Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Si canelurile din butuc,merg pe cele din grup,si mai poate fi o problema latimea sabotilor,chiar nu a pus nimeni?

P.S.

Are cineva pe aici rota de M de vanzare?

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Ptr. ca sintem la Sinteza Dnepr. REPAR cutii de viteza Dnepr dupa metoda Blackmoore, Clapton,Page, gasita pe un site englez. Cine i-si prinde unghiutele in pinioane si nu se mai poate descurca sa ma contacteze. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce metoda de rectificare a sabotilor aveti?

la camioanele mari cand se schimbau sabotii sau se schimbau doar ferodourile am vazut ca se puneau pe un dispozitiv pe strung pt o rectificare, astfel sabotii calcau pe toata suprafata de lucru.

a facut cineva asa ceva pt dnepr?

sau doar cumparati saboti noi si ii montati si gata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ptr. ca sintem la Sinteza Dnepr. REPAR cutii de viteza Dnepr dupa metoda Blackmoore, Clapton,Page, gasita pe un site englez. Cine i-si prinde unghiutele in pinioane si nu se mai poate descurca sa ma contacteze. Numai bine.

 

 

Blackmore are vreo trei "metode" :- Purple, Rainbow si cea mai recenta Blackmore`s Night (ceva "metoda" cu iz medieval)

 

care dintre acestea pusca la cutiile de dnepr? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fratilor!

am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele.

dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

 

Da. In Bucuresti de pe soseaua Chitilei , "Rabinu" se numeste si e super omu tel. 0724 452 023

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fratilor!

am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele.

dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?"

 

 

Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM.

 

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

 

Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultima iesire mai lunga, am facut din nou pana. In poze se vede modul cum s-a uzat guma cu pricina, din cauza opturilor si deformarilor rotii. La un moment dat, rulam direct pe camera, asa ca nu ma mira deloc faptul ca a crapat!

Mare noroc cu armata de prieteni care venea din spate! Multumesc fratilor pt ajutor!

 

Si ca sa fie tacamul perfect, pe cand sa pun rezerva sus, am constatat ca la rezerva erau sparti rulmentii!

Asa ca am pus rezerva lui Radu Berchez, ca sa nu mai umblam cu levierele pe marginea drumului.

 

Azi am sa pun gume noi pe toate rotile!

Si mi-a ajuns si alternatorul de Tico de la nea' Victor, asa ca sper sa nu mai am degraba probleme cu electrica.

Mesaj completat

Aaaaaaa!

 

Si am uitat sa va arat de ce-i buna nipra cu atas la casa omului: poti duce doua blonde deodata cu tine!

post-4915-1283672634_thumb.jpg

post-4915-1283672732_thumb.jpg

post-4915-1283672759_thumb.jpg

post-4915-1283672780_thumb.jpg

post-4915-1283672806_thumb.jpg

post-4915-1283672829_thumb.jpg

post-4915-1283673370_thumb.jpg

post-4915-1283673398_thumb.jpg

post-4915-1283673419_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM.

 

 

 

Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. ;)

 

 

Este jeanta dreapta, cromata, ai o poza, rulmentii cum sunt?

Mesaj completat

De alternatoare ce stiti? Am vazut undeva un topic cu o adaptare cu unul de Tico! Am auzit ca sunt mai multe tipuri pentru Dnepr! Unele mai puiternice decat altele... Aveti habar preturi si putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! :lol:

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! Va rog fitzi si voi mai explicitzi cum se regleaza carburatoarele la motorul boxer, io am un ural wolf cu carburatoare K si nu am nici o idee cum sa le echilibrez sau ma rog fie vorba si de carburatoarele japoneze..

 

 

 

Multumiri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca o flansa, una din flansele ce vine intre carburator si chiuloasa (partea de admisie) sa traga aer fals, probabil trage aer pe la stutul pe care se prinde furtunul care e filetat pe flansa, de altfel numi explic, la mine nu a mers motorul de nici o forma cu aceste flanse.

dupa ce le-am dat jos....alta viata!

voi schimba flansele intre ele sa confirm temerea cu trasul aerului fals.

reglatul motorului cu ceasurile de vacum?

gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa pe care le prind in furtun cu silicon care ramane fixate in furtun.

sa nu ma afirm prea devreme, dar promite! :hurt:

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa...

nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita.

 

dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact.

 

 

Mesaj completat

dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact.

am dat o privire in retrospectiva si m-am lamurit!

ori fac rost de alte furtune ori le prind cumva in astea ce le am, aceea smecherie" de bricheta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K68 se pot spune multe... pana acum nu am vazut inca varianta "doi", posibil sa existe, dar...

Revin maine cu "argumentarea", dupa ce prelucrez imaginea prezentata. Ce vreau sa spun este faptul ca in realitate tubul emulsor este diferit fata de desen. Am citit pe un sit spaniol o explicatie functionala a K68-ului, foarte documentata, mi-am spus atunci ca tipii bat campii, dar apoi am inteles ca prezentarea era ok, valabila(pt "doi").

Pe scurt:

Amestecul aer/benzina se face in tubul emulsor, acul dozator mixeaza simultan cantitatea de benzina si apoi cantitatea de amestec finala. Acest amestec este mixat in difuzor cu aerul aspirat, avand avantajul unei bune omogenitati. Precizia dozajului fiind dependenta de precizia de executie a conicitatii acului, care nu este liniara. La carburile intalnite pana in prezent(tot k68-uri), amestecul aer benzina se face in difuzor acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K68 se pot spune multe... acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta.

 

Asta chiar este ceva nou!

Unde ai intilnit notiunea de ``corector altimetric``?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare."

 

 

Asta da,in functie de iarna-vara, dar eu ma refeream la inventarea notiunii de "corector altimetric" !!!!???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...