Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce aduni mai multi km, cred ca o sa-ti mai doresti saua Comfort. :D

Si un tankbag... recomand Touratech.

 

Dupa ce am adunat aproape 10k km pe F800 GS pot sa spun ca saua nu e asa de rea pe cum ma temeam citind diverse opinii pe diverse site-uri.

Intr-adevar la 1000 km pe we ma cam resimt mai ales daca am si pasager.[mentionez ca am saua joasa deci mai putin burete]

Intr-adevar ma gandesc la niste imbunatatiri dar dupa ce m-am documentat un pic am ajunjs la concluzia ca nici o sa de mare marca nu este extraordinara si cred ca o sa merg pe o solutie "locala" si anume Darian , daca nu se simte ok probabil ca o sa ii scriu unui tip care se ocupa cu asa ceva pescuit de pe threadurile lui Colebatch pe ADVrider despre care susnumitul sustine ca e un adevarat mare maestru in sei.

 

Insa cred ca prima modificare pe care o sa vrei sa o faci va fi parbrizul. Mie mi s-a parut oribil dpmdv mai bine nu-l puneau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am adunat aproape 10k km pe F800 GS pot sa spun ca saua nu e asa de rea pe cum ma temeam citind diverse opinii pe diverse site-uri.

Intr-adevar la 1000 km pe we ma cam resimt mai ales daca am si pasager.[mentionez ca am saua joasa deci mai putin burete]

Intr-adevar ma gandesc la niste imbunatatiri dar dupa ce m-am documentat un pic am ajunjs la concluzia ca nici o sa de mare marca nu este extraordinara si cred ca o sa merg pe o solutie "locala" si anume Darian , daca nu se simte ok probabil ca o sa ii scriu unui tip care se ocupa cu asa ceva pescuit de pe threadurile lui Colebatch pe ADVrider despre care susnumitul sustine ca e un adevarat mare maestru in sei.

Insa cred ca prima modificare pe care o sa vrei sa o faci va fi parbrizul. Mie mi s-a parut oribil dpmdv mai bine nu-l puneau.

 

Pentru sei aftermarket vezi si TOMMOT.HU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind de pe fmx nici saua nici parbrizul momentan nu ridica probleme. Am trait cu mai rau si 600 de km pe zi. O sa schimb parbrizul dar momentan nu e o prioritate. Saua mai asteapta.

 

In schimb sistemul de bagaje trebuie rezolvat. In prima faza ma gandesc la un rack de bagaje de la sw-motech http://shop.sw-motech.com/lshop,showdetail,13211474728799,en,1321150860-8946,,GPT.07.558.100__B,,,.htm combinat cu o cutie de la konvoi sau rack plus adaptor lat pentru un rucsac. http://shop.sw-motech.com/lshop,showdetail,13211474728799,en,1321150953-10153,,GPT.00.152.43001__B,,,.htm

 

Cam asta ar fi combinatia ideala pentru moment: http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix/a/z/gpt.00.152.43001__b/gpt_00_152_43001__b_401319941388-23607.jpg

 

Cand o sa am timpd e ture lungi eventual cu pasager o sa ma gandesc si la un sistem de side caseuri.

 

Altfel motoreta e super tare. Nu ma asteptam ca trecerea de pe fmx sa fie atat de naturala. Cum prind un pic de timp liber fie noapte/zi/ploaie/frig o scot la o tura.

 

Din pacate se mentine problema cu busonuld e ulei. Lacrimeaza in continuare cateva picaturi de ulei. Cred ca lipseste o garnitura sau ceva.

post-64638-0-49160100-1321153275_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti doresti un rack uite-te un pic aici. Dupa ce am studiat mult problema pe asta mi l-am luat. E destul de mare ca sa nu atarne bagajele pe toba. Are multe posibilitati de reglare. Se poate muta fata spate in functie de cazul in care ai pasager sau nu . Se poate pune sistem rotopax pe el [ideal pt ture lungi] si cel mai tare e faptul ca poti sa pui si un sistem pt fixare topcase Givi/Kappa sin seria Monokey.

Dezavantajul e ca dureaza foarte mult de cand il comanzi pana il primesti [shiping-ul din Canada] asta daca vrei sa mentii totul la un cost rezonabil altfel se poate trimite si pe avion :D .

 

De asemenea recomand pe nenea Istvan aka lauramarginea desi nu am [inca] cutii facute de domnia sa i-am vizitat atelierul pt a-i duce niste suporti ai unui prieten care vroia niste cutii. Am vazut si cum lucreaza si rezultatul [cutiile prietenului meu].

 

Suportii pt cutii functioneaza foarte bine pe post de crashbar-uri pt spate. Ai mei sunt facuti aici si sunt excelenti la fel ca si crash-urile de pe fata facute in acelasi loc care sunt copiate dupa ADVSpec.

 

Suportii pt sidecase-uri pe care ii am sunt perfect compatibili cu sidecase-urile facute de lauramarginea de altfel mi-a spus ca fiarele le cumpara de la Cluj.

 

La final o poza in care se vad si fiarele si rack-ul.

post-47250-0-46725400-1321169982_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci asa, mister star... :D

Totusi, daca vrei sa-ti tragi o aura de adv/enduro, macar baga si tu niste pamant sub roti si nu asfalt, ca da ca drak :blbl:

 

Ceva in genul asta ?

 

post-47250-0-49902000-1321213887_thumb.png post-47250-0-14930500-1321213950_thumb.jpg post-47250-0-05847400-1321214124_thumb.jpg

post-47250-0-94768300-1321214175_thumb.jpg post-47250-0-03280400-1321214308_thumb.jpg post-47250-0-92042500-1321214341_thumb.jpg

 

BTW daca as vrea sa-mi "trag" o aura ADV as putea sa pun niste filmulete ale unui amic celebru si comun pe care cred ca le-ai vazut. ;)

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri am bagat la iernat motocicleta dupa aproape 2 luni si 1000km prin Bucuresti. Este o mare diferenta intre F650GS mono si bicilindru. Cei 20-22cp se simt bine. Cu plusul de putere si treapta a 6-a am crescut viteza prin oras cam cu 10-20km/h dar si consumul se anunta aprox 5.2 fata de 4.7. Gadgeturile de la bord (temperatura, presiune, consum) sunt dragute dar nu as da banii pe ele. ABS pare ceva mai bland (desi cauciucurile sunt pe duca). Parca zdrangane mai mult decat monocilindrul la gropi (sper sa fie din brizbrizurile de pe ea). Una peste alta mi se pare o evolutie buna de la F650GS mono ca motocicleta de oras/plimbare/forestier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca pe topicul asta e o tristete fara margini si afara e un inceput de iarna si prbabil cam toti ati bagat mobrele la iernat va pun cateva poze sa va mai dezmortesc :

post-47250-0-01883900-1322208552_thumb.jpg post-47250-0-39902800-1322208556_thumb.jpg post-47250-0-28788800-1322208561_thumb.jpg

 

La unii Craciunul a venit mai devreme . :blbl: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am crescut viteza prin oras cam cu 10-20km/h

 

asta nu e bine :) parerea mea . a 6-a mi-as fi dorit-o si eu la drum intins . zdranganitul ala sper sa-l rezolv la primavara cu niste arcuri progresive

 

@ERU sa le stapanesti sanatos

un B xx ERU vedeam mai tot timpul prin parcare la baneasa shopping dar era un f650 (rosu) dinainte de 2000 . tot a ta ?

Editat de Trandafir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un "eveniment" cu mobra si are niste plastice rupte inclusiv suportul care tine bordul. Powertape-ul ala tine tot ce e deasupra carenelor fixat de mobra ca sa nu stea doar in cablurile electrice.Actualemente este la AB ca sa se faca bine.

 

650-ul rosu nu era al meu. Am mai avut un 650 GS gri si cu acelasi nr.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate fiarele de pe ea sunt bestiale. Facute pe comanda [si sub atenta mea supraveghere :-L ] aici.

 

Recomand cu caldura, baietii sunt de nota 10. Iar ceea ce fac ei de nota 20; spun asta in cunostinta de cauza, din pacate am avut ocazia sa testez fiarele lor.

 

Dupa ce o iau de la doctor [a se citi AB] vreau sa pun pe ea si o pereche de cutii de aici ; de asemnea vreau sa imi iau si asa ceva pt turele mai putin cuminti.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de unde ti-ai luat Wolfman? Ce intelegi prin ture mai putin cuminti? Exemple...

 

Mi-am luat din State ca acolo se fac. De fapt le-am primit cado'. Dar in principiu daca te intereseaza am o idee despre cum se pot aduce.

Turele mai putin cumiti ...hmmm de ex alea pe care le deseneaza Vamos.

 

Tocmai mi-am adus aminte ca daca tii cu tot dinadinsul la Wolfman gasesti si in UE.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca advspecs aduc, am crezut ca ai comandat tot de la ei...

Pentru turele de 1 zi sau we ce ai putea sa iei cu tine sa-ti umpli bagajele?...Am crezut ca ai tu niste trasee mai grele si mai lungi...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca advspecs aduc, am crezut ca ai comandat tot de la ei...

Pentru turele de 1 zi sau we ce ai putea sa iei cu tine sa-ti umpli bagajele?...Am crezut ca ai tu niste trasee mai grele si mai lungi...

 

Cum iti scrisesem si pe mess am si trasee mai lungi dar in mod evident alea sunt mai rare insa si la o tura de we ai ce sa iei la tine. Daca e cu campare dintr-o data ai de luat tot echipamentul de camping [cort sac izopren etc] daca o combini si cu alte activitati , catarat de exemplu ai de luat si toy echipamentul de escalada.....deci stai linistit ai ce baga in bagaje... mai ales ca lateralele wolfman totalizeaza doar 38l .

 

O informatie mai greu de obtinut e ca pretul este pt o pereche de genti nu doar pt una cum pare sa fie pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...