Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Vizitator gtigabi

Sunt unul din cei ce fac deplasari pe la etape din calendarul moto, pt a vedea LIVE atmosfera din GP, daca aveti ocazia nu o ratati!

 

Un mic tribut VR|46

 


In momentul cand este aplecata Honda RCV 2013 este singura motocicleta ce poate schimba treapta de viteza, datorita cutiei, Yamaha trebuie sa fie mult mai dreapta, la unghiuri cu inclinatie mare, Yamaha nu performeaza la fel, iar asta se traduce prin latente mari.

Deci sa inteleg ca atunci cand esti aplecat pe Yamaha si apesi levierul schimbatorului de viteza cutia nu schimba treapta sau cum?

Ce sa intelegem prin expresia "Honda e SINGURA care poate schimba atunci cand motocicleta e culcata?

post-76289-0-50647000-1369843673_thumb.jpg

post-76289-0-55085700-1369843682_thumb.jpg

Editat de gtigabi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E primul meu post, pe acest forum, asa ca incep prin a saluta comunitatea

Bine ai venit :)

Ce a gasit VR|46, cand s-a reintors la Yamaha in 2013, a gasit un motor ce a fost dezvoltat in ultimii 2 ani, de pilotul ce trebuie luat etalon Lorenzo.

Am mai zis, din punctul meu de vedere scuza asta nu sta in picioare atat timp cat Marquez pune prima data piciorul pe mobre de GP si uite ca se adapteaza mult mai bine ca Rossi care a calarit Yamaha de clasa mare ani si ani de zile..stie majoritatea circuitelor pe dinafara, are experienta de curse/setup al mobrei mult mai mare etc etc.

1 cutia de viteze seamless gearbox, ce schimba in mai putine milisecunde, asta se traduce prin timpi morti mai putini si prin avantajul ca Honda este SINGURA motocicleta ce poate schimba culcata pe viraj, treapta de viteza, ce pe un tur pt un rider, conteaza enorm

si Ducati am seamless, si cum zicea si fingers - Bradl si Butista cu seamless-uri sunt din alta liga comparativ cu Cal care e fara..

2 ciclistica motorului Honda, este superior momentan, pt ca nu uzeaza la acelasi nr de tururi si nu supune in sarcina un stress continuu cu urmari imediate gumei spate.

Dupa Qatar, Dani s-a plans de lipsa totala a aderentei pe roata spate si ca a trebuit sa faca slide (intentionat) pe tot parcursul cursei in incercarea de a contracara acest minus. Nu stiu daca ai gasit altundeva argumente care sa sustina ce spui tu despre ciclistica, sau daca e doar parerea ta, insa opinia generala e ca ciclistica Yama e cea mai buna, minusurile fata de H fiind exprimate in general la capitolul acceleratie si top speed.

(pe un circuit pe care care Yamaha era favorita, ma refer la Austin-Texas, si iau etalon rezultatele din testele din iarna, unde Yamaha au avut niste rezultate extraordinare, situatia in cursa s-a schimbat, dar din iarna si pana la cursa, Honda a venit cu noua bascula)

Maq+Ped au fost in top din prima pana in ultima zi la testele din martie de pe COTA, si la diferente de secunde intregi...in ultima zi diferentele s-au mai minimizat dar tot pilotii H au fost singurii care au coborat sub 2.min 04s/tur. Cu alte cuvinte , Yamaha nu a fost favorita nici cum acolo nici in teste presezon, nici in FP nici in calificari, nici in cursa :)

 

in opinia mea mai are nevoie de acomodare si incet-incet, probabil cand pe M1 o sa fie noul uprade de cutie-minune, rezultatele atat a lui Lorenzo cat si ale lui, o sa fie in crestere.

Pe Rossi o sa il vedem anul viitor, ce poate si care este ritmul lui, cand motorul nu o sa mai fie construit in jurul lui Lorenzo. Nu il consider un rider obosit, gata de pensionat si in aceasta afirmatie, vin cu rezultatul si cursa din Qatar.

Eu nu il consider expirat, cred ca inca poate.

Sunt deacord ca Y este in spatele H la momentul de fata, dar Rossi a fost mult prea in spate fata de JLO in cursele de pana acum. Mobra construita in jurul lui JLO...sorry da e cusuta cu ata alba atata timp cat rezultatele lui sunt f similare cu ale lui Crutchlow vina este la el undeva, nu la Yamaha. Nici eu nu il consider expirat, dar trebuie sa schimbe ceva / sa se adapteze destul de mult si destul de repede daca nu vrea sa ramana de caruta. ...Iar sa vii sa spui ca nu ai ca scop sa te bati pt victorie pe circuitul de acasa, nu mi se pare o atidudine de campion.., nu seamana a atitudine Rossi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

Sunt deacord ca Y este in spatele H la momentul de fata, dar Rossi a fost mult prea in spate fata de JLO in cursele de pana acum. Mobra construita in jurul lui JLO...sorry da e cusuta cu ata alba atata timp cat rezultatele lui sunt f similare cu ale lui Crutchlow vina este la el undeva, nu la Yamaha. Nici eu nu il consider expirat, dar trebuie sa schimbe ceva / sa se adapteze destul de mult si destul de repede daca nu vrea sa ramana de caruta. ...Iar sa vii sa spui ca nu ai ca scop sa te bati pt victorie pe circuitul de acasa, nu mi se pare o atidudine de campion.., nu seamana a atitudine Rossi..

Sunt sigur ca face maximum posibil, dar eu il iau ETALON pe Lorenzo !

 

Acum un an pornea ok, avea in primele 4 curse, 2 victorii...acum e frustrat ca nu poate tine pasul cu Honda, deci undeva e problema de motor, din moment ce acum un an in primele curse il domina pe Pedrosa (Stoner nu mai este in discutie)

Acum Pedrosa are 2 curse castigate in primele 4 curse, iar Marquez e nuca tare.

Argumentul ca Yamaha motorul pe care a performat Rossi, nu e acelasi si iti zic si de ce :) are 1000cc, iar motorul inclusiv Lin Jarvis anul trecut (2012) a zis ca a fost construit pe profilul lui JLO, atat in 2011 cat si in 2012, iar Spies a stat si a inghitit in sec, era oarecum de asteptat, mai ales ca Yamaha venea cu un JLO cu un titlu in buzunar din 2010 si pierdut in 2011 in fata unui Stoner dezlantuit.

 

Dupa cursa din Qatar, au mai fost teste cu efecte imediate in cazul Honda, schimbarea basculei ;) de acolo si boom-ul pe care atat Pedrosa si Marquez l-au simtit prin a uza mai putin guma spate.

 

Imi place sa citesc www,gpone.com pentru ca se vorbeste fara perdea si destul de mult, pe prob tehnice, nu sunt asa de "sfatosi" ca motogp.com

 

"Even so, after a good start, Rossi has encountered some difficulties. Why?

" The season started well, then it was a bit 'unlucky. We must always consider that comes from two seasons in which he led a bike that never had confidence and a certain age is not so automatically get the same feeling . "

How did you get with him and his team of technicians?

" They told me everything and as always had a little 'too much. I was prepared, I do not say the worst, but something completely different. Instead it was all for the best , we are working very well together . "

How are relations between Rossi and Lorenzo?

" They're both more mature than in the past, are continuously. But above all, both provide the same information and this is very important for development. Valentino has more experience and therefore greater safety in testing, Jorge prefer to put a little 'more time. They arrive at the same result . "

And both complain about the superiority of the Honda.

" I do not think it's absolute best. In Qatar and Jerez Yamaha was better than we have been limited by low temperatures and not be able to use the hard rubber. In tests with 20 ° in M1 there were three more in front of everyone. Depends on the slopes . "

When will the news that pilots ask?

" The developments are continuous, that is electronics to the chassis, but from the outside it is difficult to notice.

Regarding the change seamless in Japan are working on, we were never given a confirmation of when and if it comes, but they are very Reserved developments . However, we have already punched three engines, as a matter of rotation, I think this will be discussed in the case, in the second half of the season . "

After you go to Barcelona for Aragon test, you will experience what?

" New to the chassis, but Yamaha's engineers tell us the work program at the last minute . "

 

 

Meregalli

 

 

Si m-am mai documentat, doar Repsol Honda au cutia minune :) , nici Bradl care e sustinut de catre HRC (uzina) beneficiaza de upragde-uri mai putin de cutie, de restul riderilor, nici nu incape vorba.

 

Acum sper ca Yamaha sa vina mai repede, ca altfel titlul se duce si Honda ia un avans considerabil.

Editat de gtigabi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gtigabi,

Mi-e lene sa m-apuc sa-ti despic fabulatiile astea ieftine. Dar din 4 curse una a fost pe ploaie, una dominata de Yamaha, una de Honda, si una in care diferenta de temperatura din cursa vs antrenamente a dat peste cap ceea ce parea inca o runda in favoarea pilotilor Yamaha. Nu ai de unde sa tragi asa concluzii.

 

Cat despre Bradl si Bautista, esti in urma cu un an de zile:

http://motomatters.com/analysis/2013/05/04/is_yamaha_using_a_seamless_gearbox_the_d.html

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/February/feb0712-bautista-impressed-with-honda-electronics/

 

Asta mai lipsea de aici, inca un suporter pasionat de distorsionari si dezinformari. Ti-ai ales foarte insiprat topicul in care sa debutezi, ori te-o fi ales el pe tine, nu stiu...

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

Pai si de ce in comunicatul dat de HRC prin Shuhei Nakamoto, HRC a declarat ca doar pilotii Pedrosa si Marquez beneficiaza de cutia seemless 2013..declaratie dupa testul de la Jerez. Crezi ca Emmet stie mai multe decat directorul executiv HRC, eu ma indoiesc, ca isi da cu presupusul, iar Repsol isi apara interesele, doar sunt secrete de serviciu. Multumesc pt caracterizare :)

 

Crezi ca Lorenzo si Rossi isi permit sa zica, ca Yamaha e in urma, ca doar vedem cu totii chestia asta, dar trebuie sa fie politicosi sa zica ca trebuie sa imbunatatim, singurul care a avut cojones si a lovit in Yamaha si si-a expus nemultumirea ca nu primeste upgrade-uri a fost Cal, iar acum e posibil sa il coste locul si sa fie inlocuit cu Pol.

Editat de gtigabi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. e ca si cum ai intra intr-un bar fc barcelona cu un tricou cu real madrid si te-ai lua de toti jucatorii. chiar daca ai dreptate sau nu, e urat sa faci asta. daca vrei sa intelegi bine, daca nu, continua sa faci ceea ce faci ca te descurci foarte bine.

 

cat despre rossi, imi pare rau sa o zic, dar daca nu obtine un rezultat foarte bun in italia, cred ca sansele la titlu anul asta vor tinde la 0.

 

casca sper sa aibe un design fain (mai ales ca anul asta sau urmatorul ma uit dupa o casca noua :D ), in ultimii 2-3 ani parca au fost cam uratele castile pentur mugello si misano, chiar daca ultimele 3 "oficiale" mi-au placut mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si de ce in comunicatul dat de HRC prin Shuhei Nakamoto, HRC a declarat ca doar pilotii Pedrosa si Marquez beneficiaza de cutia seemless 2013..declaratie dupa testul de la Jerez. Crezi ca Emmet stie mai multe decat directorul executiv HRC, eu ma indoiesc, ca isi da cu presupusul, iar Repsol isi apara interesele, doar sunt secrete de serviciu.

Care comunicat, ca nu ai pus un singur link dupa ce te-ai "documentat"?

 

SI Bautista minte?

Emmett isi ia informatiile direct de la oamenii implicati, dar daca citeai acel articol vedeai ca e vorba de masuratori, nu de pareri. Schimbarea de treapta era mai rapida pt Bradl decat in cazul lui Marquez.

Sunt nenumarate declaratii care spun ca echipele client Honda folosesc cutia seamless, e "common knowledge". Eu ti-a aratat doar ce-ai fi gasit in cateva secunde pe google.

 

hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. ....casca sper sa aibe un design fain (mai ales ca anul asta sau urmatorul ma uit dupa o casca noua :D ), in ultimii 2-3 ani parca au fost cam uratele castile pentur mugello si misano, chiar daca ultimele 3 "oficiale" mi-au placut mult.

Daca tot imi ceri sa fiu "ontopic", cred ca a trecut deja de ceva vreme pastele ...

945493_571053492926101_135309902_n.jpg

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

Am sa iti dau pe privat cand am timp....nu caut polemica :)

 

On topic, casca ca si casca, sa urce la mugello pe podium sa tina ritmul cu ceilalti.

 

hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. e ca si cum ai intra intr-un bar fc barcelona cu un tricou cu real madrid si te-ai lua de toti jucatorii. chiar daca ai dreptate sau nu, e urat sa faci asta. daca vrei intelegi bine

Oameni buni, il simpatizez pe Rossi la fel de mult ca si voi nu port tricou cu Real :) spun doar ca motoarele Honda momentan sunt superioare, spun ca el inca mai poate, dar nu poti numai din talent sa suplinesti lipsa materialului de concurs,imi doresc din tot sufletul sa vorbim despre el cand e pe podium si face show pe circuit, dar momentan nu poate, anul asta exact cs si colegul de mai sus vad cum titlul si probabil si podiumul e din ce in ce mai greu de realizat. Bafta tuturor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa iti dau pe privat cand am timp....nu caut polemica :)

 

On topic, casca ca si casca, sa urce la mugello pe podium sa tina ritmul cu ceilalti.

 

Oameni buni, il simpatizez pe Rossi la fel de mult ca si voi nu port tricou cu Real :) spun doar ca motoarele Honda momentan sunt superioare, spun ca el inca mai poate, dar nu poti numai din talent sa suplinesti lipsa materialului de concurs,imi doresc din tot sufletul sa vorbim despre el cand e pe podium si face show pe circuit, dar momentan nu poate, anul asta exact cs si colegul de mai sus vad cum titlul si probabil si podiumul e din ce in ce mai greu de realizat. Bafta tuturor.

 

nu ma refeream la tine :)))), cine a fost s-a simtit, o bulina pt asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepe cursa bine, are cateva depasiri, dar daca nu se distanteaza de pluton, il depaseste ba Bradl, ba Hayden, Bautista, Dovi, Crutchlow nu mai zic.

as fi curios daca ar mai concura pe vreo alta motocicleta daca in astia doi ani are rezultate slabe.

personal as fi vrut sa-l vad in SBK, stiu ca suna cum suna, dar... chiar mi-as dori sa-l vad acolo, sa vad daca poate ceva.

mi-as dori mult sa-l vad pe podium la mugello, chiar daca e doar pe 3. nu are nicio sansa la titlu, in schimb cred ca va castiga poate o cursa sau doua, pe podium cu siguranta va fi.

omul asta a beneficiat de ceva ce putini piloti au pe langa talent: carisma.

Stoner a fost un pilot extraordinar de motogp, dar niciodata nu a putut sa aibe priza la public ca Rossi. avand deseori scapari de comportament nasoale, vezi pumnul in umar lui de Puniet. eu cred ca de aici s-a si tras o mare parte a sicanelor dintre cei doi, faptul ca desi pierdea lejer pe Ducati in fata lui, Rossi tot era mai popular.

Pedrosa nici atat, desi este un pilot destul de bun, este tacut, retras si timid in comentarii.

JLO e JLO si cu asta cam atat, personal nu l-am placut niciodata, desi este un pilot bun, are un stil de pilotaj impecabil, nu are nimic specaculos. de carisma nu mai vb

Marquez ,Crutchlow si regretatul Simoncelli au carisma. probabil din cauza stilului mai jovial si pus pe glume.

Majoritatea celor se uita la sport, asta cauta, sporitvul in pielea caruia se pot pune, care le poate aduce bucurie cand castiga.

personal mie-mi place mult de Guy Martin, om care desi a castigat alte competitii, la IOMTT nu a castigat niciodata.

 

oricum, asteptam Mugello cu mult interes :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

A aflat cineva ce font foloseste Rossi? Stiu ca majoritatea logo-urilor sunt branduite si probabil au fost facute de Drudi.

 

 



Geniala poza :D si noul sponsor secundar pe motor SuisseGas

post-76289-0-21665700-1369978393_thumb.jpg

post-76289-0-04031400-1369978513_thumb.jpg

post-76289-0-28960000-1370005788_thumb.jpg

post-76289-0-85193400-1370005795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lu asta si daca ii dai motor turbo tot face schema asta fara probleme!

Nu e vorba de putere aici...e vorba ca nu a avut NICIUN motiv sa o faca cat timp a fost la Ducati!

Astea de obicei le facea cand castiga cate o cursa!

Iar la Ducati a castigat cu una peste -1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umfla pluta si pleaca pe conducta mai departe.

Traducere : A fost caterinca ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lu asta si daca ii dai motor turbo tot face schema asta fara probleme!

Nu e vorba de putere aici...e vorba ca nu a avut NICIUN motiv sa o faca cat timp a fost la Ducati!

Astea de obicei le facea cand castiga cate o cursa!

Iar la Ducati a castigat cu una peste -1.

 

cred totusi ca zair glumea :D

 

http://www.motogp.com/en/videos/2013/Rossi+reveals+2013+Mugello+helmet - casca :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Foarte tare casca din acest an destinata circuitului de casa al lui Rossi, mai ales cu tinutul pasului dupa concurenta.

Orice este posibil.. dar nu mizez pe o victorie a lui Rossi astazi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost doar un incident de cursa, dar, din pacate, acesta a venit intr-un moment extrem de neplacut pentru Vale.

Asta e!

Poate, anul asta, s-o mai arata un pic de soare si pe ulita lui!

Pentru asta tre' sa-si dea mai mult silinta in calificari. Tactica din trecut (fac ce pot in calificari si-i crosetez de nu se vad in cursa) nu mai tine in prezent.

 

Pe de alta parte, care este numele topicului?

Aaa, "Rossi's Fan Club"...Pai asta e rolul fanilor : sa-si sustina idolul. Sau, cel putin io, asa vad chestiunea. Cui nu-i place, nu-i obligat sa faca lucrul asta, la fel cum nu-i obligat sa scrie in topic.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interviu rossi

“On the second corner I was on the outside already in front of Bautista. For me, from the inside he opened the throttle to close the line so he doesn't lose another position, but I was already in front so he came to me and took me on the boot.”Bautista fell instantly following the contact, while Rossi was also knocked off course, tumbling in the gravel trap then slamming into the protective trackside barrier with considerable force.“I was lucky because it was a bad crash and I arrived at the wall but I'm ok," said Rossi.After an investigation by Race Direction, the clash was declared to be a 'racing incident', a verdict Rossi accepts.Seven time MotoGP champion Rossi was undefeated at his home event from 2002-2008. His first DNF since returning to Yamaha this season means he has now dropped to sixth in the standings after 5 of 18 rounds.“We will try next week in Barcelona, but it is a pity because firstly it is Mugello and secondly I think we could have done a good race and maybe arrived on the podium,” Rossi added.

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...