Sari la conținut

Trecerea De La 4t La 2t


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu!

Mi-a placut enorm ciclistica la 2T iar cu gazul am sa ma obisnuiesc eu...

Vis-a-vis de Monteoru ai dreptate, merge cam orice motocicleta, ii pui gazul si esti sus( 90 % din urcari).

In fine, o iau si gata ...vad eu dupa:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t.

 

Referitor la consum, strict vorbind 2T arde teoretic dublul cantitatii pe care o arde un 4T (dar comparatia trebuie facuta cu doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica) pentru ca un 2T are o explozie la fiecare o rotatie a arborelui motor iar 4T are o explozie la fiecare doua rotatii a arborelui motor.

Si ca sa fim corecti masuram teoretic in litri / ora in conditii ideale. Altfel intervin tot felul de cauze particulare: greutatea totala pe care o duce motorul (moto+pilot), conditii de exploatare, "stiinta" pilotului etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.

fundamental gresit.

ktm a largit gama de 2t-uri, yamaha urmeaza sa o faca cu rd-u...

visez la un cross sau hard-enduro 2t, urmatoarea achizitie sigur va fi din categoria asta, big-u i bn de rally-raid si enduro usor.

cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t e la moda, ficare concurs extrem vezi pe David Knight sau Blazusiak si tecrezi ca ce usor e, cumperi un 300 pt +CP e la moda si vrei sa faci ce fac Experti...si nu asta e problema...problema ca nu mergem sa dam la deal la padura, ci vorbim ce este mai bun...2t sau 4t...yo zic..fiecare cu pizd@m@...i.

acum 4t nu e mult mai greu ca 2t, 2t acum nu este mai violent ca 4t(vorbim despre enduro bikes)...trebuie sa alegem o motocicleta pe care simtim bine si sa ne dam, restul nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

(sper sa nu fie mort mort topicul)

nu am avut decat 4t pana acum. am citit posturile voastre si acum tzâtzâi si eu cu indarjire dupa 2t.

 

acum o problema care nu prea a fost atinsa. Intretinerea cum este la un 2t fata de un 4t? fiabilitatea?mecanismele sunt mai simple mai complicate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din gaz ca n-am far :peace: ,proaspat posesor de rm 250 2T din punctul meu de vedere foarte nervos,si prima mea motocicleta de teren.Azi prima iesire cu 2 amici care m-au prostit ca ne dam soft si am ajuns prin niste paduri si viroage foarte scary.Primele decizii asupra motocicletei care cred ca oricum sunt pripite:

-motocicleta foarte usoara

-accelerarile foarte bruste si livrarea puterii foarte mare pe o curba foarte inalta

-stabilitate buna pe franare un lucru foarte important pentru un incepator

 

Am cazut in 4 ore de trei ori,nu am reusit sa trec de treapta a 2,de cateva ori a intrat power valve si sincer nu prea este placut daca nu esti atent,am obosit foarte rau cu probleme nasoale de respiratie,deshidratare destul de pronuntata.In rest a fost per total o iesire reusita,am invatat prima litera A a abecedarului enduristic, si cred ca o sa inceapa sa-mi placa.Ma las de tzigari,de spritzuri si cefi de porc :moron: ,si asa poate o sa mai slabesc putin.In rest multa sanatate si evenimente cat mai placute.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
http://www.youtube.com/watch?v=8Jki4OQA5D4...feature=related

 

hahahaha

prefer sunetul unui motor 2 t

:crack:)))...foarte tare clipul.....cat despre 2t...eu am incaput pe un kawasaki 250 ,2t, la care am renuntat dupa ce mi/a rupt clavicula si alte membre...acum merg cu o motocicleta fullcross la enduro si ma simt foarte bine,in afara de faptul ca fierbe mult mai repede decat un 2t....nu am nevoie de altceva + costulile de intretinere sunt mult mai mici.ultima isprava am facut'o la bacau la cursa cand in proba de sambata am spart un radiator la prima tura si cum incapatanarea mea e maxima nu am abandonat cum ar fi facut multi,am continuat cursa si am mai facut inca o tura cu d/zeu stie ce apa in radiator adica fara,una peste alta am reusit sa termin cursa si inca pe un loc onorabil pt experienta mea...duminica, am incercat sa lipesc radiatorul ,maestrul jumba ma asistat,mare rahat nu am putut face dar macar am incercat.....ideea e ca m/am dat si a doua zi tot faca lichid de racire in radiatoare si motorul nu a avut nimic....spre deosebire de un prieten cu ktm 250 2t care abia ii schimbase cilindrul piston chiuloasa,care pe traseu a pierdut lichilud de racire dintr/un motiv banal ca nu au strans bine sulubul de unde se goleste instalatia,ideea e ca a lipit segmentii,deci ideea este ca 4 t'ul rezista mai mult la omor....parerea mea. :) motorul cu care ma dau in prezent este un kawasaki kx 450 f din 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton, peste 3 luni o sa vinzi motorul si saracu om nu o sa stie de unde i s-a tras beleaua....kawasaki sunt slabe domle..

Eu zic ca nu exista motoare mai bune sau mai rele ci mai degraba proprietari cu simt de raspundere sau cu durere in pix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;))))...foarte tare clipul.....cat despre 2t...eu am incaput pe un kawasaki 250 ,2t, la care am renuntat dupa ce mi/a rupt clavicula si alte membre...acum merg cu o motocicleta fullcross la enduro si ma simt foarte bine,in afara de faptul ca fierbe mult mai repede decat un 2t....nu am nevoie de altceva + costulile de intretinere sunt mult mai mici.ultima isprava am facut'o la bacau la cursa cand in proba de sambata am spart un radiator la prima tura si cum incapatanarea mea e maxima nu am abandonat cum ar fi facut multi,am continuat cursa si am mai facut inca o tura cu d/zeu stie ce apa in radiator adica fara,una peste alta am reusit sa termin cursa si inca pe un loc onorabil pt experienta mea...duminica, am incercat sa lipesc radiatorul ,maestrul jumba ma asistat,mare rahat nu am putut face dar macar am incercat.....ideea e ca m/am dat si a doua zi tot faca lichid de racire in radiatoare si motorul nu a avut nimic....spre deosebire de un prieten cu ktm 250 2t care abia ii schimbase cilindrul piston chiuloasa,care pe traseu a pierdut lichilud de racire dintr/un motiv banal ca nu au strans bine sulubul de unde se goleste instalatia,ideea e ca a lipit segmentii,deci ideea este ca 4 t'ul rezista mai mult la omor....parerea mea. :lol: motorul cu care ma dau in prezent este un kawasaki kx 450 f din 2006

Sambata ai avut lichid de racire din belsug pe traseu,de-aia a mers.cat despre mersul cu crosul la enduro,in primavara asta,daca iti aduci aminte,la buzau,te-a omorat pedala(eram cu tine,cu un SXF,cu aceeasi problema).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...