Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Cine/ce este Vamos?

 

 

Vamos e un cunoscut comun de-al meu si de-al lui Cristache care deseneaza niste trasee de offroad bestiale si face niste clip-uri si mai bestiale cu ceea ce se filmeaza pe respectivele trasee, cum insa nu le-a postat pe forum repectivele clip-uri bestiale raman anonime .

:cheers:

 

Pt ca nu am putut sa le pun in acelasi reply ca mai sus pun aici aceste 2 poze spre o clara exemplificare.

 

 

post-47250-0-46794700-1322501644_thumb.jpg post-47250-0-64543000-1322501808_thumb.jpg

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mai fost. Si ce tupeu la final "let's see if she runs". Pai normal ca merge. Ce conteaza ca s-au spart carenele, s-au indoit toate barele, s-au crapat cutiile si s-a imprastiat continutu?

 

De rasu lumii reclama :rolleyes:

 

 

...da tipu' tot meserias e :moto:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru posesorii mai vechi de 650gs twin: ce cauciucuri ati incercat/recomandati pentru acest motor, pentru uz preponderent urban (75% buc, 20% drum, 5% padure)?

Tinand cont ca in primavara trebuie sa fac si ITP, as merge pe dimensiunile standard (110/80-19 si 140/80-17).

p.s. sa nu ma puneti sa citesc topicu de cauciucuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o experienta buna cu K60 Scout 140/80/17 desi numai cand am vazut profilul cauciucului de 18 m-am gandit sa-mi schimb janta spate din 17 in 18 cat despre fata am pus K60 clasic nu scout si desi e fata s-a tocit mult mai tare.

 

Acum cu siguranta ca o sa ma contrazica unii . Cei cu care merg imi zic la fiecare tura ca astea sunt cauciucuri de strada [ei au numai caramele] insa ma uitam pe un post al unui mare aventurier ca si-a pus pe spate exact K60 scout de 18 si omul ala baga km la greu si numai offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o experienta buna cu K60 Scout 140/80/17 desi numai cand am vazut profilul cauciucului de 18 m-am gandit sa-mi schimb janta spate din 17 in 18 cat despre fata am pus K60 clasic nu scout si desi e fata s-a tocit mult mai tare.

 

Acum cu siguranta ca o sa ma contrazica unii . Cei cu care merg imi zic la fiecare tura ca astea sunt cauciucuri de strada [ei au numai caramele] insa ma uitam pe un post al unui mare aventurier ca si-a pus pe spate exact K60 scout de 18 si omul ala baga km la greu si numai offroad.

 

Hai sa n-astepti mult sa te contrazica cineva :)))))))

 

Daca de Colebatch e vorba, nu baga doar off cu ele... cand baga off trece la chestii mai smechere decat caramelele de pe TKC-uri sa zicem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cineva care iese odata pe an in offroad in rest baga 20.000 km pe asfalt, TKC ar fi cea mai proasta investitie EVER.

 

TKC 80 - top offroad, good onroad, se uzeaza ca dracu de repede

Metz Karoo T - good offroad, good onroad, se uzeaza repejor

K60 Scout - ok offroad, good onroad, se uzeaza destul de greu

 

Alte variante nu prea sunt fezabile, daca vrei ceva cu "crampoane". Altfel iei cauciucuri oridnare de strada cu pretentii de offroad si super-aderenta pe ud si ai terminat povestea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo T este excelent in off iar pe in conditiile in care l-am folosit preponderent pe asfalt spatele a dus 14.000km si mai are un pic de viata in el :)

 

alt cauciuc dedicat off nu mi-as pune.

 

anu asta voi trece la k60 scout pt ca merg mult pe asfalt si e useless sa un karoo t...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv offroad, cele mai bune cauciucuri pt vaci ar fi: Michelin T63, Karoo, apoi Mitas E09, apoi TKC80, Karoo T, Mitas E10.

Cat despre K60, Metzeler Sahara, Mitas E07.... eu le consider cauciucuri de strada. Nael a zis 5% padure. Daca nu padurea e scopul excursiei si se intampla cu totul accidental, parerea mea e ca merita sa-si puna orice cauciuc strict stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari de la mare!

 

In legatura cu cauciucurile, F800 meu a venit cu Bridgestone, care au 'zburat' imediat, din simplul motiv ca sunt cele mai proaste gume incercate de mine pana acum. A treia motoreta care apare la usa cu astea, si sunt la fel de slabe. Am montat un set de TKC-uri, si am inaintat cu frica pe asfalt, dar sunt destul de bune, asta daca nu sari calul la viteza. Oricum, daca as pleca spre Sibiu/Cluj, as monta un set de gume de strada fara sa ma gandesc. Acum, in offroad light, adica plaja si drumuri forestiere, TKC-urile sunt dementiale. Scot toata puterea din acest motor, si merita incercate de cei care nu au incaltat niciodata. Oricum, voi pastra permanent un set la indemana. Dar nu stiu ce sa aleg pentru un drum mai lung.Cineva a montat Metzeler pe F800 pana acum? eu vin de pe un VStrom de 1000, iar acolo Metzeler facea legea dpdv al aderentei si confortului. Poate roata de 21 schimba putin datele problemei? Michelin am inteles ca nu sunt formidabile, iar K60 sunt cele mai laudate, dar am inteles ca nu exista decat 140 pe spate.

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin si Metzeler sunt cele mai bune cauciucuri pt moto. De ex Anakee are atat aderenta ridicata cat si viata lunga. Heidenau sunt laudate si considerate bune mai mult prin prisma pretului relativ mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari de la mare!

 

In legatura cu cauciucurile, F800 meu a venit cu Bridgestone, care au 'zburat' imediat, din simplul motiv ca sunt cele mai proaste gume incercate de mine pana acum. A treia motoreta care apare la usa cu astea, si sunt la fel de slabe. Am montat un set de TKC-uri, si am inaintat cu frica pe asfalt, dar sunt destul de bune, asta daca nu sari calul la viteza. Oricum, daca as pleca spre Sibiu/Cluj, as monta un set de gume de strada fara sa ma gandesc. Acum, in offroad light, adica plaja si drumuri forestiere, TKC-urile sunt dementiale. Scot toata puterea din acest motor, si merita incercate de cei care nu au incaltat niciodata. Oricum, voi pastra permanent un set la indemana. Dar nu stiu ce sa aleg pentru un drum mai lung.Cineva a montat Metzeler pe F800 pana acum? eu vin de pe un VStrom de 1000, iar acolo Metzeler facea legea dpdv al aderentei si confortului. Poate roata de 21 schimba putin datele problemei? Michelin am inteles ca nu sunt formidabile, iar K60 sunt cele mai laudate, dar am inteles ca nu exista decat 140 pe spate.

Mersi,

Mihai

 

Haidi are si 150 pt spate si tot K60 scout dar nu o sa-ti placa. E cam prea de strada. Eu am stat un pic in cumpana primavara trecuta la targ.[cam 15 milisecunde :laugh: ]. Cum am mai spus au un K60 Scout bestial pt janta de 18.

Oricum cauciucul de 140/80/17 e foarte ok pt F8 am citit inainte sa-mi iau pe advrider si confirm spusele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. are cineva o recomandare pentru o trusa de scule pt f800gs? ce scule ar trebui sa contina ? de exemplu voi ce luati cu voi cand plecati pentru vreo 5 zile?

 

Daca ai BMW, la ce iti trebuie scule? Ori nu se strica (sau nu cat sa ramai in drum), ori ceea ce se strica nu mai poti repara singur. :D

 

Acum serios, in afara de un set de pana si sculele bazic (din dotare) chiar mai merita sa cari mereu altceva dupa tine? Cred ca teoretic se pot intampla destule si diverse, ca sa le poti preveni pe toate.

(la o moto mai veche si mai simpla, si mai ales daca te si pricepi, inteleg...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Daca esti interesat la anu prin septembrie, o poti avea. eu am luat-o doar pentru vara asta. asa cum am zis vreau sa fac un tur al Europei si atat.

 

Azi m-am dat cu ea si nu pot sa zic decat UAU. O namila de masinarie ce ma dadea pe spate la fiecare schimbare de treapta. E clar. Cand ma indrept spre ea imi tremura chilotii. :)) Acceleratia mi se pare un pic cam rapida. La o rotatie de circa 5mm zici ca am accelerat la maxim. Intrebare: In afara de reglajul de la maneta al acceleratie, mai e vreunul? Ca sa fie mai putin ~intepata~ trebuie sa aduc piulita langa maneta nu? Suna cam ciudat dar chiar nu ma pricep la asa ceva.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor.

SAlut,

In legatura cu acceleratia, eu unul am comandat un pinion fata (pt lant) de la TT cu 17 dinti(fata de 16 standard). BMW aduce TT si il aveau pe stoc parca. Montajul dureaza 2 minute la orice mecanic, fie si auto. Iar 'zvacnirile' acceleratiei au scazut, inclusiv turatia in treapta superioara(in a 6-a cu aprox 300 rpm). In teren insa trebuie sa abuzezi putin mai mult ambreiajul, dar daca o folosesti in oras mai mult, e ideal. 17-20 de euro pinionul.

 

salut. are cineva o recomandare pentru o trusa de scule pt f800gs? ce scule ar trebui sa contina ? de exemplu voi ce luati cu voi cand plecati pentru vreo 5 zile?

 

multam anticipat.

 

Toate intrebarile tale isi vor aflaraspunsurile aici:

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=415604

 

inclusiv pentru trusa de scule.

Enjoy!

Editat de albany2323
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti!

 

Am postat un topic de vanzare, poate are nevoie cineva de echipament pentru sezonul 2012. Eu comand altul in martie si asta e purtat sumar. Vara folosesc protectii enduro si geci de vant, asa ca asta face pui in dulap. Sper sa nu primesc vreun repros de la admin, si pentru asta im cer scuze anticipat.

Mihai

 

Cine vrea o sa joasa? i ifer oe a mea la schimb. Altfel o dau la modificat.

Salut!

 

Eu am modificat-o deja, am luat putin din inaltimea de sub sezut, am 1,78cm. Acum ating okay jos. Am inlocuit vinilul ieftin BMW cu piele alcantara gri inchis, si cusaturi duble galben deschis. Am montat si un burete subtire pentru a conferi forma corecta, si o folie speciala de protectie pt apa.Doar 200 Ron la un tapiser din Constanta, amic al meu. Este mai tare putin, dar culmea, mai comoda, cel putin cat am reusit pe frigul asta sa o incerc.

Am cautat sa joasa 6 luni, pana m-am hotarat sa o modific. Sa vedem cum se va comporta pielea. Pentru 50 de euro, chiar daca tine un sezon tot e okay.

 

Asta este bondarul meu. Cand l-am gasit, eram hotarat sa il vopsesc alb, dar pe zi ce trece imi merge la inima galbenul.

Iertati calitatea imaginilor. Urmeaza, dupa ce iesim din era glaciara, sa il scot la lumina din garaj si sa il pozez asa cum se cuvine.

Il asteapta baterie nou nouta Yuasa, uleiuri si filtre, guma spate TKC pentru arat plajile si toate cele ce se cuvin. Va astept la mare!

Toate bune,

 

Mihai

post-32650-0-25723400-1328411738_thumb.jpg

post-32650-0-83934100-1328411753_thumb.jpg

post-32650-0-59236400-1328411768_thumb.jpg

post-32650-0-17909400-1328411782_thumb.jpg

post-32650-0-80164500-1328411797_thumb.jpg

post-32650-0-50336200-1328411810_thumb.jpg

post-32650-0-98581300-1328411827_thumb.jpg

post-32650-0-77694400-1328411840_thumb.jpg

post-32650-0-20376000-1328412184_thumb.jpg

post-32650-0-74830100-1328412215_thumb.jpg

post-32650-0-84582300-1328412259_thumb.jpg

post-32650-0-60070400-1328412356_thumb.jpg

post-32650-0-82044100-1328412397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti!

 

Am postat un topic de vanzare, poate are nevoie cineva de echipament pentru sezonul 2012. Eu comand altul in martie si asta e purtat sumar. Vara folosesc protectii enduro si geci de vant, asa ca asta face pui in dulap. Sper sa nu primesc vreun repros de la admin, si pentru asta im cer scuze anticipat.

Mihai

 

 

Salut!

 

Eu am modificat-o deja, am luat putin din inaltimea de sub sezut, am 1,78cm. Acum ating okay jos. Am inlocuit vinilul ieftin BMW cu piele alcantara gri inchis, si cusaturi duble galben deschis. Am montat si un burete subtire pentru a conferi forma corecta, si o folie speciala de protectie pt apa.Doar 200 Ron la un tapiser din Constanta, amic al meu. Este mai tare putin, dar culmea, mai comoda, cel putin cat am reusit pe frigul asta sa o incerc.

Am cautat sa joasa 6 luni, pana m-am hotarat sa o modific. Sa vedem cum se va comporta pielea. Pentru 50 de euro, chiar daca tine un sezon tot e okay.

 

Asta este bondarul meu. Cand l-am gasit, eram hotarat sa il vopsesc alb, dar pe zi ce trece imi merge la inima galbenul.

Iertati calitatea imaginilor. Urmeaza, dupa ce iesim din era glaciara, sa il scot la lumina din garaj si sa il pozez asa cum se cuvine.

Il asteapta baterie nou nouta Yuasa, uleiuri si filtre, guma spate TKC pentru arat plajile si toate cele ce se cuvin. Va astept la mare!

Toate bune,

 

Mihai

 

Salut,

 

Foarte tare saua cea noua, imi place si pielea si cusatura dubla, galbena. A fost lucrata ingrijit. Sper sa fie si comoda.

 

M-am obisnuit cu saua de serie, desi trebuie sa ma opresc din cand in cand. La drum mai lung trebuie sa port si niste pantaloni scurti, cu gel, pentru ciclism.

 

Ce parbriz are motocicleta in poza 4? Vreau si eu sa schimb parbrizul original. Nu mai suport musculitele in viziera, mai ales la drum intins.

 

Emil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Parbrizul este Puig, dar nu pot spune exact inaltimea. O singura data l-am folosit, si il am pe cel original montat acum. Vreau sa il dau pt ca este light grey si imi place mai mult cum arata cele clare. Daca sunt doritori, lasati PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...