Sari la conținut

ACCESORII HOME MADE


Avent
 Share

Postări Recomandate

@mas oyama chiar vream sa te intreb daca spre exemplu s-ar intampla sa cada motorul si fiind asa solid crashbarul nu se indoaie si sasiul? Eu cand l-am facut pentru virago 535 post-25613-0-24772400-1376300540_thumb.jpg nu am legat intre ele cele doua crashbaruri si asa se indoaie doar din suportii de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

Ahoi!

A fost o intrebare in sensul de a crea o discutie constructiva :cheers: .

Am mai vazut si la alte motoare oameni care si-au facut crashbaruri tapene si cand mi-am facut eu la al meu cineva mi-a zis ca ai grija ca la o cazatura mai mica risti sa indoi si cadrul.

 

In final e optiunea fiecaruia sa faca cum crede.

 

Tinem legatura @mas_oyama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic...

Si nici n-am pomenit de cel mai important aspect - protectia piciorului.

 

Frumos crashul lui Ice, dar cred ca protejeaza doar la o cazatura de pe loc. Chiar si la o viteza moderata, poate iesi chiar foarte urat daca ramai blocat cu piciorul sub el si tu te bazezi doar pe acele platbenzi subtiri care cedeaza imediat.

Ai dont giva shit pe cadru si crashuri cand fierul aluneca 10-15 m cu piciorul blocat sub el. (Eu m-am imprastiat cu viroaga la 40/h si motorul a lasat urma in asfalt de 8m)

 

Si sa nu uitam!

Vstarul are 0.3 tone ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@avent Chiar avut accident cu viragoul, am picat cu el cam la 50/60km\h daca nu aveam acel crashbar imi rupeam sigur picioarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aventule dacă te întimzi ca o placintă la 60km/h piciorul e ultima ta grijă.

Eu mi-am rupt acum 8 ani un genunchi pe trotouar la 20km/h când a dat un bou cu spatele. Motorul nu a căzut pe picior, s-a dus draqu in partea dreapta și eu am rămas pe stânga dar la aterizare... breaf... Crashbar-ul are în scop principal protecția fierului. De oase și piele se ocupă echipamentul muciclistului. Și dacă analizăm partea ce mai ”de protejat” de la măgărețele noastre, pe primul loc e motorul.

 

 

 

L.E.

Acum o lună mergeam liniștit pe banda 1 și a ieșit unu de pe trotuar de m-a făcut pardaf. Crashbar rupt => chiulasă spartă => Daună totală...

post-13243-0-83132000-1376386987_thumb.jpg

post-13243-0-03091500-1376386993_thumb.jpg

post-13243-0-41945400-1376386999_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

And Shit Happens... cu mare caldura NU VA RECOMAND drumul dintre Poiana Largului si Vatra Dornei 88 de km pe care i-am facut in 2h plus iar rezultatul a fost acesta....post-25613-0-66714900-1376987943_thumb.jpg so rupt sisbarul si am pierdut si un surub de prindere!!!!

 

Acum vreau sa fac un sisbar dintr-o teava ca se pare ca barele nu rezista la vibratii!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord : Eu cred ca si teava daca o gauresti va avea aceeasi soarta.

Azi am luat teava si am stat si tot m-am gandit si i-am dat o sansa barei si am vazut niste suduri cu electrozi de inox si cu platbanda de inox.

Am sa-i mai fac un pic de finisaje si am sa o montez si modelez putin zilele astea si am sa revin cu detalii.

 

Apropo au iesit superbe coburile de piele pe care l-ai facut. O poza pentru tine - post-25613-0-90437900-1377031461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , stie cineva unde pot sa fac si eu 2 piese din inox ca cele din foto?

Sunt suporturile de la proiectoare si imi trebuie ceva mai lungi pt. ca mi-am montat un parbriz mai mare si acum loveste in proiectoare.

Cele actuale au 2 cm pe latura cu gaura, 1 cm latime si 5 lungime din care 2,5 cm este filetul iar mie imi trebuie acum sa aiba 11 cm lungime din care 2 cm sa fie filetat iar celelalte dimensiuni sa ramana aceleasi.

Mutumesc.

post-60568-0-25779100-1377199971_thumb.jpg

post-60568-0-01476000-1377199985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare....vreau si eu sa achizitionez un sisy bar home made pt intruderul meu....

mai exista careva kre poate sa ma ajute contra cost???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi ar fi si de ajutor dak ati vorbi si pe intelesul meu...k doar sunt incepator pe forum si nu prea le am cu prescurtarile astea smekere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi ar fi si de ajutor dak ati vorbi si pe intelesul meu...k doar sunt incepator pe forum si nu prea le am cu prescurtarile astea smekere

adica:

ia legatura cu mas oyama

/index.php?/topic/506708-girder-forks/

sau basty:

/index.php?/topic/9674-ghidoanecadre-roti-la-comanda/

sau Blaga Octavian:

/index.php?/topic/679403-honda-shadow-bobber/

sau Dinamite Brothers:

/index.php?/topic/670138-evacuare-custom-harley-davidson/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Uite ca am reusit sa-mi fac ceva ce imi doream de mult. Sub indrumarea virtuala a lui Rados caruia ii multumesc f mult pe acesta cale, am resuit sa-mi fac sissy barul mult dorit. Nu e chiar 100% home made ca nu am avut sculele necesare. E mai mult o compilatie intre ideea si designul meu, sfaturile f bine venite a lui Rados si a unui strungar de pe aici, totusi mi-a iesit.

 

post-45131-0-28000900-1378787482_thumb.jpg

post-45131-0-04187700-1378787514_thumb.jpg

post-45131-0-28061500-1378787543_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

BUna ziua Domnilor,

a intreb daca puteti sa ma ajutati cu o problema...

In urma cu doi ani am "incasat" o operatie de amputare a piciorului stang de deasupra gleznei (nimic legat de moto:):): )...In circa 6 luni eram back pe motor, cu o singura modificare esentiala, respectiv montarea pe motor a unui sistem de schimbare automata a vitezelor, comandat din butoane istalate pe ghidon..... Sistemul este comandat din SUA (PINGEL SHIFTER) si mi-a fost recomandat de asociatia motociclstilor cu dizabilitati din SUA (in Romania nici macar nu se vprbeste despre asa ceva)...In fine, sistemul este perfect, usor de montat (l-am montata singur in circa 2 ore) si functioneaza impecabil....

Am insa in continuare dificultati cu kickstand-ul....De fapt, reusesc cu ceva "talent" sa il dau jos, insa imi este imposbil sa il ridic, sunt de fiecare data nevoit sa apelez la cate un amic sau un trecator sa imi impinga kickstand-ul la loc....

Nu am gasit nici SUA si nici in Europa un producator care sa ofere un kit automat ptr kickstand, de fapt cei aflati in situatia mea isi modifica 'One by One" motocicletele, in general prin montarea unui actuator electric liniar....Am atasat aici cateva link-uri cu cele mai simple si eficiente variante, acum sunt in cautare de un atelier de customizari care ar putea sa ma ajute si sa execute lucrarea....

Credetzi ca putem executa lucrarea asta impreuna? In caz contrar v-as fi recunoscator pentru orice sfat sau referinta catre cineva care se incumeta....

Multumesc frumos, respecte tuturor

PS : motocicleta in cauza este un HARLEY ROCKER 2010... si link-urile :




Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

salutare,are careva idee cum iau legatura cu bogdan de la chopper academy cu userul

trike?

k am o carena de bmw la el de mai bine de 8 luni si mai nou si skimbat numarul si nu pot da de el,am fost la el la poarta de nu mai stiu kte ori si nu raspunde nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,are careva idee cum iau legatura cu bogdan de la chopper academy cu userul

trike?

k am o carena de bmw la el de mai bine de 8 luni si mai nou si skimbat numarul si nu pot da de el,am fost la el la poarta de nu mai stiu kte ori si nu raspunde nimeni.

http://chopperacademy.ro/contact.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...