Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cel mai important detaliu este perpendicularitatea arcurilor de supapa si sfericitatea corecta a capetelor de la tije, restul este frectie... (asta daca vrei sa ai fiabilitate pe mii de km, fara sa stai zilnic sa faci jocuri termice)

Ghidurile cu siemeringuri la nipra, nu sunt indicate, au ungere deficitara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu este rectificata suprafata de etansare cu cilindrul...

Nu se vad saibele izolatoare termic de sub arcuri( se evita decalirea prematura a arcurilor...)

Si, nu stim pozitia culbutorilor cu chiuloasele montate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut baieti, scuze ca schimb subiectul discutiei. De unde pot cumpara cauciucuri noi pentru Nipru? Se mai gasesc cele rusesti sau alte marci? Din ce imi amintesc dimensiunea este 3.75x19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut , a folosit cineva pe cutia de nipra pinioane de a4a 23;23 se merita ,vreau sa maresc un pic viteza de croaziera a atelajului fara sa fortez prea mult motorul, si am vazut ca are polonezu acum nu stiu or rezista voi ce ziceti...

post-54357-0-57102800-1463331967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, ma puteti lamuri si pe mine de unde urmatoarea problema? Un mt 11 dupa ce se incalzeste gasesc foarte greu neutralul. Vitezele se schimba bine.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ti se taseaza bowden ul la cablul de ambreiaj şi nu are treabă cu încălzirea ci cu timpul cat ii ia.

Tasarea se manifestă ca o slăbire de cablu, cere reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , pe un motor de k 750 incerc sa montez o aprindere electronica cu microprocesor cumparata din Ucraina . Cum limba lui Tolstoi nu o prea inteleg poate cineva ma ilumineaza de o problema de montaj ... electronic

Firele rosii sint plus insa in schema de montaj un fir trebuie legat la plus, iar celalalt trebuie lagat la o bobina , firul negru pare ca trebuie legat la cealalta bobina ... asa este ? :tomato:

post-64494-0-76268000-1464895017_thumb.jpg

post-64494-0-59022900-1464895100_thumb.jpg

post-64494-0-94566100-1464895176_thumb.jpg

post-64494-0-89315100-1464895281_thumb.jpg

post-64494-0-26245700-1464895389_thumb.jpg

post-64494-0-37305500-1464895521_thumb.jpg

post-64494-0-08684800-1464895624_thumb.jpg

post-64494-0-91967200-1464895943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o singura bobina , nu mai multe...

DA , unul din cele doua fire rosii merge la (+) de dupa contact , celalat pe o borna a primarului bobinei de inductie , iar cel negru pe cealalta borna a primarului bobinei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?

http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg

cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ?

post-64494-0-49756400-1464984729_thumb.jpg

post-64494-0-82569000-1464984839_thumb.jpg

post-64494-0-55112600-1464984984_thumb.jpg

post-64494-0-23811900-1464985095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o plimbare prin cartier.am spitat numa doua roti.daca oi avea chef,le-oi face si pe restul,daca nu,soarta.sa vad daca rezolv cu inmatriculatul.am fost la tüvsüd pt date,dar mi-au dat mail ca nu au decat pana in 1989.la fel si la tüv nord.cred ca ma ia in ras.is aceleasi date ca la mt 16 sau mt 10.varianta mea este dnepr 11 ,kmz-8.155-02.nu stiu ce voi face.ar mai fi si dupa test noxe,zgomot.ar trebui sa faca fata ca una euro 5?

post-66271-0-28232500-1465044526_thumb.jpg

post-66271-0-24325400-1465044579_thumb.jpg

post-66271-0-17017000-1465044602_thumb.jpg

post-66271-0-12121400-1465044620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28

http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg

cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ?

Eu la K-ul meu am pus de Urse o bobină dubla de 6 v de Harley și o aprindere Gotronic și pornește la prima pedala. Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca o as putea sa folosesc bobina dubla de 12 v la 6 v , stiu ca in unele cazuri la moto bobina de dacie (12 v ) a functionat si la moto cu instalatie de 6 v .In alternativa unde s-ar gasi o bobina dubla de 6 volti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ...

...ai o recomandare acolo in carticica de la aprindere....bobina trebuie sa aiba mai mult de 2.7-3 ohmi...pentru aprinderile la 12v...

Din moment ce ai distribuitor , nu ai nevoie de o bobina cu doua iesiri....Sau poti folosi una cu doua iesiri , si renunti la distribuitor ( care , din cate am inteles , nu e o piesa foarte fiabila....)

 

bobine simple pe 6 volti , Jawa , IJ, CZ, MZ, ETZ(poate), Trabant , Barcas, Wartburg.....

Sau orice bobina care sa nu forteze in curent aprinderea ...curentul mai mic de 4amp la 6 volti...

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am renunțat la distribuitor si mi-am pus bobină dubla de 6 v dar am preferat una care să reziste si la intemperii în detrimentul uneia originale de Dnepr sau K 750 care se găsește pe oldtimergarage sau arbalet-kiev.

Acum cu o baterie originala Ucraina,putin cam "obosită" cei drept. pornește la prima pedala.

PS. Nu fac reclama bobinelor americane ( eu am una care se folosește pe un model de Harley din '34) dar chiar își face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. .

nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. .

nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit .

salut am eu bobina de 6v care merge pe ap electronica,la mine a mers 2ani fara nici o problema pe urma am renuntat la 6v in favoarea 12v este mult mai ok,inclusiv motorul si a schimbat mersul. in poza este cea verde .

post-54357-0-02974900-1465540223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si pe mine ma bate gindul sa trec la 12 v .... aprinderea pe care am cumparat-o este cu tensiune variabila 6-16 v problema este dinamul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Cumperi un alternator de Daihatsu Terios post-72122-0-82015600-1465704761_thumb.j,faci o flansa sa il poti prinde de dinamul original,cu modificarile de rigoare ar trebui sa iasa asa cevapost-72122-0-18352300-1465704893_thumb.j,cei de la Oldtimergarage il vand cu euro.

post-72122-0-82015600-1465704761_thumb.jpg

post-72122-0-18352300-1465704893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... 310 euro X-( plus expeditia :nono:

Mai ieftin asa ceva ..,. totul inclus fara modificari radicale

http://www.ebay.it/itm/Adapter-Satz-6V-12V-Lichtmaschine-BMW-MW-K750-M72-M61-Dnepr-Ural-conversion-/112007001295?hash=item1a142334cf:g:Rd8AAOSwgApXAXNM

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...