Sari la conținut

Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam


Ra964
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Pai cu aprilia,si la ce ani are nu prea cred ca depasesti 30%,dar mai incearca,poate merge...

Ce gume ai pe ea???

 

are gume rotunde din lateral, patrate vazute din spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe drept... 160/200/250 km/h

curbe hmmm cand cum... genunchiu inca nu am pus jos,mie frica sincer sa nu alunece guma

Da nu ti-e frica de 250kmh?:)

 

@adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da nu ti-e frica de 250kmh? :)

 

@adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune?

 

man,nu ai idee cat de tare ma plictisesc la munca uneori (si vb serios acum)...

 

:alcy: cand cum... depinde de starea psihica si de aglomeratie (E60)

 

presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant.

pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie

am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant.

pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie

am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc...

Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu.

 

Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu.

 

Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele.

pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci..

ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci..

ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2

Qualifier 2 nu e Ntec, deci eu am mers undeva intre 2.1-2.3 fata si 2.3-2.5 spatele, cand mergeam autostrada si cu greutate mai mare umflam mai tare. Cand e fata prea moale o simti la directie si pare "namoloasa" asa, dar de pe la 2,1 in sus se simte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

decat daca esti unu din baietii de la ms :D

 

baetii de la mures © nu merg cu 273 in linie dreapta, ei merg pe viraje doar. cand s-apropie ei, linia dreapta se curbeaza singura (chuck norris style)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult".

 

Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare.

 

deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult".

 

Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare.

 

deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept?

Pentru ca oricat de virajata e o portiune de drum oricum are si multe linii drepte, pentru ca e frumos sa ai mai mult cuplu la indemana,etc.

 

Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.

Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta...


Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada...


Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263....

 

Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230...

 

Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori.

 

Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit".

 

Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi.

 

Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta.

 

Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii...

 

Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori.

 

Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit".

 

Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi.

 

Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta.

 

Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine :)))

 

:cheers:

Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.

 

Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta...

 

Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada...

 

Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263....

 

Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230...

 

Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin...

Fratioare,iar tre' sa-ti dau tine explicatii??? Da-te frate cu ce-ti place si lasa-ma pe mine asa poser cum sunt sa ma dau cu ce-mi place mie, cu ZX10, cu GPracer nou, cu 300km/h pe bord, cum 'vrea' muschii mei sa se dea!!!

 

Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...