Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Eu de fapt in primavara viitoare vreau sa cumpar acel WR250R, pana atunci sper sa-si gaseasca Burgmanul un nou proprietar. Nu am vre-o constrangere sa o vand maine.

 

Tu ai calatorit mult mai mult cu Burgman, am o intrebare: nu ti s-a intamplat sa te inclini atat de mult in curba sa ajunga jos cricul? Eu am patit odata la o curba pe dreapta. Burgmanul este mai lat in partea inferioara fata de motociclete, cred ca de asta a ajuns jos si m-a luat prin surprindere.

 

-Cam asta incercam sa spun...ca la primavara va fi pret f. mic la WR250R, dar si la Burg...pt. cine mai are bani de "placeri"...

 

-Nu mi s-a intamplat, si nici nu am auzit la altii...cred ca nu e tipul de vehicul care sa se incline la fel de mult cat o motocicleta, sau poate nu sint eu foarte "artistul poporului" sa ma inclin suficient de mult pe curba ca sa ating asfaltul cu altceva decat cauciucurile. Sau se mai poate intampla, ca in timp sa se slabeasca arcul care tine cricul sus, si la ceva denivelare tocmai pe curba, sa se lase un pic in jos si sa atinga asfaltul...

 

-uite si aici la min 1:20 se intampla si la altii:

 

nu , el nu se inclina !

 

dati-mi voie ca posesor de al doilea Burgman , din care cu primul s-a pornit topicul asta , sa va spun ca un scuter din anul lui David asa ingrijit eu nu am mai vazut , nu are cum sa fie asa bine pastrat la exterior si sa fie manarit la interior , ca drept fapt si prin urmare recomand cu caldura , dar .......repede pana nu cade BCR-ul !

 

1)Da..eu incerc sa-mi dezvolt o mare abilitate-sa merg cu Burgul in orice conditii fara sa ma inclin nici un pic, nici un grad, deloc-deloc, nici pe curbe, nicaieri...deviza mea "pt. stabilitate maxima, NICI O INCLINARE"...te asigur Vittore ca este f greu...

 

2)Da, dar spune si ce varste si mai ales cati km aveau burgurile tale cind le-ai vazut ultima data?...adica cat avea ala de l-ai vandut si cat are asta de-l mai ai?...normal ca al lui David la 22.800 km ti se pare mic copil fata de ce ai calarit si calaresti tu!...vrei sa pui alaturi un tanar de 23 ani cu un mos de 77 ani???:)..e drept ca impreuna fac 100 ani si media este de 50 ani...dar nu conteaza media decat daca este rezultatul unui nr. f mare de termeni...

 

3)Vittore, nu mai sta pe ganduri..eu zic sa-i propui omului un schimb si sa negociezi o diferenta; si mie imi place culoarea aia gri-albastru, mai mult decat indigoul tau.

 

4)Iar la chestia cu accentuarea crizei ec-fin. o sa vedem...nu e inventia mea si nici nu-mi convine...dar parca nu misca deloc vanzarile auto-moto...la fel si casele...nici tu nu-ti mai faci chiar toate chefurile...chiar ai renuntat la gopedul electric, o experienta interesanta...iar eu la Honda DN-01... :what:

 

.

.

.

Dar decat vechiturile noastre, mai bine le uitam citeva momente si ne delectam cu Burgul din 2011...

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/2011-suzuki-burgman-400-abs-review-91132.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aveam un pasager cand am atins cu cricul asfaltul, probabil de aceea s-a intamplat. Din fericire nu s-a dezechilibrat, am continuat drumul fara probleme.

 

david_secret: nu as vinde parbrizul separat, vreau sa-l dau la cel care cumpara Burgmanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , el nu se inclina !

 

dati-mi voie ca posesor de al doilea Burgman , din care cu primul s-a pornit topicul asta , sa va spun ca un scuter din anul lui David asa ingrijit eu nu am mai vazut , nu are cum sa fie asa bine pastrat la exterior si sa fie manarit la interior , ca drept fapt si prin urmare recomand cu caldura , dar .......repede pana nu cade BCR-ul !

 

...aaaa.....mi-am adus aminte...cred ca ai vazut un scuter ingrijit si mai si la David_Secret; tin minte ca l-am vazut amandoi la o benzinarie prin sudul Bucurestilor, veneam de la aia de unde ti-ai cumparat placute frana pe spate...

 

Pt.orientare la parbriz:

 

http://www.okazii.ro/catalog/40628997/vand-parbriz-suzuki-burgman.html

 

Parerea mea e sa dai tot ce ai in plus si poti inainte...adunat iei mai mult decat daca dai in vrac..si daca-l dezmembrezi, iei mai mult decat daca il vinzi intreg, desi dureaza mai mult si ar fi si pacat sa strici ceva ce functioneaza...

 

Bey, io cred ca numai la astia cu milioane de km la bord, cu totul lasat si inmuiat, atinge cricul asfaltul...cum sa se intample asa ceva? Pai injinerii aia de la Suzuki ce pazesc?..sau Suzuki face moto doar pt. rasa galbena mica si sfrijita si nu si pt. americanii albi, mari si obezi?... :laugh: Sa fim seriosi! Daca atingi cu cricul de asfalt(si nu cazi), ori esti un mare profesionist in moto care mergi pina la limite, ori burgul tau (sau cricul lui) e "lasat" de vreme, km si ani...merg pe a II-a varianta...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca dai cu cricul de asfalt pentru ca burgmanu are garda joasa si e si destul de lat. si eu ama atins asfaltul cu cricul. eu cred ca daca nu era cricul mai mergea aplecat. mie asa mi s-a parut... sigur, asta mai tine si de cauciucuri (presiune, uzura). inclinarea trebuie corelata cu viteza, cu traseul curbei pe care trebuie sa il apreciezi pefect pentru ca odata ce te-ai inclinat nu prea poti sa mai faci mare lucru. daca ai gresit si te panichezi bruscand directia sau frana faci nani pe asfalt. in anumite conditii poti sa atingi asfaltul si cu capu`, nu doar cu cricu`.

@soimu`: cum poti sa mergi cu un vehicul cu doua roti si sa virezi fara sa il inclini? pana si pe bicicleta, tot te inclini in viraje! sau vorbeai de masina?

vanzarea burgmanului din cluj: nu cred ca e cel mai potrivit loc pentru anunt. aici toata lumea are burgman. aici o sa il vinzi daca, de exemplu`, soimu`, pe linga abilitatea aia de a nu se inclina deloc, nici un grad, vrea sa isi mai dezvolte si abilitatea de a merge pe doua burgmanuri in acelasi timp. meseria ar fi cu atit mai mare cu cat unu e din 2008 iar celalalt din 2001! pe de alta parte, sa cauti sa vinzi un burgman pe un forum unde toata lumea se pricepe cat de cat la scuteru` asta si ii poate observa neajunsurile, poate fi o imprudenta. poate ca scutreul e bun, ca vad ca are si un amator/posibil client/sustinator din zona...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S...era o discutie acum cativa ani despre matrite si confectionare parbrize...parca faceau unii, dar nu mai stiu unde si pe ce topic...

 

cred ca dai cu cricul de asfalt pentru ca burgmanu are garda joasa si e si destul de lat. si eu ama atins asfaltul cu cricul. eu cred ca daca nu era cricul mai mergea aplecat. mie asa mi s-a parut... sigur, asta mai tine si de cauciucuri (presiune, uzura). inclinarea trebuie corelata cu viteza, cu traseul curbei pe care trebuie sa il apreciezi pefect pentru ca odata ce te-ai inclinat nu prea poti sa mai faci mare lucru. daca ai gresit si te panichezi bruscand directia sau frana faci nani pe asfalt. in anumite conditii poti sa atingi asfaltul si cu capu`, nu doar cu cricu`.

@soimu`: cum poti sa mergi cu un vehicul cu doua roti si sa virezi fara sa il inclini? pana si pe bicicleta, tot te inclini in viraje! sau vorbeai de masina?

vanzarea burgmanului din cluj: nu cred ca e cel mai potrivit loc pentru anunt. aici toata lumea are burgman. aici o sa il vinzi daca, de exemplu`, soimu`, pe linga abilitatea aia de a nu se inclina deloc, nici un grad, vrea sa isi mai dezvolte si abilitatea de a merge pe doua burgmanuri in acelasi timp. meseria ar fi cu atit mai mare cu cat unu e din 2008 iar celalalt din 2001! pe de alta parte, sa cauti sa vinzi un burgman pe un forum unde toata lumea se pricepe cat de cat la scuteru` asta si ii poate observa neajunsurile, poate fi o imprudenta. poate ca scutreul e bun, ca vad ca are si un amator/posibil client/sustinator din zona...

:lol: :lol: ...cum poti sa crezi ca nu ma inclin deloc?...era doar un raspuns ironic catre Vittore, care are opinia ca eu "pilotez" burgul prea "protectiv" spre deosebire de el care-l impinge (in oras, ca altfel nu-l scoate din Buc) la limitele posibilitatilor...)

 

-eu nu am de facut lui David decat un f. mic repros...ca trebuia sa fi venit aici pe topicul asta, cind a luat burgul, nu cind vrea sa-l dea...ca de exemplu Balazfi...asa noi vedem doar ca David vrea doar banii nostri pe burgul lui si atat...ori noi nu de asta ne aflam aici...pe topicul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confectionarea unui parbriz nu e chiar usor. am vazut instalatia si am ascultat explicatiile la cineva care si-a facut .am renuntat la idee . in plus , lucrul care m-a facut sa renunt total a fost faptul ca in momentul in care vrei sa faci acele gauri cu care se prinde parbriul, din cauza unor tensiuni ce apar in procesul de incalzire-mulaj pe matrita -- se crapa.am cumparat unul ...l-am slefuit cu Viitore pe la unii( pod Vitan ) ....lucrul nou e lucru nou .

 

 

amortizorul ala.....sa fie strans la maxim iar arcul de la cric sa-l schimbe( sa "tina" sus scricul) .

Editat de david_secret
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mare grija cum merg cu burgul, pt. ca atunci cind il voi vinde vreau sa-l dau in stare excelenta pt. ca i-am dat lui Vittore dreptul de preemptiune, deoarece el mi-a solicitat asta, Burgul meu fiind la culoarea Rapidului, Vittore fiind mare rapidist:)...si vreau ca toate cunostiintele mele sa fie multumite si sa nu ma umplu de sughitzuri! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat...un mare fabricat are mijloace sa rezolve toate aspectele tehnice si sa rezulte costuri mici datorita productiei f mari...

 

///am vazut si eu...ca este expirat...l-am dat doar ca orientare de pret

 

.

.

Ce mica e lumea....parbrizul din anuntul acela l-a cumparat userul de aici ovidiu4141, care acum si el si-a pus burgul la vanzare! :rolleyes:

 

..bine-ai-venit finule Vittore! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, cu tot respectul dar acest subiect "aplecatul in curbe" te depaseste Soimule, mai bine hai sa vorbim despre altceva...consum la suta de km, etc, etc... :grinbandit:

 

Tot in aceiasi zi a atins si larry cu cricul, era in fata mea la 20 de metri, l-am si auzit, poate sa-ti confirme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, cu tot respectul dar acest subiect "aplecatul in curbe" te depaseste Soimule, mai bine hai sa vorbim despre altceva...consum la suta de km, etc, etc... :grinbandit:

 

Tot in aceiasi zi a atins si larry cu cricul, era in fata mea la 20 de metri, l-am si auzit, poate sa-ti confirme.

 

Am inteles!...se vede ca toti cei care atingeti cu cricul, dupa aia le vindeti!...da toti-toti!...eu de asta ma feresc; sa nu ating cumva cu cricul si sa nu fiu nevoit sa-l pun si eu la vanzare apoi! :rolleyes:

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog!!! :angryfire: ..2008 :laugh:

 

Eu zic sa va bagati mintile in cap, sa nu va mai vindeti burgurile, sa nu mai spargeti gasca, sa aveti cu ce merge in "plimbari relaxate maxiscuterate"...si vorba lui Adrian, la "burgmici"...

Ca banii, odata ce ai pus mana pe ei, nici nu stii cind s-au dus!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

.

.

Tocmai am decis sa-mi mai dovedesc odata dragostea de Burg (probabil boala luata de la David_secret, desi nu cred ca ne-am vazut mai mult de 2 ori in viata cite 15 min), si am facut comanda (ceva aproape spre 100 euroi)de un filtru de aer sport K&N + kit de intretinere, 2 filtre ulei K&N...

 

Fitrul de aer K&N este noutatea...fata de cel de hartie care costa 155 roni si se arunca de obicei daca esti bucurestean prafos in functie de cat de des il demontezi si il cureti, dar nu mai mult de 12.000 km...filtrul sport K&N are viata nelimitata, e posibil ca sa mearga fara curatare si 50.000, costa 250 roni si sub 100 roni kitul de curatare.

 

La reviziile de la service filtrul de aer se schimba automat la fiecare 6.000 km odata cu uleiul de motor si filtrul de ulei. Deci la 2 revizii costa fitrele de aer 310 roni...asa ca de ce sa nu-i pun cu 300 ron un filtru pe viata si mai bun, si care-i da motorului si un mers mai sportiv?..si e si mult mai protejat de praful distrugator care ar putea ajunge in motor.

 

Am decis sa trec pe acest tip de filtru de aer, dupa o documentare f. amanuntita pe www.burgmanusa.com de cateva saptamani...si recomand tuturor sa citeasca acolo; este un intreg forum numai pt. Burgman si mult mai serios decat tot asta pe care scriem noi acum...

Citeva chestiuni:

 

http://www.knfilters.com/faq.htm

 

Asta este filtrul:

 

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=SU-4007

 

Un link interesant pt.cei ce au Burguri de la 2007 incolo:

 

http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=3222

 

Iar pt. cei cu burguri AN400 anii 1999-2006 acesta este:

 

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=SU-2599

 

Iar aici aveti si pretul:http://www.vanzaricomponente.ro/ro/filtre-aer-moto/811-kn-replacement-air-filter-su-2599.html

 

Dupa studiu intens, am tras concluzia ca daca nu vrei sa-ti vinzi burgul in urmatorul an sau urmatorii 12.000 km, merita investia...se amortizeaza! La mine este cumparat din economia de carburant de la 4% la 3.5%...pe care am facut-o pina acum...:wave: ...iar din cea datorata noului filtru de aer o sa-i cumpar curea, sa fie acolo... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vand aparatori de maini Tucano Urbano:

http://scooter-wear.com/tucano-urbano-r321-scooter-motorcycle-handlebar-muffs

Le-am comandat iarna trecuta, dar nu am apucat sa fac decit o proba prin oras cu ele deoarece imediat dupa am vandut scuterul.

Sunt noi /noute si isi fac treaba extraordinar.

Pe 4/5 grade mergi cu manusi de vara.

Sunt cu fas rezistent waterproof pe afara si cu blanita de la oitele lui Gigi Becali in interior. :grinbandit:

Este pacat sa nu le foloseasca cineva dintre voi care are nevoie.

Merg la toate tipurile de Burgman, indiferent de motorizare.

Pretul este de 200 lei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand aparatori manere iarna , iata-le montate , acelasi model , sariti pe Luigi !

 

din dragoste dar si din obligatie fata de Burgman , am dat 22 ron pe 2 filtre ulei Champion si ulei pt 2 schimburi .

post-45527-0-23978500-1318360496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand aparatori manere iarna , iata-le montate , acelasi model , sariti pe Luigi !

 

din dragoste dar si din obligatie fata de Burgman , am dat 22 ron pe 2 filtre ulei Champion si ulei pt 2 schimburi .

Frumos

 

Vreau suport side-case pentru burgmanul meu, am cautat cateva ore dar nimic, atasez niste linkuri

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand aparatori manere iarna , iata-le montate , acelasi model , sariti pe Luigi !

 

din dragoste dar si din obligatie fata de Burgman , am dat 22 ron pe 2 filtre ulei Champion si ulei pt 2 schimburi .

 

 

 

da , ce va mira ? 22 lei este pretul real . si a dat pretul maxim . a luat ce era mai bun . victor nu se uita la bani cand e vorba de burgman -- tot ce e mai bun

 

 

 

P.S : filtrele erau deja folosite :)))))))))

 

la 22 lei ...mai bine bag un sul de hartie igienica .

Editat de david_secret
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti sa va respecte burgmanul dupa cum este el asa impunator pe sosele eu zic sa il respectati si voi cu filtre si ulei de calitate pt ca asa trebuie.

Respect pt david_secret care nu a facut rabat la nimik pt ca scuterul sa fie respectat. Stima!

Si acum astept si replica batranului care o face mereu cand pai deschid si eu gura pe aici. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...