Sari la conținut

Chat Mecanic


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 199
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La ce asigurator?

 

 

 

unde is cutiile alea...

 

la asiguratorii fantoma aparuti de curand, se gasesc la intrarea in Ambient, gheretele portarilor la fel de fel de institutii, etc.

 

da numa talonul sau o copie si iti fac eu. si buletinul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la praktiker sunt tzevi de aluminiu de diverse diametre, de asemena platbande, profile, etc tot aluminiu. ajuta f mult la diverse improvitzatzii. pe partea drepta in zona shuruburilor, in capatul raftului. cred ca se preteaza la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde is cutiile alea...

 

la asiguratorii fantoma aparuti de curand, se gasesc la intrarea in Ambient, gheretele portarilor la fel de fel de institutii, etc.

 

da numa talonul sau o copie si iti fac eu. si buletinul.

Asigurare moto 650ccm/6 luni: 80 ron

http://www.rca-ieftin.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina.

 

Help ! ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina.

 

Help ! ?

 

 

ai mai multe sanse AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un Suzuki DR800s din 95 care nu mai porneste, bateria este noua si incarcata (12V 14A), nu am mai pornit-o din noiembrie 2008 atunci a pornit de la masina.

 

Help ! ?

in ce stare sunt bujiile?

asigura-te ca ai benzina, si da-i cheie. daca nu e suficient de buna bateria si a stat un timp nu o ia. ia curent de la masina, sa invarta energic, verifica inainte chestiile bazice, benzina deschisa, sa fie in rezervor, socu' sa fie tras(daca e bun motoru', compresia ca la carte nu-l trage pana la maxim). nu tine automatu' mai mult de 5 sec. daca din a doua incercare nu porneste, lasa socu' si mai incearca odata. daca in general porneste greu recomand o sincronizare si reglare de carburatoare, si mie imi pornea greu pana am facut o vizita la bereczki.

daca tot nu-ti iese, suna-ma cu nadejde la 0746.701.928 si te mai sfatuiesc cat pot.

bafta. cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce stare sunt bujiile?

asigura-te ca ai benzina, si da-i cheie. daca nu e suficient de buna bateria si a stat un timp nu o ia. ia curent de la masina, sa invarta energic, verifica inainte chestiile bazice, benzina deschisa, sa fie in rezervor, socu' sa fie tras(daca e bun motoru', compresia ca la carte nu-l trage pana la maxim). nu tine automatu' mai mult de 5 sec. daca din a doua incercare nu porneste, lasa socu' si mai incearca odata. daca in general porneste greu recomand o sincronizare si reglare de carburatoare, si mie imi pornea greu pana am facut o vizita la bereczki.

daca tot nu-ti iese, suna-ma cu nadejde la 0746.701.928 si te mai sfatuiesc cat pot.

bafta. cele bune.

multumesc mult de sfaturi, teoretic toate sunt ok, dar...degeaba. cred ca e ceva pe la electromotor,prin urmare am s-o dau pe mana unora care se pricep:) pe mine ma depaseste problema. legat de baterie, in cataloagele celor de la firme scrie ca ii trebuie de 12 A, iar intr-o carte tehnica de DR800s scrie ca de 14A(si asa i-am luat si eu).e vreo problema daca are amperajul mai mare?

 

Are cineva idee cat ar costa schimbarea garniturii de chiuloasa?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de sfaturi, teoretic toate sunt ok, dar...degeaba. cred ca e ceva pe la electromotor,prin urmare am s-o dau pe mana unora care se pricep:) pe mine ma depaseste problema. legat de baterie, in cataloagele celor de la firme scrie ca ii trebuie de 12 A, iar intr-o carte tehnica de DR800s scrie ca de 14A(si asa i-am luat si eu).e vreo problema daca are amperajul mai mare?

 

Are cineva idee cat ar costa schimbarea garniturii de chiuloasa?

 

Multumesc

 

 

aia is Ah si nu are nimic.

 

garnituri... cred ca is pe louis kituri complete pentru fiecare motor in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si io niste nelamuriri si as aprecia niste raspunsuri cat mai concrete:

-e normal sa ai un mic joc la discurile de frana?

-cum revin placutele de frana la pozitia initiala,din ce cauza mai exact,din moment ce nu exista ceva care sa le impinga la loc? Sau ele sunt tot timpul in contact cu discul,dar forta de frecare fiind scazuta?

-ce se intampla(defect) daca ai evacuare sport,pe un model de serie?

-exista riscuri daca folosesti ulei sintetic sau semi,cand producatorul iti recomanda folosirea uleiului mineral?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4: unii producatori recomandau uleiurile minerale pt ca pe vremuri nu erau sintetice sau erau rare si scumpe. In mod normal un ulei sintetic va face o treaba mai buna in ungere decat unul mineral ,mai ales in ture inalte si la temperaturi mari, dar exista si situatii in care este indicat sa folosesti mineral, asa cum zice producatorul

Pai in 2003 erau uleiurile sintetice.Neamtul de la BMW o fi talamb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si io niste nelamuriri si as aprecia niste raspunsuri cat mai concrete:

-e normal sa ai un mic joc la discurile de frana?

-cum revin placutele de frana la pozitia initiala,din ce cauza mai exact,din moment ce nu exista ceva care sa le impinga la loc? Sau ele sunt tot timpul in contact cu discul,dar forta de frecare fiind scazuta?

-ce se intampla(defect) daca ai evacuare sport,pe un model de serie?

-exista riscuri daca folosesti ulei sintetic sau semi,cand producatorul iti recomanda folosirea uleiului mineral?

 

1- nus la ce joc te referi-presupun ca la jocul lateral al etrierelor, care e absolut normal ca sa poata compensa uzura inegala a placutelor (sa se autocentreze mereu pe disc). Altfel discurile de frina propriu zise sint montate fara joc pe roata (cu suruburi pe butuc).

2- discurile de frina nu-s nici noi perfecte, la invirtire au atita excentricitate cit sa comprime pistonasele si sa indeparteze placutele de disc. Aia ajunge, de aceea uneori mai ales pe vreme umeda cind invirti roata fatza suspendata pare ca freaca putin, e normal cita vreme nu se incalzesc discurile la o proba de mers fara sa frinezi. Daca se incalzesc inseamna ca s-au cam gripat pistonasele in etrier si trebuie curatate. Deja se simte si cind impingi motorul si se aude cum freaca.

3- mult mai mult zgomot! si mere mai prost in ture joase dar aproape insesizabil

4- e o ciudatenie la BMW explicata la boxerele racite cu aer prin faptul ca sint calculate din fabrica cu jocuri mai mari intre piston si camasi si uleiurile minerale sint mai viscoase la rece si ar unge mai bine. Dar la motor racit cu apa nu stiu nici eu de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va supun atentiei un nou 'defect' care m-a lasat rece. :laugh:

Am o Husqvarna de 250 in 2T.Prima ei problema a fost faptul ca 'scapa' doar in treapta a doua de viteza,fiind motivul pt care am dus-o la doctor.Ei,dupa vizita la doctor (de unde se presupune ca ar trebuii sa se intoarca sanatoasa),au inceput adevaratele probleme.Inca face la fel,nefiind rezolvata maladia,adica in a 2-a,scapa,ca si cum ar avea ceva dinti uzati pe pinioane.

Cea de a 2-a problema era faptul ca imi baga apa in piston si o scotea pe esapament.Asta sper ca se rezolva cu garnitura din clingherit.

A 3-a problema si cea mai grava e ca in anumite momente se blocheaza motorul(se mai bloca cateodata,dar o bagam in ceva trepta de vit.,o impingeam putin si se debloca).Nasol e acum ca s-a blocat de tot.

A 4-a ghidusenie e ca nu are neutru,decat foarte rar.O scoti in N,dar pur si simplu sare inapoi in treapta1 sau 2.De regula 2.

Si cea mai veche problema a ei...carburatorul.Motorul trage de parca nu ar fi bun amestecul.De unde draq sa ii reglez asa ceva,daca nu are niciun surub de reglaj???

A 5- problema e ca i-am bagat Metabond in cutie.Credeti ca asta ar fi motivul ca nu debraiaza?Patineaza discurile de ambreiaz? Sau care ar putea fi motivul,ca trag de ambreiaj si motorul inca trage ca nebunul? Cablul e,zic eu,corect tensionat.

Si,acum,intrebare de nota 10...e service serios in Clujul asta care s-ar lega sa imi faca motorul cap-coada,cu garantie macar o zi??? Ca doua ore imi dau eu garantie la manopera daca mi-l fac eu.Mai mult nu pot si nici nu cer garantie mai mult de 24H.

Hai sa reformulez intrebarea de nota 10...ma asista(atata cer) un priceput cat imi desfac motorul? Am scule,am spatiu,doar ochiul unui specialist imi lipseste???

 

Io zic ca ar putea Yzu sa deschiza un topic special pe probleme specifice de "CS"

Daca tot ne plictisim... Poate ne documentam si scriem un manual cu copiraigt

 

Si daca tot vad ca citeste si Pepsi, trebuie sa-i transmit salutari unchiului lui Pepsi

Probleme de Husqvarna,poate.Aici sunt adevaratele probleme :cheers:

A,sa nu uit,am fost la unchiul lui Pepsi si iti transmite si el salutari si te asteapta pe la el cand o sa ai nevoie de garnituri de chiuloasa sau evacuari,confectionate din clingherit.

 

:laugh:

 

1- nus la ce joc te referi-presupun ca la jocul lateral al etrierelor,

Nu.Ma refer la jocul discului de frana,stanga-drapta.Ca si cum ele prin ''bataia'' respectiva ar impinge placutele inspre exterior,dupa ce nu se mai actioneaza frana.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

cum fac maneta de ambreiaj sa mearga mai usor ca imi rupe mana nu alta.

a doua problema, dupa ce se incalzeste motorul foarte greu reusesc sa o scot la punctul mort, tot intra intr-a intaia si in a doua da nici cum nu in punctul mort.

motorul e un suzuki gsx 600 f din 95

 

cred ca ambele probleme au aceeasi cauza: ansamblul maneta / cablu.

maneta e posibil sa mearga greu ptr. ca e strans prea tare surubul din articulatie - daca e cu surub .

cablul e posibil sa fie imbacsit cu praf si sa nu mai aiba unsoare in interior.

in locul tau as schimba cablul daca e prea "obosit" si as verifica ce se intampla la articulatia manetei.

.......poate n-ar fi rau sa te uiti mai atent si la ce se intampla in capatul celalalt al cablului; la prinderea in ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va supun atentiei un nou 'defect' care m-a lasat rece. :laugh:

Am o Husqvarna de 250 in 2T.Prima ei problema a fost faptul ca 'scapa' doar in treapta a doua de viteza,fiind motivul pt care am dus-o la doctor.Ei,dupa vizita la doctor (de unde se presupune ca ar trebuii sa se intoarca sanatoasa),au inceput adevaratele probleme.Inca face la fel,nefiind rezolvata maladia,adica in a 2-a,scapa,ca si cum ar avea ceva dinti uzati pe pinioane.

Cea de a 2-a problema era faptul ca imi baga apa in piston si o scotea pe esapament.Asta sper ca se rezolva cu garnitura din clingherit.

A 3-a problema si cea mai grava e ca in anumite momente se blocheaza motorul(se mai bloca cateodata,dar o bagam in ceva trepta de vit.,o impingeam putin si se debloca).Nasol e acum ca s-a blocat de tot.

A 4-a ghidusenie e ca nu are neutru,decat foarte rar.O scoti in N,dar pur si simplu sare inapoi in treapta1 sau 2.De regula 2.

Si cea mai veche problema a ei...carburatorul.Motorul trage de parca nu ar fi bun amestecul.De unde draq sa ii reglez asa ceva,daca nu are niciun surub de reglaj???

A 5- problema e ca i-am bagat Metabond in cutie.Credeti ca asta ar fi motivul ca nu debraiaza?Patineaza discurile de ambreiaz? Sau care ar putea fi motivul,ca trag de ambreiaj si motorul inca trage ca nebunul? Cablul e,zic eu,corect tensionat.

Si,acum,intrebare de nota 10...e service serios in Clujul asta care s-ar lega sa imi faca motorul cap-coada,cu garantie macar o zi??? Ca doua ore imi dau eu garantie la manopera daca mi-l fac eu.Mai mult nu pot si nici nu cer garantie mai mult de 24H.

Hai sa reformulez intrebarea de nota 10...ma asista(atata cer) un priceput cat imi desfac motorul? Am scule,am spatiu,doar ochiul unui specialist imi lipseste???

Nimeni,nimic??? O parere,un sfat,ceva??

Naspa socoteala...cu atatia megamesteri prin preajma :wink:

Nu-i bai,o las inca o saptamana pe stand,poate isi revine :laugh:

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare clujenilor!Revin in forta si eu cu mici probleme... :laugh: .1) Vreau sa reglez jocul la tacheti la beta mea de 125,are motor de yamaha xt 125.Care masuri ar fi corecte la evacuare si admisie?? 2)Vreau sa schimb lichidul de racire la Hondina (xr 650 r),ce imi recomandati?? 3)Ce cauciuc enduro ma sfatuiti sa pun tot la hondina pe spate,ca am pus eu un pireli scorpion,dar dupa 200km toate crampoanele s-au desprins (ii fortoasa :laugh: ).Astept sfaturi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni,nimic??? O parere,un sfat,ceva??

Naspa socoteala...cu atatia megamesteri prin preajma :D

Nu-i bai,o las inca o saptamana pe stand,poate isi revine :P

Ei bine,a trecut si saptamana si motorul meu tot pe stand e ,beteag. :scratch:

Se pare ca fara un mester va sta un sezon in aceasi pozitie.Nu-i bai,cine stie,io-l mai las o saptamana,da de,da de a lua-o din loc :lol:

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine,a trecut si saptamana si motorul meu tot pe stand e ,beteag. :cheers:

Se pare ca fara un mester va sta un sezon in aceasi pozitie.Nu-i bai,cine stie,io-l mai las o saptamana,da de,da de a lua-o din loc :)

0722.412.764 peter bereczki.

are service pe vrabiilor 12. recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
care stie unde se sudeaza in aluminiu?

Daca Al se sudeaza in argon...pe Plevnei,unde se repara jante auto.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...