Sari la conținut

Gsr Are Un Fratior Mai "mic"


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

frumoasa foc, vara am intalnit una de vreo 3ori in iesirile din padurea Bogati. superbe masinarii, avem si noi una pe aici, albastra. pacat ca nu se fabrica si in verde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fratilor e cam aceeasi mancare de peste zx14-le cu busa asa ca fiecare dintre ele are plusuri si minusuri si nu duce niciuna lipsa de fanatici asa ca fiecare e perfecta pt target-ul caruia i se adreseaza si se pare ca ele detin un oarecare ''monopol'' daca se poate spune asa ceva, yamaha si honda nu au hyper-sporturi de valoarea lor, tourere-le lor sunt mult mai soft decat aceste brute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru achizitie, ai 2 'copii' superbi, sa ai grija de ei si de tine ! pentru zzr nu exista cuvinte, deci tot ce pot sa spun este BRAVO! si ca singurul motiv pentru care regret ca sunt femeie este ca nu stiu daca ma voi sui vreodata pe asa ceva, ca pilot, evident.

dar, cum se spune "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se-ntample", cred ca tocmai mi-am pus o dorinta .... ;)

 

off-topic - vezi sa nu ti se transforme topicul in cearta de genu' "care e mai tare, zzr sau busa", ca sunt alte topicuri de acest fel

 

Succes ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto!! Asta si cu busa sunt cele mai tari motoare ever! Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai incidente cu ea! Te-am si vazut prin oras cu ea! Cum se zice pi**AAAA de motor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar insemna sa-ti dau prea multa atentie ... intelegi, ingeras?

 

 

:) :) :)

 

 

Scuterul meu de oras GSR600 a primit un fratior mai "mic" pentru drumuri mai lungi, cu carene.

 

 

Dragut, sa-l folosesti sanatos.

Busa parca e mai rasata....asta daca nu cauti in mod exclusiv cea mai "puternica" motocicleta de serie.....a anilor nostri, bineinteles.

:D

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca nu se fabrica si in verde.

 

cred ca se fabrica si in verde :rusinica: sau cel putin una e deja fabricata.

tocmai a fost salonul moto la Koln (Intermot Koln, cred) si a fost expus un ZZR verde, l-am vazut intr-o poza facuta de cineva care a fost acolo.

mi se pare cam penibila verde, i se duce mult din ce ar trebui sa transmita, neagra/albastra cameleon, ca a lui Tytus, e mult mai misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat eu pe Amckart, dar e waste of time, e prea mare tramvaiul pentru bashina aia de circuit.

defapt adevarul este undeva la mijloc. si circuitul este minuscul, dar si 1400-le e greu de aruncat de pe o parte pe alta.

oricum nu-i bai, motocicleta aia face alte lucruri decat circuit, si le face bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defapt adevarul este undeva la mijloc. si circuitul este minuscul, dar si 1400-le e greu de aruncat de pe o parte pe alta.

oricum nu-i bai, motocicleta aia face alte lucruri decat circuit, si le face bine.

 

pe un circuit mare, normal si mai lat, s-ar descurca mult mai bine, avand in vedere ca atat zzr 1400, cas si Busa suporta modul "genunchi jos" :laugh: Doar ca ii trebuie spatiu pentru asta, in rest, pe Amckart orice pramatie de 125cc da fum la zzr. Deh, alta greutate, alta bicicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti pentru aprecieri! Pentru perioada lunga de tacere sper ca imi iau revansa cu urmatorul consistent "review":

 

Motocicleta este AVION fata de GSR naked, cum era GSR fata de masini asa e monstrul fata de GSR, diferenta de dinamica este extrem de greu de descris pentru cine nu a mai mers pe asa ceva,pana nu traieste si incearca asa ceva(cu riscuriile de rigoare),fara nici o falsa modestie,de multe ori si acum ma depaseste la reactii cu o usurinta debordanta!

RamAir este bestial la ture inalte, suiera grav la air-induct, gen compresor,tii se furnica pielea pe tine.

Alte impresii:Motoreta dupa 3 zile avea 1300 de km in speranta trecerii rodajului(1600km)cat mai repede.

Este putin frustranta, in sensul invers de cel obisnuit, pentru ca efectiv faci ORICE pe sosea, te joci CUM VREI si cu cine vrei, ai foarte rar o concurenta reala cu alta motocicleta, nu mai e cazul sa vorbesc de masini..., cuplul este devastator(ai impresia ca iti rupe mainiile la inceput), m-am trezit de multe ori la 240km/h din scurt pe Dn1 cand ziceam ca am 160km/h max...

Daca aveam 18-20 de ani nu cred ca mai apucam acum sa scriu,efectiv trag de mine sa merg incet si constient de pericolele strazii, m-am trezit din entuziasm la 160km/h!!!!!! pe Stefan Cel Mare, sa prind un verde,esti la 100 la ora instant si chiar daca nu vrei :laugh: ,inca un argument pentru care doresc sa tin si GSRul pentru oras,fiecare jucarie este perfecta(din punctul meu de vedere)pentru "munca " la care se preteaza in domeniul sau de activitate.

 

Diferentele fata de Hayabusa au fost si sunt decisive pentru mine,nu regret nici un moment alegerea facuta:

1:Este MULT mai confortabila si mare(lunga) si pentru rider(la gabaritul meu,si ca pozitie si ca ma pot intinde pe ea mai usor) si mai ales pentru pasager,saua mai Touring face toti banii,ambele sunt categoria Sport-Touring , Busa este mai spre Sport(ca look si sa),ZZR mai spre Touring.

2:Este mai frumoasa d.p.meu de vedere mai ales la faruri(4 cu lupe) , carena(partea frontala) fata si mai ales oglinzi (BMW M3 e46 syle)

3.Busa au cam toti(la 1400cc), eu am vrut sa fiu altfel, sa mai stric monotona statistica....

4.ABS si computerul de bord(mai ales Range,foarte util la motorete datorita rezervorului mic(fata de masini)) au fost alte elemente decisive si concludente.

5.Este mai manevrabila semnificativ fata de Busa, am fost uimit cat se bracheaza furca, pentru un pseudo-SS,se preteaza si pentru oras, dar cu limite de gabarit(mai ales la oglinzi) si nu ca de zi cu zi(+consum mare la ture joase,oras...),scuterul GSR este king of the jungle.

6.Este mai brutala ca Busa, Busa trage de jos dar constant, e mai "plata" ,asta trage mai timid(fata de Busa) pana la 8mii de ture, de acolo pana cand taie injectia, se deschid obturatoarele secundare de aer si incepe haosul iadului dezlantuit,iti RUPE mainiile daca nu stii sa te tii si stai pe ea, m-a impresionat mai mult decat Busa prin ferocitate.

7.Are shift-lamp de turatie, extrem de util sa NU te tenteze sa ii dai, decat pana la ce ture vrei tu(are si Busa in limitare, dar nesetabil personalizat, pe ture,la ZZR este personalizabil din 7500rpm pana in limitare cu marje de cate 500rmp,o plaja foarte generoasa)

8.Are o mai buna protectie aerodinamica, mai ales prin carena fata, mai masiva semnificativ,la 200km/h merg in confort deplin, pana si eu, la gabaritul de 2.01M.

9.Are o lumina MULT mai eficienta cu cele 4 faruri(+lupe) fata de 2 la Busa(scurta clar,fara lupa, lunga cu lupa, nu am inteles de ce....)un detaliiu important cand vii din spate violent spre "trafic",e de inteles ca e cel mai important sa fii vizibil pe 2 roti,+noaptea , sunt foarte multumit de lumina de acum,mai ales pe faza lunga,urmeaza oricum xenon pe toate fazele(4 balasturi,becuri si relee,bine ca e loc acum de montat fata de naked) si va fii perfect d.p.d.v al luminozitatii stradale.

10.Are indicator de treapta(f util odata ce m-am obisnuit cu el de la GSR),si Busa are, dar la ZZR este amplasat mai ergonomic(pentru gustul meu),langa vitezometru(pe care tb sa stai cu ochii ca pe butelie).

11.Franele stock cu discuri wave sunt ucigatoare,radiale,au o brutalitate exploziva,in detrimentul "barbatiei" mele+al accesoriilor (comparate cu cele mult mai light de la GSR si ajutate de furca mult mai rigida,efectul de plonjare fata este mult mai mic), sunt foarte multumit de sistemul stock asistat de ABS, iti da siguranta,Busa are lacune la capitolul frane(din ce am testat eu +reviews),(mai subdimensionate fata de k7,nu am inteles de ce,mai ales cu cresterea puterii motorului),sunt foarte multumit, pentru un sistem stock.

 

Oricum,overall, sunt cam aceeasi mancare de peste,restul tine exclusiv de gusturi personale estetice si tehnice,sa pun capat celebrului razboi(inutil) Hayabusa-ZZR(ZX14),ambele sunt niste pradatori de rasa,devoreza distantele cu amuzament,"mile-eater",pacat de soselele(de la noi),inca,sper.

 

Raportul CP/KG este devastator(203cp/224kg la gol, 203cp/242kg la plin, 203cp/~340kg cu mine pe ea, la plin,va mai scadea putin masa, cu tobele after-market), are tendinta sa se ridice tot timpul pe o roata la viteze mici, am invatat sa dozez temeinic gazul, cu pasager/a este si mai problematic, de la raportul amplasarii maselor,se ridica pana si in treapta a 3-a cu o usurinta incredibila...

 

Vor urma montate pe jucarie urmatoarele:

 

1. Steering Stabilizer ,reglabil pe duritate,din cauza puterii+RWD,fata nu mai poate tine directia de multe ori(bine si de la gume estimez) si tremura stanga-dreapta (nu hard-core, dar sesizabil), in gaz maxim, mai ales la iesire de pe curba.

2.Tobe(carbon cred, sa nu strice linia coloristica si greutate mult mai mica),cele stock sunt din alt film(anii 80 :) )si au 30 de kg(impreuna) cred +extrem de masive,+ineficiente auditiv,am retrait "cosmarul" silentios in trafic, de care scapasem bucuros cu GSR-ul dupa ce i-am pus toba sport,oricum aici v-a fii la extrema cealalta cu tobe after-market, pentru ca un motor de 1400cc expira gazele in alt volum si debit decat 600cc+prin 2 evacuari distincte,sper sa nu merg cu protectii permanent in timpane(vor avea DB-Killers detasabile oricum).

3.Cauciucuri mai bune,nu sunt multumit deloc cu ce a venit (Bridgestone BT014),multa lume se plange de ele,sunt un proiect vechi,mi-a fugit spatele pe DN1 la 80km/h in gaz maxim in treapta a 3-a (adica subturat!),nu a fost placut deloc,ma voi orienta spre Bridgestone BT016, 3 compound (proiect 2008,la polul opus, pozitiv, fata de BT014) sau de inca foarte apreciatele Michelin Pilot Power 2CT(dar mai putin rezistente la uzura).

4.Buloane de protectie la carene, orice cazatura (nefericita) aduce un bonus la gaura buzunar intre 1mie si 3mii de euro,piesele si carenele(niste plastice)sunt nesimtit de scumpe.

5.Detector de radar(Il am in posesie, din fericire,pastrat de la BMW),jucaria este prajitor de carnet :laugh: ,era sa mi-o iau de 2 ori pana acum,noroc ca nu am numar pe fata si am avut timp sa franez,urmeaza sa ii pun Beltronics 975,noroc ca nu e mare si se preteaza mai bine la montaj pe motor,model "in bara",(noroc cu spatiul generos din carena(plastic sa bata)), fata de cele clasice("parbriz"),ramane de rezolvat problema apei(ploaie) la panoul de control si afisaj(sunetul nu mai este eficient si auzibil,logic) dar voi rezolva si aceste "probleme".

 

Am terminat si rodajul si am iesit pe A2 sa testez, eram pregatit de o tura mai lunga, dar nu a fost nevoie, pana la iesirea spre Fundulea si la intoarcere i-am atins limitele(din scurt fara probleme):

Concluzii:La 200km/h avionul parca sta pe loc, este diferenta ENORMA de aerodinamica de la carene,i-am dat ceasuriile la capat pana a taiat injectia in limitare(se simte cum taie ca DSC echivalent BMW), adica in real 300km/h :D , pe ceasuri erau peste la capat, este greu de deschis senzatia si furtuna vantului care este in jurul tau, parca se dilata timpul, soseaua pare de 2M latime,iar treci pe langa masiniile(putine) de langa tine ca si cum ele stau pe loc(dispareau INSTANT din oglinda dreapta),iar kilometrii se modifica extrem de repede,oricum ceea ce M-A SOCAT efectiv a fost USURINTA cu care urca, a tras LA FEL de la 50km/h pana la 280km/h unde s-a mai potolit violenta(nu mult) probabil de la gabaritul meu (tb sa invat sa ma aplec mai bine pe ea), estimez foarte reala viteza de 360km/h cu limitarea scoasa si puterea stock.

 

Este cea mai diabolica jucarie posibila la banii ei, un fel de monstru demonic cu personalitate proprie, care iti tipa in subconstient sa mori in orice secunda,sa ii dai gaz tot timpul (mai ales dupa ce o sa ii pun si tobe) si sa crapi, dar fericit....este o provocare reala pana si pentru maniacul de mine,cred ca singura senzatie mai intensa- echivalent pentru mine ar fii o masina de F1(pacat,sau nu) ca nu am loc si oportunitatea de testare.

 

Daca mai aveti intrebari, va raspund cu placere, atasez si un filmulet real, cu mine la ghidon :D

 

frumoasa foc, vara am intalnit una de vreo 3ori in iesirile din padurea Bogati. superbe masinarii, avem si noi una pe aici, albastra. pacat ca nu se fabrica si in verde.

 

Modelul 2009 te va satisface (vizual) sigur, deoarece este pe verde "kawa".

 

Sa o stapanesti sanatos!!

 

Dom` Titus piciorusu ce iti face??

 

Hai ms, costi-ta, ce-ti mai face,de la Ciolpani mai iti da pace?

Uite detalii aici:

/index.php?...74539&st=60

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...