Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am avut pe trabant doua aprinderi gotronic cu senzori si am pastrat avansul centrifugal.fata de aprinderea originala electronica trabant cu avans fix varianta asta se tura parca mai frumos in schimb relantiul nu era asa de stabil ,banuiesc ca din cauza vibratilor avansul se mai modifica cate putin(acele arculete nu prea inspira incredere)de aici se balbaia un pic si turatia si tot asa.cu avansul asta centrifugal nu am putut niciodata sa reglez cum trebuie relantiul in schimb cea cu avans fix functiona perfect (acelas motor)in concluzie avansul variabil daca e electronic e ok cel centrifugal e destul de greu sa functioneze cu trebuie si la turati mici si la turati mari cand dupa 2500 de ture se deschide complet si de acolo in sus ramane tot fix


» Post actualizat in 27 Sep 2016 19:37

am avut pe trabant doua aprinderi gotronic cu senzori si am pastrat avansul centrifugal.fata de aprinderea originala electronica trabant cu avans fix varianta asta se tura parca mai frumos in schimb relantiul nu era asa de stabil ,banuiesc ca din cauza vibratilor avansul se mai modifica cate putin(acele arculete nu prea inspira incredere)de aici se balbaia un pic si turatia si tot asa.cu avansul asta centrifugal nu am putut niciodata sa reglez cum trebuie relantiul in schimb cea cu avans fix functiona perfect (acelas motor)in concluzie avansul variabil daca e electronic e ok cel centrifugal e destul de greu sa functioneze cu trebuie si la turati mici si la turati mari cand dupa 2500 de ture se deschide complet si de acolo in sus ramane tot fix


» Post actualizat in 27 Sep 2016 19:41

am gasit pe moto gear o gramade de bobine duble insa nu stiu ce valori are cea originala de pe aprinderea electronica ruseasca ca sa pot lua un echivalent. daca stie cineva sau o poate masura ............?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru alternator eu o sa apelez la urse ,a mai facut si sunt destul de aproape de el

Poate face dublu exemplar ..

» Post actualizat in 06 Oct 2016 11:24

Poate face dublu exemplar ..

Up , este cineva care poate sa faca adaptarea pentru alternator , tico sau care va fi el la motorul de la k 750 ? ... chestie renumerata ... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, de ceva timp cochetez cu ideea de a schimba culoarea K-ului din semnatura, dar nu stiu ce culoare sa o fac.

O idee ar fi sa o fac precum Uralul lui Pavel de la Chisinau, dar 2 aceeasi culoare parca nu prea merge :).

Imi dati si mie ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e complicat! Intrebi o posesoare de sex opus ...ele intotdeuna stiu daca o culoare este gresita sau buna.... sau , faci rapid o operatie de schimbare de sex si atunci automat vei sti...si rezolvi genul asta de probleme pe toata viata!

Salutare, de ceva timp cochetez cu ideea de a schimba culoarea K-ului din semnatura, dar nu stiu ce culoare sa o fac.

O idee ar fi sa o fac precum Uralul lui Pavel de la Chisinau, dar 2 aceeasi culoare parca nu prea merge :).

Imi dati si mie ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut si modelul asta rusesc de bobina si unul mai vechi, cu alt fel de izolație, pe fosta pe Nipra si când se încălzea se oprea si nu mai pornea până nu se racea.

Acum din ce stiu actualul proprietar a păstrat bobina dar a schimbat aprinderea cu una gotronic iar acum mobra pornește si merge ok.

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informati ,la original nici nu ma gandesc,am pus deja una de proba si face figuri cand se incalzeste ,am sa ai pun o bobina exterioara si am taiat si aprinderea pe motor ramanand doar senzorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe astea le-a incercat cineva?

Ce este scris cu mana pe eticheta sunt masuratorile pe standul de incercare.

P= rezistenta primarului in Ohmi

S= rezistenta secundarului in Kohmi ( cu tot cu fise unde sunt)

D= lungimea scanteii in mm sau cm ( 1 mm = 2Kv aproximativ)

post-9405-0-56160200-1477230929_thumb.jpg

post-9405-0-10712700-1477230957_thumb.jpg

post-9405-0-22955600-1477230975_thumb.jpg

post-9405-0-12331600-1477231015_thumb.jpg

post-9405-0-46347300-1477231060_thumb.jpg

post-9405-0-65613100-1477231085_thumb.jpg

post-9405-0-46045500-1477231107_thumb.jpg

post-9405-0-49651000-1477231165_thumb.jpg

post-9405-0-72437700-1477231191_thumb.jpg

post-9405-0-88709300-1477231220_thumb.jpg

post-9405-0-66451400-1477231255_thumb.jpg

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima, cea cilindrica, seamana nemaipomenit de mult cu niste bobine simple repro chinezesti, identice cu cele de Wartburg 12V la aspect. Se vand in cutii AKA Electric pentru derutarea adversarului. Unele functioneaza cativa km (de ordinul sutelor) altele is photote de noi. Pana nu ati facut macar vreo 1000km cu vreuna personal, nu e pont sa le recomandati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dimensiune, prima bobina seamana mai mult cu cele de Dacie, Lada, Skoda..etc. Nu prea seamana cu cele de Wartburg nici de 12 si nici de 6V, care seamana mai mult cu cele de Jawa, IJ, Simson sau Mz. Mai jos niste poze cu ele. Una este bulgareasca (RZM-6, de la noi din comert), una indiana, alta chinezeasca (Taiwan) si inca una nu-mi dau seama. Sunt cumparate de pe un site din UK si preturile nu au fost deloc mici.

post-9405-0-74763600-1477517568_thumb.jpg

post-9405-0-54466900-1477517637_thumb.jpg

post-9405-0-52847300-1477517663_thumb.jpg

post-9405-0-50897600-1477517794_thumb.jpg

post-9405-0-51811100-1477517823_thumb.jpg

post-9405-0-10194700-1477517919_thumb.jpg

post-9405-0-03865000-1477517958_thumb.jpg

post-9405-0-95546100-1477518025_thumb.jpg

post-9405-0-42478100-1477518055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fiat-126p-2-biegunowa-nowa-zelmot-i6567905920.html

 

merge de 6 ani fara probleme pe utilaj ...

http://archiwum.allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-poski-fiat-maluch-bis-08-i5900381807.html

 

e mai complicat de adus de la polonezi , dar ar merita , avand in vedere ca nu sunt gunoaie chinezesti....

post-3884-0-48477000-1477544357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul bobinelor clasice 12 V cu 2 iesiri sovietice este unul si acelasi cu cel de la bobinele cu 2 iesiri ale BMW-urilor din anii 60. Probabil realizarea lasa de dorit, in special la cele mai recente.


Sursa pozelor este Sergei Stepanenkko, un atasist de cursa lunga si WLA-ist.
Drezina in Krasnodar.

post-4291-0-64129500-1477681383_thumb.jpg

post-4291-0-27252400-1477681392_thumb.jpg

post-4291-0-90988000-1477681402_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

s-a inventat conceput de 'like' pentru cei care nu au avut niciodata nimic de spus de spre ceva... Nu au avut nimic de spus , din nastere , nu vor avea niciodata ceva de spus(tot dn nastere ...) dar totusi nu se poate sa nu spuna ceva despre 'nustiuce'! Nu e politicaly corect! asa ca s-a implementat 'like'

Ca sa nu ramai fara ceva spus , despre nustiuce ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pentru cine a mai facut chiuloase de nipru o intrebare,cat de importante sunt acele saibe izolatoare de textolit sau din ce or fi de sub arcurile la supape,pentruca nu am gasit decat cu setul complet de arcuri ,sau din ce sar putea face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merge, e Nipru...

Dupa care nu mai merge bine...

Dupa care o vinzi...

Sau o repari...

 

Saibele alea sunt lafel de importante precum capacelele din capul supapei, capacele pe care multe nipre le-au pierdut si cand vrei sa scoti supapa din ghid descoperi subit ca de la ciocanita acum are forma de ciuperca si f..i ghidul.

Sunt multe chestii mici la care multi renunta pentru a declama mai tarziu ca Nipru e motocicleta de ciocolata...

 

Fa-ti un bine si cumpara o foaie de textolit la grosimea potrivita si ajutat de preducele fa ce trebuie. Iti vei multumi mai tarziu.

 

Numai bine.

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...