marianv Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 gotronic ofera si aprinderi cu senzor! dar da, tot fara avans variabil! stiu prea bine ca n-au avut avans centrifugal cele pe 6v dar se pot transforma fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 gotronic, avans variabil, fără scânteie pierdută....la Nipru sau Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 am avut pe trabant doua aprinderi gotronic cu senzori si am pastrat avansul centrifugal.fata de aprinderea originala electronica trabant cu avans fix varianta asta se tura parca mai frumos in schimb relantiul nu era asa de stabil ,banuiesc ca din cauza vibratilor avansul se mai modifica cate putin(acele arculete nu prea inspira incredere)de aici se balbaia un pic si turatia si tot asa.cu avansul asta centrifugal nu am putut niciodata sa reglez cum trebuie relantiul in schimb cea cu avans fix functiona perfect (acelas motor)in concluzie avansul variabil daca e electronic e ok cel centrifugal e destul de greu sa functioneze cu trebuie si la turati mici si la turati mari cand dupa 2500 de ture se deschide complet si de acolo in sus ramane tot fix » Post actualizat in 27 Sep 2016 19:37am avut pe trabant doua aprinderi gotronic cu senzori si am pastrat avansul centrifugal.fata de aprinderea originala electronica trabant cu avans fix varianta asta se tura parca mai frumos in schimb relantiul nu era asa de stabil ,banuiesc ca din cauza vibratilor avansul se mai modifica cate putin(acele arculete nu prea inspira incredere)de aici se balbaia un pic si turatia si tot asa.cu avansul asta centrifugal nu am putut niciodata sa reglez cum trebuie relantiul in schimb cea cu avans fix functiona perfect (acelas motor)in concluzie avansul variabil daca e electronic e ok cel centrifugal e destul de greu sa functioneze cu trebuie si la turati mici si la turati mari cand dupa 2500 de ture se deschide complet si de acolo in sus ramane tot fix » Post actualizat in 27 Sep 2016 19:41am gasit pe moto gear o gramade de bobine duble insa nu stiu ce valori are cea originala de pe aprinderea electronica ruseasca ca sa pot lua un echivalent. daca stie cineva sau o poate masura ............? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 pentru alternator eu o sa apelez la urse ,a mai facut si sunt destul de aproape de el Poate face dublu exemplar .. » Post actualizat in 06 Oct 2016 11:24 Poate face dublu exemplar .. Up , este cineva care poate sa faca adaptarea pentru alternator , tico sau care va fi el la motorul de la k 750 ? ... chestie renumerata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Salutare, de ceva timp cochetez cu ideea de a schimba culoarea K-ului din semnatura, dar nu stiu ce culoare sa o fac. O idee ar fi sa o fac precum Uralul lui Pavel de la Chisinau, dar 2 aceeasi culoare parca nu prea merge . Imi dati si mie ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Pai nu e complicat! Intrebi o posesoare de sex opus ...ele intotdeuna stiu daca o culoare este gresita sau buna.... sau , faci rapid o operatie de schimbare de sex si atunci automat vei sti...si rezolvi genul asta de probleme pe toata viata! Salutare, de ceva timp cochetez cu ideea de a schimba culoarea K-ului din semnatura, dar nu stiu ce culoare sa o fac. O idee ar fi sa o fac precum Uralul lui Pavel de la Chisinau, dar 2 aceeasi culoare parca nu prea merge . Imi dati si mie ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Dacă tot am un K si am început să ma dau cu el, mi-am pregătit și o vesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 chiar nu stie nimeni ce bobine duble merg cu aprinderea electronica ruseasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Bobina pt. harley,4ohm.Gasesti pe moto-gear.ro. sau metricmotion.ro .Elegant si fiabil.In folosinta de citiva ani pe dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Corect , dar merg cu succes si astea ale lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 (editat) Eu am avut si modelul asta rusesc de bobina si unul mai vechi, cu alt fel de izolație, pe fosta pe Nipra si când se încălzea se oprea si nu mai pornea până nu se racea. Acum din ce stiu actualul proprietar a păstrat bobina dar a schimbat aprinderea cu una gotronic iar acum mobra pornește si merge ok. Editat Octombrie 14, 2016 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 multumesc de informati ,la original nici nu ma gandesc,am pus deja una de proba si face figuri cand se incalzeste ,am sa ai pun o bobina exterioara si am taiat si aprinderea pe motor ramanand doar senzorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Are cineva pentru motorul de 750 flansa de montat alternatorul de la tico , sau poate cineva sa o faca ? ....contra cost Da, se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Pe astea le-a incercat cineva? Ce este scris cu mana pe eticheta sunt masuratorile pe standul de incercare. P= rezistenta primarului in Ohmi S= rezistenta secundarului in Kohmi ( cu tot cu fise unde sunt) D= lungimea scanteii in mm sau cm ( 1 mm = 2Kv aproximativ) Editat Octombrie 23, 2016 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Prima, cea cilindrica, seamana nemaipomenit de mult cu niste bobine simple repro chinezesti, identice cu cele de Wartburg 12V la aspect. Se vand in cutii AKA Electric pentru derutarea adversarului. Unele functioneaza cativa km (de ordinul sutelor) altele is photote de noi. Pana nu ati facut macar vreo 1000km cu vreuna personal, nu e pont sa le recomandati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 La dimensiune, prima bobina seamana mai mult cu cele de Dacie, Lada, Skoda..etc. Nu prea seamana cu cele de Wartburg nici de 12 si nici de 6V, care seamana mai mult cu cele de Jawa, IJ, Simson sau Mz. Mai jos niste poze cu ele. Una este bulgareasca (RZM-6, de la noi din comert), una indiana, alta chinezeasca (Taiwan) si inca una nu-mi dau seama. Sunt cumparate de pe un site din UK si preturile nu au fost deloc mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fiat-126p-2-biegunowa-nowa-zelmot-i6567905920.html merge de 6 ani fara probleme pe utilaj ... http://archiwum.allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-poski-fiat-maluch-bis-08-i5900381807.html e mai complicat de adus de la polonezi , dar ar merita , avand in vedere ca nu sunt gunoaie chinezesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Designul bobinelor clasice 12 V cu 2 iesiri sovietice este unul si acelasi cu cel de la bobinele cu 2 iesiri ale BMW-urilor din anii 60. Probabil realizarea lasa de dorit, in special la cele mai recente.Sursa pozelor este Sergei Stepanenkko, un atasist de cursa lunga si WLA-ist.Drezina in Krasnodar. Editat Octombrie 28, 2016 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 s-a inventat conceput de 'like' pentru cei care nu au avut niciodata nimic de spus de spre ceva... Nu au avut nimic de spus , din nastere , nu vor avea niciodata ceva de spus(tot dn nastere ...) dar totusi nu se poate sa nu spuna ceva despre 'nustiuce'! Nu e politicaly corect! asa ca s-a implementat 'like' Ca sa nu ramai fara ceva spus , despre nustiuce .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 pentru cine a mai facut chiuloase de nipru o intrebare,cat de importante sunt acele saibe izolatoare de textolit sau din ce or fi de sub arcurile la supape,pentruca nu am gasit decat cu setul complet de arcuri ,sau din ce sar putea face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Acele saibe se pun cu rol de bariera termica ,previn decalirea arcurilor de la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 rolul lor al stiam,intrebarea e daca merge si fara sau din ce se mai pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 17, 2016 Share Postat Decembrie 17, 2016 (editat) Merge, e Nipru... Dupa care nu mai merge bine... Dupa care o vinzi... Sau o repari... Saibele alea sunt lafel de importante precum capacelele din capul supapei, capacele pe care multe nipre le-au pierdut si cand vrei sa scoti supapa din ghid descoperi subit ca de la ciocanita acum are forma de ciuperca si f..i ghidul. Sunt multe chestii mici la care multi renunta pentru a declama mai tarziu ca Nipru e motocicleta de ciocolata... Fa-ti un bine si cumpara o foaie de textolit la grosimea potrivita si ajutat de preducele fa ce trebuie. Iti vei multumi mai tarziu. Numai bine. Editat Decembrie 17, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.