Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

E de vânzare? Ma gândesc și la Honda cu ataș, momentan pina vine un ataș original o sa fie pe nipru, după...poate o sa fie pe Honda. Am ataș "de cooperativa", ceva copie după un stoie. E ușurel mult mai ușor decât cel de nipru numai bine ca eu merg cu roti 18și grup solo...

 

Dap, o sa-l pun la vanzare, anul acesta nu o sa am timp de plimbari si oricum ma bate gandul sa trec la EFI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai... am si io o nedumerire! Aparuse din neat asa " Tantarul " anofel care se cam pricepea la carburatoare si la rusesti in general. Avand in vedere ca l au eradicat super direct eu cred ca a fost o super clona a lui Vulpoiu. Sau o fi tovarasul meu Festina AKA Rares? A facut o gramada de poze la Parcul Carol da n a postat nici una...


» Post actualizat in 02 Feb 2016 20:58

aici se pot identifica anumiti useri proscrisi de autoritatile competente..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

În prima faza verifica ghidul de la admisie, segmenți, teava de recuperare a uleiului sa nu fie înfundata. Mai era ceva cu segmentul de raclare,eu nu am ținut cont merge f bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, intram în polemica. Eu nu cred ca ajuta poate mai mult încurcă. Sunt de părere ca nu are nevoie de simeringuri la supape, plus ca regimul termic e destul de ridicat și o sa se coacă alea mai ceva decât colacii la buna. Pune ghiduri bune, supape fest pe ghidurile alea fi8 originale... Frezezi unghiurile, păsuire -rodare la mână, proba cu diluant sa nu curgă în primele câteva secunde apoi poate sa umezeasca. Am uitat de scaune, le verifici sa fie ok adică sa ai ce freza din ele... Arcuri vechi de nipru ural întărite cu o saiba nu prea groasa nu prea subțire sau arcuri noi de ural nou și trebuie sa meargă garantat. Chiulasele sunt inima motorului, dacă sunt alea bune restul poți sa le pierzi pe drum ca motorul va merge.

» Post actualizat in 29 Feb 2016 20:45

Pun și o poza cu doua nipre și un sfert

post-45125-0-53339600-1456778668_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se masoara voltii la chiuloasele de 12 respectiv 6 volti?

Exista si pistoane de 6 volti?

 

Ghidurile de supape pot fi si din împătrunzitium japonez ...daca nu se reglaza corect lungimea cozii supapei/tijei impingatoare (dupa frezare, rodare), astfel incat culbutorul sa faca o miscare unghiulara simetrica fata de normala la axa supapei, in 200 de km ghidurile si supapele vor fi ca si inainte de reparatie....

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai noh , daca au prestigiu pe stoc , mult, atunci sa bage prestigiu peste tot....

 

vreo 500ml de prestigiu , imbuteliat m-ar interesa si pe mine.....

 

Voltii sunt alternativi sau continui?

 

daca tot suntem la 'totul despre nipru'....


» Post actualizat in 01 Mar 2016 11:05

nu e suficient..

Mai ai si un unghi acolo , de 4-6 grade(teoretic) sau 0 grade la furcile rigide , intre axa jugului si tuburile furcii

 

Punctul de contact al rotii cu drumul este in spatele punctului de intersectie a axei jugului cu acelasi drum...cu diferiti centimetrii, in functie de cum le-au iesit sudurile...

Am nevoie de ajutor! E cineva care are fierul aproape de casă și poate să măsoare niște chestii? Mă interesează distanța de la ax la juguri, distanța dintre jambe și diametrul acestora. Mulțumesc!

http://dnepromoto.com/xodovka/dneprovskaya-rama-osnovnye-razmery/sposob-proverki-geometrii-ramy/

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io aștept cu nerăbdare, mare grija la arcuri. Ai grija sa taie aia din supape după alta originala dacă pui ceva făcături japoneze nemțești etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important detaliu este perpendicularitatea arcurilor de supapa si sfericitatea corecta a capetelor de la tije, restul este frectie... (asta daca vrei sa ai fiabilitate pe mii de km, fara sa stai zilnic sa faci jocuri termice)

Ghidurile cu siemeringuri la nipra, nu sunt indicate, au ungere deficitara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este rectificata suprafata de etansare cu cilindrul...

Nu se vad saibele izolatoare termic de sub arcuri( se evita decalirea prematura a arcurilor...)

Si, nu stim pozitia culbutorilor cu chiuloasele montate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut baieti, scuze ca schimb subiectul discutiei. De unde pot cumpara cauciucuri noi pentru Nipru? Se mai gasesc cele rusesti sau alte marci? Din ce imi amintesc dimensiunea este 3.75x19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut , a folosit cineva pe cutia de nipra pinioane de a4a 23;23 se merita ,vreau sa maresc un pic viteza de croaziera a atelajului fara sa fortez prea mult motorul, si am vazut ca are polonezu acum nu stiu or rezista voi ce ziceti...

post-54357-0-57102800-1463331967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, ma puteti lamuri si pe mine de unde urmatoarea problema? Un mt 11 dupa ce se incalzeste gasesc foarte greu neutralul. Vitezele se schimba bine.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ti se taseaza bowden ul la cablul de ambreiaj şi nu are treabă cu încălzirea ci cu timpul cat ii ia.

Tasarea se manifestă ca o slăbire de cablu, cere reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , pe un motor de k 750 incerc sa montez o aprindere electronica cu microprocesor cumparata din Ucraina . Cum limba lui Tolstoi nu o prea inteleg poate cineva ma ilumineaza de o problema de montaj ... electronic

Firele rosii sint plus insa in schema de montaj un fir trebuie legat la plus, iar celalalt trebuie lagat la o bobina , firul negru pare ca trebuie legat la cealalta bobina ... asa este ? :tomato:

post-64494-0-76268000-1464895017_thumb.jpg

post-64494-0-59022900-1464895100_thumb.jpg

post-64494-0-94566100-1464895176_thumb.jpg

post-64494-0-89315100-1464895281_thumb.jpg

post-64494-0-26245700-1464895389_thumb.jpg

post-64494-0-37305500-1464895521_thumb.jpg

post-64494-0-08684800-1464895624_thumb.jpg

post-64494-0-91967200-1464895943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o singura bobina , nu mai multe...

DA , unul din cele doua fire rosii merge la (+) de dupa contact , celalat pe o borna a primarului bobinei de inductie , iar cel negru pe cealalta borna a primarului bobinei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...