Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Mi-am tras palmele de rigoare...am apasat butonul rosu...pedala, si-a pornit racheta albastra!

Sunt un idiot!!!! Total!!! scuzati ca v-am pus pe jar degeaba! Oricum...am bagat la cap sfaturile voastre si cu ocazia asta am facut rost si de o bobina originala de Dnepr!!! deci tot raul spre bine! Multumesc! In legatura cu personalitatea...am observat...facand comparatia cu celelalte 2 japoneze care le am!

 

bine .sper ca am reputatia nepatata.sper ca nu ti-a trecut prin cap ca am programat-o sa nu porneasca dupa 3 zile si sa se intoarca si singura acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bine .sper ca am reputatia nepatata.sper ca nu ti-a trecut prin cap ca am programat-o sa nu porneasca dupa 3 zile si sa se intoarca si singura acasa

:)) Stai linistit! Indiferent ce buba as avea n-am cum sa mai dau vina pe tine!Si nici ce sa-ti reprosez nu am!Probleme o sa mai am pt ca inca nu mi-a iesit din mana fiabilitatea japonezelor. Sunt baiat, nu fetita (chiar daca am paru mare)cand am luat "comunista" stiam ca am sa fiu cu mainile murdare, stiam ca o sa ma "chinuie" (ptr mine e o placere sa ma tavalesc pe jos si sa surubaresc) daca vroiam sa am lac pe unghii...ramaneam la japonezele mele care merg ceas, si nu dau niciodata gres cand apas butonul "start"( de fapt nu o sa renunt la ele!!! eu am luat nipra fiindca nu am gasit o alternativa mai buna la moto cu atas! Eu am cumparat ptr atas si-atat! Solo mai am 2 moto!) aaa...cu fiscalu ce se-aude? a primit scanarea?

-ptr avizati "carburile mele sunt k63, (asa cum zice si cartea tehnica) motorul pleaca din prima...foarte rar 2-3 pedale, mai trebuie reglat ceva la ele? daca da? imi poate spune cineva cam in ce ordine treebuie sa umblu la suruburi? am un surub cu arc,in partea superioara a carb.(cheie de 10) si mai am unu mic (surubelnita dreapta)mai jos.Ce face fiecare? Care e ordinea in care trebuie sa umblu la ele? daca sunt reglate corect, motorul ar trebui sa tina relantiul intr-un singur piston? sau cer prea mult? Merci!! "

Editat de Adolf118
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi poate spune cineva cam in ce ordine treebuie sa umblu la suruburi?

Reglare carburator

 

In primul rand te asiguri ca avansul, scanteia si jocul termic sunt in regula. Apoi demontezi carburatorul si verifici:

• inchiderea cuiului poantou este ferma

• nivelul benzinei din camera de nivel constant(11 mm in cazul tau)

• toate jiglerele, le cureti doar cu scobitori din lemn

• te asiguri ca jiglerele au calibrarea identica la ambele carburatoare

• nu amesteci piesele componente ale celor doua carburatoare

• curatat canalizarile, jet de carburor/decarbusolv dat cu o siringa si jet de aer de la un compresor

• mecanismul de pornire la rece(socul)

• ca suruburile de reglaj au filete bune si se rotesc usor

• subarul culiseaza usor si nu are uzuri excesive

• cuiul dozator sau corectorul altimetric are 5 canale de pozitionare, pui siguranta la misloc(canalul 3)

Dupa ce montezi totul la loc surubul lateral(cel de amestec) il strangi la maxim si-l slabesti 2,5 ture. Surubul(de aer) ce limiteaza cursa subarului, il desurubezi pina ataca subarul si-l mai desfaci inca 1 tura apoi il blochezi cu contrapiulita. Slabesti intinderea cablului de acceleratie astfel ca jocul camasii sa fie de 3-4 mm(la ambele carburatoare).

Pornesti motorul si-l ti usor accelerat din maneta de acceleratie 10-15 secunde, apoi reduci. Daca ramane acelerat mai slabesti surubul de aer(de la subar), daca turatia este prea mica strangi surubul de aer. Trebuie sa obti un mers rotund, regulat al motorului chiar daca este usor accelerat.

Dupa cateva minute, cand motorul este cald umbli la surubul lateral – strangi sau desfaci foarte usor incercand sa cresti turatia motorului pana ajungi la un maxim, apoi cobori surubul de aer pana obti un mers uniform de relanti. Te intorci iar la surubul de amestec si repeti operatria descrisa.

Poti scoate pe rand fisele ca sa observi difernte intre cilindrii, turatia scade sub 1/2. Insa pot fi diferente de rotatie intre cilindrii cauzate de compresia, distributia sau avansul diferit la fiecare cilindru. Atentie! ..acest lucru nu inseamna ca reglajul carburilor nu este bun.

In final ai nevoie de “ureche” si experienta, toti am inceput de aici, nu-ti face griji... nipra v-a face un bun mecanic din tine in vara asta(daca ai sa si mergi cu ea)

Pentru un reglaj optim ai nevoie de un comparator vacuumatic, iar daca ai si un turometru nu trebuie sa sti nimic - totul devine simplu.

Dupa ce totul este ok, reglezi camasile celor doua cabluri de acceleratie cu un joc de 1 mm, identic la fiecare camasa.

Daca totul este ok, motorul va porni la 1/2 de pedala la cald si la prima pedala daca este rece si are socurile trase. Daca la o accelerare violenta motorul se opreste este normal - carburatorul nu are pompa de sprit.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: Maaaama ce raspuns!!!Coooomplet!!! La cum mi-ai descris situatia...nu trebuie sa umblu! la cald porneste usor...la rece tot usor! 95% la prima pedala. Nu cred ca pot sa imbunatatesc ceva. dar e bine ca acum stiu cam ce e de facut daca am probleme. merci de ajutor!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: Maaaama ce raspuns!!!Coooomplet!!! La cum mi-ai descris situatia...nu trebuie sa umblu! la cald porneste usor...la rece tot usor! 95% la prima pedala. Nu cred ca pot sa imbunatatesc ceva. dar e bine ca acum stiu cam ce e de facut daca am probleme. merci de ajutor!

o imbunatatire ar fi schimbarea carburatoarelor cu altele vaccumatice(gen honda suzuki sau altceva ) asta in caz ca vrei sa ai un consum mai scazut de benzina si o functionare mai ferma dar daca vrei sa o lasi in starea ei originala nu le schimba,daca schimbi carburile va trebui confectoinate alte galerii de admisie si la o modificare facuta mai urmeaza inca zece pe langa ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si atunci la ce sa iti mai cumperi nipru?

Eu am mai spus si mai repet odata!!! mi-am luat DNEPR, DOAR ptr atas! Mai am 2 japoneze solo Honda si Suzuki Sport Touring/Chopper Acum ca am si facut vro 200-300 km cu ea...a inceput si sa-mi placa!(cine a zis ca au personalitate...mare dreptate a avut!!!) Si estetic si mecanic! Daca o sa fac vrun upgrade la ea...probabil (sau mai sigur) va fi un motor de BMW...deci nu japan! Japan merge doar solo!! Merci si de incurajari si de critici si de ironii! Astept cat mai multe si cat mai variate! Sunte-ti toti de un mare ajutor si va multumesc!!!

 

o imbunatatire ar fi schimbarea carburatoarelor cu altele vaccumatice(gen honda suzuki sau altceva ) asta in caz ca vrei sa ai un consum mai scazut de benzina si o functionare mai ferma dar daca vrei sa o lasi in starea ei originala nu le schimba,daca schimbi carburile va trebui confectoinate alte galerii de admisie si la o modificare facuta mai urmeaza inca zece pe langa ea.

Zece modificari inseamna zece defecte posibile in plus deci: NU! nu voi recurge la carb japoneze...nu ma deranjeaza astea rusesti ca nu au pompa de sprit si se ineaca daca tragi brusc de ele! Dnepra ptr mine e "masina de familie" (apropo nu am masina si nici nu vreau sa-mi cumpar) deci nu astept de la ea viteze de peste 80 km/h si nici liniute nu fac! Poate daca le upgradez cu k65 sau k68 ( si cu ocazia asta...iar apelez la cunostintele voastre sa-mi spuneti ce si cum despre ele...eventual si dezavantaje fata de k63-urile mele)

PS- vezi in "album dnepr" moto meu a fost echipat de fostul prop. (LIDI_MOTO tecuci) cu carb japoneze si nu a dat randament!

 

Multumesc Domnilor si doamnelor!!!

Editat de Adolf118
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cumperi K-uri sa-ti iei musai Pekar Rusia, nu vei regreta, sunt si altele care lasa de dorit mult, nu schimba nimic la Nipru lasa-l asa cum e facut ca eu am avut experienta neplacuta la care te refereai mai sus "

Zece modificari inseamna zece defecte posibile in plus " o sa te obisnuiesti cu el asa cum e, mai ales ca ai si alte motociclete, nu vad sensul unui motor BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai spus si mai repet odata!!! mi-am luat DNEPR, DOAR ptr atas! Mai am 2 japoneze solo Honda si Suzuki Sport Touring/Chopper Acum ca am si facut vro 200-300 km cu ea...a inceput si sa-mi placa!(cine a zis ca au personalitate...mare dreptate a avut!!!) Si estetic si mecanic! Daca o sa fac vrun upgrade la ea...probabil (sau mai sigur) va fi un motor de BMW...deci nu japan! Japan merge doar solo!! Merci si de incurajari si de critici si de ironii! Astept cat mai multe si cat mai variate! Sunte-ti toti de un mare ajutor si va multumesc!!!

 

 

Zece modificari inseamna zece defecte posibile in plus deci: NU! nu voi recurge la carb japoneze...nu ma deranjeaza astea rusesti ca nu au pompa de sprit si se ineaca daca tragi brusc de ele! Dnepra ptr mine e "masina de familie" (apropo nu am masina si nici nu vreau sa-mi cumpar) deci nu astept de la ea viteze de peste 80 km/h si nici liniute nu fac! Poate daca le upgradez cu k65 sau k68 ( si cu ocazia asta...iar apelez la cunostintele voastre sa-mi spuneti ce si cum despre ele...eventual si dezavantaje fata de k63-urile mele)

PS- vezi in "album dnepr" moto meu a fost echipat de fostul prop. (LIDI_MOTO tecuci) cu carb japoneze si nu a dat randament!

 

Multumesc Domnilor si doamnelor!!!

eu ziceam doar de o imbunatatire pe cale de consum si nu ma refeream la viteze de 200 km/h cu carburile originale ai un consum de 7-8 la suta cu cele japo ai de maxim 6 si sa nu zici acum ca,carburile rusesti sunt mai bune ca cele japo ca nu cred.Si inca ceva fiecare face ce vrea cu mobra lui.NU te obliga nimeni sa iti pui carburi de japo,dar iti garantez ca la carburile originale o sa iti trbuiasca si o statie de benzina sau daca te dau banii afara din casa sigur nu o sa ai nevoie de statia de benzina.bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o imbunatatire ar fi schimbarea carburatoarelor cu altele vaccumatice...asta in caz ca vrei sa ai un consum mai scazut...

Nu cred ca ai dreptate daca faci referire doar la consum. In '97 am facut o calatorie mai lunga(cca 1000km) cu un prieten ce avea doua vacumatice keihin-uri montate pe nipra. Eu am avut un consum stabil de 4,2 -4,6%, al lui a fost mai mare, cel mai putin a fost 4,8%. Evident ca un cosum redus este datorat unui reglaj corect.

Singurul avantaj al vacumaticului pe care il vad eu, este raspunsul foarte rapid la accelerare insa acest raspuns se face cu un plus de benzina pe care carbul clasic nu stiu sa-l dea.

si atunci la ce sa iti mai cumperi nipru?

Pai tu ar trebuii sa raspunzi la intrebarea asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Buna opinie ai!Cu siguranta de luat in seama!Eu spuneam ca 10 modificari in plus inseamna 10 defecte in plus...si ptr asta nu vreau sa fac acest compromis si prefer carburile rusesti! Consumul...e relativ la o motocicleta si nu m-a interesat niciodata! Culmea cu K63urile nu-mi sar de 7...e cam 6.5 mixt! Timpul si experienta pe Dnepr o sa-mi confirme sau infirme multumirea mea fata de rusi sau japonezi! Momentan raman cu rusii...cand n-o sa ma mai satisfaca...o sa pun si japan...daca nu o sa pun BMW pana atunci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu ar trebuii sa raspunzi la intrebarea asta!

eu am nipru mai exact mt 16 cine nu are sa isi ea.

 

Da! Buna opinie ai!Cu siguranta de luat in seama!Eu spuneam ca 10 modificari in plus inseamna 10 defecte in plus...si ptr asta nu vreau sa fac acest compromis si prefer carburile rusesti! Consumul...e relativ la o motocicleta si nu m-a interesat niciodata! Culmea cu K63urile nu-mi sar de 7...e cam 6.5 mixt! Timpul si experienta pe Dnepr o sa-mi confirme sau infirme multumirea mea fata de rusi sau japonezi! Momentan raman cu rusii...cand n-o sa ma mai satisfaca...o sa pun si japan...daca nu o sa pun BMW pana atunci!

ramai cu cine vrei eu nu am zis ca obligatoriu iti trebuie carburi de japo,era doar o parere,din partea me poti sa iti pui si motor de elicopter pe nipru ,cel putin nu ma intereseaza ce faci cu mobra ta,eu dor ti am zis o sugestie, pe mine nu ma afecteaza absolut cu nimic.Ce apreciez la tine ii faptul ca vei tine linia originala la nipru.atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Buna opinie ai!Cu siguranta de luat in seama!Eu spuneam ca 10 modificari in plus inseamna 10 defecte in plus...si ptr asta nu vreau sa fac acest compromis si prefer carburile rusesti! Consumul...e relativ la o motocicleta si nu m-a interesat niciodata! Culmea cu K63urile nu-mi sar de 7...e cam 6.5 mixt! Timpul si experienta pe Dnepr o sa-mi confirme sau infirme multumirea mea fata de rusi sau japonezi! Momentan raman cu rusii...cand n-o sa ma mai satisfaca...o sa pun si japan...daca nu o sa pun BMW pana atunci!

Baga-te la licitatzia lui Lolo pentru cele 2 buc. K 68 Y, desi consumul e maricel, merita! Eu nu recunosteam motocicleta dupa ce am montat K 68-uri. Si eu te sustzin in intentzia de a pastra mobra originala, dar recunosc ca am vazut si cu carburi japo pe ele si merg super. Mie imi place cum merge a mea mai ruseste (pirr, poc, dum dum dum, dar merge nene :bounce:nu se joaca)! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramai cu cine vrei eu nu am zis ca obligatoriu iti trebuie carburi de japo,era doar o parere,din partea me poti sa iti pui si motor de elicopter pe nipru ,cel putin nu ma intereseaza ce faci cu mobra ta,eu dor ti am zis o sugestie, pe mine nu ma afecteaza absolut cu nimic.Ce apreciez la tine ii faptul ca vei tine linia originala la nipru.atat.

Da! Normal! Nu m-am suparat! Stai linistit! Apreciez toate sugestiile! Eu sunt la inceput de drum cu Dnepr si e normal sa am multe intrebari,indoieli si aprecieri. Dnepra mea merge bine cu ce are de-aia nu prea consider necesar ACUM montarea de carburi japoneze. Sper sa-mi mearga cat mai mult si sa nu trebuiasca sa schimb nici motorul nici carburile si sa tin Dnepra cat mai originala posibil!

Revin cu intrebari!!! Iar! sper sa nu va plictisiti!

Avantaje dezavantaje K63-k65-k68!!!

MT-16 vs MT-11 ce diferente sunt??? Merg piese de pe una pe alta??? Din ce stiu mt-16-le au furca aia interesanta pe fata merge schimbata la mt11? alte piese sunt interschimbabile? Merci tuturor!

Editat de Adolf118
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MT-16 vs MT-11 ce diferente sunt??? Merg piese de pe una pe alta??? Din ce stiu mt-16-le au furca aia interesanta pe fata merge schimbata la mt11? alte piese sunt interschimbabile? Merci tuturor!

diferente intre mt 11 si mt 16 ar fi ca mt 16 are tractiune si pe atas(deci ii mai smecheracrackup.gif)difera cutia de viteze ,filtrul de aer ,furca fata ii aceasi ca la mt 11 difera furca spate(bascula)la mt 16 prinderea pe bascula a diferentialului se face prin 4 suruburi care vin asezate in forma de potcoava iar referitor la motor orice piesa se poate schimba de la mt 11 la mt 16..Poti sa intrebi ce vrei tu in legatura cu nipru de la mine ai ajutor oricand.nu ii o rusine sa intrebi, ii rusine sa te apuci de mesterit si sa nu sti ce faci,(aia de ce ii acolo,ce rol are piesa aia ,s.a.m.d )daca iti bagi mainile unde nu sti risti doar sa strici sau sa nu iti mai aduni ansamblul de piese.sa iti stapanesti sanatos nipra, tu peea si nu ea pe tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MT-16 vs MT-11 ce diferente sunt??? Merg piese de pe una pe alta??? Din ce stiu mt-16-le au furca aia interesanta pe fata merge schimbata la mt11? alte piese sunt interschimbabile? Merci tuturor!

 

diferente intre mt 11 si mt 16 ar fi ca mt 16 are tractiune si pe atas(deci ii mai smecheracrackup.gif)difera cutia de viteze ,filtrul de aer ,furca fata ii aceasi ca la mt 11 difera furca spate(bascula)la mt 16 prinderea pe bascula a diferentialului se face prin 4 suruburi care vin asezate in forma de potcoava iar referitor la motor orice piesa se poate schimba de la mt 11 la mt 16..Poti sa intrebi ce vrei tu in legatura cu nipru de la mine ai ajutor oricand.nu ii o rusine sa intrebi, ii rusine sa te apuci de mesterit si sa nu sti ce faci,(aia de ce ii acolo,ce rol are piesa aia ,s.a.m.d )daca iti bagi mainile unde nu sti risti doar sa strici sau sa nu iti mai aduni ansamblul de piese.sa iti stapanesti sanatos nipra, tu peea si nu ea pe tine

la furca asta ma refeream! eu nu am asa...e normala!

post-14549-0-93009300-1338811162_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la furca asta ma refeream! eu nu am asa...e normala!

nici am mea nu e asa,din cate stiu eu asemenea furca s a montat pe modelele mai noi de ural,pe dnepr nu stiu sa se fi montat asa ceva,ii drept ca se poate monta asemenea furca pe dnepr fara nici o modificare.Si daca vrei sa sti mai multe despre mt 11 respecriv mt 16 acceseaza cu incredere Manuale de Reparatie.info si gasesti acolo manualele de reparatie pt dnepr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu asemenea furca s a montat pe modelele mai noi de ural,pe dnepr nu stiu sa se fi montat asa ceva,

 

Furca mea e de Dnepr, cea de Ural e usor diferita. Hai intai sa ne documentam si apoi sa raspundem. :disappointed:

 

 

post-263-0-04688100-1338812569_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca mea e de Dnepr, cea de Ural e usor diferita. Hai intai sa ne documentam si apoi sa raspundem. :disappointed:

 

 

post-263-0-04688100-1338812569_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

nu zic ca nu dar probabil s au montat pe wolf sau modele mai noi.Ii drept ca nu le stiu pe toate,dar cat pot ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantaje dezavantaje K63-k65-k68!!!

 

k63-k65 super bune loco,padure,ofroud etc...k68 super bune la drum lung, dar cu cnditia sa fie originale(pekar rusia) nu contrafacute sau chinezari...

Dany...m-ai bagat mai tare-n ceata! Eu inteleg din ce zici tu...ca astea k-63 k-65 consuma mai mult...dar da mai multa putere(demaraj in oras...putere prin noroaie) k-68 te-ajuta sa consumi mai putin la drum lung. Cam atat inteleg!Am inteles bine?? Dar ca fiabilitate?ca posibilitati de reglaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutumesc,nu e de fabrica.Cateva bucati de tabla,una de inox si aia prea scurta,o freza,un strung...

Scuze pentru intarziere.

 

:) , am inteles. ¨m-a pacalit¨ suportul ala care se prinde in suruburile de fixare ale motorului. Era prea drept ca sa fie taiat la flex. Cu freza e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...