cristi 57 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Cel mai important detaliu este perpendicularitatea arcurilor de supapa si sfericitatea corecta a capetelor de la tije, restul este frectie... (asta daca vrei sa ai fiabilitate pe mii de km, fara sa stai zilnic sa faci jocuri termice) Ghidurile cu siemeringuri la nipra, nu sunt indicate, au ungere deficitara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Nu este rectificata suprafata de etansare cu cilindrul... Nu se vad saibele izolatoare termic de sub arcuri( se evita decalirea prematura a arcurilor...) Si, nu stim pozitia culbutorilor cu chiuloasele montate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut baieti, scuze ca schimb subiectul discutiei. De unde pot cumpara cauciucuri noi pentru Nipru? Se mai gasesc cele rusesti sau alte marci? Din ce imi amintesc dimensiunea este 3.75x19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Singurul Dnepr la o parada bucuresteana, ulterior s-a intalnit cu un alt Dnepr sosit in vizită la Smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 salut , a folosit cineva pe cutia de nipra pinioane de a4a 23;23 se merita ,vreau sa maresc un pic viteza de croaziera a atelajului fara sa fortez prea mult motorul, si am vazut ca are polonezu acum nu stiu or rezista voi ce ziceti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare, ma puteti lamuri si pe mine de unde urmatoarea problema? Un mt 11 dupa ce se incalzeste gasesc foarte greu neutralul. Vitezele se schimba bine. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Poate ti se taseaza bowden ul la cablul de ambreiaj şi nu are treabă cu încălzirea ci cu timpul cat ii ia. Tasarea se manifestă ca o slăbire de cablu, cere reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am inteles, il mai strang sa vad ce iese. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Buna seara , pe un motor de k 750 incerc sa montez o aprindere electronica cu microprocesor cumparata din Ucraina . Cum limba lui Tolstoi nu o prea inteleg poate cineva ma ilumineaza de o problema de montaj ... electronic Firele rosii sint plus insa in schema de montaj un fir trebuie legat la plus, iar celalalt trebuie lagat la o bobina , firul negru pare ca trebuie legat la cealalta bobina ... asa este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 ai o singura bobina , nu mai multe... DA , unul din cele doua fire rosii merge la (+) de dupa contact , celalat pe o borna a primarului bobinei de inductie , iar cel negru pe cealalta borna a primarului bobinei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 ... Aha ... dar eu nu am bobina dubla ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 ... Aha ... dar eu nu am bobina dubla ... la fel se leaga si una cu o singura iesire la secundar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28 Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ? http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 o plimbare prin cartier.am spitat numa doua roti.daca oi avea chef,le-oi face si pe restul,daca nu,soarta.sa vad daca rezolv cu inmatriculatul.am fost la tüvsüd pt date,dar mi-au dat mail ca nu au decat pana in 1989.la fel si la tüv nord.cred ca ma ia in ras.is aceleasi date ca la mt 16 sau mt 10.varianta mea este dnepr 11 ,kmz-8.155-02.nu stiu ce voi face.ar mai fi si dupa test noxe,zgomot.ar trebui sa faca fata ca una euro 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19 Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28 http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ? Eu la K-ul meu am pus de Urse o bobină dubla de 6 v de Harley și o aprindere Gotronic și pornește la prima pedala. Editat Iunie 4, 2016 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Credeti ca o as putea sa folosesc bobina dubla de 12 v la 6 v , stiu ca in unele cazuri la moto bobina de dacie (12 v ) a functionat si la moto cu instalatie de 6 v .In alternativa unde s-ar gasi o bobina dubla de 6 volti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Poti folosi linistit bobina de inductie de Dacia la aproape toate instalatiile electrice ale comunistelor. Chestie valabila si la condensator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ... ...ai o recomandare acolo in carticica de la aprindere....bobina trebuie sa aiba mai mult de 2.7-3 ohmi...pentru aprinderile la 12v... Din moment ce ai distribuitor , nu ai nevoie de o bobina cu doua iesiri....Sau poti folosi una cu doua iesiri , si renunti la distribuitor ( care , din cate am inteles , nu e o piesa foarte fiabila....) bobine simple pe 6 volti , Jawa , IJ, CZ, MZ, ETZ(poate), Trabant , Barcas, Wartburg..... Sau orice bobina care sa nu forteze in curent aprinderea ...curentul mai mic de 4amp la 6 volti... Editat Iunie 9, 2016 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Eu am renunțat la distribuitor si mi-am pus bobină dubla de 6 v dar am preferat una care să reziste si la intemperii în detrimentul uneia originale de Dnepr sau K 750 care se găsește pe oldtimergarage sau arbalet-kiev. Acum cu o baterie originala Ucraina,putin cam "obosită" cei drept. pornește la prima pedala. PS. Nu fac reclama bobinelor americane ( eu am una care se folosește pe un model de Harley din '34) dar chiar își face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. . nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. . nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit . salut am eu bobina de 6v care merge pe ap electronica,la mine a mers 2ani fara nici o problema pe urma am renuntat la 6v in favoarea 12v este mult mai ok,inclusiv motorul si a schimbat mersul. in poza este cea verde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Salutare si pe mine ma bate gindul sa trec la 12 v .... aprinderea pe care am cumparat-o este cu tensiune variabila 6-16 v problema este dinamul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salut.Cumperi un alternator de Daihatsu Terios ,faci o flansa sa il poti prinde de dinamul original,cu modificarile de rigoare ar trebui sa iasa asa ceva,cei de la Oldtimergarage il vand cu euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) ... 310 euro plus expeditia Mai ieftin asa ceva ..,. totul inclus fara modificari radicale http://www.ebay.it/itm/Adapter-Satz-6V-12V-Lichtmaschine-BMW-MW-K750-M72-M61-Dnepr-Ural-conversion-/112007001295?hash=item1a142334cf:g:Rd8AAOSwgApXAXNM Editat Iunie 16, 2016 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.