Sari la conținut

Am Vandut Vulcanul De 3 Zile...


tudor@manowar.ro
 Share

Postări Recomandate

Am vandut VN-ul de 800, sunt decis sa achizitionez un 1600. Ieri l-am imprumutat de la proaspatul proprietar ca sa ma duc sa-l scot din evidenta de la administratia financiara si sa ajung si eu la timp la munca dupa ce pierdeam timpul cu birocratia statului. Toate bune si frumoase, am mers la munca 30 km dus, 30 km intors si la 7 ma intalnesc cu el la tip top, moghioros in Drumul Taberei. Am fumat 2 tigari, imi era destul de greu, a fost un motor care a mers excelent si cu care ma inteleg foarte bine.

 

Dupa nici 20 de minute ma suna saracul, a cazut la razoare, nu stie ce s-a intamplat exact (baiatul are carnet din martie parca, insa acum a inceput sa se dea). A plecat de la stop de la razoare si cand sa ajunga in fata la kawa motors i-a fugit spatele si a cazut destul de urat pe partea dreapta. Ce mi se pare ciudat, este ca motoreta arata ca un impact frontal. A cazut pe dreapta, probabil s-a opintit in pintenul de la scarita si in crash baruri si astfel s-a contorsionat furca fatza, janta fatza usor indoita, farul (ciudat) indoit sus, maneta frana rupta de la jumate. Cei de la Kawa motors au vazut oarecum cazatura si tin sa le multumesc ca l-au ajutat pe baiat instant, au bagat motoreta la ei si au avut grija de el. Acum, cauza poate fi o greseala de pilotaj, scapat ambreajul, demarat prea tare in curba, sau era putin ulei si praf, de asemenea e posibil sa fi alunecat (cauciucurile fiind cam la sfarsit de viata) sau, ultima probabilitate, avea un X5 in spate care statea foarte aproape si era nemultumit si cand l-a depasit e posibil sa-l fi acrosat foarte usor in aripa spate (atentie, si eu am fost acrosat si nu prea simti, simti doar ca brusc iti fuge de sub tine sau ca te impinge ceva usor, eu am avut noroc ca stateam pe loc) O atingere usoara la 40-50 cat o fi avut el sigur te da pe jos. X5-ul a oprit imediat dupa cazatura, apoi a plecat in tromba. NIMENI nu i-a luat numarul :|

 

Oricare din situatii este posibila. Greseala lui e posibila ca nu avea experienta, il mai trantise usor acum 3-4 zile in prima zi cu el. Insa ieri l-am vazut ca-si daduse drumul la mers, si nu facea pe cocosul. Si X5-ul este posibil sa-l fi atins, nu stiu, sunt suparat ca era impecabil si mai ales ca el in sinea lui, ca incepator, este distrus, aproape plangea de nervi, nu realizeaza ca important este ca a scapat el bine fara nimic serios (fracturi sau doamne fereste alte balarii). Acum, tin sa le multumesc baietilor de la Kawa Motors pt operativitate si au promis ca-l ajuta si ei fara costuri sa-si puna motoreta pe picioare, si pe 24 cand plec pana in italia, ii voi cauta furca si far.

 

El s-a lovit la sold (cam cea mai serioasa lovitura), la cot, la mana, insa sunt numai contuzii si hematoame mici. Acum dimineata este putin mai anchilozat, insa se poate misca si se simte ok, insa nu am reusit sa-i indepartez starea puternica de depresie pe care o are. Pe baiat il cheama Andrei si sta in Crangasi.

Editat de tudor@manowar.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Rahat.

 

Nu stiam de ce nu m-a mai sunat Indy aseara. Zicea sa ne plimbam un pic. Eu is tipul cu CBR-ul galben de joia trecuta. Ne cunoastem de mai mult timp. O sa dau o fuga pe la el sa vad ce face.

 

Echipament macar avea pe el?

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahat.

 

Nu stiam de ce nu m-a mai sunat Indy aseara. Zicea sa ne plimbam un pic. Eu is tipul cu CBR-ul galben de joia trecuta. Ne cunoastem de mai mult timp. O sa dau o fuga pe la el sa vad ce face.

 

Echipament macar avea pe el?

 

 

Da, imi amintesc de tine !

 

Avea echipament astfel: geaca de piele groasa, d-aia stil rock, buna pentru o cadere la 40-50, ghete de piele in picioare, blugi, casca mea marushin integrala (i-am imprumutat-o pana are bani sa-si ia). Oricum vroia braincap, sper ca baga la cap acum ca integrala e sanatoasa. Vezi, ridica-i moralul ca e foarte trist.

 

Eh, fierul se repara, e bine ca a scapat el ieftin. Si incepator, si cu o cazatura grava, insemna poate sfarsitul vietii lui de motociclist.

 

Da, ai dreptate cu fierul. Teama din fericire nu a capatat, mi-a spus ca s-ar urca pe loc inapoi si ca isi doreste sa se mai dea macar 3-4 saptamani sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca-i intra in cap mai multe.

Ma cert cu el sa se "lipeasca" de echipament de cand am dat amandoi examenul.

 

In alta ordine de idei, ciudata cazatura. Din ce am vorbit cu el cel putin, nu pot sa-mi imaginez cum pleaca un motor de sub tine la 30 la ora in conditiile in care se presupune ca nu bruschezi gazul sau pui frana, decat daca, vorba ta, te impinge unul din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca-i intra in cap mai multe.

Ma cert cu el sa se "lipeasca" de echipament de cand am dat amandoi examenul.

 

In alta ordine de idei, ciudata cazatura. Din ce am vorbit cu el cel putin, nu pot sa-mi imaginez cum pleaca un motor de sub tine la 30 la ora in conditiile in care se presupune ca nu bruschezi gazul sau pui frana, decat daca, vorba ta, te impinge unul din spate.

 

Motorul a alunecat multisor (este o harjaiala lunga incrustata in asfalt) si cred ca a plecat cu demaraj, ca il presa boul ala, a accelerat o idee cam mult si in curba i-a fugit spatele pe fondul peliculei usoare de nisip. El zice ca n-ar fi plecat prea tare, dar dupa zgarietura de pe asfalt... In fine acum nu mai conteaza, e bine ca nu a patit el nimic grav si moto chiar se repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tudore, te iubea motorul ala mah :laugh: . tu l-ai dat si acum se razbuna pe altii...

pacat ca s-a intamplat asa. si baiatul incepator si motorul luat de curand, motor impecabil, facuta de curand revizia completa. pana mea!

si eu sunt necajit gandindu-ma ca am mers cu motorul ala o luna de zile si incepuse sa-mi placa chopperul grav.

dar asta e, fierul se face. bine ca nu a patit nimic grav baiatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sadly, primul meu post aici e legat tocmai de accidentul meu de ieri...:laugh:

A fost destul de nasola cazatura, dar cu sanatatea stau momentan bine....cel mai rau ma doare sufletul dupa motorul care e pe butuci acum.

Sincer nici nu prea stiu cum s-a intamplat. Am intrat in viraj la dreapta si m-am trezit ca imi fuge fundul motorului urat de sub mine. Viteza nu aveam, nu am accelerat si nici nu am franat in viraj, am mers din inertie tinand tras ambreiajul. Naiba stie...

Am avut un imens noroc cu baietii de la Kawa Motors care pana sa imi dau seama ce sa intamplat au si sarit in ajutor. Pentru asta sunt etern recunoscator. Fara ei aseara nu as fi putut sa imi revin dupa cazatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urlai la mine ca dau sfaturi aiurea cand spuneam ca incepatorii n-au ce cauta pe motoare de peste 600cc. I-ai dat omului motor de 800 sa-si rupa gatul cu el. I-a scapat mana in gaz(sau a bagat mana in gaz), probabil ceva praf pe jos, a rupt aderenta si... aia a fost tot. Ai partea ta de vina, pentru ca ai vandut unui incepator un motor prea puternic pentru el interesandu-te doar sa-ti iei banii si atat.

Eu n-am vandut niciodata fara sa studiez omul, fara sa vad ce stie si cat poate si de multe ori am preferat sa pierd niste bani decat sa-l am pe constiinta.

...Si tu ai o datorie la mine. Ai afirmat pe aici: "Am aflat cine e, ca nu mai puteam. Astfel, ''categoria A'' nu are de fapt categoria a si o sa-l pleznesc o data usor peste ceafa. Este unul d-ala care viseaza ca este mare motociclist. Si da se simte mandru cand vede cum ii cresc posturile. Deci sa fie clar categoria a nu are motor si nici carnet pt moto, un pustan coclit care stie numai sa-si bata joc, un copil care n-are ce face pana la inceperea scolii... plm...

 

This post has been edited by tudor@manowar.ro: Sep 6 2008, 11:07 PM"

. Te-am rugat atunci sa-mi spui de unde ai informatiile astea eronate, ca poate doar ai fost indus in eroare si nu esti tu MINCINOS! Eu zic ca ar fi timpul sa ma luminezi, pentru ca altfel voi demonstra ca nu ai dreptate si voi sta numai de capul tau ca sa le dovedesc tuturor cat de MINCINOS esti. Deocamdata nu spun lucrul asta, ca poate te-o fi pacalit si pe tine cineva. Mie mi-e atat de usor sa dovedesc contrariul(te trimit la "Fotografii de la intalniri moto" si ma gasesti acolo, ca sa nu mai spun ca ma cunosc cu destul de multi care posteaza pe aici).

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma termina-te nu imi spune ca tu stai si 5 ani sa vinzi un motor pana ii gasesti proprietarul perfect ? Saracul de tine numai poti dormi noaptea de grija celui care o cumpara. Eu zic sa nu mai exagerezi.Deja lumea si-a facut o parere despre tine si asa va ramane o buna parte de timp.

Cat despre accident bine ca nu a fost mai rau,stiu cum te simti acum pentru ca si eu am trecut prin asta cu primul meu motor. Insanatosire grabnica si asfalt uscat,nivelat,fara gropi si pete de ulei,mama lui de asfalt !!!

Iti dai seama?! Sa stii ca chiar m-au marcat cuvintele tale.

Si daca dai in pierdere nu trebuie sa stai 5ani, dar deh... voi sunteti "afaceristi".

Nu cumva tu esti mincinosul de l-a pacalit pe Manowar in ceea ce ma priveste?! ...Ca sa-si faca lumea o parere si despre voi. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wa categoria"A", handicapatule. Inainte de tine era unu' charlie_root care-i tot dadea ca nimeni n-ar trebui sa mearga pe motor de peste 250. Acuma tu. Si aceeasi manifestare de cretinoid: vina topicurile de la "Accidente", poate-poate cade vreun incepator cu motor peste 250 cmc. Du-te ba si te plimba cu Jawa ta si lasa-ne in plata noastra.

 

PS: da' vezi ca si Jawa-i periculoasa, ca-i peste 250. Atentie mare, nu-i da blana in curba ca pierzi aderenta, sau poate, Doamne-fereste, te dai peste cap.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wa categoria"A", handicapatule. Inainte de tine era unu' charlie_root care-i tot dadea ca nimeni n-ar trebui sa mearga pe motor de peste 250. Acuma tu. Si aceeasi manifestare de cretinoid: vina topicurile de la "Accidente", poate-poate cade vreun incepator cu motor peste 250 cmc. Du-te ba si te plimba cu Jawa ta si lasa-ne in plata noastra.

:laugh: Cata agitatie. Imi place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu prea stiu cum s-a intamplat. Am intrat in viraj la dreapta si m-am trezit ca imi fuge fundul motorului urat de sub mine. Viteza nu aveam, nu am accelerat si nici nu am franat in viraj, am mers din inertie tinand tras ambreiajul. Naiba stie...

Stricaciunile descrise de fostul propietar nu prea se potrivesc cu povestea ta pentru o cazatura atat de usoara.Poate ma insel dar nu cred ca nu stii ce s-a intamplat.Poate din putin orgoliu ranit nu vrei sa povestesti, nevermind conteaza mai putin asta.Nu ai tras de gaz...nu zici nimic de nisip...n-ai franat cu spatele in curba...nu aveai viteza...ai cazut ca ti-a fugit spatele...Spatele ala nu fuge asa de "nebun" fara o cauza anume.Idea este TOTUSI SA AFLI CE S-A INTAMPLAT CA SA NU MAI FACI ACEEASI GRESEALA A DOUA OARA.Vorbeste cu cineva apropiat si povesteste-i pe bune ca sa te sfatuiasca daca iti este teama ca aici te tavalesc baietii.Daca CHIAR NU STII CE S-A INTAMPLAT .....este nasol...

 

 

Urlai la mine ca dau sfaturi aiurea cand spuneam ca incepatorii n-au ce cauta pe motoare de peste 600cc. I-ai dat omului motor de 800 sa-si rupa gatul cu el.

Nu mai exagera si tu.Sunt incepatori si incepatori.Este motor de 50 cp, nu sportiva de 600cmc 100cp.Am mers pe unul de 1600 ,cuplu probabil dublu si era sa adorm pe el ,este super stabil si ascultator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stricaciunile descrise de fostul propietar nu prea se potrivesc cu povestea ta pentru o cazatura atat de usoara.Poate ma insel dar nu cred ca nu stii ce s-a intamplat.Poate din putin orgoliu ranit nu vrei sa povestesti, nevermind conteaza mai putin asta.Nu ai tras de gaz...nu zici nimic de nisip...n-ai franat cu spatele in curba...nu aveai viteza...ai cazut ca ti-a fugit spatele...Spatele ala nu fuge asa de "nebun" fara o cauza anume.Idea este TOTUSI SA AFLI CE S-A INTAMPLAT CA SA NU MAI FACI ACEEASI GRESEALA A DOUA OARA.Vorbeste cu cineva apropiat si povesteste-i pe bune ca sa te sfatuiasca daca iti este teama ca aici te tavalesc baietii.Daca CHIAR NU STII CE S-A INTAMPLAT .....este nasol...

 

 

 

Nu mai exagera si tu.Sunt incepatori si incepatori.Este motor de 50 cp, nu sportiva de 600cmc 100cp.Am mers pe unul de 1600 ,cuplu probabil dublu si era sa adorm pe el ,este super stabil si ascultator.

Dar incepatorul asta n-a facut fata celor 50cp... Probabil ca gresesc si eu generalizand prea mult si exasperand lumea, dar "bat saua ca sa priceapa iapa". 50cp pe ceva praf sau apa si cu putin ajutor din gaz, dau cu tine de pamant de nu te vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa fi avut sub 50 cu urmarile pe care le-ai descris, curba aia de la razoare e tare pacatoasa, dincolo de praf sunt si niste denivelari exact in zona unde dai gaz sa indrepti, in fata la motolouis. Daca ia si unul curba mai strans in paralel cu tine si te sperii, e chiar foarte posibil sa te dai pe jos, cu orice mobra. Categoria A probabil stie ca gaz + curba + tzarana + denivelare = 99% sanse sa te dai pe jos cu orice mobra, fie ea si de 125. Acum, greseala de incepator a fost doar ca poate ar fi fost bine sa se mai invarta cu ea nitel si sa se obisnuiasca inainte sa iasa in traficul dement de la razoare din timpul zilei. Dar ceasul rau, pisica neagra, se mai intampla... sunt 2 categorii de motociclisti (care au cazut si care vor cadea), el tocmai a trecut in partea cealalta, data viitoare sa dea de baut dupa ce cumpara motor!

 

:laugh:

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar incepatorul asta n-a facut fata celor 50cp... Probabil ca gresesc si eu generalizand prea mult si exasperand lumea, dar "bat saua ca sa priceapa iapa". 50cp pe ceva praf sau apa si cu putin ajutor din gaz, dau cu tine de pamant de nu te vezi.

 

Da cu tine de pamant si un Kymco de 50cmc la o adica.Dupa cum spuneam sunt incepatori si incepatori.Exact,exagerezi generalizand si asta ii deranjeaza pe unii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu tine de pamant si un Kymco de 50cmc la o adica.Dupa cum spuneam sunt incepatori si incepatori.Exact,exagerezi generalizand si asta ii deranjeaza pe unii.

In ultimul timp s-a cam dat cu RIP numai pt. incepatori si prin mai toate accidentele sunt implicati incepatorii care se urca pe motoare prea puternice. Nu zic ca nu cad si unii mai experimentati, dar incepatorii cam cad din vina lor, pe cand astia mai batrani cad din vina altora. Eu vad aici o oarecare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.E foarte posibil sa fi avut sub 50 cu urmarile pe care le-ai descris,

2....are sa dea de baut dupa ce cumpara motor!

:laugh:

1.Raman la parearea mea.Dintr-o "tarsaiala" la 50km/h (si nu este motor care sa alunece pe "plastice") este foarte greu probabil ca se aleaga cu farul indoit in partea superioara,furca indoita si geanta stramba.Probabil daca se loveste pana/la oprire de ceva..lucru care nu este de asemenea mentionat.

2.Cred ca mai degraba de la asta a fost... :)

 

 

In ultimul timp s-a cam dat cu RIP numai pt. incepatori si prin mai toate accidentele sunt implicati incepatorii care se urca pe motoare prea puternice. Nu zic ca nu cad si unii mai experimentati, dar incepatorii cam cad din vina lor, pe cand astia mai batrani cad din vina altora. Eu vad aici o oarecare diferenta.

In timpul in care s-a dat cu RIP pe ACEST FORUM multi altii si-o fi vor luat-o in gusa si n-o sa aflam niciodata si multi altii (incepatori) vor fi luat carnetul si nu au nici o problema sa conduca motoare mari.Forumul asta nu ofera o statistica reala a accidentelor nici nu reflecta cu exactitate activitatea motociclistica din Romania. :)

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude...poate nu am fost prea explicit in ceea ce priveste cazatura, dar nu am zis ca a fost usoara. Cat despre fugitul de fund, nu sunt idiot sa cred ca sa dus el asa de nebun. Am zis ce am simtit.

Din pacate, nu am avut timp in timp ce cadeam sa intorc si capul sa vad de ce se duce intr-o parte. Dupa cum m-ai si citat, nu, chiar nu prea stiu cum s-a intamplat. Nu ma asteptam sa se intample asta si totul s-a petrecut foarte repede.

Viteza nu aveam si nici nu vroiam. Daca vroiam viteza, imi luam vitezana. Despre nisip nu am zis nimic pentru ca nici nu mi-a trecut prin cap. Singurele lucruri la care m-am gandit dupa ce m-am ridicat au fost sincer bijuteria de motor pe care tocmai o indoisem si durerea de spate.

Abia azi dimineatsa am reusit sa imi mai limpezesc putin mintea cat sa ma gandesc la cazatura in sine.

In orice caz, luand in considerare toate motivele posibile enumerate mai sus de membrii acestui forum(inclinarea aiurea, nisipul, masina din spate, pata de ulei de pe jos, frana sau accelerarea in viraj, cauciucurile uzate,etc.), nu pot sa nu ma gandesc ca aceeasi cazatura as fi traso si cu un motor mai mic pentru ca nu sunt chestii care tin de puterea motorului,nu?

Deci get off Tudor's back si nu mai cobiti cu RIP pe aici :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca-i intra in cap mai multe.

Ma cert cu el sa se "lipeasca" de echipament de cand am dat amandoi examenul.

 

In alta ordine de idei, ciudata cazatura. Din ce am vorbit cu el cel putin, nu pot sa-mi imaginez cum pleaca un motor de sub tine la 30 la ora in conditiile in care se presupune ca nu bruschezi gazul sau pui frana, decat daca, vorba ta, te impinge unul din spate.

 

 

Eu am patit asta cam la aceeasi viteza. Deci se poate, dar nu-ti doresc sa experimentezi asa ceva :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, nu am avut timp in timp ce cadeam sa intorc si capul sa vad de ce se duce intr-o parte. Dupa cum m-ai si citat, nu, chiar nu prea stiu cum s-a intamplat. Nu ma asteptam sa se intample asta si totul s-a petrecut foarte repede.

Viteza nu aveam si nici nu vroiam. Daca vroiam viteza, imi luam vitezana. Despre nisip nu am zis nimic pentru ca nici nu mi-a trecut prin cap. Singurele lucruri la care m-am gandit dupa ce m-am ridicat au fost sincer bijuteria de motor pe care tocmai o indoisem si durerea de spate.

Abia azi dimineatsa am reusit sa imi mai limpezesc putin mintea cat sa ma gandesc la cazatura in sine.

In orice caz, luand in considerare toate motivele posibile enumerate mai sus de membrii acestui forum(inclinarea aiurea, nisipul, masina din spate, pata de ulei de pe jos, frana sau accelerarea in viraj, cauciucurile uzate,etc.), nu pot sa nu ma gandesc ca aceeasi cazatura as fi traso si cu un motor mai mic pentru ca nu sunt chestii care tin de puterea motorului,nu?

Imi pare rau ca ai cazut,dar cu riscul de a ma repeta,iti atrag atentia ca treaba asta cu "nu prea stiu cum s-a intamplat,nu ma asteptam sa se intample asta"...suna naspa rau.

Daca te-ai apucat de mersul pe doo roti eu zic ca se subintelege ca atunci cand te deplasezi din punctul A in punctul B iei in calcul conditiile de rulare si iti adaptezi stilul de condus in functie de ele si de abilitatile personale.

Ca incepator este absolut logic sa nu ai inca o atentie distributiva bine formata si se pot face greseli dar nu este normal sa nu mai stii cum era carosabilul...era nisip...nu era...si chestii de genul asta.Din ce povestesti tu...parca nici nu conduceai tu.Nici macar nu poti spune cu certitudine DACA te-a lovit ala cu BMW-ul...asta mi se pare cea mai tare. :) Sorry.

Sper ca esti constient ca atunci cand conduci un motor o chestie din asta face diferenta intre sanatate si ghips sau mai rau asa ca ar fi de preferat sa stai cu antenele ridicate din prima secunda cand te-ai urcat pe motor pana cand o pui pe cric si scoti cheia din contact.

Nu ma intelege gresit ,nu te iau de sus dar stai langa unul mai experimetat (am inteles din context ca ai ceva friends in domeniu) invata sa stai cu antenele ciulite.

 

Ca sa ma intelegi si mai bine am sa-ti dau doua exemple personale cand motorul meu a luat cunostinta cu orizontala cu mine pe el ,toate fiind cu el oprit :odata cand il parcam am calcat intr-un kacat de caine,l-am scapat usor, a doua oara c-am fost prost sa cred ca este motor de unduro cu cauciucurile aferente, tot pe loc,noroi.Intelegi ce vreau sa zic ? :) De atunci ma uit si daca nu doarme o musca in contact si sa mi-l blocheze cand vreau sa-l pornesc pentru ca mi-am dat seama ca lucruri aparent "neimportante" te baga in belea fara sa "stii".Nu am trante la activ pana acum si sper nici de acum incolo,doar am calcat in cakat,nu ? :laugh:

 

Hai noroc si numai bine ,sa-ti faci motoru' degraba.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa nici 20 de minute ma suna saracul, a cazut la razoare, nu stie ce s-a intamplat exact (baiatul are carnet din martie parca, insa acum a inceput sa se dea).

 

Greseala lui e posibila ca nu avea experienta, il mai trantise usor acum 3-4 zile in prima zi cu el.

 

Insa ieri l-am vazut ca-si daduse drumul la mers, si nu facea pe cocosul.

 

nu realizeaza ca important este ca a scapat el bine fara nimic serios (fracturi sau doamne fereste alte balarii).

 

greseala lui e ca nu merge undeva unde nu e trafic sa invete.

un motor mai usor ar ajuta la invatarea mai repede. dar... curaj sa fie

 

o sa-l mai vedem p-aici.

 

acu nu-s de acord cu categoria. e vaccinat, tudor nu e mama celui caruia ii vinde motorul. fiecare o face pe raspunderea lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...