Sari la conținut

Ktm 250 Sx


KOBR$ABENY
 Share

Postări Recomandate

salutari as vrea sa imi cumpar un ktm 250 pentru hard enduro .

am gasit sx la preturi mult mai bune de cat exc si mai nou

intrebarea mea este de ce nu este indicat sx la enduro, mam uitat pe net la cele 2 modele din 06 de eemplu si am facut o comparatie la fisa tehnica si nu am gasit diferenta numa la roata spate ,lasam deoparte faru si chilometraj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa diferentele ce le`ai gasit tu, mai sunt:

-Suspensile mai moi la exc fata de SX, raportul cutieti de viteze SX`u are a doua mai scurta , poti sa faci hard enduro si cu SX`ul dar ti`ar fi mai usor cu exc`ul zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te vei descjurca foarte greu cu SX. In primul rand din cauza cutiei (cum zicea si alfred) si apoi a suspensiilor. In plus, dupa trante nu porneste la fel de repede.

Cauta EXC pentru enduro. Merita diferenta de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca SX ar fi o varianta viabila ptr enduro,de ce nu e tara plina de SX in loc de EXC-uri?tocmai ca este un motor ptr cross,gandit si conceput ptr sportul asta..vorba lui ionut..cauta un exc ptr ca se va intampla sa te ratacesti vreodata si daca te prinde noaptea(mai ales in perioada asta cand se intuneca repede)ai pus-o..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
nu va suparati dar vati dat vreunu cu xs din cei ce ati postst ? si compatat pe net modelele sx si exc au acelasi motor si suspensi doar arcurile is altele si cutia de viteze e aceeasi la trepte cel putin din ce am citit pe net

Prietene m-am dat cu SX si m-am dat si cu EXC. diferente sunt notabile. SX se simte in pielea lui pe circuitul de cross. Are raspuns brutal la gaz si suspensii tari. Cat despre EXC ma dau in teren cu el si e cu totul alta poveste. In enduro e genial, in schimb pe circutul de cross e mare basina. DE CE? pt ca a fost gandit pt enduro.

Cat despre asemanari intre Cross si Enduro la motoare povestea sta astfel.

Acu cativa ani si la enduro si la cross erau aceleasi motoare cu suspensii diferite si cu cutii de viteze diferite. In momentul de fata sunt motoare complet diferite, si ca suspensie, si ca cutie, dar ca propulsor in sine.

Asa ca sfatul meu e sa iti iei EXC pt ca o sa iti blestemi zilelele cu un SX la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene m-am dat cu SX si m-am dat si cu EXC. diferente sunt notabile. SX se simte in pielea lui pe circuitul de cross. Are raspuns brutal la gaz si suspensii tari. Cat despre EXC ma dau in teren cu el si e cu totul alta poveste. In enduro e genial, in schimb pe circutul de cross e mare basina. DE CE? pt ca a fost gandit pt enduro.

Cat despre asemanari intre Cross si Enduro la motoare povestea sta astfel.

Acu cativa ani si la enduro si la cross erau aceleasi motoare cu suspensii diferite si cu cutii de viteze diferite. In momentul de fata sunt motoare complet diferite, si ca suspensie, si ca cutie, dar ca propulsor in sine.

Asa ca sfatul meu e sa iti iei EXC pt ca o sa iti blestemi zilelele cu un SX la enduro.

mah, nu speria omu. io nu pot spune ca mi-am blestemat 2 ani de zile pt. ca am mers cu cross la enduro. este inca o varianta IEFTINA de a face enduro.

ca este mai comod si ca te ajuta mult mai mult un enduro la enduro decat un cross, este adevarat. Avantajul la cross e ca iti faci antebratze ca la Popeye pe bolovani.

cat despre motorizare la 2T te contrazic :D . sunt la fel de rele si unele si altele :). povestile alea cu, curba de aprindere e misto cand o povestesti la novici, da bine ca si cuvantul "manevrabilitate" :)

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

o stiti pe aia cu ciobanu si oaia ?

 

cum i se pare unui cioban o oaie in varful muntelui ???

acceptabila.......

 

asa si cu sx-u, daca n-ai alceva e si asta acceptabil pentru enduro...

asa ca mai bine dai un ban da stai in fata. (de fapt diferenta la pretintre sx si exc nu e mai mare de 10%)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johann, e cu dus si intors. parca as merge mai degraba pe un enduro mai ieftinel, decat cu o moto de motocross.

ca idee, o varinata pe care o folosesc niste baieti profi este de a adapta motorete de cross la enduro.adica modificari la suspensie si la cutie, ramanand raspunsul la gaz f prompt si greutatea din 2 cifre, asta la 4 t.

este ca v-ati excitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o varinata pe care o folosesc niste baieti profi este de a adapta motorete de cross la enduro.adica modificari la suspensie si la cutie, ramanand raspunsul la gaz f prompt si greutatea din 2 cifre, asta la 4 t.

 

yz-ul lui mirel pandrea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johann, e cu dus si intors. parca as merge mai degraba pe un enduro mai ieftinel, decat cu o moto de motocross.

ca idee, o varinata pe care o folosesc niste baieti profi este de a adapta motorete de cross la enduro.adica modificari la suspensie si la cutie, ramanand raspunsul la gaz f prompt si greutatea din 2 cifre, asta la 4 t.

este ca v-ati excitat?

 

Mai Soso, fiecare cu parerea lui ca d-aia-i forum, da eu vorbesc din experienta, m-am chinuit un an cu un sx 250/2t, anu asta am luat un exc de 200/2t care de-a dreptul m-a incanta, am urcat cu el pe unde anu trecut ori nu am reusit ori ma luau transpiratiile,

cat despre raspuns la acceleratie nu poate fi vorba la mine, ca eu merg cu ele reduse din power walve, poate la profesionisti o fi nevoie de toata puterea da dupa ce le-am scapat de cateva ori le-am domolit.

pe pista de cross nu prea imi place sa ma dau, da acolo se vede clar superioritatea sx-ului

si mai e ceva important, daca faci modoficari la suspensie si cutie te costa de iesi in pierdere fata de un exc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

daca facem un calcul la ce tre modificat la suspensi adica arcuri si ulei fata si arc spate plus ceva schimb de tranzmisie iese un motor mai usor si mai agresiv care se poate folosi la enduro si la bani mai putini decit acelasi model acelasi an dar exc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dupa initiale iti dai seama SX= super extrem

EXC=extrem competition

depinde si pe unde te dai daca mergi pe aproape prin paduri santuri teren ff acidentat poti sa bagi sx-ul dar in acelasi timp si exc-ul asa ca depinde f mult d tn daca alergi pe circuit ceva de genu..sx dar din titlu.. pentru hard enduro exc-ul sus!!... :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va suparati dar vati dat vreunu cu xs din cei ce ati postst ? si compatat pe net modelele sx si exc au acelasi motor si suspensi doar arcurile is altele si cutia de viteze e aceeasi la trepte cel putin din ce am citit pe net

 

Am un sx 450 de vreo 4 ani si imi place la nebunie. Mi-a trebuit ceva timp sa ma invat cu el dar crede-ma ca nu e deloc simplu. Niciunul din prietenii mei nu reuseste sa se acomodeze cu el la enduro.

Am si un wr 450 si am mers f mult si cu exc 400, exc 525, crf450x toate de enduro.

Iti pot spune ca daca vrei sa te dai la enduro si nu ai o experienta neindiferenta mergi spre un motor de enduro. Sx-ul trebuie dus cu tupeu si daca ti se opreste in urcare, in pozitii critice esti in cacao. Plus ca daca nu esti obisnuit cu el nu porneste tot timpul usor. E adevarat ca 250-ul e mai usor si de pornit si de ridicat de jos. Am mers cu unul si e o jucarie, dar daca vrei sa faci enduro fa un enduro mai lejer.

In ce priveste motorul si suspensiile nu stiu unde ai citit tu dar sa stii ca sunt doua lucruri total diferite.

Bafta si noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de un an ma dau hard enduro calare pe un Sx525(i-am pus far) si sunt extrem de multumit de el

mi-a fost greu la inceput pana m-am obisnuit sa nu mai bag mana in gaz,pana am gasit raportul de transmisie corect pentru enduro si pana am reusit sa setez suspensia corect

de cand il am m-am mai dat si cu exc-ul dar nu ma inpac cu el asa de bine ca si cu SX-ul

are si cateva minusuri cum ar fi electromotorul si rezervorul mai "stramt" dar are si cateva plusuri

dupa parerea mea ce-a mai buna combinatie pentru hard enduro este SX cu cutie de EXC si Janta de 18 toli spate

suspensia cu putina magie poate fi cel putin la fel de buna cu a exc-urilor(cei care ati desfacut un telescop stiu de ce)

Motorul nu este identic cu cel de EXC si nici carburatorul

 

 

Specific

asta-i parerea mea !

Editat de SorinAR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dupa initiale iti dai seama SX= super extrem

EXC=extrem competition

depinde si pe unde te dai daca mergi pe aproape prin paduri santuri teren ff acidentat poti sa bagi sx-ul dar in acelasi timp si exc-ul asa ca depinde f mult d tn daca alergi pe circuit ceva de genu..sx dar din titlu.. pentru hard enduro exc-ul sus!!... :D :smoke:

 

 

Wrong!!!SX inseamna supercross si EXC inseamna enduro cross-sountry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

si totusi sx este sx si exc este exc ...sx = cross adica portiuni cu urcari, coborari si salturi dificile unde fiecare gram in plus este in defavoarea manevrabilitatii de aici lipsa far, lipsa starter electric, lipsa viteza 5 si 6, si un cuplu si forta enorma si timp de raspuns ridicat max 100km/h iar exc = enduro unde portiunile de coborari si urcari alterneaza cu portiunile de viteza unde treapta 5 si 6 chiar conteaza ff usor 150 km/h.... asta este o parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa un sezon petrecut pe un SX la enduro pot sa afirm urmatoarele:

 

- Luat din cutie un SX e groaznic la enduro. Eu am incercat un SX in 2T, dar a trebuit sa fac numeroase modificari , incepand cu setarea powervalvei pana la schimbarea evacuarii. Personal consider ca la un SX probelma e lipsa de cuplu la turatii reduse, necesara in special la urcari. LA coborari o suspensie de SX te tine pe viraje mult mai bine decat una de EXC.

Schimbarile facute au inceput cu:

1. schimbarea linie de evacuare - pe baza unor calcule facute de un batran mecanic si seri petrecute cu netul in fata.

2. roata pe 18 e obligatorie

3. precum si diferitele optiuni la pinioane.

4. Setari ale suspensiei - de nenumarate ori pana am ajuns la un nivel excelent. Personal imi place mai mult suspensia de la un SX la enduro cu conditia sa fie setata (arcuri, saibe) cum trebuie la greutatea pilotului.

Per total ca si costuri sunt aproape de un EXC. Inca imi lipseste farul, care urmeaza sa fie substituit de niste halogene speciale de enduro pe baterie din USA.

Se poate pune si far daca ii schimbi statorul cu unul de exc plus cateva piese de electronica. dar influenteaza perfomanata motorului datorita maselor in miscare ridicate.

 

Iar daca vorbim de un SX in patru timpi la enduro, poti sa il uiti. fara e-starter cu motorul cald in urma unei rasturnari abia il mai pornesti.

 

Daca nu ai un garaj bine dotat tehnic si nici chef sau talent ca sa umbli la motor aproape in fiecare week end, si daca vrei sa te dai enduro mai comod alege un EXC. Daca ai nevoie de momente de liniste in garaj, iar surubaritul e o scuza si la enduro cauti sa mai inveti ceva si sa iti depasesti niste limite atunci alege SX. Financiar la sfarsit de an nu o sa fie nici o diferenta .

 

Deci avantajele unui SX la enduro: GREUTATEA, suspensia, costul initial de achizitie, nevoia de a reinvata unele skiluri de pilotaj (poate fi si dezavantaj), factorul bling-bling (din fabrica un SX vine cu accesorii de genul triple clamp din alumini CNC) . Dezavanatje: lipsa de cuplu la urcari, acceleratia exploziva, la 4t lipsa pornirii electrice (la 250), nevoia de a reinvata unele tehnici de pilotaj, posibilele investiti pe care le un EXC nu trebuie sa le faci.

 

Vitezele maxime atinse de un SX sau EXC nu sunt cu mult diferente. cu un EXC 150 kmh e enorm, pe asfalt cu un 525 cu setari de fabrica abia am scos 120 km/h. Iar offroad habar nu am cu cat mergem. presupun ca undeva maxim 80 km/h pe drum forestier.

 

Si in final - pentru 2009 inca ramane sx-ul dar pe 2010 posibil sa fie un 200 sau 250 in 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

mai fratilor vreau sa va spun ca am un prieten care se da ENDURO de vreo 13-14 ani si a avut de la ktm suzuki husqvarna .....

si sa oprit la o yamaha 250 cross pe care se da de cativa ani buni si nu o da pe nici un enduro si vreau sa zic ca se da hard nu carari si campuri participa si la etape nationale .nu stiu cati enduristi de pe forumu asta care scriu ce gandesc si nu ce au testat sar tine cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

deci la motoarele de cross treapta a I-a este mai lunga pentru a ajunge la primul viraj (motocross) fara a schimba , in teren crossurile se incalzesc mai repede findca au a I a lunga , la enduro altcumva sta treaba , 1 si a 2 a sunt mai mici pentru ca le folosesti mai mult , pentru a avea cuplu ci nu viteza iar la cross trebe viteza si nu cuplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...