ERU Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva. Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Are cineva de vanzare protectii de manere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 adica de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva. Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra . un cleste din asta poate tine loc de leviere rupte sau scarite . si nici nu ocupa mult spatiu . bineinteles ca nu l-am avut la mine cand a fost nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Torx-uri, imbus-uri, cateva chei, inclusiv cea de 24 pentru desfacut roata spate, leviere,surubeltnita cu cap cruce si normal, epoxy, zipties, powertape. Cele 2 camere, desi doar cea de 21 ar fi suficient si pompa. Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee. Era sa uit manete de ambreaj si frana. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 adica de ghidon? Da ,protectii de ghidon pt F650GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gika GS Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salutari! Vand sa pentru BMW F 800 GS compatibila cu modele incepand din 2009. Urme normale de uzura, cu o ciupitura care vizibila in una dintre poze. In interior are burete. Pret: 115 Eur Negociabil. Locatie: Oradea, Nr. contact: 0741011535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Cred ca este vorba de saua "joasa"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gika GS Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Este saua standard BMW F 800 GS, cu o delimitare intre locul pasagerului si a conducatorului, un fel de treapta. ( mai exista in productie varianta de sa stil enduro ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Este cea joasa. Mai exista standard si enduro. De prin vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Au , au, au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Stie careva de o problema la pornire legata de umezeala/apa ? Bateria buna, dau la buton si face doar click. Pe motocicleta era condens si nepornita de 2 luni. Am mai patit cand am spalat-o prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 N-as exclude totusi bateria de tot din schema, dupa doua luni, frig... ce inseamna "bateria buna"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 ceva similar la 800st (ma rog, fara umezeala) era de la baterie. aparent buna si nu facuse probleme inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Au , au, au 1426278_654378367935451_736628566_n.jpg Spagatul lui Mircea Badea....Sau nu te da prin Chile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Daca am zis ca bacteria e buna ... Am lasat-o la soare dezbracata, am mai suflat-o nitel, am mai umblat la mufe si a pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Ti-ai dat seama de la ce mufa e problema? Sa stim pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Nu inca. Ar fi o varianta sa o iau cu jetu de apa pe bucati sa vad cand nu mai porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Mai bine te uiti prin mufe. Impricinata ar trebui sa fie vizibil oxidata. Un pic de vaselina [marina daca se poate] pe contacte si esti ca si rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Pai nu imi dau seama care ar putea fi. Alea la care am umblat pareau OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Stiti careva vreo sursa de piese oem? Al meu motor s-a decis sa nu-si mai tina uleiul in motor si il da afara pe la gaura de scurgere de la pompa de apa. Am schimbat semeringurile dar problema persista. So ... am nevoie de pompa de apa. Ii suspectez pe nesimtitii de la Bavaria pentru problema asta. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Am facut revizia si am constatat ca imi lipseste o piesulica: un capacel de pe capacul cilindrilor. Daca stiti de vreun motor de 800 de dezmembrat spuneti-mi si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Stiti careva vreo sursa de piese oem? Al meu motor s-a decis sa nu-si mai tina uleiul in motor si il da afara pe la gaura de scurgere de la pompa de apa. Am schimbat semeringurile dar problema persista. So ... am nevoie de pompa de apa. Ii suspectez pe nesimtitii de la Bavaria pentru problema asta. :| Da-i in masa! Ce puteau sa-i faca? Pompa isi da obstescul sfarsit uneori si la 40k . In general vorbind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Sa zicem ca prima piesa care a pica de pe motor e singura in zona careia exista urme de desfacere. Adica zgarieturi pe bloc in zona capacului pompei. Intr-un loc in care nimeni nu avea de ce sa umble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am facut revizia si am constatat ca imi lipseste o piesulica: un capacel de pe capacul cilindrilor. Daca stiti de vreun motor de 800 de dezmembrat spuneti-mi si mie. Pune si tu o poza sau o schita explodata sa ne dam seama sespre ce piesa e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.