Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pai cu aprilia,si la ce ani are nu prea cred ca depasesti 30%,dar mai incearca,poate merge... Ce gume ai pe ea??? are gume rotunde din lateral, patrate vazute din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 celsius? Huba Buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 are gume rotunde din lateral, patrate vazute din spate Pai tu gume patrate ai?? Pai asa si cred ca tot timpu esti pe jos... Cica in viata si roata patrata se invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Avem cateva giratorii in oras, am zis ca o sa ma duc acolo sa le tocesc pe lateral macar, sa le dea o forma mai normala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 da da da....de unde esti?,ca tot uit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 de la sat , langa un oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 La presiune mai vb.,depinde ce viteze abordezi... pe drept... 160/200/250 km/h curbe hmmm cand cum... genunchiu inca nu am pus jos,mie frica sincer sa nu alunece guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pe drept... 160/200/250 km/h curbe hmmm cand cum... genunchiu inca nu am pus jos,mie frica sincer sa nu alunece guma Da nu ti-e frica de 250kmh? @adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da nu ti-e frica de 250kmh? cand cum... depinde de starea psihica si de aglomeratie (E60) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da nu ti-e frica de 250kmh? @adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune? man,nu ai idee cat de tare ma plictisesc la munca uneori (si vb serios acum)... cand cum... depinde de starea psihica si de aglomeratie (E60) presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta... decat daca esti unu din baietii de la ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Qualifier II am impresia ca si alea is cu NTEC....sau nu,doar SportSmart ul cred... Editat Februarie 27, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Qualifier 2 nu e Ntec, deci eu am mers undeva intre 2.1-2.3 fata si 2.3-2.5 spatele, cand mergeam autostrada si cu greutate mai mare umflam mai tare. Cand e fata prea moale o simti la directie si pare "namoloasa" asa, dar de pe la 2,1 in sus se simte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 decat daca esti unu din baietii de la ms baetii de la mures © nu merg cu 273 in linie dreapta, ei merg pe viraje doar. cand s-apropie ei, linia dreapta se curbeaza singura (chuck norris style) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Graficul asta de la Dunlop va arata foarte usor la ce sunt bune modelele lor: https://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/ Ia uite?! SportSmart 2 nu mai e nici el Ntec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult". Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare. deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult". Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare. deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept? Pentru ca oricat de virajata e o portiune de drum oricum are si multe linii drepte, pentru ca e frumos sa ai mai mult cuplu la indemana,etc. Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta... Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada... Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263.... Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230... Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori. Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit". Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi. Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta. Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii... Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori. Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit". Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi. Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta. Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine )) Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde. Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta... Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada... Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263.... Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230... Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin... Fratioare,iar tre' sa-ti dau tine explicatii??? Da-te frate cu ce-ti place si lasa-ma pe mine asa poser cum sunt sa ma dau cu ce-mi place mie, cu ZX10, cu GPracer nou, cu 300km/h pe bord, cum 'vrea' muschii mei sa se dea!!! Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar: Unui miar care nu stie sa ia curbele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.