Sari la conținut

Pb La Sv650s - Nu Mai Trage Motorul


Geon
 Share

Postări Recomandate

Salutare si multumesc anticipat celor care o sa-mi raspunda! (presupunand ca-si dau cu "presupusul" cei care, totusi se pricep la motoare.. no offence celorlalti!)

 

O sa enuntz cat mai pe scurt ce s-a intamplat pt a avea o imagine cat mai clara a pb:

 

- am plecat pe A2, pt tura de infrumusetare pana la Fundulea .. o tineam in 200-200 si ceva .. ideea e ca mai tineam turometrul in zona rosie .. nu stiu cat de mult ..da' totusi, era turata uneori pana la rosu ..

 

- la un moment dat am oprit, ca desteptul uitase gurile de aerisire de la casca deschise si nu intelegea de ce capatzana durea asa tare ... pana acum, nimic dubios, motocicleta mergea ca noua...in fine.. cum am reintrat pe aurostrada .. am inceput sa simt ca nu mia trage ... era turata in 10k, in treapta 5, aveam cca 130km/h si mai mult nu vroia...huruia de la turatii in exces, turam si degeaba... schimbam in treapta inferioara si nimic ... oprit dinou... si deja nu mai tragea bine nici cu a intaia... cupla destul de tarziu... adica, aproape ca eliberam de tot ambreiajul si deabia pleca fiind turata pe la 6-7k...

 

- mentionez ca, inainte de acesti 30km, de cand, a facut pb ..am uns lantul, desi sunt novice in ale servicului nu cred ca ar avea asta vreo influentza..

 

Ce credetzi ca ar putea fi?! O sa-mi fac programare la service, la reprezentanta..da' pana atunci nu am liniste.. sa stiu cat de grav e ..sau care buba.

 

Multumesc inca odata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur e dus ambreiajul..daca la 10 mii ture in treapta 5 aveai 130 si zici ca de pe loc cupleaza greu si trebe sa o turezi..cam asta ar fii problema..

 

ps:ce an si cati km are sv-ul?

toate cele bune

 

;) multam mult! .. e din 2006 si are 12900 km.. am cumparat-o din Germany cand avea 9500km ... mi se pare cam devreme, nu?! .. am condus-o ok, zic eu. Sti cumva de ce sa fi picat asa repede?

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu mearga intr-un singur piston si sa fie de la bujii problema. aceleasisimptome le avea si a mea si mergea intr-un singur piston. poate ai noroc si nu e ambreiajul

 

Ufff! ar fi bine sa ai dreptate... incercam sa aflu un pret la discul de ambreiaj pt sv-ul > '03 si am gasit un pret pe un interval de $104.99-194.99(1), iar altul din UK, 52 lire (2). Sper sa nu fie mai scump!

 

(1) http://www.motorcycle-superstore.com/1/5/8...650S-Parts.aspx

 

(2) http://www.debben.co.uk/acatalog/SV650.html

 

 

Asta e :blbl:... ghinion .. o sa vad maine despre ce e vorba. O sa merg la cei de la B&S; ar fi o recomandare mai buna ? ;).. cel putin la pretz, multam fain ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu mearga intr-un singur piston si sa fie de la bujii problema. aceleasisimptome le avea si a mea si mergea intr-un singur piston. poate ai noroc si nu e ambreiajul

 

Fratzica, cand un motor se tureaza aiurea si nu trage, adica nu simti o crestere a vitezei odata cu cresterea turatiei, mai ales cand spui ca se tureaza dar abia se urneste de pe loc, atunci e clar ambreiajul bulit, patineaza. Ce legatura are mersul intr-un piston si ce indrugi tu acolo.., nu-i de la "buji" de data asta, crede-ma. Daca a ta s-a stricat intr-un fel nu-nseamna ca toate se strica la fel...

 

Geon, mersul cu 200 cu SV-ul 650 intr-una ti se pare mers ok?

Stai linistit ca nu e mare branza, se schimba discurile de ambreiaj si arcurile si gata.

Cauzele depind in mare parte de cum conduci si cum a fost condusa... presupun ca esti incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati de parere. ma retrag. era o mica povestioara/sfat. n-am tras cu tunu'.

 

succes la surubarit ;)

Scuze, dar din de ce descrie el este evident ambreiajul dus, fara doar si poate, nu are rost sa-l mai innebunim cu alte prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratzica, cand un motor se tureaza aiurea si nu trage, adica nu simti o crestere a vitezei odata cu cresterea turatiei, mai ales cand spui ca se tureaza dar abia se urneste de pe loc, atunci e clar ambreiajul bulit, patineaza. Ce legatura are mersul intr-un piston si ce indrugi tu acolo.., nu-i de la "buji" de data asta, crede-ma. Daca a ta s-a stricat intr-un fel nu-nseamna ca toate se strica la fel...

 

Geon, mersul cu 200 cu SV-ul 650 intr-una ti se pare mers ok?

Stai linistit ca nu e mare branza, se schimba discurile de ambreiaj si arcurile si gata.

Cauzele depind in mare parte de cum conduci si cum a fost condusa... presupun ca esti incepator.

 

Ai dreptate. Sunt incepator. De mers, e a treia oara cand ii dau 200, in rest, in fiecare zi la job cu ea...

Multam again pt comentarii/sfaturi si voi posta in curand cum am rezolvat problema.

 

Saptamana usoara si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai intalnit sv-uri cu ambreiaj uzat (probabil un pic subdimensionat pt un motor de tipul sv-ului) dar nici unul cu asa de putini km iar dupa ce ai spus asta

ideea e ca mai tineam turometrul in zona rosie
nu poti sa mai spui ca ai mers ok cu motorul. SV650 nu e motor sa-l tii la 200+

Chiar si asa nu se explica cum s-a uzat asa repede ambreiajul presupunand ca ceasul indica kilometrii reali....

E posibil sa nu fi fost reglat calumea si sa fi mers patinat asa ca ai grija dupa ce-l schimbi sa-l reglezi cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag pe topicul omului,am si eu o mica problema legata de ambreiaj.Uneori imi ramane blocata in treptele superioare,adica daca merg cu ea mai sus de treapta a 4-a sau a 3-a..imi ramane uneori blocata in a treia,nu mai vrea a doua....sau ramane intr-a doua si nu mai vrea in prima.Pur si simplu ramane levierul nemiscat,excluzand un mic joc de 2-3 mm care il simt cand dau in jos,dar ramane blocata.De obicei rezolv problema incetinind si schimband in turatii mici,uneori isi mai da drumul asa.Motoreta are 45 000 de km,triumph sprint 955.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag pe topicul omului,am si eu o mica problema legata de ambreiaj.Uneori imi ramane blocata in treptele superioare,adica daca merg cu ea mai sus de treapta a 4-a sau a 3-a..imi ramane uneori blocata in a treia,nu mai vrea a doua....sau ramane intr-a doua si nu mai vrea in prima.Pur si simplu ramane levierul nemiscat,excluzand un mic joc de 2-3 mm care il simt cand dau in jos,dar ramane blocata.De obicei rezolv problema incetinind si schimband in turatii mici,uneori isi mai da drumul asa.Motoreta are 45 000 de km,triumph sprint 955.

 

e posibil sa fie de la ulei

 

e vechi uleiul?

 

daca e uleiul vechi sau statut mult, raman placile de ambreiaj cuplate si debreiaza greu, schimba-i uleiul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am promis, am revenit sa spun ce s-a intamplat mai departe ..

In adevar, buba era de la ambreiaj .. am fost la B&S; cat am vorbit la telefon, cateva reglaje si mobra mergea ca inainte .. dar tipul de acolo mi-a sugerat ca ambreajul tot tre' schimbat... asta fiind faza de avarie, sa pot merge cu ea pana vine piesa (cca 2 sapt) .. in final, piesa cu garnituri ma ajunge 185 EU, fara manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...