Sari la conținut

Am Vandut Vulcanul De 3 Zile...


tudor@manowar.ro
 Share

Postări Recomandate

Eu am patit asta cam la aceeasi viteza. Deci se poate, dar nu-ti doresc sa experimentezi asa ceva smile.gifp

 

Eh, si eu am patit-o, rezultat a incercarii de fandat + frana fata in a doua luna de carnet cand mi-a taiat un dobitoc fata.

 

 

 

In alta ordine de idei,

 

Am fost azi la locul faptei cu patimasul.

Ce urmeaza e o parere personala.

 

Exact in locul in care mi-a fost aratat ca s-a produs beleaua, asfaltul e brici, si n-am vazut nisip, nici pete de ulei.

Daca Andrei zice ca n-a franat/accelerat, inseamna ca asa este. Cel putin nu voluntar, nu stiu ce sa zic.

Dupa cat mi-a aratat ca a alunecat mobra aia, a avut un pic mai mult de 30 la ora, dar nu cu mult. Sub limita legala de viteza bine de tot, oricum. Sa zicem 40, desi e mult.

 

Despre furca, parerea mea de neprofesionist e ca e posibil sa se fi opintit mobra in crash baruri si sa suceasca furca, dar e ciudatel rau.

 

Pe de alta parte, stopul de frana e crapat. Semnalele de langa el sunt ok. Mi se pare plauzibil sa fi fost 'impins' usor din spate.

Mai ales daca jipanul a fugit dupa, si daca nici o manevra a pilotului n-a determinat cazatura. Dar aici tre' sa ne lamuresti tu, Andrei.

 

Am inteles ca si gumele de pe ea erau un pic uzate? Poate si asta a ajutat.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In ultimul timp s-a cam dat cu RIP numai pt. incepatori si prin mai toate accidentele sunt implicati incepatorii care se urca pe motoare prea puternice. Nu zic ca nu cad si unii mai experimentati, dar incepatorii cam cad din vina lor, pe cand astia mai batrani cad din vina altora. Eu vad aici o oarecare diferenta.

Mai las-o dracului cu motorul prea puternic, e doar un chopper care are putere cam cat o motocicleta de 500cc folosita tipic de incepatori (de genul Honda 500CB) si mai e si destul de greu (probabil macar 220kg). Daca era ceva de genul CBR600RR sau alte vitezane din astea care sar de 110CP la mase sub 190kg as mai intelege unde bati, dar asa parca vad ca maine-poimane propui sa se interzica mersul pe motocicleta pana nu mergi macar un an pe bicicleta si dupa aia macar inca un an pe moped (nu ca ar strica, dar ce e obligatoriu e enervant si in Romania de obicei nu se aplica decat cam 3 zile)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai las-o dracului cu motorul prea puternic, e doar un chopper care are putere cam cat o motocicleta de 500cc folosita tipic de incepatori (de genul Honda 500CB) si mai e si destul de greu (probabil macar 220kg). Daca era ceva de genul CBR600RR sau alte vitezane din astea care sar de 110CP la mase sub 190kg as mai intelege unde bati, dar asa parca vad ca maine-poimane propui sa se interzica mersul pe motocicleta pana nu mergi macar un an pe bicicleta si dupa aia macar inca un an pe moped (nu ca ar strica, dar ce e obligatoriu e enervant si in Romania de obicei nu se aplica decat cam 3 zile)...

Bai oameni buni! Mai terminati cu prostiile si nu mai incurajati incepatorii sa-si ia motoare mari. Trebuie sa-si ia motoare micute, manevrabile, usor de ridicat de jos atunci cand cad, care sa nu le rupa picioarele daca sunt prinsi sub ele, sa nu rupa imediat aderenta daca se scapa mana in gaz, etc. Parca n-ati sti despre ce vorbesc(ma refer la astia mai vechi).

Vorbesti de motoreta asta de parca ar fi vreo Mobra, care daca se strica, ii pui doua bretele si o iei in spate. Baiatul asta sunt sigur ca nu-i in stare nici pe cric s-o ridice si tu ii dai zor ca are 220kg si deci e lenta si merge incepatorul pe ea de n-are treaba... PAI E PREA GREA! Si pana si CB-ul de 500 e prea mare pentru un incepator. Lasati-ma cu tupeul asta prostesc de incepatori si cu toate figurile din capul lor.

...Si pentru incepatorii astia de-si iau direct motoare de peste 600 ca-s niste "Zei ai pilotajului" le spun doar atat: Luati-va motoarele astea jmechere si mergeti in poligon cu ele(platiti o ora de curiozitate). Vedeti daca reusiti sa faceti jaloanele si 8-urile corect. Si daca nu reusiti, ganditi-va ca aveti o mare problema cu motoarele astea si in trafic, pentru ca un jalon din ala poate reprezenta un obstacol aparut pe drum(canal fara capac sau poate un pieton ce traverseaza prin loc nepermis) si pe care in mod obligatoriu trebuie sa-l ocoliti.

Lasati-ma cu vitejii astia de dau motorul in linie dreapta pe-o roata, dar in curba trag ambreiajul si franeaza.

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt are 254 kg si baiatul asta a ridicat-o dupa ce a cazut cu ea, deci daca tot vrei sa demonstrezi ceva cu "motorul prea mare", rezuma-ti argumentele la viteza si putere. Nu e ca si cum toti incepatorii sunt copii sfrijiti, si poate nu ma pricep eu, dar imi vine greu sa cred ca dupa 1-2 ani experienta pe motor reusesti sa ridici motoare de 2-3 ori mai mari decat inainte. Daca nu puteam sa o ridic pe asta acum, nu cred ca o ridicam nici in cativa ani, cand probabil as fi avut permisiunea ta sa o cumpar.

Editat de mrpilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greseala lui e ca nu merge undeva unde nu e trafic sa invete.

un motor mai usor ar ajuta la invatarea mai repede. dar... curaj sa fie

 

o sa-l mai vedem p-aici.

 

acu nu-s de acord cu categoria. e vaccinat, tudor nu e mama celui caruia ii vinde motorul. fiecare o face pe raspunderea lui

Pai si unde nu-i trafic in orasul asta de cacao? Si pana la urma cel mai bine inveti in trafic. Usurel, pe prima banda, nu-i dai in goarna.... :)

Insanatosire grabnica baiatului. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si unde nu-i trafic in orasul asta de cacao? Si pana la urma cel mai bine inveti in trafic. Usurel, pe prima banda, nu-i dai in goarna.... :)

Insanatosire grabnica baiatului. :laugh:

Exact pe prima banda este indicat sa mergi cu motorul cand e aglomerat. Bun sfat! :)

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urlai la mine ca dau sfaturi aiurea cand spuneam ca incepatorii n-au ce cauta pe motoare de peste 600cc. I-ai dat omului motor de 800 sa-si rupa gatul cu el. I-a scapat mana in gaz(sau a bagat mana in gaz), probabil ceva praf pe jos, a rupt aderenta si... aia a fost tot. Ai partea ta de vina, pentru ca ai vandut unui incepator un motor prea puternic pentru el interesandu-te doar sa-ti iei banii si atat.

Eu n-am vandut niciodata fara sa studiez omul, fara sa vad ce stie si cat poate si de multe ori am preferat sa pierd niste bani decat sa-l am pe constiinta.

...Si tu ai o datorie la mine. Ai afirmat pe aici: "Am aflat cine e, ca nu mai puteam. Astfel, ''categoria A'' nu are de fapt categoria a si o sa-l pleznesc o data usor peste ceafa. Este unul d-ala care viseaza ca este mare motociclist. Si da se simte mandru cand vede cum ii cresc posturile. Deci sa fie clar categoria a nu are motor si nici carnet pt moto, un pustan coclit care stie numai sa-si bata joc, un copil care n-are ce face pana la inceperea scolii... plm...

 

This post has been edited by tudor@manowar.ro: Sep 6 2008, 11:07 PM"

. Te-am rugat atunci sa-mi spui de unde ai informatiile astea eronate, ca poate doar ai fost indus in eroare si nu esti tu MINCINOS! Eu zic ca ar fi timpul sa ma luminezi, pentru ca altfel voi demonstra ca nu ai dreptate si voi sta numai de capul tau ca sa le dovedesc tuturor cat de MINCINOS esti. Deocamdata nu spun lucrul asta, ca poate te-o fi pacalit si pe tine cineva. Mie mi-e atat de usor sa dovedesc contrariul(te trimit la "Fotografii de la intalniri moto" si ma gasesti acolo, ca sa nu mai spun ca ma cunosc cu destul de multi care posteaza pe aici).

 

Nu-mi tine ma mie prelegeri motociclist de weekend ce esti. Asa cum eu m-am descurcat cu moto de 800 si cu alte motoare mari oricine se poate descurca si apropo, a fst atins in spate de acel X5 al carui numar nu l-a luat nimeni, dovada fiind faptul ca stopul este crapat. Apoi cu afirmatiile pe care le-am dat mai sus... te-am luat la misto pentru ca asa trebuie sa fac cu oameni ca tine care nu au capacitatea intelectuala de a intelege ca poti incepe pe orice motor atata timp cat ai cap si nu te dai zmeu. Asa ca, cu riscul unui ban sau warn iti zic din inima Besi in plm de carcotas comunist ce esti ! =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi tine ma mie prelegeri motociclist de weekend ce esti. Asa cum eu m-am descurcat cu moto de 800 si cu alte motoare mari oricine se poate descurca si apropo, a fst atins in spate de acel X5 al carui numar nu l-a luat nimeni, dovada fiind faptul ca stopul este crapat. Apoi cu afirmatiile pe care le-am dat mai sus... te-am luat la misto pentru ca asa trebuie sa fac cu oameni ca tine care nu au capacitatea intelectuala de a intelege ca poti incepe pe orice motor atata timp cat ai cap si nu te dai zmeu. Asa ca, cu riscul unui ban sau warn iti zic din inima Besi in plm de carcotas comunist ce esti ! =))

 

:) Ce ai afirmat cu tarie?!: "Am aflat cine e, ca nu mai puteam. Astfel, ''categoria A'' nu are de fapt categoria a si o sa-l pleznesc o data usor peste ceafa. Este unul d-ala care viseaza ca este mare motociclist. Si da se simte mandru cand vede cum ii cresc posturile. Deci sa fie clar categoria a nu are motor si nici carnet pt moto, un pustan coclit care stie numai sa-si bata joc, un copil care n-are ce face pana la inceperea scolii... plm...

This post has been edited by tudor@manowar.ro: Sep 6 2008, 11:07 PM"

 

:laugh: Si ce ai de spus acum?! "Apoi cu afirmatiile pe care le-am dat mai sus... te-am luat la misto pentru ca asa trebuie sa fac cu oameni ca tine..."(

)

 

...Asta ca sa nu spui ca te-am facut eu MINCINOS.

 

Multumesc!

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni! Mai terminati cu prostiile si nu mai incurajati incepatorii sa-si ia motoare mari. Trebuie sa-si ia motoare micute, manevrabile, usor de ridicat de jos atunci cand cad, care sa nu le rupa picioarele daca sunt prinsi sub ele, sa nu rupa imediat aderenta daca se scapa mana in gaz, etc. Parca n-ati sti despre ce vorbesc(ma refer la astia mai vechi).

Vorbesti de motoreta asta de parca ar fi vreo Mobra, care daca se strica, ii pui doua bretele si o iei in spate. Baiatul asta sunt sigur ca nu-i in stare nici pe cric s-o ridice si tu ii dai zor ca are 220kg si deci e lenta si merge incepatorul pe ea de n-are treaba... PAI E PREA GREA! Si pana si CB-ul de 500 e prea mare pentru un incepator. Lasati-ma cu tupeul asta prostesc de incepatori si cu toate figurile din capul lor.

...Si pentru incepatorii astia de-si iau direct motoare de peste 600 ca-s niste "Zei ai pilotajului" le spun doar atat: Luati-va motoarele astea jmechere si mergeti in poligon cu ele(platiti o ora de curiozitate). Vedeti daca reusiti sa faceti jaloanele si 8-urile corect. Si daca nu reusiti, ganditi-va ca aveti o mare problema cu motoarele astea si in trafic, pentru ca un jalon din ala poate reprezenta un obstacol aparut pe drum(canal fara capac sau poate un pieton ce traverseaza prin loc nepermis) si pe care in mod obligatoriu trebuie sa-l ocoliti.

Lasati-ma cu vitejii astia de dau motorul in linie dreapta pe-o roata, dar in curba trag ambreiajul si franeaza.

Nu cred ca are rost sa fii mai religios decat Papa in tara unde nu se aplica deplin sau serios sau consecvent aproape nici o lege....

Eu personal am motor de 250cc si sunt categoric impotriva incepatoriler care isi iau super-sport de pe la 600cc in sus ca tipic astia umplu topicul de accidente. Dar ma gandesc ca motorul meu de 250cc si 158kg la cele circa 54-56kg ale mele face aproape la fel ca un Vulcan de 700-800cc calarit de unul de 100kg. Pentru avansati pe SS e la fel, unul ca mine trebuie sa-si caute ceva pe la 500-600cc si compact pe cand unul de 130kg ar merge cam la fel ca mine si s-ar simti la fel de bine pe Hayabusa...

Nu trebuie sa confunzi cilindreea cu puterea, tipic lumea echivaleaza un cruiser/chopper cu o vitezana pe jumatate (de exemplu o ciudatenie de naked/sport-touring numita Kawasaki Balius are la 250cc si circa 154kg parca 54CP, si dat fiind diferenta de greutate pur si simplu zboara pe langa orice Vulcan).

Motocicletele sub 60CP (tipic mono-cilindru fie sport-touring fie cruiser) sunt preferate aici ca motociclete de incepatori pentru ca oricum in Romania nu se aplica prevederea aia cu <25kW, si oricum mi se pare mai bine sa incepi pe un mono-cilindru de 500cc decat pe un 4-in-line de 600cc (diferenta de genul 54CP la 118CP la mase destul de apropiate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mrpilot ..si doar lui

 

se intampla , aveam 3 km de mers cu primul motor,abia ma urcasem pe el, prima data cu permis A, m-a lovit din lateral dreapta spate chiar in toba unu cand a schimbat benzile, eram incadrat pe banda 2 , mergeam pe centru, nu acceleram nu franam, aveam cam 65-70km/h.

sincer.. nu am realizat ce s-a intamplat, stiu ca am incercat sa tin de motor, fara sa vreau l-am scapat ca intrase in voblaj, am fost aruncat de pe el la 4-5 dupa ce m-a pocnit.

eu pe burta ma duceam tarash si ma uitam cum se duce si motorul meu... am incercat sa ma ridic imediat insa ma lovisem la piciorul drept si am cazut iar, moment in care eram pe burta si ma uitam cum venea ala cu masina tarash in frana, m-am rostogolit si eu langa trotuar....

toata treaba chiar in fata la intrarea de la cotroceni, au venit cei de la intrare si mi-au povestit si mie ca s-au uitat pe camere ( le multumesc aici chiar daca nu or sa afle ever, insa le sunt dator cel putin ca in momentul ala mi-a folosit macar asa ca moral ca erau 4 oameni ce ma sustineau in fata celor din masina care spuneau ca e vina mea.. ) ce s-a intamplat ca eu nu realizasem pe moment ce ma lovise... am crezut ca am cazut singur, primii km cu permis de A, primul meu motor, muream de ciuda pentru ca m-a chuisem mult sa reusesc lucrurile astea.

asa tavalit, cu scarita dreapta rupta, lovit la picior ca nu il mai simteam, a trebuit sa merg pe maniu, in capat de tot la politie..tot drumul asta a plouat, era apa o groaza pe jos si am mai dat si peste aglomeratia de la 6-7 seara, la sectie apoi cateva ore ud si inghetat lovit la picior si sold si cu geaca rupta ...a trebuit sa ne intoarcem sa facem reconstituire, etc, etc.

astea se intamplau acum o luna si putin, ceream sfaturi si intrebat cate ceva pe cei "vechi" ( a nu se generaliza, am si un bun amic care dupa ce ma injura cand ii povesteam ce am mai facut imi explica anumite lucruri in ale mobrelor ) tot ce imi spuneau e ca sa-mi iau motor mic ( aici e alta poveste insa chiar nu are sens sa o spun marilor raceri de aici cu experienta vasta si nu am chef de polemizat, scriu aici doar pentru mrpilot si atat).

oricum, ideea era ca motor mic si apoi ce praf sunt incepatorii.

care vrea sa dea un sfat il da,poate salvezi un om chiar daca e dement, tacanit, iresponsabil, inconstient, etc si nu si-a luat un motor de 125cc ca sa faca "ca la carte "

ajuta daca ii spui sa observe macar ce se intampla in anumite momente, sa il faci constient de lucruri care e posibil sa nu le aiba in mica lista de incepator fara experienta ca optiuni.

de exemplu ca in viraje e ok sa mergi in treapa mai mica, sa ai ca optiune si frana de motor si sa accelerezi, daca pui frana de urgenta si simti ca intrii in voblaj sa mai slabesti putin eventual sa dai ceva gaz daca e prea puternic, daca ajungi pe o zona uda si trebuie sa iei un viraj si nu mai apuci sa franezi destul ca e prea ud jos atunci sa lasi frana/acceleratia si sa incerci sa iei virajul cum poti, pentru ca alta sansa nu ai, sa bagi frana de motor intotdeauna si sa incerci ca intodeauna sa fie in sarcina roata spate, sa nu tragi ambreiajul sa fii pe liber mai ales la viteze mari daca franezi, la sinele de tramvai sa strangi ambreiajul si nici sa nu franezi cand le traversezi ca nu ai incotro intr-un unghi mic...sa te uiti bine in oglinzi sa realizezi si sa fii constient de zonele neacoperite din lateral,

ca atunci cand dai de nisip nu trebuie sa bruschezi in nici un fel nici o comanda, sa semnalizezi intotdeauna ( conservarii totusi au un indiciu ce vrei sa faci si daca pot evita, putini cred ca intentionat ar lovi pe cineva cu motorul ),sa nu faci zig-zag intre masini ( cel putin o vreme :rose: ), sa ai mare grija daca e motorul rece deoarece nu trage uniform si nici ambreiajul nu mai cupleaza la fel, sa stai in coloana cu masinile pana te obisnuiesti cu motorul cat de cat, sa nu iti depasesti limitele deoarece senzatia de viteza e alta si mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu 60km/h pe motor, sa tragi de gaz/frana/ambreiaj ca si cum ti-ai scoate un gunoi din ochi, usor de tot :rose: dar ferm si sa nu eziti niciodata ( gen..franez sau accelerez?!!? alegi ceva si that's it,faci tot ce poti sa iasa cat mai bine, god be with me :) )

nu stiu daca ce am scris e ok, daca asa trebuie, insa...lucrurile astea le-am observat in 2000+km facuti de mine pana acum asa de unu singur prin minunatul oras unde imi taie fatza cel putin unu pe zi :P , care apoi cand se uita in stanga si te vede oprit ( habar nu au cateodata cata "munca" e sa opresc de la astronomica viteza de 50-80km/h... :laugh: ) isi cere scuze si nu stii daca sa ii dai una sau sa te bucuri ca ai reusit si de data asta si sa pleci zambind.

indiferent de motor, scuter, masina, bicla, role..sper ca toata lumea sa fie bine si sa nu pateasca nimic :rose:

plimba-te cat mai mult, incearca sa nu fii niciodata la limita, asculta sfaturi de la oamenii ce nu au timp de barfa pentru ca vor sa profite de timpul lor sa se plimbe si nu invers :D

 

nu sunt sfaturi, sunt doar pareri , vorba aceea,ale mele :rose: bune, rele, asta am observat singur mergand, am scris pe aici sa il fac mai increzator pe mrpilot , amandoi am dat de asfalt, amandoi incepatori insa merita tot cand te inclini frumos intr-un viraj si apoi te simti bine ca trasa a fost cea dorita de data asta, viteza putin mai mare si zambesti singur in casca fericit :P chiar daca nu ai club, etc iar acasa nimeni nu stie de ce ajungi cu un zambet larg dupa una din cele mai proaste zile la munca.

acasa, unde de multe ori nu am oprit din prima pentru ca mereu vroiam inca putin sa ma mai plimb :rose: .

incerc sa nu risc prea mult, pentru a avea cat mai multe ocazii sa zambesc iar dupa o plimbarica :)

 

multa bafta

PS pe langa cele multe zeci de d-zeu sa te ierte, motor ss, incepator, pariuri pana o sa crap, de la motoclisti... cel mai mult m-a ajutat ca cineva ce nu are nici o treaba, mi-a spus ca are incredere in mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si unde nu-i trafic in orasul asta de cacao? Si pana la urma cel mai bine inveti in trafic. Usurel, pe prima banda, nu-i dai in goarna.... :)

Insanatosire grabnica baiatului. :laugh:

 

curtea scolilor, parcarea supermarketurilor cand sunt inchise, afara din bucuresti.

 

daca ai ideea asta ca se invata in trafic, sorry, o sa mai auzim de tine.

in trafic se obisnuieste cu traficul nu cu motocicleta. in trafic nu se "incearca" lucruri noi.

 

un enduro de 2 jumate, 3 jumate, usor e suficient sa inveti sa controlezi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu drumurile surpriza cam e adevarat eu mai bine de juma de an am carnetul si motorul si am peste 5000 facuti nu poti sa spui ca sunt chiar incepator.acum doua saptamani mergeam pe drum linistit dincolo de zalau in afara localitatii aveam mai mult sau mai putin de 90(nu cu mult)asfaltul ca lacrima si brusc fara semne de avertizare pe margine se intrerupe si dau pe niste denivelari intrandu-mi in voblaj destul de tare am mers vreo 300m tot in voblaj si am reusit sa il scot dar nici dupa 3sec imi intra iara dar mult mai tare si de data asta nu am mai reusit sa il scot si pufff.deci in concluzie,de la drumurile noastre romanesti te poti astepta de la orice.si pe cine mama dracului sa dau in judecata?statu?ii ca si cum as vorbi singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greseala lui e ca nu merge undeva unde nu e trafic sa invete.

un motor mai usor ar ajuta la invatarea mai repede. dar... curaj sa fie

 

o sa-l mai vedem p-aici.

 

acu nu-s de acord cu categoria. e vaccinat, tudor nu e mama celui caruia ii vinde motorul. fiecare o face pe raspunderea lui

 

Nu stii situatia, toti suntem maestrii in a sfatui. Exact asta a facut, ce zici tu... cateva zile inainte sa-i dau motoreta si inca cateva dupa, am iesit cu el langa macdonalds ciurel, pe prima straduta, unde in genetal este foarte liber. Am iesit noaptea dupa 10 si i-am explicat in amanunt, mult mai multe decat l-a invatat instructorul lui la scoala. L-am invatat sa nu-i fie frica de a tura motorul mai mult la plecare si sa-l struneasca din ambreaj, l-am invatat cum sa retrogradeze vitezele, cum sa franeze usor spate pt a incarca frana fata si abia apoi sa atinga si fata pt o oprire mai lina. Apoi in ultimele zile i-am aratat si explicat utilitatea franei de motor, a echipamentului serios, ocuparea benzii in intregime si multe alte chichite utile pe care sa le stie despre vulcan. In plus avem si pe cineva de la magazinul de usi de acolo care poate sa jure ca X5-ul l-a atins usor pe aripa spate, fapt care este credibil dat fiind ca plasticul de la stop este crapat. A avut mult ghinion din pacate, insa tot raul spre bine. Marti are motorul intreg, in conditii optime de functimare...

 

@categoria A

Da, sunt mincinos ! Spune-ma lui mami, nu mai pot de rusine !

 

Si ca sa fim seriosi, GROW UP !!! Regret ca am postat de accident, ca ti-am dat ocazia sa mai strangi niste posturi. Hai ca in ritmul asta ajungi primul... trage tare, umple forumul cu ideile tale fixe si vei reusi sa contorizezi cele mai multe posturi... puerile.

 

Stii, cat timp tu ai umplut tu topicul cu posturile ieri si azi, noi am fost la munte cu motoarele, ne-am simtit bine chiar daca a fost racoare, dar a meritat.

Imi pare rau ca inca poate nu m-am maturizat suficient ca sa pot sa-ti ignor prostiile cu care ne asfixiezi zi de zi. Si despre ce am zis de tine ca esti un gamer inrait care n-are permis de A... este adevarat, daca intelegi subtilitatile.

 

Noapte buna !

 

:laugh: Cata agitatie. Imi place!

 

esti homosexual !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mrpilot ..si doar lui

 

se intampla , aveam 3 km de mers cu primul motor,abia ma urcasem pe el, prima data cu permis A, m-a lovit din lateral dreapta spate chiar in toba unu cand a schimbat benzile, eram incadrat pe banda 2 , mergeam pe centru, nu acceleram nu franam, aveam cam 65-70km/h.

sincer.. nu am realizat ce s-a intamplat, stiu ca am incercat sa tin de motor, fara sa vreau l-am scapat ca intrase in voblaj, am fost aruncat de pe el la 4-5 dupa ce m-a pocnit.

eu pe burta ma duceam tarash si ma uitam cum se duce si motorul meu... am incercat sa ma ridic imediat insa ma lovisem la piciorul drept si am cazut iar, moment in care eram pe burta si ma uitam cum venea ala cu masina tarash in frana, m-am rostogolit si eu langa trotuar....

toata treaba chiar in fata la intrarea de la cotroceni, au venit cei de la intrare si mi-au povestit si mie ca s-au uitat pe camere ( le multumesc aici chiar daca nu or sa afle ever, insa le sunt dator cel putin ca in momentul ala mi-a folosit macar asa ca moral ca erau 4 oameni ce ma sustineau in fata celor din masina care spuneau ca e vina mea.. ) ce s-a intamplat ca eu nu realizasem pe moment ce ma lovise... am crezut ca am cazut singur, primii km cu permis de A, primul meu motor, muream de ciuda pentru ca m-a chuisem mult sa reusesc lucrurile astea.

asa tavalit, cu scarita dreapta rupta, lovit la picior ca nu il mai simteam, a trebuit sa merg pe maniu, in capat de tot la politie..tot drumul asta a plouat, era apa o groaza pe jos si am mai dat si peste aglomeratia de la 6-7 seara, la sectie apoi cateva ore ud si inghetat lovit la picior si sold si cu geaca rupta ...a trebuit sa ne intoarcem sa facem reconstituire, etc, etc.

astea se intamplau acum o luna si putin, ceream sfaturi si intrebat cate ceva pe cei "vechi" ( a nu se generaliza, am si un bun amic care dupa ce ma injura cand ii povesteam ce am mai facut imi explica anumite lucruri in ale mobrelor ) tot ce imi spuneau e ca sa-mi iau motor mic ( aici e alta poveste insa chiar nu are sens sa o spun marilor raceri de aici cu experienta vasta si nu am chef de polemizat, scriu aici doar pentru mrpilot si atat).

oricum, ideea era ca motor mic si apoi ce praf sunt incepatorii.

care vrea sa dea un sfat il da,poate salvezi un om chiar daca e dement, tacanit, iresponsabil, inconstient, etc si nu si-a luat un motor de 125cc ca sa faca "ca la carte "

ajuta daca ii spui sa observe macar ce se intampla in anumite momente, sa il faci constient de lucruri care e posibil sa nu le aiba in mica lista de incepator fara experienta ca optiuni.

de exemplu ca in viraje e ok sa mergi in treapa mai mica, sa ai ca optiune si frana de motor si sa accelerezi, daca pui frana de urgenta si simti ca intrii in voblaj sa mai slabesti putin eventual sa dai ceva gaz daca e prea puternic, daca ajungi pe o zona uda si trebuie sa iei un viraj si nu mai apuci sa franezi destul ca e prea ud jos atunci sa lasi frana/acceleratia si sa incerci sa iei virajul cum poti, pentru ca alta sansa nu ai, sa bagi frana de motor intotdeauna si sa incerci ca intodeauna sa fie in sarcina roata spate, sa nu tragi ambreiajul sa fii pe liber mai ales la viteze mari daca franezi, la sinele de tramvai sa strangi ambreiajul si nici sa nu franezi cand le traversezi ca nu ai incotro intr-un unghi mic...sa te uiti bine in oglinzi sa realizezi si sa fii constient de zonele neacoperite din lateral,

ca atunci cand dai de nisip nu trebuie sa bruschezi in nici un fel nici o comanda, sa semnalizezi intotdeauna ( conservarii totusi au un indiciu ce vrei sa faci si daca pot evita, putini cred ca intentionat ar lovi pe cineva cu motorul ),sa nu faci zig-zag intre masini ( cel putin o vreme :rose: ), sa ai mare grija daca e motorul rece deoarece nu trage uniform si nici ambreiajul nu mai cupleaza la fel, sa stai in coloana cu masinile pana te obisnuiesti cu motorul cat de cat, sa nu iti depasesti limitele deoarece senzatia de viteza e alta si mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu 60km/h pe motor, sa tragi de gaz/frana/ambreiaj ca si cum ti-ai scoate un gunoi din ochi, usor de tot :rose: dar ferm si sa nu eziti niciodata ( gen..franez sau accelerez?!!? alegi ceva si that's it,faci tot ce poti sa iasa cat mai bine, god be with me :) )

nu stiu daca ce am scris e ok, daca asa trebuie, insa...lucrurile astea le-am observat in 2000+km facuti de mine pana acum asa de unu singur prin minunatul oras unde imi taie fatza cel putin unu pe zi :P , care apoi cand se uita in stanga si te vede oprit ( habar nu au cateodata cata "munca" e sa opresc de la astronomica viteza de 50-80km/h... :laugh: ) isi cere scuze si nu stii daca sa ii dai una sau sa te bucuri ca ai reusit si de data asta si sa pleci zambind.

indiferent de motor, scuter, masina, bicla, role..sper ca toata lumea sa fie bine si sa nu pateasca nimic :rose:

plimba-te cat mai mult, incearca sa nu fii niciodata la limita, asculta sfaturi de la oamenii ce nu au timp de barfa pentru ca vor sa profite de timpul lor sa se plimbe si nu invers :D

 

nu sunt sfaturi, sunt doar pareri , vorba aceea,ale mele :rose: bune, rele, asta am observat singur mergand, am scris pe aici sa il fac mai increzator pe mrpilot , amandoi am dat de asfalt, amandoi incepatori insa merita tot cand te inclini frumos intr-un viraj si apoi te simti bine ca trasa a fost cea dorita de data asta, viteza putin mai mare si zambesti singur in casca fericit :P chiar daca nu ai club, etc iar acasa nimeni nu stie de ce ajungi cu un zambet larg dupa una din cele mai proaste zile la munca.

acasa, unde de multe ori nu am oprit din prima pentru ca mereu vroiam inca putin sa ma mai plimb :rose: .

incerc sa nu risc prea mult, pentru a avea cat mai multe ocazii sa zambesc iar dupa o plimbarica :)

 

multa bafta

PS pe langa cele multe zeci de d-zeu sa te ierte, motor ss, incepator, pariuri pana o sa crap, de la motoclisti... cel mai mult m-a ajutat ca cineva ce nu are nici o treaba, mi-a spus ca are incredere in mine.

Pai cand te mai loveste unul si-ti crapa macar stopul din spate stai jos si zbieri din rarunchi ca esti rupt... Daca nu se gasesrte nimeni sa sune suni tu la 112 si spui ca te-a rupt unul cu masina... Si zbieri, si zbieri, asa.... Dupa un timp vine Politia Rutiera si salvarea, si dupa ce te plimbi cu salvarea daca cei de la urgenta dupa radiografie/tomografie constata ca nu ai nimic doctorii vor spune ca zbierai pentru ca erai in stare de soc... Daca il prind pe idiot, sigur ca-i vor salta carnetul doar pentru doua luni (ca a fugit de la locul accidentului) sau pentru numai o luna (daca n-a fugit), dar oricum il va cauta politia in tot orasul asta si poate il prind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii situatia, toti suntem maestrii in a sfatui. Exact asta a facut, ce zici tu... cateva zile inainte sa-i dau motoreta si inca cateva dupa, am iesit cu el langa macdonalds ciurel, pe prima straduta, unde in genetal este foarte liber. Am iesit noaptea dupa 10 si i-am explicat in amanunt, mult mai multe decat l-a invatat instructorul lui la scoala. L-am invatat sa nu-i fie frica de a tura motorul mai mult la plecare si sa-l struneasca din ambreaj, l-am invatat cum sa retrogradeze vitezele, cum sa franeze usor spate pt a incarca frana fata si abia apoi sa atinga si fata pt o oprire mai lina. Apoi in ultimele zile i-am aratat si explicat utilitatea franei de motor, a echipamentului serios, ocuparea benzii in intregime si multe alte chichite utile pe care sa le stie despre vulcan. In plus avem si pe cineva de la magazinul de usi de acolo care poate sa jure ca X5-ul l-a atins usor pe aripa spate, fapt care este credibil dat fiind ca plasticul de la stop este crapat. A avut mult ghinion din pacate, insa tot raul spre bine. Marti are motorul intreg, in conditii optime de functimare...

 

@categoria A

Da, sunt mincinos ! Spune-ma lui mami, nu mai pot de rusine !

 

Si ca sa fim seriosi, GROW UP !!! Regret ca am postat de accident, ca ti-am dat ocazia sa mai strangi niste posturi. Hai ca in ritmul asta ajungi primul... trage tare, umple forumul cu ideile tale fixe si vei reusi sa contorizezi cele mai multe posturi... puerile.

 

Stii, cat timp tu ai umplut tu topicul cu posturile ieri si azi, noi am fost la munte cu motoarele, ne-am simtit bine chiar daca a fost racoare, dar a meritat.

Imi pare rau ca inca poate nu m-am maturizat suficient ca sa pot sa-ti ignor prostiile cu care ne asfixiezi zi de zi. Si despre ce am zis de tine ca esti un gamer inrait care n-are permis de A... este adevarat, daca intelegi subtilitatile.

 

Noapte buna !

 

 

 

esti homosexual !

:laugh: Nici nu mai am cuvinte... Un om care poate sustine cu tarie niste lucruri, ca mai apoi sa spuna ca a facut misto... Esti total lipsit de credibilitate.

...Si domnule instructor in devenire(cu permis din 2008), dupa ce ca i-ai dat omului un motor prea mare pentru el(si-a fost mare si pentru tine si nu te-a ajutat sa inveti mai nimic, dar inca nu te-ai prins), l-ai mai invatat si prost, dovada fiind faptul ca a cazut. Si eu zic ca a cazut din vina lui chiar daca ii dai zor cu X5-ul. In intersectia aia de la Razoare, se prea poate sa nu-si fi pastrat banda si sa fi intrat in fata X5-ului care, luat prin surprindere, sa-l fi atins usor. Dar eu inclin sa cred ca, totusi, i-a fugit spatele, ca doar tu l-ai invatat de bine: "L-am invatat sa nu-i fie frica de a tura motorul mai mult ...".

Oricum, daca tu cu permisul luat anul asta poti afirma ca l-ai invatat pe baiat mai multe decat instructorul pe care l-a avut... Imi dau seama ca tie nu-ti ajunge omul nici cu prajina la nas.

Poate-mi spui si mie, domnule instructor, din vastele cunostinte pe care le detii in ale motociclismului, care este treapta de viteza recomandata unui incepator in abordarea unei curbe...?!

 

Si cum raspunsurile iti lipsesc cu desavarsire, astept injuriile!!! :)

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Nici nu mai am cuvinte... Un om care poate sustine cu tarie niste lucruri, ca mai apoi sa spuna ca a facut misto... Esti total lipsit de credibilitate.

...Si domnule instructor in devenire(cu permis din 2008), dupa ce ca i-ai dat omului un motor prea mare pentru el(si-a fost mare si pentru tine si nu te-a ajutat sa inveti mai nimic, dar inca nu te-ai prins), l-ai mai invatat si prost, dovada fiind faptul ca a cazut. Si eu zic ca a cazut din vina lui chiar daca ii dai zor cu X5-ul. In intersectia aia de la Razoare, se prea poate sa nu-si fi pastrat banda si sa fi intrat in fata X5-ului care, luat prin surprindere, sa-l fi atins usor. Dar eu inclin sa cred ca, totusi, i-a fugit spatele, ca doar tu l-ai invatat de bine: "L-am invatat sa nu-i fie frica de a tura motorul mai mult ...".

Oricum, daca tu cu permisul luat anul asta poti afirma ca l-ai invatat pe baiat mai multe decat instructorul pe care l-a avut... Imi dau seama ca tie nu-ti ajunge omul nici cu prajina la nas.

Poate-mi spui si mie, domnule instructor, din vastele cunostinte pe care le detii in ale motociclismului, care este treapta de viteza recomandata unui incepator in abordarea unei curbe...?!

 

Si cum raspunsurile iti lipsesc cu desavarsire, astept injuriile!!! :)

 

Hai ca pana acuma iti mai dadeam dreptate printr-un post sau altul, dar cu asta m-ai convins.

Ia misca-ti tu cortul unde-si are locul. (Motociclisti in Timpul Liber, etc.)

 

"Eu zic ca", "Se prea poate", "Eu inclin sa cred ca", "daca".

Imi place ca ai imaginatie, dar vezi ca te iei de niste oameni si intamplari de care nu ai nici un habar.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate-mi spui si mie, domnule instructor, din vastele cunostinte pe care le detii in ale motociclismului, care este treapta de viteza recomandata unui incepator in abordarea unei curbe...?!

 

:laugh:

 

Tre sa recunosc ca intrebarea mi-a aruncat o oarece indoiala asupra veleitatilor si cunostinetelor mele motociclistice... :P

 

Daca este curba la 90 de grade... cre' ca cu a-ntaia, nu ?

 

:) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca pana acuma iti mai dadeam dreptate printr-un post sau altul, dar cu asta m-ai convins.

Ia misca-ti tu cortul unde-si are locul. (Motociclisti in Timpul Liber, etc.)

 

"Eu zic ca", "Se prea poate", "Eu inclin sa cred ca", "daca".

Imi place ca ai imaginatie, dar vezi ca te iei de niste oameni si intamplari de care nu ai nici un habar.

Ai permis din 2008... Nu se putea sa nu te simti si tu... Te inteleg! :)

 

:laugh:

 

Tre sa recunosc ca intrebarea mi-a aruncat o oarece indoiala asupra veleitatilor si cunostinetelor mele motociclistice... :)

 

Daca este curba la 90 de grade... cre' ca cu a-ntaia, nu ?

Si mie imi place "mistoul"... Daca intelegi ce vreau sa spun :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place "mistoul"... Daca intelegi ce vreau sa spun :)

 

Din moment ce ai pus ghilimele si dupa cum observ ca privesti lucrurile doar in negru...chiar nu am inteles ce ai vrut sa spui... :)

 

Acum pe bune...chiar crezi ca se poate stabili o astfel de "viteza recomandata incepatorilor in curbe" ? Sunt curbe si ...curbe.Sunt motoare si ...motoare. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am plimbat si eu un choper de 800 , comparativ cu gs 500 de la suzuki,care este unanim recunoscut ca un motor de incepator, mi s-a parut mai linistit. Bine acu si un 125 pentru unii poate fi prea mare cum si un 600 pentru altii ii ok la inceput .

Totusi ii bine ca pe acest forum ,ca atitudine generala, sa nu se recomande incepatorilor motoare mari , fiindca exista o trendinta la fiecare sa isi supraevalueze abilitatile si sa incalece motoare mari.si se intampla tragerii. macar atunci cand toata lumea iti zice sa nu faci, cand faci sa nu mai dai vina pe destin :)

iar cu vanzarea motoarelor catre altii, cand vinzi o hayabusa unui incepator ii zici "ba ,esti idiot dispari de aci mucosule" ,cu alte motoare ii atentionezi cat poti sa aibe grija. (alte motoare nu includ si r1 :) )

tin minte si acu ,cand am vandut scuterul catre un pusti, tot drumul pana acasa si inapoi i-am vorbit despre 2 roti , sa aibe grija , sa intre pe forum sa citeasca la accidente, intamplari,etc.

parerea mea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai permis din 2008... Nu se putea sa nu te simti si tu... Te inteleg! :)

 

 

Nu, chiar cred ca nu intelegi :laugh:

 

Tot respectul pentru carnetul tau din '99, dar nu inteleg cu ce iti da el dreptul sa judeci instantaneu pe oricine altcineva.

Sa ai carnet de 10 ani nu te face expert, si nu ofera garantii.

 

Dar ma rog.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca pana acuma iti mai dadeam dreptate printr-un post sau altul, dar cu asta m-ai convins.

Ia misca-ti tu cortul unde-si are locul. (Motociclisti in Timpul Liber, etc.)

 

"Eu zic ca", "Se prea poate", "Eu inclin sa cred ca", "daca".

Imi place ca ai imaginatie, dar vezi ca te iei de niste oameni si intamplari de care nu ai nici un habar.

 

Cred ca ma confunzi... Aia este exprimarea altcuiva, care chiar are o imaginatie bogata... :laugh:

 

"Acum, cauza poate fi o greseala de pilotaj, scapat ambreajul, demarat prea tare in curba, sau era putin ulei si praf, de asemenea e posibil sa fi alunecat (cauciucurile fiind cam la sfarsit de viata) sau, ultima probabilitate, avea un X5 in spate care statea foarte aproape si era nemultumit si cand l-a depasit e posibil sa-l fi acrosat foarte usor in aripa spate..."

"Greseala lui e posibila ca nu avea experienta, il mai trantise usor acum 3-4 zile in prima zi cu el. Insa ieri l-am vazut ca-si daduse drumul la mers, si nu facea pe cocosul. Si X5-ul este posibil sa-l fi atins..."

This post has been edited by tudor@manowar.ro: Sep 12 2008, 11:19 AM

 

Ca sa lamurim si mai mult lucrurile... I-a dat unui incepator motor de 800cc, cauciucuri la sfarsit de viata, adica uzate, cu care omul cade inca din primele zile de la achizitie. Apoi cade mai serios si sifoneaza motorul destul de rau si... de vina ar fi un X5.

Aha... Bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...