Sari la conținut

Suzuki Gs 500


jex
 Share

Postări Recomandate

Salut

 

uitat-te aicihttp://forum.gs-500.de/viewtopic.php?f=74&t=22753..si eventual sa-ti traduca cineva..iti trebuie diuze si inca ceva piese in carburator..

oare? :D

asa e de complicat? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de pe un site de suzuki al lui fiind dupa Af. 2000 se pare ca ii trebuie alte jicloare si `schibare`nu stiu cum le zice chestia aia care culiseaza in carburator..piesele se pot comanda de la louis& co

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de pe un site de suzuki al lui fiind dupa Af. 2000 se pare ca ii trebuie alte jicloare si `schibare`nu stiu cum le zice chestia aia care culiseaza in carburator..piesele se pot comanda de la louis& co

Merci pentru link. Am gasit un tip in Gheorgheni, care se ocupa numai cu service de motociclete. A mai tunat cateva GS-uri. O sa verifice unde are limitatorul. Dupa spusele lui, la modelele inmatriculate in Elvetia, de exemplu, este undeva in sistemul de esapament (mai greu rezolvabil, mai multa munca). Daca este la nivelul carburatorului a zis ca o rezolva in 1-2 ore, si nu necesita accesorii. Ar mai fi inca un loc unde ar putea fi, insa n-am inteles exact unde. Oricum intr-o zi o poate face. Acuma sa vedem daca treaba e rezolvabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru link. Am gasit un tip in Gheorgheni, care se ocupa numai cu service de motociclete. A mai tunat cateva GS-uri. O sa verifice unde are limitatorul. Dupa spusele lui, la modelele inmatriculate in Elvetia, de exemplu, este undeva in sistemul de esapament (mai greu rezolvabil, mai multa munca). Daca este la nivelul carburatorului a zis ca o rezolva in 1-2 ore, si nu necesita accesorii. Ar mai fi inca un loc unde ar putea fi, insa n-am inteles exact unde. Oricum intr-o zi o poate face. Acuma sa vedem daca treaba e rezolvabila.

limitare in esapament? :cheers:

ce, un cartof? ;)

unde va gaseste, baaaaaaa, de puneti botu' asa usor? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Crede-ma ca acei oameni de ps siteul de suzuki stiu despre ce vorbesc...Si limitare in tobe???sigur iti trebuie alte jikloare...am avut si eu un Gs si era limitat..avea limitatoare sub arcurile acelea din carburator si jikloare de 115...a trebuit sa pun de 120 exact ca pe site-ul acela..arata-i meseriasului macar linkul...pana nu iti trebuie si o toba..

 

Asfalt uscat numai sub roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Crede-ma ca acei oameni de ps siteul de suzuki stiu despre ce vorbesc...Si limitare in tobe???sigur iti trebuie alte jikloare...am avut si eu un Gs si era limitat..avea limitatoare sub arcurile acelea din carburator si jikloare de 115...a trebuit sa pun de 120 exact ca pe site-ul acela..arata-i meseriasului macar linkul...pana nu iti trebuie si o toba..

 

Asfalt uscat numai sub roti

ce man, daca-s nemti nu pot fi si ei, la fel ca 80% din cei de pe acest forum, pafaristi?

in plus, un jigler de 115 pe langa unul de 120 nu face mare diferenta. distantierele de limitare a cursei sertarului, da, alea chiar sunt limitari care se practica dintotdeauna la carburatoare.

:cheers:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se practica si limitarea la esapament, dar aia parca e numai pe 2 timpi ...

omule, daca gatuiesti un motor din esapament, crede-ma, nu va mai functiona bine. cand vrei sa limitezi turatia, ideea este sa nu-l lasi sa se alimenteze, nu sa il lasi sa traga amestec cat poate si apoi sa nu ii dai voie sa-l evacueze. e destul de logica chestia.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta era ca de la 7000/rot pe min nu mai tragea cum trebuie..deci nu se mai alimenta corect...dupa schimbarea jikloarelor situatia s-a schimbat radical...dupa 7000 de abia incepea sa traga. dar nu este asa de relevant ..important este ajutorul dat userului jex sa-si rezolve problema fara sa-si cauzeze alte probleme la mobra(prin repararea de catre meseriasi).

Concluzie: limitarea este la suzuki Gs definitiv din carburatoare. In cel mai rau caz se pot imprumuta carburi de pe alta mobra care nu este limitata si vazut ce difera intre ele...aceasta se poate face si in regie propire si fara ca `meseriasii`sa dezmembreze mobra.

 

Asfalt uscat numai sub roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta era ca de la 7000/rot pe min nu mai tragea cum trebuie..deci nu se mai alimenta corect...dupa schimbarea jikloarelor situatia s-a schimbat radical...dupa 7000 de abia incepea sa traga. dar nu este asa de relevant ..important este ajutorul dat userului jex sa-si rezolve problema fara sa-si cauzeze alte probleme la mobra(prin repararea de catre meseriasi).

Concluzie: limitarea este la suzuki Gs definitiv din carburatoare. In cel mai rau caz se pot imprumuta carburi de pe alta mobra care nu este limitata si vazut ce difera intre ele...aceasta se poate face si in regie propire si fara ca `meseriasii`sa dezmembreze mobra.

 

Asfalt uscat numai sub roti

Hotararea mi-am luat-o acuma, dar tunarea propriu-zisa o s-o fac numai pe timpul iernii. Nu ma hazardez, pana nu o sa fiu in posesia tuturor informatiilor in privinta asta. De aceea e foarte bine venit link-ul pe care mi l-ai trimis. Oricum sunt posesor al permisului de conducere de numai 1 an, si pana maresc puterea motorului mai cumulez ceva experienta in tehnica pilotajului.

Cum se comporta motorul dupa tunare? Este diferenta mare?

Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la GS 500 model 2001 limitat 25KW DIN FABRICA: pentru debridare (ca la carte) se inlocuiesc sertarasele deoarece cele cu limitare au o gaura pe unde pierd vacuumul peste o anume pozitie

Nu se pot bucsa pe interior fiindca nu sunt cu sectiune rotunda

Gaura se poate astupa cu poxipol dar nu e foarte recomandat.

 

Daca motocicleta a fost "open" si s-a aplicat ulterior un kit de limitare s-ar putea sa fie cu bucsa sau saiba pe galeriile de admisie (asta in functie de producatorul kit-ului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la GS 500 model 2001 limitat 25KW DIN FABRICA: pentru debridare (ca la carte) se inlocuiesc sertarasele deoarece cele cu limitare au o gaura pe unde pierd vacuumul peste o anume pozitie

Nu se pot bucsa pe interior fiindca nu sunt cu sectiune rotunda

Gaura se poate astupa cu poxipol dar nu e foarte recomandat.

 

Daca motocicleta a fost "open" si s-a aplicat ulterior un kit de limitare s-ar putea sa fie cu bucsa sau saiba pe galeriile de admisie (asta in functie de producatorul kit-ului)

da, interesant, sa-i micsoreze sectiunea de admisie. corect. poate fi si asa. stiu ca la un dominator, cineva de pe aici ii cumparase o galerie de admisie care avea sectiunea redusa cam la jumatate si intreba daca e bine sa fie asa.

:blink: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...