Sari la conținut

Vreau Un Sfat


Postări Recomandate

Salutare tuturor, de cand cu atatea masini si de cand cu inceputul maturizarii mele (sper) m-am gandit sa ma orienten de la o sportiva la un supermoto. Placerea pe care o simteam acum 2 ani cand mergeam cu moto a inceput sa dispara cand vad ca este coloana de la Victoriei pana la Unirii Disappointed.gif si trebuie sa mergi printre masini, iar motoreta e gata sa se topeasca la 100 de grade. M-am gandit sa-mi iau un supermoto mai ales ca nici nu ies din oras foarte des. Am un prieten cu un DR-Z 400 SM care mi-a placut destul de mult si cred ca este o alegere buna sau Honda FMX 650. La FMX am vazut ca are racirea pe aer fata de DR-Z iar in oras ma gandesc ca poate fierbe. Ce ziceti si ce ma sfatuiti sa-mi cumpar?

Bafta!!! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti drz daca esti dispus sa pierzi la top speed... cu drz nu poti merge mai mult de 120-130 dar in oras oricum nu ai neVOIE de asa ceva.

 

Daca iti mai iei si un rand de roti de enduro poti vizita si coclaurii din jurul Bucurestiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, de cand cu atatea masini si de cand cu inceputul maturizarii mele (sper) m-am gandit sa ma orienten de la o sportiva la un supermoto. Placerea pe care o simteam acum 2 ani cand mergeam cu moto a inceput sa dispara cand vad ca este coloana de la Victoriei pana la Unirii Disappointed.gif si trebuie sa mergi printre masini, iar motoreta e gata sa se topeasca la 100 de grade. M-am gandit sa-mi iau un supermoto mai ales ca nici nu ies din oras foarte des. Am un prieten cu un DR-Z 400 SM care mi-a placut destul de mult si cred ca este o alegere buna sau Honda FMX 650. La FMX am vazut ca are racirea pe aer fata de DR-Z iar in oras ma gandesc ca poate fierbe. Ce ziceti si ce ma sfatuiti sa-mi cumpar?

Bafta!!! :bounce:

 

FMX-ul are un raport putere greutate foarte slab. Dar daca tu esti unul dintre aia cu "Honda e Honda", poti sa-ti iei FMX exclusiv pentru acest motiv. XTX-ul nu e la fel de lesinat, dar e prea greu. DRZ-ul e cea mai buna alegere, dar depinde ce vrei exact.

 

EXC cu roti supermoto

WR cu roti supermoto

CRF cu roti supermoto

 

Daca nu ma insel, niciuna din mobrele astea nu vine shtock in incaltari supermoto. Asta inseamna costuri suplimentare care pot indoi buzunarul oricui, pe langa pretul si-asa mare de mobra reising. Mai e si intretinerea mai intensiva si mai scumpa, si fiabilitatea mai redusa in comparatie cu DRZ-ul. In plus, s-ar putea sa fie o introducere prea brutala in "sportul" asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FMX-ul are un raport putere greutate foarte slab. Dar daca tu esti unul dintre aia cu "Honda e Honda", poti sa-ti iei FMX exclusiv pentru acest motiv. XTX-ul nu e la fel de lesinat, dar e prea greu. DRZ-ul e cea mai buna alegere, dar depinde ce vrei exact.

 

 

xr 650 r si kit supermoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de un Kawa KLE 500 ce zice-ti?

Eu in momentul asta am 1000 km din care 70 % i-am facut prin munti (in 7 zile) si inca nu da semne de oboseala.

 

zice-m ca un KLE e mai greu decat un EXC sau DR-Z sau CCM sau ce mai vrea baiatu' cu topicu'. si pun pariu ca n-ai nici roti de supermoto pe el :D

si eu am un dere cu roti de speed cu care am facut fo ...25.000 km cu el? si tot nu se compara cu un supermoto pur-sange.

De LC4 SM nu zice nimeni nimik?

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, de cand cu atatea masini si de cand cu inceputul maturizarii mele (sper) m-am gandit sa ma orienten de la o sportiva la un supermoto. Placerea pe care o simteam acum 2 ani cand mergeam cu moto a inceput sa dispara cand vad ca este coloana de la Victoriei pana la Unirii Disappointed.gif si trebuie sa mergi printre masini, iar motoreta e gata sa se topeasca la 100 de grade. M-am gandit sa-mi iau un supermoto mai ales ca nici nu ies din oras foarte des. Am un prieten cu un DR-Z 400 SM care mi-a placut destul de mult si cred ca este o alegere buna sau Honda FMX 650. La FMX am vazut ca are racirea pe aer fata de DR-Z iar in oras ma gandesc ca poate fierbe. Ce ziceti si ce ma sfatuiti sa-mi cumpar?

Bafta!!! :D

 

ptr oras iti trebuie urmatoarele lucruri:motorul in primul rand sa fie racit cu apa ca altfel inebuneste in traficul din bucuresti ce caldura scoate,viteza max nu prea contreaza ca oricum e plin de radare si max vei merge intre 70-90 km/h,cat mai cumpact sa te poti strecura prin trafic,motorul trebuie sa aiba obligatoriu cheie de contact,sa aibe un bord lizibil si un far puternic ptr cand te prinde noaptea,motorul sa fie cat mai fiabil si intretinerea clar cat mai mica:intr-un cuvant drz 400 e alegerea perfecta..daca mai pui si faptul ca iti consuma destul de putin te-ai ales cu un motor de supermoto excelent..

PS pretul de achizitie este destul de mic,daca nu ma insel pe undeva in jurul sumei de 5000 de euro cu taxe(nu sunt sigur)..eu pers am facut rodajul unui 400 SM de 2007 si mi-a facut o reala placere in oras,seaua este foarte comoda,se manevreaza bine,telescoapele sunt reglabile complet,arata bine ca design..in plus orice motor este bine sa il iei de nou(daca te tine buzunarul)si mai ales dedicat ptr ce vrei tu sa faci,altfel trebuie sa iti cumperi roti de SM,pinioane si de cele mai multe ori si lant,vreun adaptor sau distantier ptr franele de supermoto,de regula astea nu au senzorul de viteza montat pe disc,fiindca multe nu prevad..si bagi o gramada de bani intr-un motor de enduro +modificarile de rigoare ca sa scoti ceva..asa ca parerea mea sincera cumpara-ti un drz 400 Sm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa iti cumperi direct un "dual-sport". Ca mai mult ca sigur o sa-ti vina ideea sa faci si enduro cu el si n-o sa-ti mai placa rotile de SM. Cel mai bine ar fi sa il iei de la cineva care vinde cu doua seturi de roti, ca sa nu mai trebuiasca sa gandesti singur problema cu roti+cauciucuri+disc+pinion+distantieri+adaptor etrier.

Poti sa alegi intre LC4, DRZ, DR650, WR, etc, preferabil sa fie la origine enduro si nu supermoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa iti cumperi direct un "dual-sport". Ca mai mult ca sigur o sa-ti vina ideea sa faci si enduro cu el si n-o sa-ti mai placa rotile de SM. Cel mai bine ar fi sa il iei de la cineva care vinde cu doua seturi de roti, ca sa nu mai trebuiasca sa gandesti singur problema cu roti+cauciucuri+disc+pinion+distantieri+adaptor etrier.

Poti sa alegi intre LC4, DRZ, DR650, WR, etc, preferabil sa fie la origine enduro si nu supermoto.

cele mai des intalnite din gama asta sunt drz-urile si lc4(multi au roti si e si sm)..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice-m ca un KLE e mai greu decat un EXC sau DR-Z sau CCM sau ce mai vrea baiatu' cu topicu'. si pun pariu ca n-ai nici roti de supermoto pe el :D

si eu am un dere cu roti de speed cu care am facut fo ...25.000 km cu el? si tot nu se compara cu un supermoto pur-sange.

De LC4 SM nu zice nimeni nimik?

 

 

in legatura cu rotile cred ca o sa te dezamagesc , sunt de supermoto , si motoru e usor modificat...

in principiu eu sunt foarte multumit de el .

acu am ajuns acasa dupa 2100 km si daca ai putea sa vii sa il asculti cum merge dupa ce am facut cu el (nici mie nu-mi vine sa cred ca merge asa bine) sincer ma asteptam sa bata tot prin el , dar ma bucur ca m-am inselat.... :D

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...