Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Ai dreptate, imi amintesc ca la Nipra mea, cand a crapat semeringul puneai frana cu piciorul pe asfalt. :)

Asa patesc incepatorii!

Cunoscatorii , la cumparararea semeringului cu pricina , comanda setul complet la badea gasparovich semering+ bocancii cu talpa ferodo(ФЄРОДО)...

 

Iar un motor in stare buna ar trebui sa aiba celelalte frane in stare buna ,adica, frana de mana , frana de motor si restectiv , frana de buci in situatia cand primele cedeaza.....

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:10:

Lasand mistoul indreptatit la o parte, seturile de garnituri cauciuc cu semeringuri daca au pe repere un P si P intors sunt bune, din experienta mea. Nu or arata grozav dar orice am schimbat ( de obicei pentru ca era vechi ) a tinut la drum. Arcul ala oricum nu sare cand e totul montat.
Una peste alta mi se pare mai sigura o garnitura ciuperca cu flansa aia mare decat un semering simplu acolo. Asa li s-a parut si nemtilor cand l-au proiectat.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept.............


» Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34

sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept.............

» Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat

Asta a fost bună !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

e ok si rezervorul original...

 

merci de pont-urile cu pistoane, chiulase etc

sper sa nu fie nevoie inca, vedem dupa ce gat instalatia cum gafaie la drum, nu l-as desface inca, pe principiul "if it works, don`t fix it"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar motoreta mergea foarte frumos cu doua carburatoare mikuni de bmw desi pornea cam greoi pentru ca nu le facusem shocul chiar nu credeam ca asa frumos poate merge un nipru si demaraj, tragea bine in toate turatiile din pacate carburatoarele erau de la alta moto asa ca nu le-am putut da ,ca sfaturi nu pot sa fiu de acord cu "225 b "nipra ca sa te bucuri de ea fara mari incidente trebuie sa ai pui mana pe fiecare surubel si sa cheltui ceva banuti.eu am avut surprize la fiecare piesulica desfacuta si motorul nu l-am putut face asa cum am vrut decat cu costuri foarte mari rabdare si multa alergaturi pe la tot felul de ateliare .oricum desi nu o credeam la inceput niprul nu este un motor nici pentru saraci nici pentru zgarciti nici pentru tot felul de visatori mobra asta chiar mananca bani, ......................muuulti


» Post actualizat in 24 Feb 2017 18:10

de fapt am vrut sa spun"nu pot decat sa fiu de acord cu 225 b" sory de greseala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tind să fiu încrezător,că și colegul 255b, dacă nu-i foarte copt motorul și nu au meșterit prea mulți prin el de face ușor. Depinde, oricum e loto, sper că n-am mare ghinion cu alegerea făcută...Rămâne de văzut

» Post actualizat in 01 Mar 2017 17:28

Am rezolvat și instalația electrică, totul bine și frumos dar nu încarcă. Măsor rotor, e in grafic, măsor releu/regulator deși l-am cumpărat nou dar deh, e de nipra, orice se poate... Pun mâna pe telefon și-l sun pe colegu' 255b și cumpăr alternator de la el, mă pun să-l dau jos al meu și ghici ce surpriză am??? Cine ghicește de ce nu am eu încărcare?

» Post actualizat in 14 Mar 2017 18:52

Avansam

post-21334-0-66437500-1488389304_thumb.jpg

post-21334-0-01100300-1489517449_thumb.jpg

post-21334-0-64720400-1489517475_thumb.jpg

post-21334-0-60930100-1489517489_thumb.jpg

post-21334-0-22122100-1489517505_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Posted 17 September 2008 - 12:49 PM

Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma gandesc la intersezon, sper sa fie cat mai scurt.

Cand te mananca in fund sa mergi cu motorul si nu poti te agati de toate chestiile ca sa te mai amagesti, asa ca multi dintre

noi isi vor intensifica prezenta pe acest forum. Ma gandesc ca am putea face ceva folositor decat sa trancanim, de cele mai

multe ori fara folos, si anume sa facem o culegere a topic-urilor/post-urilor valoroase pentru un detinator de dnepr,

sistematizandu-le pe sectiuni: motor, transmisie, up-grade, reglaje, etc. Ce ziceti? Se mai baga cineva?

 

 

 

Ma intreb ce mai faci, fondatorule! Da-ne un semn de viata!

 

Te salut Cristi57! Ce mai zici?

 

Cum mai sunt veteranii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva notat pe unde cotele sau codurile pentru rulmentii/semeringuri din motorul de MT11? Zilele astea ma apuc de reconditionarea motorului de pe motocicleta mea si mi-ar fi util pentru comandarea noilor piese. Multumesc anticipat!

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

efortul cognitiv care trece de nivelul unui click (sau a 'citirii' pozelor din reviste cu acelasi nume...) poate produce epuizare severa .....stiu din proprie experienta...

/index.php?/topic/82186-manual-nipru-mt11/?hl=%2Bmanual+%2Bnipru

 

Blocul motor are doar doua simeringuri , si nu am mai auzit pana acum sa fi fost necesar cuiva sa rectifice ceva p-acolo....Unul este la iesire spre volanta , cota lui exterioara (85) fiind si cota rulmentului ...o rectificare a ei trimitandu-ne in universul rulmentilot in inch...Iar celalalt simering e intr-o bucata de tabla ambutisata , de 2 grivne , unde nu ai ce rectifica....

 

mai un post , mai o lacrima, mai un cantec....

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulment fata 6209,si spate nj 209,pentru arbore ,axa cu scame6205 si 6204 ,semeringurile nu mai tin minte ,dar treaba cu refacerea cotei la semering e de pe alta lume


» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:27

6207 la grup daca ajungi si pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info


» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:46

Merci de info

Cum ai montat rulmenti? La cald, la rece, ai trusa de montat rulmenti pe ax? Sau traditional cu teava + ciocan. Am vazut ceva trusa profi de la SKF dar nu cred ca merita irositi banii pt o singura utilizare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmenti in principiu ies si intra destul de usur,(ca nu mai e fata mare)insa la pinionul de pe volanta si cel de pe axa cu came trebuie neaparat sa incalzesti si la desfacere si la montare ca altfel strici cota de presare si eu am mai incalzit si capacul mare unde vine rulmentul fata de volanta ,ca nu a vrut sa iasa nici cum si parca asi la montaj ca opunea ceva rezistenta si dupa incalzirea capacului a intrat cu mana si foarte usor


» Post actualizat in 22 Mar 2017 05:26

stie cineva ce fel de etansare este la parghia de marsalier la cutia de nipra?este singurul loc pe unde mai plange cu ceva ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un adevărat meseriaș cel ce a lucrat în motor. Model de cârpeală 100% românească. Merge? Mergeee!!! Că un Harley sună ...:)))

» Post actualizat in 23 Mar 2017 09:52

Dinte de pinion pompă de ulei, șurub și șaibă mestecate bine de distribuție. Pistoane diferite, unul tronconic altul bombat. Silicon la garnitura de chiulasa, joc in bolțuri... Poate și tablă de conservă in loc de cuzineți, cine știe...

» Post actualizat in 23 Mar 2017 10:11

Mai multe surprize... Segment de ungere lipsă, șuruburile bielei fara siguranțe...

post-21334-0-77406700-1490262249_thumb.jpg

post-21334-0-72106700-1490262263_thumb.jpg

post-21334-0-78411800-1490262272_thumb.jpg

post-21334-0-46241100-1490262283_thumb.jpg

post-21334-0-49416100-1490262346_thumb.jpg

post-21334-0-86320400-1490263850_thumb.jpg

post-21334-0-18523700-1490263862_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...