aia abia ii lua . Trebuia ajutat si la plecare cu picioarele. Am fost la ei inapoi si mi-au zis sa ma duc la garantie ca e de la reglaje. Am fost la ei la service si m-au lamurit pe fata :Asa sunt astea chinezesti :Unu bun altu prost....Am sunat la director(Cristian Dan) de la reva , si m-a trimis la alt service.

Am ajuns acolo ... si m-au aburit pana la 3000 de km ca e de la rodaj.... dupa aia am fost si au zis ca e de la ambreiaj...MI-au schimbat 4 ambreiaje la el , au schimbat carburatorul , au incercat alta curea .... si tot la fel ... au reglat si tachetii si tot la fel ... Am schimbat si rolele de la variator ... dar variatorul nu am incercat altul pana acum . Chestia este ca sunt niste neseriosi la service mi-au luat bani de fiecare data ... si imi ziceau sa cumpar un scuter lovit si sa ii iau motorul de pe el sa il pun pe al meu la ei la service ... Mecanicul de la service le zicea la telefon celor de la reva ca e de la motor (ca cica e gresit din fabrica) trebuie altul si cei de la reva ii ziceau sa ma abureasca ... si asa a trecut un an ... si scuterul merge 30 la deal si 50 la vale si daca tii un picior jos nu pleaca asa ca :NU VA LUATI GOPOP CA SUNT CEA MAI MARE TEAPA -nu stiu ce sa ii mai fac la scuterul asta m-am saturat pana peste cap de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De protectia consumatorului nu ai auzit ? Apeleaza cu incredere la ei. Sunt avizi intotdeauna sa mai arda cate o amenda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De protectia consumatorului nu ai auzit ? Apeleaza cu incredere la ei. Sunt avizi intotdeauna sa mai arda cate o amenda :D

 

 

 

si eu ce primesc daca ei ia amenda?... daca ma crezi m-am saturat de 1 an de zile incontinuu ma rog de ei ...

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of of, mai mai...pe langa amenda, sunt obligati sa-ti rezolve problema. Daca poti dovedi (cu chitante ceva) tot ce ai povestit mai sus, poti ridica pretentia de a-ti fi schimbat scuterul pentru ca nu corespunde dpdv tehnic si nici nu au solutionat problema in 30 zile (sau 90, nu mai stiu sigur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of of, mai mai...pe langa amenda, sunt obligati sa-ti rezolve problema. Daca poti dovedi (cu chitante ceva) tot ce ai povestit mai sus, poti ridica pretentia de a-ti fi schimbat scuterul pentru ca nu corespunde dpdv tehnic si nici nu au solutionat problema in 30 zile (sau 90, nu mai stiu sigur).

 

 

chestia e ca nu au scris nimic pe cartea service , nici ca au schimbat ambreiajele nici ca au luat carburator de ep alt scuter si au pus la mine dar am martori ca de fiecare data am fost cu cineva, dar am si cerere oficiala depusa la ei si tot nu mi-au rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud de problema ta nerezolvata. Nu imi amintesc acum despre ce este vorba insa, te rog sa ma crezi pe cuvant ca niciodata, nici eu si niciunul dintre colegii mei, repet niciodata nu am cerut vreunui service sa "abureasca clientul". Imi pare rau ca ai o problema cu scuterul, problema ce nu a fost remediata de atata vreme, te rog sa ma suni luni in jurul orei 13.00 la 0766 112 112 pt ca sa vedem cum putem sa iti rezolvam problema. Voi posta eu insumi apoi, aici, care este situatia si cum a fost rezolvata. Cristian DAN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud de problema ta nerezolvata. Nu imi amintesc acum despre ce este vorba insa, te rog sa ma crezi pe cuvant ca niciodata, nici eu si niciunul dintre colegii mei, repet niciodata nu am cerut vreunui service sa "abureasca clientul". Imi pare rau ca ai o problema cu scuterul, problema ce nu a fost remediata de atata vreme, te rog sa ma suni luni in jurul orei 13.00 la 0766 112 112 pt ca sa vedem cum putem sa iti rezolvam problema. Voi posta eu insumi apoi, aici, care este situatia si cum a fost rezolvata. Cristian DAN

 

 

sigur ma stiti --- un gopop eagle albastru ,... dupa ce m-au aburit la 2 service-uri m-ati trimis la un alt service si acolo ma puneati sa platesc reparatia ... desi scuterul in garantie -mi-ati trimis un ambreiaj ultima data dat tot nu era de la ambreiaj ... omu de la service va zicea ca este motorul ... si schimbati subiectul ca nu are cum sa fie motorul ... prima data cand l-am luat de la carrefour trebuia sa mi-l schimbe dar m-au mintit ca e din reglaje .... am mai intrebat la un service si a spus ca s-ar putea sa se fi aliniat segmentii si sa nu aiba forta -oricum eu nu mai stau sa ma rog inca un an de dv... am facut si o cerere oficiala daca va mai amintiti ...-si la service i-au pus colegii de la dv din bucuresti sa imi desfaca tachetii mai mult(si degeaba ca tot daca tin un picior jos nu pleaca) si acum tacane de ma doare capul

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc vag de problema, stiu ca am trimis o multime de piese in cazul dvs. Asa este in privinta serviceului, v-am trimis in alta parte deoarece renuntasem la colaborarea cu serviceul vechi pe motiv de proasta calitate a reparatiilor. Pe de lata parte, vazind ca nu ati mai revenit am crezut ca problema a fost remediata. Va rog lasati-mi pe PM nr de telefon sa va sunam luni. Indiferent de problema, avem orice piesa e nevoie pt remedia problema. Ca o paranteza, motorul in sine nu are cum sa fie defect, poate pistonul sau segmentii...va rog sa imi dati nr de tel sa va pot contacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc vag de problema, stiu ca am trimis o multime de piese in cazul dvs. Asa este in privinta serviceului, v-am trimis in alta parte deoarece renuntasem la colaborarea cu serviceul vechi pe motiv de proasta calitate a reparatiilor. Pe de lata parte, vazind ca nu ati mai revenit am crezut ca problema a fost remediata. Va rog lasati-mi pe PM nr de telefon sa va sunam luni. Indiferent de problema, avem orice piesa e nevoie pt remedia problema. Ca o paranteza, motorul in sine nu are cum sa fie defect, poate pistonul sau segmentii...va rog sa imi dati nr de tel sa va pot contacta.

 

m-ati trimis la alt service si acolo mi-au zis ca nu am facut reviziile la ei deci platesc reparatia , si cand v-am sunat pe telefon mi-ati inchis-

 

 

o multime de piese insemnand 2 ambreiaje ca cei de la service ziceau ca este numai de la ambreiaj - carburatorul mi l-au schimbat ei , au luat de pe alt scuter ... si mi-au luat si bani ptr chestia asta..

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit nr de tel, te sunam luni. Spune-mi te rog, ai delimitat scuterul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit nr de tel, te sunam luni. Spune-mi te rog, ai delimitat scuterul?

 

 

mda credeam ca inca mai stiti - la primul service cand m-am dus in loc sa imi faca scuteru mi-au zis ca asa este unul e prost unul e bun ca asa sunt chinezestile -si mi-au scos si limitatorul - si daca imi aduc aminte au vb cu dv. si dupa aia l-au scos...-ca sa ma abureasca au scos limitatorul-dar mi-au zis din start: unul e bun unul nu e bun - tu l-ai nimerit prost o sa te certi cu cei de la reva incontinuu si tot asa o sa ramai cu el ca nu se complica ei sa il faca sau sa iti dea altul cum era normal cand te-ai dus cu el inapoi in prima zi la carrefour si te-au trimis la service

 

 

eu nu le-am cerut sa imi scoata limitatorul - eu le-am cerut sa imi faca scuterul si alta treaba ... de fiecare data cand am fost la service... cand il luam avea suruburi lipsa ... sa-mi cada carenele pe jos - 2 suruburi de la capacul de la transmisie lipsa...

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, faza cu scosul limitatorului la service nu cred ca s-a intamplat deoarece prin contract, daca cumva fac asa ceva platesc penalitati enorme, plus ca este caz penal si nu cred ca se risca. O sa vedem luni ce putem face pentru tine, imi dau seama ca esti suparat, dar unele lucruri expuse de tine aici sint cam trase de par.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, faza cu scosul limitatorului la service nu cred ca s-a intamplat deoarece prin contract, daca cumva fac asa ceva platesc penalitati enorme, plus ca este caz penal si nu cred ca se risca. O sa vedem luni ce putem face pentru tine, imi dau seama ca esti suparat, dar unele lucruri expuse de tine aici sint cam trase de par.

 

eu il cunosc pe baiatul asta (danielmake) ,este vecinul meu , de cand si-a luat scuterul se tot chinuie cu el , tot ce a scris aici pot sa confirm ca este adevarat,scuterul abia pleaca de pe loc,motorul se incinge enorm dupa ce merge cu el 30 min,eu pot sa merg cu al meu 2 ore incontinuu si nu se incinge asa tare cum se incinge al lui in 30 min...mie mi se pare normal ca sa fie baiatul suparat,a dat o gramada de bani pe el (peste 40 milioane vechi) si nu este normal ca in schimbul acestor bani sa primeasca numai probleme,promisiuni ca "se va face" si ganduri negre care te bantuie ca de cei peste 40 milioane puteai sa iei ceva mai bun....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de vorba doar despre Gopop, Reva, etc. ci la fel sunt toate scuterele MADE IN CHINA.

 

Am schimbat vreo 3 cinezarii pana acum si am constatat in timp ca toate scuterele chinezesti sunt jalnice, de-a dreptul patetice. Standardele dupa care sunt facute sunt slabe. Materialele folosite sunt jalnice. Modul de asamblare este de genul "la norma" si nu conteaza deloc calitatea ci cantitatea.

 

Sefii cautau "garantie 2 ani" si au ajuns sa arunce la gunoi scuterele dupa 6 luni. Vrajeala cu 12-24 luni garantie este ca sa fie scosi ochii clientilor, si sa cumpere o chinezarie patetica la pret mai ieftin si cu garantie iar apoi apar probleme "din vina utilizatorului" deci neacoperite de garantie.

 

De exemplu, 3 scutere chinezesti diferite, pilotate de 3 persoane diferite pe 3 trasee diferite, pe la 5000-7000 km s-a fisurat/rupt cadrul la toate cele 3 scutere in acelasi loc.

 

Prima oara mi s-a intamplat mie, mi-au spus cei de la service ca car saci de ciment cu scuterul, apoi ca-s prea gras (am 95 kile) si ca nu pot incarca scuterul cu mai mult de 75 kile deci am plecat si mi l-am sudat pe cheltuiala mea.

 

Al doilea s-a rupt in acelasi loc, atunci cei de la firma si-au dat seama ca nu mai au atata dreptate, dar au dres-o pana la urma si au dat vina pe utilizator, ca n-am mers corect pe el si ca din vina noastra s-a rupt si la al 2-lea cadru, iar cand s-a rupt si la al 3-lea cadru FIX in acelasi loc, n-au mai avut ce comenta, pentru ca oricat de abuzate ar fi, tot n-ai cum sa rupi in acelasi loc cadrul la 3 scutere diferite.

 

In plus mie si unui coleg i s-a rupt cadrul si in locul unde vine sudata furca de cadru, ar fi urmat si al 3-lea sa o pateasca la fel. (din fericire ne-am luat altele si nu mai e cazul)

 

Nu mai zic de carburatoare "Standard of Japan" si alte minunatii, care dau kix o data la 2 saptamani, de carene din plastic penal care sunt prinse cu holzsurub, iar dupa 4000 km pe drumuri normale din oras se fisureaza, crapa, se sparg, si te trezesti cu bucati intregi din scuter cazute pe strada.

 

Da, se dezintegreaza de la sine, din mers, sau se rupe cadrul cand ai un tir de 40 de tone in spatele tau (nu e vraja), sau ti se rupe furca cand cobori la vale cu 50 la ora (sper doar ca aveti casca si spre deosebire de mine, sa va puneti si genunchiere si cotiere ca va vor scuti de o gramada de dureri).

 

Asta risti sa patesti cand dai banii pe o chinezarie. Gandeste-te de 2 ori cat valoreaza viata ta.

 

Curios este faptul ca dupa ce ne-am luat scutere Aprilia second, toate problemele au disparut. Pretul este aproape jumate din cel al unei chinezarii penale cu 2 ani garantie.

 

oooo... nu mai zic de performante. 15-20 km/h in panta de 8-10%. au motoare in 4 timpi, puturoase rau, nu trag, se defecteaza des, se supraincalzesc la drum mai lung, demaraj zero. vanzatorii dau vina pe reglaje, asta e "duma clasica", sau pe tipul de combustibil, sau pe calitatea combustibilului, dar cum am zis 3 scutere diferite cu 3 tipuri diferite de benzina (chiar am testat asta) sunt la fel de patetice toate.

 

Caz special pentru clujenii care si-au luat sau urmeaza sa-si ia scutere de la vsv invest. Dupa 3 luni de folosire, s-au tocit placutele de frana din tambur pe spate. Timp de alte 5-6 luni ne-au tot lalait ca vin placutele "saptamana viitoare" in timp ce noi am devenit asi in folosirea franei pe fata. Iar in cazuri de urgenta nu aveai acel extra ajutor al franei pe spate pentru ca nu mai prindea. Si am insurubat filetul ala pana la refuz, dar degeaba :lol:

 

In tot acest timp am lovit 5 masini cu cele 3 scutere, iar motivul principal era ca nu ne-a prins frana pe spate (tragi cat poti de tare de frana pe fata, incepe sa-ti sara cauciucul pe asfalt si sa trepideze scuterul din toate colturile, in cel mai fericit caz pe loc drept te duci tot inainte, dar in curba cazi 100% si apoi intri in/sub masina). "Ciudat" e ca de cand avem scuterele italiene, nu am mai avut niciun accident.

 

Si nu vorbeste un putzos de 16 ani care se da in weekend pe scuter, ci un curier care-si castiga painea lucrand pe scuter 10-12 ore pe zi.

 

Daca aveti scutere chinezesti, scapati de ele cat mai sunteti in viata. Cu 2000 ron iti iei un Aprilia SR care face cat 100 de chinezarii.

Daca nu aveti scutere si va atrage pretul de 19 milioane din supermarketuri, ganditi-va la acest post inainte sa-ti faci condamnarea la moarte. Mai pui 1 milion si ai un second hand care face cat 10 gopop-uri, yamasaki-uri, rieju-uri, linhai-uri, baotian-uri, si altele (ca vb vine, am devenit expert in chinezarii patetice fara voie)

 

Pe de alta parte este trist faptul ca cei care le comercializeaza stiu toate aceste lucruri, si nu le retrag de pe piata. Tot ceea ce conteaza pentru ei este banul. Cumpara un scuter patetic la 400-500$ (atat costa unul importat din china) si le vand aici pe bani buni.

E trist ca-si bat joc de vietile clientilor (potentialilor clienti).

 

Si cel mai trist este ca sunt destui prosti in Romania care cumpara asa ceva cu buna stiinta.

 

Cititi cu atentie ce am scris si bagati bine la cap. Alegeti viata, alegeti calitatea!

 

Pe de alta parte, sunt curios pana unde va merge tupeul jegos al unilor, si vor incerca sa nege cele spuse de mine mai sus :P

Editat de devis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la protectia consumatorului dupa ce in 800km aveam o gramada de probleme. Asculta-ma bine si nu-ti fie lene e pe calea grivitei. Tot ce-ti zic iti zic din lege o am in fata, daca nu ai primit manual da? manual de utilizare in limba ROMANA au automat ameda intre 50 milioane si 250 milioane,

2. Sunt obligati de la sesizarea pe care o faci sa-ti remedieze problema si daca nu dispare sa iti schimbe obiectul cumparat, adica scuterul. sau sa-ti inapoieze valoarea in bani.

3. Daca nu ti-au acordat garantie scrisa... ameda din nou. la fel de mare.

 

Eu am facut toate astea numai ca dupa ce am luat bonul m-am dus la ei si le-am spus "Nu te supara n-am facut-o ca sa ma cert, am facut-o pentru ca am simtit ca m-ati luat de prost pentru niste bani pe care eu i-am muncit" asta ca sa se vada ca suntem educati, nu niste tarani infecti pusi pe cearta. Si dupa ce i-am facut sa se puna in locul meu, al consumatorului, am refuzat evident alte reparatii la el sau altul nou pentru ca ajungeam la aceleasi probleme. Asa ca au acceptat sa mi-l "cumpere" evident cu 35 mil in loc de 40 cat dadusem pe el. Dar... au fost baietzi si am retras plangerea pentru ca poti face asta si s-a terminat cu bine. Eu zic sa fi tare pentru ca astia de la protectia consumatorului nu sunt chiar asa de fatalai precum ii vede lumea. Au o foarte mare putere, trebuie doar sa te duci sa faci declaratia... iti ia 30 minute pe ceas. Stii de ce asa putin? PEntru ca lumea sta acasa in fotoliu si injura si se consuma cu gandul ca au pierdut deja...cand colo... habar n-au ca situatia lor e rezolvata numai daca rup putin timp intr-o zi.

 

Si celor care vand scuterele, dupa parerea mea... ati avea mult mai mult de castigat daca v-ati baza pe corectitudine si fiabilitate pentru produse ... decat pe "le vindem de 5 ori mai scump, ne pisam pe fraieri ca oricum sunt niste fatalai si isi rezolva singuri problemele care o sa le apara". Pai spune-ti-mi un service de scutere care te face sa fi mandru de ei, ii pune numele pe forum aici.. si va asigur ca restul 99% vor da faliment si acela va trebui sa-si mai deschida minim 2 locatii.

 

Si da... am facut un efort si mi-am luat un SR50 nou.. ce probleme frate.. ce-s alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de vorba doar despre Gopop, Reva, etc. ci la fel sunt toate scuterele MADE IN CHINA.

 

Am schimbat vreo 3 cinezarii pana acum si am constatat in timp ca toate scuterele chinezesti sunt jalnice, de-a dreptul patetice. Standardele dupa care sunt facute sunt slabe. Materialele folosite sunt jalnice. Modul de asamblare este de genul "la norma" si nu conteaza deloc calitatea ci cantitatea.

 

Sefii cautau "garantie 2 ani" si au ajuns sa arunce la gunoi scuterele dupa 6 luni. Vrajeala cu 12-24 luni garantie este ca sa fie scosi ochii clientilor, si sa cumpere o chinezarie patetica la pret mai ieftin si cu garantie iar apoi apar probleme "din vina utilizatorului" deci neacoperite de garantie.

 

De exemplu, 3 scutere chinezesti diferite, pilotate de 3 persoane diferite pe 3 trasee diferite, pe la 5000-7000 km s-a fisurat/rupt cadrul la toate cele 3 scutere in acelasi loc.

 

Prima oara mi s-a intamplat mie, mi-au spus cei de la service ca car saci de ciment cu scuterul, apoi ca-s prea gras (am 95 kile) si ca nu pot incarca scuterul cu mai mult de 75 kile deci am plecat si mi l-am sudat pe cheltuiala mea.

 

Al doilea s-a rupt in acelasi loc, atunci cei de la firma si-au dat seama ca nu mai au atata dreptate, dar au dres-o pana la urma si au dat vina pe utilizator, ca n-am mers corect pe el si ca din vina noastra s-a rupt si la al 2-lea cadru, iar cand s-a rupt si la al 3-lea cadru FIX in acelasi loc, n-au mai avut ce comenta, pentru ca oricat de abuzate ar fi, tot n-ai cum sa rupi in acelasi loc cadrul la 3 scutere diferite.

 

In plus mie si unui coleg i s-a rupt cadrul si in locul unde vine sudata furca de cadru, ar fi urmat si al 3-lea sa o pateasca la fel. (din fericire ne-am luat altele si nu mai e cazul)

 

Nu mai zic de carburatoare "Standard of Japan" si alte minunatii, care dau kix o data la 2 saptamani, de carene din plastic penal care sunt prinse cu holzsurub, iar dupa 4000 km pe drumuri normale din oras se fisureaza, crapa, se sparg, si te trezesti cu bucati intregi din scuter cazute pe strada.

 

Da, se dezintegreaza de la sine, din mers, sau se rupe cadrul cand ai un tir de 40 de tone in spatele tau (nu e vraja), sau ti se rupe furca cand cobori la vale cu 50 la ora (sper doar ca aveti casca si spre deosebire de mine, sa va puneti si genunchiere si cotiere ca va vor scuti de o gramada de dureri).

 

Asta risti sa patesti cand dai banii pe o chinezarie. Gandeste-te de 2 ori cat valoreaza viata ta.

 

Curios este faptul ca dupa ce ne-am luat scutere Aprilia second, toate problemele au disparut. Pretul este aproape jumate din cel al unei chinezarii penale cu 2 ani garantie.

 

oooo... nu mai zic de performante. 15-20 km/h in panta de 8-10%. au motoare in 4 timpi, puturoase rau, nu trag, se defecteaza des, se supraincalzesc la drum mai lung, demaraj zero. vanzatorii dau vina pe reglaje, asta e "duma clasica", sau pe tipul de combustibil, sau pe calitatea combustibilului, dar cum am zis 3 scutere diferite cu 3 tipuri diferite de benzina (chiar am testat asta) sunt la fel de patetice toate.

 

Caz special pentru clujenii care si-au luat sau urmeaza sa-si ia scutere de la vsv invest. Dupa 3 luni de folosire, s-au tocit placutele de frana din tambur pe spate. Timp de alte 5-6 luni ne-au tot lalait ca vin placutele "saptamana viitoare" in timp ce noi am devenit asi in folosirea franei pe fata. Iar in cazuri de urgenta nu aveai acel extra ajutor al franei pe spate pentru ca nu mai prindea. Si am insurubat filetul ala pana la refuz, dar degeaba :P

 

In tot acest timp am lovit 5 masini cu cele 3 scutere, iar motivul principal era ca nu ne-a prins frana pe spate (tragi cat poti de tare de frana pe fata, incepe sa-ti sara cauciucul pe asfalt si sa trepideze scuterul din toate colturile, in cel mai fericit caz pe loc drept te duci tot inainte, dar in curba cazi 100% si apoi intri in/sub masina). "Ciudat" e ca de cand avem scuterele italiene, nu am mai avut niciun accident.

 

Si nu vorbeste un putzos de 16 ani care se da in weekend pe scuter, ci un curier care-si castiga painea lucrand pe scuter 10-12 ore pe zi.

 

Daca aveti scutere chinezesti, scapati de ele cat mai sunteti in viata. Cu 2000 ron iti iei un Aprilia SR care face cat 100 de chinezarii.

Daca nu aveti scutere si va atrage pretul de 19 milioane din supermarketuri, ganditi-va la acest post inainte sa-ti faci condamnarea la moarte. Mai pui 1 milion si ai un second hand care face cat 10 gopop-uri, yamasaki-uri, rieju-uri, linhai-uri, baotian-uri, si altele (ca vb vine, am devenit expert in chinezarii patetice fara voie)

 

Pe de alta parte este trist faptul ca cei care le comercializeaza stiu toate aceste lucruri, si nu le retrag de pe piata. Tot ceea ce conteaza pentru ei este banul. Cumpara un scuter patetic la 400-500$ (atat costa unul importat din china) si le vand aici pe bani buni.

E trist ca-si bat joc de vietile clientilor (potentialilor clienti).

 

Si cel mai trist este ca sunt destui prosti in Romania care cumpara asa ceva cu buna stiinta.

 

Cititi cu atentie ce am scris si bagati bine la cap. Alegeti viata, alegeti calitatea!

 

Pe de alta parte, sunt curios pana unde va merge tupeul jegos al unilor, si vor incerca sa nege cele spuse de mine mai sus :eek:

 

Mai usor, e prea de tot exagerezi cam tare, sunt ele proaste nu zic ca nu dar nici sa se descompuna pe drum scuterul, si eu am o problema cu pornirea e bateria nu stiu ce e dar asa probleme din astea nu ca mori cu ele. La mine in loc multi are chinezari si merg zi de zi cu ele si la mine in sat le tavalesti pustani zi de zi, se mai strica asta e sunt mai slabe asta stiu si am auzit mai mult de first bike alea sunt dezastru, dar cum spui tu trebuie sa gasim bucati de scutere pe strada si nu am vazut asa ceva :lol:

Si ia-ti tu un sr sau aerox la sh ca o sa bagi la bani in ele cat nu ai dat pe ele, tavalite de toti plozii si le luam noi de bune. Iara sa repet....

Si ce nevoie ai de garantia lor, e valabila daca faci revizia la ei si iti ia o groaza de bani, il faci singur daca te pricepi cat de cat ca asa daca ai vre-o problema te amana cu zilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi reveni cu poze sa vezi ca nu exagerez :lol: sau vei vedea si tu in timp daca folosesti asa ceva.

 

si multzam de pont, de faza cu revizia am uitat complet.

 

Cel putin astia de la VSV invest din cluj, iti iau bani cacalau, iti schimba uleiul si cam aia e revizie la ei. Restul punctelor bifate in manualul de utilizate, defalcate in functie de km nu conteaza. Alea cica e "indicat" sa se faca, dar nu obligatoriu, si categoric nu intra in pret (120 RON) ci trebuie platit separat pt fiecare. Si dupa o vreme, ajungi sa-ti faci singur revizia la ei, platindu-le bani grei. Ca isi respecta clientii din cale afara.

 

Asta e cam offtopic, am deviat putin de la discutia legata de scuterele chinezesti.

 

p.s. in aprilia n-am bagat bani si totul merge ceas pe motoras. si are o gramada de km facuti.

Editat de devis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, faza cu scosul limitatorului la service nu cred ca s-a intamplat deoarece prin contract, daca cumva fac asa ceva platesc penalitati enorme, plus ca este caz penal si nu cred ca se risca. O sa vedem luni ce putem face pentru tine, imi dau seama ca esti suparat, dar unele lucruri expuse de tine aici sint cam trase de par.

 

Nu prea cred ... eu zic ca omu spune adevaru ... tu apari aici numai sa-ti aperi firma cu orice pret ... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca simplul fapt ca apare si isi apara firme, este un lucru foarte bun! Asta dovedeste bun simt si atitudine pozitiva fata de clienti, nu ca aia de la First Bike care dau dovada de o nesimtire crasa.

Omul importa scutere ieftine si la banii astia nu poti sa ai pretentii mari. Departe de mine de a contesta ce spune baiatul cu problema (mai ales ca a confirmat si dezkreator) dar eu apreciez mult ca domnul Cristian Dan macar apare aici, dovedeste ca nu-i este frica sa discute si ca doreste sa se implice. De cele mai multe ori, cei de la service sunt jalnici si asta afecteaza mult credibilitatea unui importator.

Ca o sugestie pt dl Cristian Dan: incercati sa discutati mai dur cu cei de la service-uri pt ca leprele de acolo va fac un enorm deserviciu prin calitatea proasta a prestatiilor. Stiu ca e greu de gasit un service serios, dar trebuie sa ii faceti sa priceapa ca nu se mai poate face treaba cu nesimtire si bataie de joc fata de client, chiar daca e vorba de niste pustani! In fond, acesti pustani au platit exact ca un om matur si au dreptul la acelasi tratament (offf... si multe multe ori chiar au parte de acelasi tratament: ma refer la "tratamentul" pe care il ofera mecanicii de la service-uri si adultilor in toata firea).

Editat de Marinaru68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la protectia consumatorului dupa ce in 800km aveam o gramada de probleme. Asculta-ma bine si nu-ti fie lene e pe calea grivitei. Tot ce-ti zic iti zic din lege o am in fata, daca nu ai primit manual da? manual de utilizare in limba ROMANA au automat ameda intre 50 milioane si 250 milioane,

2. Sunt obligati de la sesizarea pe care o faci sa-ti remedieze problema si daca nu dispare sa iti schimbe obiectul cumparat, adica scuterul. sau sa-ti inapoieze valoarea in bani.

3. Daca nu ti-au acordat garantie scrisa... ameda din nou. la fel de mare.

 

Eu am facut toate astea numai ca dupa ce am luat bonul m-am dus la ei si le-am spus "Nu te supara n-am facut-o ca sa ma cert, am facut-o pentru ca am simtit ca m-ati luat de prost pentru niste bani pe care eu i-am muncit" asta ca sa se vada ca suntem educati, nu niste tarani infecti pusi pe cearta. Si dupa ce i-am facut sa se puna in locul meu, al consumatorului, am refuzat evident alte reparatii la el sau altul nou pentru ca ajungeam la aceleasi probleme. Asa ca au acceptat sa mi-l "cumpere" evident cu 35 mil in loc de 40 cat dadusem pe el. Dar... au fost baietzi si am retras plangerea pentru ca poti face asta si s-a terminat cu bine. Eu zic sa fi tare pentru ca astia de la protectia consumatorului nu sunt chiar asa de fatalai precum ii vede lumea. Au o foarte mare putere, trebuie doar sa te duci sa faci declaratia... iti ia 30 minute pe ceas. Stii de ce asa putin? PEntru ca lumea sta acasa in fotoliu si injura si se consuma cu gandul ca au pierdut deja...cand colo... habar n-au ca situatia lor e rezolvata numai daca rup putin timp intr-o zi.

 

Si celor care vand scuterele, dupa parerea mea... ati avea mult mai mult de castigat daca v-ati baza pe corectitudine si fiabilitate pentru produse ... decat pe "le vindem de 5 ori mai scump, ne pisam pe fraieri ca oricum sunt niste fatalai si isi rezolva singuri problemele care o sa le apara". Pai spune-ti-mi un service de scutere care te face sa fi mandru de ei, ii pune numele pe forum aici.. si va asigur ca restul 99% vor da faliment si acela va trebui sa-si mai deschida minim 2 locatii.

 

Si da... am facut un efort si mi-am luat un SR50 nou.. ce probleme frate.. ce-s alea?

 

ms ca mi-ai spus credeam ca nu se agita atat cei de la protectia consumatorului decat daca ai cunostinte acolo...

sa sti ca maine o sa merg la protectia consumatorului -nu vezi ce zice dl Cristian Dan acum ? ai limitatorul scos? pe cand eu cand am fost la primul service cei de acolo mi-au zis clar: ce vrei asa sunt unu bun unu prost ai nimerit prost, degeaba suni la bucuresti ca tot nu o sa ti-l faca ... s-a sfatuit cu cei de la bucuresti si mi-au scos limitatorul ... dupa care am venit iar la ei si ziceau ca nu au timp de scutere si ca sa ii las in pace ... a iesit cu scandal ... toti sunt lepre ... am fost al celalalt service- acolo sunt numai hoti- au luat carburatorul meu bun au pus altul de pe alt scuter - ... maine ma duc la protectia consumatorului si nu mai accept nici o reparatie -altul nou cum trebuia de la inceput sa faca (cand mi-au zis ca e din reglaje) sau daca nu sa imi dea banii pe el -am dat 42 de mil - daca vreau sa il vand la mana a doua nu pot sa iau nici 5 mil- arata ca nou carene tot iti ia ochii dar cand te urci pe el nu merge- sa imi dea 30 de mil pe el si gata - oricum reclamatia o fac ptr ca stiu ca problema tot nu va fi rezolvata ca am mai fost mintit 1 an de zile incontinuu - telefoane peste telefoane factura 5 mil pe luna

 

Eu cred ca simplul fapt ca apare si isi apara firme, este un lucru foarte bun! Asta dovedeste bun simt si atitudine pozitiva fata de clienti, nu ca aia de la First Bike care dau dovada de o nesimtire crasa.

Omul importa scutere ieftine si la banii astia nu poti sa ai pretentii mari. Departe de mine de a contesta ce spune baiatul cu problema (mai ales ca a confirmat si dezkreator) dar eu apreciez mult ca domnul Cristian Dan macar apare aici, dovedeste ca nu-i este frica sa discute si ca doreste sa se implice. De cele mai multe ori, cei de la service sunt jalnici si asta afecteaza mult credibilitatea unui importator.

Ca o sugestie pt dl Cristian Dan: incercati sa discutati mai dur cu cei de la service-uri pt ca leprele de acolo va fac un enorm deserviciu prin calitatea proasta a prestatiilor. Stiu ca e greu de gasit un service serios, dar trebuie sa ii faceti sa priceapa ca nu se mai poate face treaba cu nesimtire si bataie de joc fata de client, chiar daca e vorba de niste pustani! In fond, acesti pustani au platit exact ca un om matur si au dreptul la acelasi tratament (offf... si multe multe ori chiar au parte de acelasi tratament: ma refer la "tratamentul" pe care il ofera mecanicii de la service-uri si adultilor in toata firea).

 

 

la 42 de mil imi luam scuter de scuter ... daca ma crezi nu am putut sa merg niciodata cu ceilalti cu scuterele ei cu 2 insi pe ele ( si tot de la carrefour - din alea mici si ca al meu) si eu cu al meu singur pe el nu puteam sa stau in spatele lor ... 30 la deal pe care abia ii ia si la semafor ma claxoneaza toti din spate sa plec mai repede pe cand eu ma ridic in picioare si il imping ... cu Domnul Cristian Dan ce pot sa iti zic ca incearca sa fie amabil , vorbeste frumos ... dar nu iti rezolva problema :lol: si iti zic din proprie experienta

 

maine o sa pun o filmare sa vedeti cum doar un picior pun jos si nu pleaca - sigur nu o sa va mai luati chinezesti ...

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F bine faci. Sunt banii munciti de tine. Un sfat, o sa iti dea o hartie pe care o sa scrii ce probleme ai avut cu el. Sa nu faci poveste, insirui frumos de la prima pana la ulitma cu virgula intre ele si aia este. Eu am umplut toata pagina de la toate problemele respective asa de bun era si al meu. O sa iti spuna ca vor trece 30 zile pana la luarea unei decizii si iti vor da un bon cu Guvernul Romaniei....si un numar de ordine. Te poti duce la domnul Cristian cu ala si il poti ruga frumos sa-ti dea 30 milioane pe scuter inapoi, daca accepta te duci frumos a 2-a zi si retragi plangerea si le dai bonul inapoi. Daca nu doreste cu vorba buna si obraz astepti cam 15 zile si te suna pentru ca pe mine m-au sunat dupa 15 zile "Buna ziua de la protectia consumatorului cand aveti timp sa mergeti cu echipa noastra la firma "xxx"? Uitasera ca am anulat actiunea dar le-am zis la tel si nu s-au mai dus peste ei. Asadar iti urez succes si nu te lasa calcat in picioare. Urmatoarea victima a mea vor fi baietii de la Real unde un prieten si-a luat un laptop pe care scria 1GB memorie, si ei l-au dat cu 512 pentru ca baietii din spate de la aprovizionare vor sa faca bani.. :lol: E greu in Romania c sa facem...

Editat de premiumfaraplumb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danielmark: situatia este astfel (asa o vad eu): ai niste probleme, te duci la service, nu te rezolva, ne suni pe noi, trimitem piesele, tu tot nu esti rezolvat dar nu mai suni la noi, dupa o perioada apari pe forum cu problema nerezolvata si doresti sa mergi la OPC.

 

Acum, eu ce pot sa fac in situatia asta? Te-am sunat sa incerc sa iti reparam scuterul insa ai refuzat, prin urmare lasam scuterul asa cum e si sa asteptam sa vina OPCul in control si sa constatam impreuna situatia scuterului tau.

 

Voi continua sa postez inclusiv constatarea OPC.

 

Imi pare rau de situatia ta, insa cred ca esti prost sfatuit daca vezi ca solutie plata de catre noi a 30 mil pe scuter. In fine, asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danielmark: situatia este astfel (asa o vad eu): ai niste probleme, te duci la service, nu te rezolva, ne suni pe noi, trimitem piesele, tu tot nu esti rezolvat dar nu mai suni la noi, dupa o perioada apari pe forum cu problema nerezolvata si doresti sa mergi la OPC.

 

Acum, eu ce pot sa fac in situatia asta? Te-am sunat sa incerc sa iti reparam scuterul insa ai refuzat, prin urmare lasam scuterul asa cum e si sa asteptam sa vina OPCul in control si sa constatam impreuna situatia scuterului tau.

 

Voi continua sa postez inclusiv constatarea OPC.

 

Imi pare rau de situatia ta, insa cred ca esti prost sfatuit daca vezi ca solutie plata de catre noi a 30 mil pe scuter. In fine, asta e.

 

 

in cartea service scrie clar - daca in 2 saptamani nu este rezolvata situatia sunteti obligati sa imi dati alt scuter- eu vam zis nu am pretentia la unul nou -30 de mil pe el sau un scuter la fel care sa mearga - 2 saptamani au trecut de vreo 10 ori de cate ori m-ati trimis la service - v-am zis reparatie nu mai accept de nici un fel pentru ca stiu ca iar nu o sa-l faceti si il iau si descompletat si multe altele...- sunt sigur ca nimanui nu i-ar fi convenit ca din magazin sa il trimita direct la service

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@daniel: este alegerea ta precum si dreptul tau.

Iti propun una din doua variante:

1. Iti luam la Bucuresti scuterul sa il reparam aici la service, ii facem poze la plecare si poze la sosire ca sa nu avem discutii. Va dura treaba aceasta maxim 3 saptamani deoarece e sezon de concedii.

2. Lasam sa dovedeasca OPCul situatia documentara si printr-un expert independent situatia tehnica si sa ia masurile pe care le considera necesare.

Te rog sa imi comunici ce varianta iti alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...