Jump to content

Cursa de la Craiova


Recommended Posts

De obicei m-am dus la curse de vineri ca sa nu ratez nimic din ce se intimpla acolo. De data asta am plecat duminica dimineata . M-am trezit cu noaptea in cap ca sa ajung devreme ,sa nu ratez vreo cursa. Gresit pentru-ca am ajuns prea devreme si pentru-ca dimineata vremea a fost urita,lucru care ne-a facut (pe mine si nkz) sa plecam cu masina. Daca plecam la o ora mai omeneasca am fi ajuns la timp si cu un cu totul alt "tonus" . Asta daca ne gindim ca vremea s-a "reparat" si am fi fost cu motoretele.

Ce am vazut acolo? La superbike,supersport si la "incepatori" cistigatorii au devenit mult prea previzibili asa ca as propune sa li se dea de acum cupele si diplomele si sa nu mai fie primiti pe circuite cel putin un an,doi, ca strica toata distractia . De mare efect au fost prestatiile lui Mali si a Oanei ! Circuitul mi-a parut cel mai tehnic de la noi. La sbk Pascota s-a jucat pina spre sfirsit dupa care a cistigat lejer. La supersport a mers serios de la inceput ca sa nu aiba vreo surpriza de la Pop care l-a batut in calificari. Oricum a cistigat la distanta . La debutanti ...Coxanelu a fost in alta clasa. Restul s-au batut frumos dar doar pentru un eventual loc doi. La supermoto Gagy (cred ca asa se scrie) n-are nici el cu cine sa se joace.

Link to post
Share on other sites

incep prin a multumii celor care ne-au ajutat sa-i ajutam pe organizatorii oficiali ai evenimentului de la Craiova.

Bravo Oana, bravo COX!

Pentru mine a fost cam ametitoare toata experienta asta si inca nu m-am trezit bine.

Cum am ajuns vineri pe aeroport am inceput munca de jos...fugi cu SST sa umplem o duba de cauciucuri uzate..."ceartate" cu Cacoveanu sa facem desenul circuitului ( am pierdut doar la acul de par, la care am cedat si l-am facut mai stramt pt ca trebuia curatata prea multa iarba...) cat mai tehnic si cu cat mai putine linii drepte.

Sambata dimineata m-am trezit pe la 6.30 si cu Marius am inceput sa mai tundem din iarba cam pana pe la 8:30 cand i-am dat stafeta lui Alin. Promit ca nu mai particiop la organizari de etape in fuga si pe deasupra sa mai si particip.

Si acum partea mai interesanta.

la primul antrenament liber nu imi venea sa cred cat de denivelata era pista in zona sicanelor. Am mai setat cate ceva la suspensii si fac si al doilea antrenament in care abreiajul incepe sa patineze rau de tot...noroc cu Pascota, imi imprumuta un ambreiaj nou si il schimbam cu Alin si Balamuc pana la urmatorul antrenament. Plec in antrenament decis sa scot un timp pe prima grila. Incerc sa ma tin de pilotul israelian,Chen, dar dupa 2-3 tururi face o greseala si trec de el. mai fac 3 tururi si ... in acul de par ies ceva mai bine decat pana atuci si pana sa indrept motorul, o ia cam tare pe o roata. nu stiu exact ce am facut dar l-am lasat putin din gaz si a aterizat tot culcat si cu roata stramba.. a urmat un voblaj ca-n povesti in care ma luptam cu fiara dezlantuita pana s-a smuls amortizorul de ghidon (hyperpro) si m-a trantit violent pe stanga. Am scapat ieftin practic doar amortizorul dee ghidon a trebuit inlocuit. In acelasi tur a cazut mult mai rau si Chen, care am inteles ca are fracturi la degetele mainii drepte. Mergea foarte tare pe sicanele de viteza...sper sa se vindece cat mai repede.

Uite asa intu in cursa fara sa invat circuitul (paradoxal, desenat de mine) ...stiam doar ca se poate merge mult mai bine

Start! nu se vede bine semaforul ..plec prost, Pascota se joaca si pleaca si mai prost, in primul viraj vrea sa ma ia pe exterior dar strang din dinti si nu cedez. In acul de par franeaza iar langa mine pe exterior si incerca sa ma faca prin intimidare...nu ma las si ies inaintea lui din acul de par dar vine linia dreapta ...si ma tot uit la K5 cum se tot duce , pana in sicana era la 30 m in fata. Trag sa-l prind pe Ono incerc sa-l depasesc pe exterior in curba de dupa start dar nici el nu cedeaza ...oricum il presam constant si dupa doua viraje vad ca face o greseala mica pe franare si incec sa iau interiorul...pacat ca am nimerit pe o pucata de smoala si am pierdut fata. Fug repede la motor..vad jumatate din maneta de ambreiaj rupta dar restul parea ok. Ce zic eu, il prind macar pe Vali si cu putin noroc chiar pe Denis. Plec si in urmatorul tur scot cel mai bun timp al meu 1.12.43. Deja il vedeam pe Vali cam la 400 m -500m. Si ghinion din nou, se deface scarita si sunt obligat sa opresc sa o strang ... mai merg se desface din nou ..iar opresc sa o strang si uite asa termin si eu cursa batraneste.

dupa cursa da-i si strange cauciucurile cu fetele ca restu au zbughit-o...

Recunosc ca a fost o experienta de neuitat.

Link to post
Share on other sites

Salut, Ionut, ca ne-am cunoscut alaltaieri, prin intermediul lui Adi Dobre!

 

M-a impresionat si pe mine Eli (pilotul israelian), cu 2 degete de la mana stanga fracturate urat si tot avea o atitudine f. pozitiva dupa cateva ore. Dupa ce a facut stagiul militar de 4 ani la infanterie, iti dai seama... Acum este la Tel Aviv dar sper sa se refaca la timp pentru cursa de la Baneasa.

 

Ceva poze de presa/comunicate/rezultate de la organizatori ?

Link to post
Share on other sites

bai fratilor sa-l fi vazut duminica pe coxanelu la craiova, manca jar nu alta!!!

bravo cox, a fost prima oara cand te-am vazut live si mi-a placut, bafta in continuare!!! :rusinica: :unsure:

Edited by cipone
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...