Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 572
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca si Theos mai stie cel putin unul de la Craiova, dar intimplarea este ceva mai veche, dar tot la Slovakia, si motoreta mersese numai pe strada inainte. Mai e unul care a crapat de nou pe strada, noroc ca era in garantie si i-au schimbat propulsorul.

Stie cineva cit costa setul de 18 cuzineti pt vilbrochen? Plus manopera?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd, nici eu prea multe detalii, vazusem pe fb parca. Ideea era alta, motorul nu bubuie de nebun fara sa dea semne inainte, daca oamenii nu le baga in seama, isi asuma rezultatul. Nu poti avea un motor foarte capabil dar in acelasi timp si foarte fiabil.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

De unde se poate cumpara la noi conectorul pentru modul slick? Am inteles ca e doar o rezistenta de 100ohm care face legatura, toate datele fiind deja pe computerul motocicletei. Daca are cineva unul de vanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Îmi place cum au integrat stopul spate în semnale - prima dată când văd așa ceva. Și faptul că poți să modifici aranjamentul display-ului. Nici asta nu am mai văzut.

 

În rest e plin de "am mai văzut". Și-mi pare rău că au renunțat la design-ul asimetric. Era polarizant dar îi dădea ceva personalitate. Acum arată a chinezărie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopul la modelele anterioare era mai fain. Acum ce faci daca vrei sa elimini suportul de nr pe care sunt prinse semnalele/stopurile? Toba evident, parca e de baotian. Nu vad nici rostul ochilor de pisica :))) de pe lateralele aripii fata. In locul lor mai bine veneau cu un tank pad de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stopul cred că au făcut alegerea asta ca să fie cât mai ușor de eliminat pentru trackdays: scoți un singur element și ai anulat semnale, stop și suport număr. Au gândit-o bine.

 

Toba e așa pentru că Euro 5. Și suspectez că unii (KTM, dar nu numai) le fac urâte din adins, ca să fii încurajat să scapi cât mai repede de ele și le mai dai niște bani pentru o finală "performance".

 

Elementele reflectorizante de pe aripa față cred că au de-a face cu legislația specifică anumitor țări. Nu cred că va veni peste tot cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e fix treaba ta de cumpărător. Ei ca fabricant, trebuie să vândă un vehicul conform cu normele de poluare.

 

Dacă evacuarea pe care o pui tu ulterior este neconformă în ceea ce privește poluarea fonică sau a aerului, pe tine te vor trage la răspundere, nu pe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...