Sari la conținut

Despre Suspensii


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 317
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi-am schimbat singur semeringurile de ulei si uleiul din furca, culoarea uleiului vechi era dubioasa, dar e bine ca nu am gasit nimic ruginit, blocat pe acolo. nu stiu cum sa fac cu amortzorul spate, se gaseste chit de reparatie si-l pot face in atelierul propriu sau trebuie sa-l trimit la un service specializat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt KTM (nu cunosc la CBR si MT) trebuie dispozitiv de aerisire, mult ulei de amortizor, azot la presiune mare si supapa pt bagarea azotului. Nu cred ca le ai acasa. Asa ca du-te la service. Kit de reparatie se gaseste (simeringuri, bucsi). Dar aerisirea si azotul sunt o problema pt depanarea acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat singur semeringurile de ulei si uleiul din furca, culoarea uleiului vechi era dubioasa, dar e bine ca nu am gasit nimic ruginit, blocat pe acolo. nu stiu cum sa fac cu amortzorul spate, se gaseste chit de reparatie si-l pot face in atelierul propriu sau trebuie sa-l trimit la un service specializat?

Apeleaza cu incredere la ness26( Ovidiu).

E doctor docent in suspensii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb arcuri fata spate de KTM.

Ofer doua variante:

1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament

2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament

Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an

Tel 075615759

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb arcuri fata spate de KTM.

Ofer doua variante:

1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament

2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament

Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an

Tel 075615759

 

nai cumva de 85-95 kg ? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb arcuri fata spate de KTM.

Ofer doua variante:

1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament

2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament

Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an

Tel 075615759

Nu e complet nr de tel.

Doresc sa fac eu schimbul. Da-mi nr de tel corect sau suna-ma la 0758107303

Editat de ness26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

stie cineva unde pot gasi manual de reparatie pt WP 48mm?

 

stie cineva unde pot gasi manual de reparatie pt WP 48mm?

 

si eventual de unde pot loa semeringuri de furca SKF

 

schimb si eu arcuri fata/spate stock (75-85) de pe un exc 300 din 2008 cu unele de 85-95 kg :bounce:

 

sau 95-105 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

care sunt notatiile si unde le gasesc scrise pe arcuri pt a stii pentru ce greutate sunt arcurile de pe motorul meu?

pentru suspensia spate tot asa exista arcuri pentru diferite kg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Pasiunea ta pentru enduro se masoara in grija pe care o ai pentru motorul tau.

Suspensia e partea cea mai delicata si importanta dintr-un motor, care iti confera siguranta de a face ceea ce doresti cu minim de efort si de risc.

Tocmai de aceea suspensiile, atat cele de fata cat si cele de spate, trebuiesc servisate in mod regulat si intretinute cu mare grija.

Asa cum schimbi uleiul in motor, si cel din suspensii trebuie schimbat dupa un anume nr de ore de functionare. Cel din suspensia spate, pe langa stresul datorat supraincalzirii din timpul functionarii, e ''contaminat'' si de azotul din separator. Azot care in ciuda o-ring-ului reuseste sa treaca in corpul amortizorului tinand cont de solicitarile la care este supus.

Asadar, daca motorul tau iti da senzatia ca nu te asculta in traiectoria pe care tu incerci sa i-o imprimi, iti da senzatia de instabilitate in franare sau pe coborare, pe teren accidentat e de nestapanit cu siguranta ceva nu functioneaza la sistemul de suspensie.

Daca aveti dificultati in a face sa functioneze suspensiile motocicletei, expuneti-le aici, si sa incercam impreuna sa le rezolvam.

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

tocmai s-a anuntat gama de ktm pentru 2013, linia 6 days vine cu furca tip cartus inchis, cu 4 camere (!!!) cu schimb de ulei mai facil si cu reglaj compresie pe o jamba, respectiv revenire pe a 2 a jamba. opinii de la experti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

la o iesire pe offroad mi-a iesit unu in cale cu un jeep si m-am infipt in el in bara lui cu furca mea , mai exact amortizorul drept si prin urmare papucu de la jug sub jug nu stiu cum se numeste mai exact...sub de mijlocul lui sa cam turtit umpic inauntru si cand amortizeaza pana acolo se blocheaza si nu mai revine exista vreo posibilitate de a repara sau trebuie schimbat ''chestia'' de sub jug...astept opini multumesc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare

 

am achizitionat si eu de curand un kawasaki kl650 tengai si suspensia spate este moale am citit pe telescop ca este cu gaz se poate baga gaz in ea sau trebuie schimbat?

 

Moale / tare - treaba de arc, nu de amortizor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca este defect amortizoru ca merge ca barca se leangana si nu se simte ca amortizoru sa faca ceva numai in arc sta

 

Daca se comporta asa e amortizorul de vina, a ramas fara ulei, probabil a curs, ar trebui sa fie urme de ulei pe tamponul capat cursa. In principiu se poate repara, de cat e axul cromat al telescopului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! am si eu o furca de wr pe xt-ul meu.

Care ar fi baiul ca numai revine cum trebuie, adica dupa o franare ramana o portiune comprimata, apoi la accelerare isi revine.

Aveti idee? Mentionez ca nu am umblat la reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...