Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 572
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Noile modele sportive BMW Motorrad cu patru cilindri în linie.

Caracter și dinamică de top, combinate cu siguranță sporită și practicalitate pentru utiizarea cotidiană - caracteristicile definitorii ale gamei BMW Motorrad propulsate de motorul cu patru cilindri în linie. Pentru anul 2017, motocicleta supersport S 1000 RR, roadsterul dinamic S 1000 R și modelul adventure sport S 1000 XR beneficiază de o serie de modificări.

Noul BMW S 1000 RR – virtual perfect, dar optimizat.

  • Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
  • ABS Pro ca nou element al opțiunii “Riding Modes Pro”.
  • DTC în standard.
  • Noul RR este disponibil în standard ca monopost, cu capac pentru șaua pasagerului. Pachetul opțiunal pentru al doilea pasager este disponibil gratuit, ca alternativă.
  • Schemă cromatică bine definită - Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat) - dar într-un format nou.
  • Variantă de culoare nouă - Gri Granit metalizat / Negru Storm metalizat.
  • Jantele opționale Design cu linii roșii sunt acum incluse în standard pentru schemele de culoare Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat).

 

Poze aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Adică dacă tot trebuie să-i punem o tobă mai mare pentru Euro4, măcar să-i tragem și o spoială nouă și să-i zicem model nou :)

Eh,pai na,au scos un model semi-nou in 2015,cu vreo 5-6 kg mai slab si cu vreo 5-6 cai mai puternic.Si au mai lucrat pe la sasiu.

E o tactica specifica si masinilor BMW,la 60% din ciclul vietii,ii fac un facelift combinat cu anumite bibileli si rezolvarea unor mici probleme constatate de ei.Si tot timpul acel model cu facelift e foarte bun.

Era de ajuns atunci si zic eu ca e de ajuns si acum,inca nu se ridica nimeni peste stacheta impusa de neamt.

Conform algoritmului explicat mai sus,primul model a fost 2009-2014,facelift-ul din 2015,il mai tin pe piata vreo 3 ani si undeva pe la inceputul lui 2019 sa ne asteptam la urmatoarea racheta de la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLIN e netul de de faptul ca s1000rr e inspirat din k5

 

 

but the truth is, and admitted to by BMW in the latest (Feb) issue of BIKE magazine page 9 that they BMW themselves reversed engineered the S1000RR by buying 10 Suzuki GSX-R100K5's and taking them apart in their lab. They state that as a fact. "It is a Bike we used to develop the S1000RR." That about says it all really, from the words of the BMW engineers themselves.

 

attachicon.gif14339306_1752726488317229_1952015192_o.png

 

Am mai gasit inca vreo 5-6 site-uri in care se spune asta...fum fara foc mai rar.

Am cautat chestii legate de k5 fiindca e mobra viselor mele si vreau sa imi iau una cand o sa imi creasca un pic coayele.

Oricum BMW au avut o inspiratie foarte inspirata cand s-au gandit la K5.

Learn from the best if you want to beat the best!

Idea din spatele acestui bmw sbk a fost de a impleti motorul de 1000 cu feelingul si comportamentul unui ss.

Sunt convins ca au disecat tot ceea ce era pe piata la ora aceea (motoreta a iesit pe piata in 2009,deci ca si dezvoltare ne referim undeva la 2006-2008),asta insemnand desigur k5 (pentru ca restul k7-k8 erau mai slabe decat el),in special motorul,R1 - iarasi,motorul,etc dar si CBR-ul si R6-le.

Daca te uiti cu ochisorii tai si compari cele 2 motorete,vei vedea similaritatile intre R6/2006 si S1000RR :

post-27208-0-89348400-1475696531_thumb.jpg post-27208-0-46356400-1475696540_thumb.jpg post-27208-0-62677900-1475696549_thumb.jpg

post-27208-0-80854300-1475696982_thumb.jpg post-27208-0-70602200-1475697860_thumb.jpg post-27208-0-56083600-1475697003_thumb.jpg

 

Sunt identice in mai multe privinte :

- direct ram air intake-ul copiat la linie si ca idee si ca punere in practica.La acea vreme doar Kawa avea asa ceva,l-au copiat la randul lor Yamaha cu R6-le iar BMW a copiat la linie toata partea de intake dar si farul drept,e identic R6.

- aripioarele de sub faruri pentru directionarea aerului in carene - specifica DOAR R6 si copiata la mm de BMW

- arhitectura admisiei cu gurile de admisie ale corpului injector care se lungesc sau se scurteaza (actionate de ecu) - solutie folosita in lumea moto doar de R1 si R6 la acea ora

- pozitionarea motorului si a cutiei peste ea precum si pozitionarea lor in cadru specific R1 si R6

- sistemul de evacuare cu toba old school pe lateral si cat mai jos pentru coborarea cg si scurtarea traseului - in acea vreme aproape toate miarele aveau tobe sub sa si R6 a venit cu toba aceea joasa si cu cat pe belly

- codita ridicata in sus,stil viespe,linie dupa R6,in acea vreme doar R1 si R6 aveau acea codita

- bascula,care si pentru un ochi neantrenat se vede ca e pur si simplu identica cu cea de R6 - acea solutie cu bascula arcuita si asezata normal nu rasturnat era si cred este si la ora actuala specifica doar R6.Si acum si BMW.Oricum cei de la Yamaha au adus-o pe lume.

 

Deci ok,poate or fi tras un ochi si prin motorul lui K5,dar sa fim seriosi,motoreta e copiata masiv dupa R6/06.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? :)

Da,e adevarat.

Bine,aici vorbeam detalii.

E important totusi zic eu sa vedem pe cine au imitat.

Bine,reteta japonezilor cu L4 si cadru perimetral din Al nu e de fapt a japonezilor,e o "reteta" logica la care s-a ajuns de-a lungul anilor.

Daca vrei sa faci o moto sport,inevitabil ajungi la aceste 2 treburi : L4 pentru ca e cel mai bun raport putere-performanta-ergonomie-costuri si cadru din Al pentru ca trebuie sa faci un cadru daca vrei sa ai vreo urma de feeling pe curbe,iar cadru din fier e greu ca draq.Simplu,ajungi inevitabil la toate aceste solutii,inclusiv direct-steering-ul fara suspensii complicate pe fata,inclusiv bascula spate,etc.Bine,normal ca toate aceste solutii mai pot fi perfectionate (parerea mea e ca unele inca foarte mult),dar ele totusi raman ca si baza.

 

Una peste alta le-a iesit schema. Nu au facut o copie nereusita, au facut un avion cu care doar ZX10R s-a batut in timp ce Yamaha a scos R1 cu putere aproape de R6.

Da e adevarat.

R1 insa zic eu ca au pornit intr-o directie ff buna.Directie pe care toti vor trebui sa mearga mai devreme sau mai tarziu.Pentru ca degeaba faci rachete daca nu le poti controla.R1 a mers pe ideea creearii unui feeling mult imbunatatit,a incercat cu acel big-bang sa faca pilotul sa "simta" roata spate si sa imbunatateasca controlul acesteia,increderea aceasta facand pilotul sa managerieze puterea mai bine.

Degeaba ai 200 de cai daca bagi mana in gaz mai tarziu.

Bine,normal,aceste big-bang-uri sunt la inceput pe strada,mai e de lucru,dar iata ca treaba functioneaza,se vede in motogp.Si acum si Suzy mere tot cu big-bang la motogp si sunt zvonuri ca si Honda ar incerca ceva asemanator.Deci ideea Yamaha a fost buna.

Asteptam deasemenea cutia seamless DSG si pe strada :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Baieti, ma intereseaza sa achizitionez un s1000rr 2010/2011 si as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept.

Cam ce pica la bavarezele astea ?

Cutia de viteze, cuzinetii din motor. Vezi cit costa o pereche de pinioane de cutie, manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Weekendul trecut, la intrarea pe linia drepata de la Slovakiaring, a bubuit a nu stiu citelea propulsor de S1000RR, nu depasise 12 000km.

post-1003-0-28939900-1497865499_thumb.png

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator stiu de 2 din ele.

 

Unul fusese proaspat refacut de cineva din Bucuresti si a impuscat de 2 ori garnitura de la filtru de ulei, iar omul i-a dat inainte la sfatul "prietenilor", ca "nu are ce sa se intample" si intr-un final o biela a zis pa ...

Iar cel de la Slovakiaring din ce am inteles trecuse de mult de momentul in care cerea un rebuld ... 12 000 pe circuit nu-s ca 12 mii pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...