Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Pe astea le-a incercat cineva?

Ce este scris cu mana pe eticheta sunt masuratorile pe standul de incercare.

P= rezistenta primarului in Ohmi

S= rezistenta secundarului in Kohmi ( cu tot cu fise unde sunt)

D= lungimea scanteii in mm sau cm ( 1 mm = 2Kv aproximativ)

post-9405-0-56160200-1477230929_thumb.jpg

post-9405-0-10712700-1477230957_thumb.jpg

post-9405-0-22955600-1477230975_thumb.jpg

post-9405-0-12331600-1477231015_thumb.jpg

post-9405-0-46347300-1477231060_thumb.jpg

post-9405-0-65613100-1477231085_thumb.jpg

post-9405-0-46045500-1477231107_thumb.jpg

post-9405-0-49651000-1477231165_thumb.jpg

post-9405-0-72437700-1477231191_thumb.jpg

post-9405-0-88709300-1477231220_thumb.jpg

post-9405-0-66451400-1477231255_thumb.jpg

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prima, cea cilindrica, seamana nemaipomenit de mult cu niste bobine simple repro chinezesti, identice cu cele de Wartburg 12V la aspect. Se vand in cutii AKA Electric pentru derutarea adversarului. Unele functioneaza cativa km (de ordinul sutelor) altele is photote de noi. Pana nu ati facut macar vreo 1000km cu vreuna personal, nu e pont sa le recomandati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dimensiune, prima bobina seamana mai mult cu cele de Dacie, Lada, Skoda..etc. Nu prea seamana cu cele de Wartburg nici de 12 si nici de 6V, care seamana mai mult cu cele de Jawa, IJ, Simson sau Mz. Mai jos niste poze cu ele. Una este bulgareasca (RZM-6, de la noi din comert), una indiana, alta chinezeasca (Taiwan) si inca una nu-mi dau seama. Sunt cumparate de pe un site din UK si preturile nu au fost deloc mici.

post-9405-0-74763600-1477517568_thumb.jpg

post-9405-0-54466900-1477517637_thumb.jpg

post-9405-0-52847300-1477517663_thumb.jpg

post-9405-0-50897600-1477517794_thumb.jpg

post-9405-0-51811100-1477517823_thumb.jpg

post-9405-0-10194700-1477517919_thumb.jpg

post-9405-0-03865000-1477517958_thumb.jpg

post-9405-0-95546100-1477518025_thumb.jpg

post-9405-0-42478100-1477518055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fiat-126p-2-biegunowa-nowa-zelmot-i6567905920.html

 

merge de 6 ani fara probleme pe utilaj ...

http://archiwum.allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-poski-fiat-maluch-bis-08-i5900381807.html

 

e mai complicat de adus de la polonezi , dar ar merita , avand in vedere ca nu sunt gunoaie chinezesti....

post-3884-0-48477000-1477544357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul bobinelor clasice 12 V cu 2 iesiri sovietice este unul si acelasi cu cel de la bobinele cu 2 iesiri ale BMW-urilor din anii 60. Probabil realizarea lasa de dorit, in special la cele mai recente.


Sursa pozelor este Sergei Stepanenkko, un atasist de cursa lunga si WLA-ist.
Drezina in Krasnodar.

post-4291-0-64129500-1477681383_thumb.jpg

post-4291-0-27252400-1477681392_thumb.jpg

post-4291-0-90988000-1477681402_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

s-a inventat conceput de 'like' pentru cei care nu au avut niciodata nimic de spus de spre ceva... Nu au avut nimic de spus , din nastere , nu vor avea niciodata ceva de spus(tot dn nastere ...) dar totusi nu se poate sa nu spuna ceva despre 'nustiuce'! Nu e politicaly corect! asa ca s-a implementat 'like'

Ca sa nu ramai fara ceva spus , despre nustiuce ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pentru cine a mai facut chiuloase de nipru o intrebare,cat de importante sunt acele saibe izolatoare de textolit sau din ce or fi de sub arcurile la supape,pentruca nu am gasit decat cu setul complet de arcuri ,sau din ce sar putea face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merge, e Nipru...

Dupa care nu mai merge bine...

Dupa care o vinzi...

Sau o repari...

 

Saibele alea sunt lafel de importante precum capacelele din capul supapei, capacele pe care multe nipre le-au pierdut si cand vrei sa scoti supapa din ghid descoperi subit ca de la ciocanita acum are forma de ciuperca si f..i ghidul.

Sunt multe chestii mici la care multi renunta pentru a declama mai tarziu ca Nipru e motocicleta de ciocolata...

 

Fa-ti un bine si cumpara o foaie de textolit la grosimea potrivita si ajutat de preducele fa ce trebuie. Iti vei multumi mai tarziu.

 

Numai bine.

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klingerit, marsit , cu sau fara azbest, de 2-3 mm....nu textolit!

daca e valabila informatia din semnatura , adica Bucuresti , atunci te rezolva obositii de la Baza Tehnica Alfa

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klingerit cred ca e prea moale cele vechi erau turtite pana aproape de disparitie,totusi ar fi cea mai rapida si usoara prelucrare,o alta intrebare;cum se depreseaza pinionul de pe arborele cotit sa ajung la rulment fara sa apelez la metode ciobanesti tinand cont ca in presa hidraulica nu prea ai cum sa al prinzi


» Post actualizat in 19 Dec 2016 16:06

gata am reusit cu doua leviere si flacara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitatea acelor saibe nu este pufosenia , ci conductivitatea termica...ajung tari si casante din cauza uleiului si a temperaturii la care sunt supuse...

o presa cu trei gheare., simetrica, este suficienta pentru extragerea pinionului.Scos muncitoreste se poate fisura pentru este din fonta....iar dupa montare niprul devine un motor prost de doi bani (doua ruble , sau doua grivne...)

klingerit cred ca e prea moale cele vechi erau turtite pana aproape de disparitie,totusi ar fi cea mai rapida si usoara prelucrare,o alta intrebare;cum se depreseaza pinionul de pe arborele cotit sa ajung la rulment fara sa apelez la metode ciobanesti tinand cont ca in presa hidraulica nu prea ai cum sa al prinzi


» Post actualizat in 19 Dec 2016 16:06

gata am reusit cu doua leviere si flacara

 

post-3884-0-26488600-1482174193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am doua grupuri pe care le-am desfacut pentru reconditionare,unul are 35 de dinti la pinionul mare si altul 37 .are cineva o lista cu marimile le pinioanele de grup si pt ce ar fi fiecare?


» Post actualizat in 21 Dec 2016 12:19

ms (ubord) de sfaturi,niprul meu devine in curand un motor de doi bani,adica vrea 2000 de euro pe,motor piese vopsele si ce-o mai trebui la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am doua grupuri pe care le-am desfacut pentru reconditionare,unul are 35 de dinti la pinionul mare si altul 37 .are cineva o lista cu marimile le pinioanele de grup si pt ce ar fi fiecare?

» Post actualizat in 21 Dec 2016 12:19

 

... era undeva pe aici lista cu rapoartele din grupurile de atas/solo de BMW/ Ural &Co. Poate stie cineva pe unde e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta intrebare de baraj,se poate pune semering normal la grup in locul celui cu flansa mare de cauciuc?am luat nou de la "botosani" dar nu sunt prea incantat cum arata si daca da cam ce dimensiune ar trebui.bine inteles ca si crucea de cardan a fost varzalita ,asta de la ce altceva ar potrivi sau ce cote are ca eu am masurat 19/44.5 si nu prea am gasit pe nicaieri. botosani ramane ultima varianta...........


» Post actualizat in 04 Jan 2017 18:33

am rezolvat cu saibele izolatoare de sub arcurile la supape,le-am confectionat dintro garnitura de chiuloasa de camion ifa ,materialul semana destul de mult cu cel original si cred ca rezista chiar mai bine la compresia arcurilor.ramane valabila intrebarea cu semeringul la grup .chiar nu ati pus nimeni decat orijinale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

alta intrebare de baraj,se poate pune semering normal la grup in locul celui cu flansa mare de cauciuc?am luat nou de la "botosani" dar nu sunt prea incantat cum arata si daca da cam ce dimensiune ar trebui.bine inteles ca si crucea de cardan a fost varzalita ,asta de la ce altceva ar potrivi sau ce cote are ca eu am masurat 19/44.5 si nu prea am gasit pe nicaieri. botosani ramane ultima varianta...........

» Post actualizat in 04 Jan 2017 18:33

am rezolvat cu saibele izolatoare de sub arcurile la supape,le-am confectionat dintro garnitura de chiuloasa de camion ifa ,materialul semana destul de mult cu cel original si cred ca rezista chiar mai bine la compresia arcurilor.ramane valabila intrebarea cu semeringul la grup .chiar nu ati pus nimeni decat orijinale?

post-3884-0-35185200-1483614576_thumb.jpg

post-3884-0-59154900-1483614587_thumb.jpg

post-3884-0-98245600-1483615165_thumb.jpg

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bunicel semeringul ala cu flanșă mare, chiar daca arata nasol. Oricum daca ai unul la tine il schimbi ușor in drum după ce observi ca ai unsa bine roata spate si nu mai ține frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba din contra e varza ,am doua noi deabia sta arcul de semering pe locasul lui cauciucul pare ciupit in zona de etansare si experienta sabotilor plini de ulei am capatato deja,chiar vreau ceva care sa tina ceva mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la reconditionarea acestui motor ,cutie ,grup ,pe langa multe alte piese semeringurile si rulmenti sunt toate noi.camasa aceia pe care vine rolele in cauza nu am pus noua ca e de doi lei dar nu e uzata ,ciobita si nu are joc.ulei pe saboti am gasit la niprul despre care am mai vorbit(ca nu mai tinea frana )..sunt convins ca tin si cele originale dar foarte putin.acuma nu ca vreau eu sa fac avion din nepra dar nici sa ma gaseasca nevasta pe unde am umblat dupa petele de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bunicel semeringul ala cu flanșă mare, chiar daca arata nasol. Oricum daca ai unul la tine il schimbi ușor in drum după ce observi ca ai unsa bine roata spate si nu mai ține frana.

Ai dreptate, imi amintesc ca la Nipra mea, cand a crapat semeringul puneai frana cu piciorul pe asfalt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...