Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

da , ce va mira ? 22 lei este pretul real . si a dat pretul maxim . a luat ce era mai bun . victor nu se uita la bani cand e vorba de burgman -- tot ce e mai bun

 

 

 

P.S : filtrele erau deja folosite :)))))))))

 

la 22 lei ...mai bine bag un sul de hartie igienica .

 

:lol:

11 roni/bucata....de 22 roni bagi 2 suluri de hartie igienicaaaaaaaa..sau ma rog, pastrezi unul sub sa, daca te apuca cind treci pe linga padurea de la Romanesti....asta este...eu am luat plasa, cu K&N la 24 roni/buc.. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

victore , am glumit . sper ca nu te-ai suparat -- foarte tare .

sa traiesti Mariusica ! lasa ca nici cu a ta nu mie rusine ...

 

mi-a expirat ITP-ul ....:(( . stie cineva pret/locatie ptr itp?

 

Am facut anul trecut ITP la o locatie care are patron un mobrist; sub pod la Fundeni, pe dreapta, cum mergi dinspre Colentina spre Pantelimon, avand Spitalul Fundeni pe mana stanga...am fost multumit, si in aceiasi zi am dus si masina acolo; sint 2 aspecte de mentionat:

 

1)Initial pretul mi s-a parut mare pt. moto, fiind identic ca cel pt auto.Nu mai stiu exact, cat a fost, dar a mers repede fara, programari, fara asteptari la coada, fara intentii de spaga. Totul corect si rapid.

 

2)La moto nu a avut ce sa faca; nu s-a urcat nimeni pe mobra nu a cuplat-o la nimic...eu am mai avut vreo 30 minute pierdute in plus, datorita procedurii astfel:dupa ce mi-a facut actul de ITP ei intra pe net in baza de date RAR ca sa aibe acceptul final de la ei; aia dau si se emite ok, ti se incaseaza banul, se da cartonasul si pleci; insa din cind in cind prin sondaj, astia de la RAR, mai verifica Servicele respectiv ca sa nu dea ITP pe spaga la vreun jaf de motor; asa ca la mine, dupa ce au intrat pe net la RAR, mi-au zis ca aia de acolo vor sa vada si ei motorul si sa mai stau sa vina inspectorul, vreo 20 min...ala cred ca o freaca intr-o masina, pe undeva printr-o zona intre serviceuri, ca a venit destul de repede...a vazut motorul, m-a pus sa-l pornesc, sa aprind farurile, sa semnalizez, sa apas pe frane sa vada becurile, si cam asta a fost...mici discutii, cum merge, daca sint multumit, etc...a plecat, si eu am plecat cu ITP fara complicatii...

 

Daca te duci acolo, ajungi asa: urci podul Fundeni si cind se termina faci imediat dreapta, in ac de par, si mergi cam la ultimul(e pe stanga) ca acolo mai sint service-uri, asta este mai mic, mai inghesuit...cred ca este ultimul, pe un colt de strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, multumesc . stiu procedura de la ITP , am patit si eu la fel. a trebuit sa astept vreo 30 de minute....sa se faca verificari. O sa vad exact cum fac , ca nu stau deloc bine cu banii si poate a aman pana in primavara . vroaim niste preturi informative de la cei care au faut de curand itp-ul.....

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, servus...ce nu e ok cu schimbul cu Honda Forsight aia?...e 4T, e si un pic mai mare, asa la prima vedere, eu as schimba...depinde insa de starea tehnica...pare cam de aceiasi varsta si conditie cu ce ai tu acum...

 

Gixule, am vrut sa-ti dau PM dar cica nu poti primi asa ceva..de ce? Ai facut ceva rau? :unsure:

 

Daca mai tin bine minte, pe mine m-a costat 150....dar nu sint sigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta domnii mei cei care ma contraziceau uitati-va ce scrie pe bordul unui burgman din 2005 (scrisul se vede clar ca este original) si stiu prea bine cine m-a contrazis poate sa se uite in urma topicului.

Cam atat. David stie ce reprez pt mine motorul de burgman asa ca nu contraziceti fara argumente.

SUNT CONSUMATOARE DE ULEI SI OBISNUITI-VA NU E O RUSINE!

post-53307-0-86841400-1318508605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta domnii mei cei care ma contraziceau uitati-va ce scrie pe bordul unui burgman din 2005 (scrisul se vede clar ca este original) si stiu prea bine cine m-a contrazis poate sa se uite in urma topicului.

Cam atat. David stie ce reprez pt mine motorul de burgman asa ca nu contraziceti fara argumente.

SUNT CONSUMATOARE DE ULEI SI OBISNUITI-VA NU E O RUSINE!

Asta e lovitura fatala pentru soimu :))

No ofence :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, servus...ce nu e ok cu schimbul cu Honda Forsight aia?...e 4T, e si un pic mai mare, asa la prima vedere, eu as schimba...depinde insa de starea tehnica...pare cam de aceiasi varsta si conditie cu ce ai tu acum...

 

Gixule, am vrut sa-ti dau PM dar cica nu poti primi asa ceva..de ce? Ai facut ceva rau? :unsure:

 

Daca mai tin bine minte, pe mine m-a costat 150....dar nu sint sigur!

 

Salutare, cred ca am inboxu' plin.

 

In privinta schimbului, daca imi placea Foresight-ul mergeam si-l luam inainte sa cumpar Pantheonul. Nu-mi place d.p.d.v estetic. Nu am incredere in mobrele-masinile "puse in valoare" de o cura cu silicon. Trotineta mea merge ceas . Itp-ul puteam sa-l fac inclusiv la Rar. Am pretentii ca trotineta cu care urmeaza sa o schimb, sa fie apropitata din toate punctele de vedere. In 2 saptamani si cateva zile am aproape 1000 km facuti. Pt cei aproape 1000 km a consumat aproximativ 400 ml ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e lovitura fatala pentru soimu :))

No ofence :cheers:

faptul ca producatorul recomanda verificarea nivelului de ulei la 500km nu inseamna ca el consuma ulei. tot producatorul recomanda si verificarea antigelului,dar asta se face preventiv,sa nu pleci la drum cu vreo garnitura sparta,vreun colier desfacut, cu uleiul taras..etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta domnii mei cei care ma contraziceau uitati-va ce scrie pe bordul unui burgman din 2005 (scrisul se vede clar ca este original) si stiu prea bine cine m-a contrazis poate sa se uite in urma topicului.

Cam atat. David stie ce reprez pt mine motorul de burgman asa ca nu contraziceti fara argumente.

SUNT CONSUMATOARE DE ULEI SI OBISNUITI-VA NU E O RUSINE!

 

Ma simt cu musca pe caciula :) si cum vine vremea rea, deci ne vom da mai mult pe tastatura decat pe drumurile patriei, nu am nimic impotriva sa incercam sa lamurim aspectul acesta cu consumul de ulei, ca si altele care ar mai putea fi interesante pt. burgmanisti.

 

Faptul ca ne contrazicem in mod civilizat si argumentat, mi se pare un castig pt. toata lumea, si ar fi f.util sa participe toata lumea, fiecare cu experienta si stiinta sa, mai mare sau mai mica...

 

Faptul ca avem pareri diferite, nu e nimic rau, si nu are legatura cu persoanele care posteaza (multi nici nu ne cunoastem si nu ne-am vazut niciodata, deci nu avem pe ce ne certa unii cu altii, sau ceva de impartit, decat stima, respect, intrajutorare si bunavointa).

 

Deci, Burgman1, te respect pe deplin, imi pare rau ca nu am ajuns si pe la Rm.Sarat sa ne cunoastem, sa stam de vorba la berea aia pe care ti-am promis-o, cind ne-am conversat mai mult pe YM, si sa profit si eu de experienta ta la Burguri...

 

Dar sa reluam disputa la concret:

 

1)Eticheta aceea din poza ta, de pe bordul Burgului din 2005 spune clar "verificati uleiul la fiecare 500 km"...si in cartea cu care am cumparat eu Burgul scrie "inainte de fiecare utilizare a motocicletei verificati nivelul de ulei prin vizorul de control, tinand motocicleta in pozitie verticala pe o suprafata orizontala"...e acelasi lucru, ideea este sa nu uiti sa verifici, ca daca Doamne-fereste se intampla ceva si nu mai ai ulei sa nu prajesti motorul...de aici nu rezulta ca Burgmanurile ar consuma in mod normal ulei...daca ar fi asa undeva ar trebui sa scrie: "intre 2 schimburi de ulei, verificati si completati, de cate ori este cazul nivelul de ulei pina la reperul MAX; nu lasati sa scada nivelul de ulei sub reperul MIN; completarea unei cantitati de X la 1.000 km este normala"....iar X ar trebui sa fie precizat 150, 200, 250, 300 ml sau cat ar fi...asta vrem noi, o cifra de la constructor, pe care sa o urmarim si daca este depasita sa stim ca nu mai sintem in zona de normal...

 

2) Tu scrii:"SUNT CONSUMATOARE DE ULEI SI OBISNUITI-VA NU E O RUSINE!"....da!..absolut corect!..nu pot sa spun ca nu ai dreptate; dar depinde daca consumul de ulei este semnificativ sau nu....si aici iar ne lovim de problema cifrei X....adica de la ce valoare incolo consumul de ulei este semnificativ...

 

Nu pot sa spun ca tu nu ai dreptate in fraza de mai sus!...In mod cert la schimbul de ulei, am grija sa pun uleiul la nivelul MAX, iar cind il schimb dupa 6.000 km, in acelasi loc al curtii si vad ca inainte sa-i dau drumul din motor, este undeva putin mai jos intre MAX si MIN, ma bucur si spun ca NU imi consuma, dar daca ar fi sa masor cu un cilindru gradat uleiul scos,. cu siguranta ar fi mai putin, chiar nu as putea sa spun cu cat(50 ml, 100 ml, 200ml...chiar nu pot sa aproximez nici macar din acei 1.3 L cit se afla intre MIN si MAX)..atat timp cit ma aflu intre MIN si MAX si nu completez in cei 6.000 km nimic, zic multumit ca nu-mi consuma ulei, desi cum spui si tu ceva-ceva a disparut...

 

Acum stim cu totii, ca pe masura ce motorul in functionare se uzeaza, incepe si consumul de ulei sa creasca si ajungi ca sa completezi intre schimburile de ulei ca sa nu intri sub nivelul MIN, unde poti periclita ungerea si racirea. Si poti merge in continuare completand ulei, dar cred ca trebuie sa supraveghezi si sa poti spune cam CAT ulei completezi la 1.000 km ca sa vezi intre cele 2 schimburi daca nu ai schimbat compet uleiul, si atunci, daca ai ulei mereu proaspat, mai are rost sa faci schimbul de ulei? ;)

 

Deci DA..burgmanurile consuma ulei dar nu de la inceput , ci pe masura ce se uzeaza!...consum care cred ca devine semnificativ, dupa ce am mai citit eu, cam pe la 40.000-60.000 km in functie de cum este folosit (regim de viteza, incarcare cu sau fara pasager, program de intretinere...)

 

Normal ca nu e o rusine sa-ti consume motorul ulei!...insa este o problema pe care trebuie sa o urmaresti, vis-a-vis de performantele pe care le mai scoate, si cind e cazul sa-i faci ce trebuie...o analiza tehnica, de costuri, si reparatia respectiva!...stiu ca nu e usor sa scoti din buzunar 1.000 euroi, pentru o reparatie capitala, dar daca te-ai bucurat de chilipir cind l-ai luat cu 1.000 euro, trebuie sa te astepti si la o reparatie care sa te duca la un total de 2.000 euro, altfel care ar mai fi deosebire dintre ala care-l cumpara de nou de la magazin cu 6.500 si tu care cu 2000-3000 euroi ai un Burg brici, numai ca are ceva ani mai multi, si ceva componente statice mai vechi? Numai an de fabricatie si design?

 

 

"SUNT CONSUMATOARE DE ULEI SI OBISNUITI-VA NU E O RUSINE!"....da, ai dreptate daca te referi la parcul de Burgmanuri circulant din Romania; majoritatea sint aduse din Italia, cu multi km la bord (fie resetat sau nu), date de italieni, la preturi de nerefuzat, care au permis si samsarilor sa faca un profit...decat sa le repare (piese si manopera scumpe) au preferat sa le vanda si sa-si ia altele noi...

 

Si nu vad o mare problema consumul de ulei, atat timp cat la calcule nu devine prea costisitoare operarea si daca motorul isi mentine performantele la un nivel rezonabil. Eu chiar sint pentru aplicarea de tratamente gen Duralube sau Metabond, ca sa-i mai lungesti viata motorului!

 

Asta e lovitura fatala pentru soimu :))

No ofence :cheers:

 

Inseamna ca Burgul meu are buba ca nu consuma ulei???...pai atunci sa incerc sa-l fac sa consume...il operez cit mai mult in zona rosie de turatie la peste 8500 rot/mim....dar asta inseamna sa umblu cu peste 160 km/h.....oare nu ma va ruina Politia cu amenzile de radar???

 

Mai nu ai sa vezi soimmaltez mort!!!...astia cind le vine vremea se duc in varf de munte, si acolo raman... :bigstar:

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masurand azi cu cilindrul gradat uleiul evacuat prin cadere libera din blocul motor al motociclului personal , am constatat ca a iesit mai mult decat am introdus !!!??? , satisfactia mea este enorma , comparabila cu o erectie maxima in preajma zonei inghinale a unei blonde focoase , va doresc si voua ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masurand azi cu cilindrul gradat uleiul evacuat prin cadere libera din blocul motor al motociclului personal , am constatat ca a iesit mai mult decat am introdus !!!??? , satisfactia mea este enorma , comparabila cu o erectie maxima in preajma zonei inghinale a unei blonde focoase , va doresc si voua ! :lol:

da,e normal. de exemplu la mine zice 0.9 litri la schimb ulei si 1.2 litri la montarea motorului.deci,daca storci putin motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor se pare ca se pricepe cel mai bine dintre toti, la mecanica. Una peste alta, este vorba de erectie. In rest nu mai conteaza nimic.

 

Ai pierdut averi si bani,

Ai pierdut si grau-n spic,

Dar cand sonda ti se scoala,

Parca n-ai pierdut nimic.

 

..cred ca se pricepe cel mai bine la biomecanica :crack:

...autorul-autorul la rampaaaaaaaaa...cine-i autorul versurilor?

 

P.S. acum la modul cel mai serios:intre 2 schimburi de ulei, a fost nevoie sa completezi ceva?..intreb ca ai un Burg mai tanar ca an si km, si nu mi-e clar daca al meu e ok, ca eu nu completez deloc si merge cu acelasi ulei imbatranit de la inceput fara sa completez deloc cu ulei proaspat cum fac multi...oare nu e daunator daca motorul nu primeste intre schimburi niste ulei proaspat prin completare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu consuma ulei, cel putin nu am observat eu asta. Am observat insa cate o erectie spontana atunci cand depasesc 170/h. ce sa fie oare?

 

Ufff...m-am mai linistit un pic...deci nu iti consuma...mai urmeaza sa-l intreb pe studentu' moldovean cu burgu din 2007, si daca nici lui nu-i consuma, ma linistesc de tot!!!

 

Treaba cu erectia la 170 km/h se explica in felul urmator: cind mergi cu acea viteza, subconstientul tau realizeaza ca este o viteza f. periculoasa, la orice gropa, sant, caine, poti sa-ti pierzi viata...si cum programul tau ancestral este supravietuirea si inmultirea speciei, automat intra in functiune programul de perpetuare a speciei imediat ce apare pericolul...si programul asta face sa-ti apara erectia...sa te inmultesti inainte sa dispari!... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ufff...m-am mai linistit un pic...deci nu iti consuma...mai urmeaza sa-l intreb pe studentu' moldovean cu burgu din 2007, si daca nici lui nu-i consuma, ma linistesc de tot!!!

 

Treaba cu erectia la 170 km/h se explica in felul urmator: cind mergi cu acea viteza, subconstientul tau realizeaza ca este o viteza f. periculoasa, la orice gropa, sant, caine, poti sa-ti pierzi viata...si cum programul tau ancestral este supravietuirea si inmultirea speciei, automat intra in functiune programul de perpetuare a speciei imediat ce apare pericolul...si programul asta face sa-ti apara erectia...sa te inmultesti inainte sa dispari!... :peace:

cum vine vremea buna, iesim sa ne inmultim; sau macar sa incercam.

Editat de adriangbs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Treaba cu erectia la 170 km/h se explica in felul urmator: cind mergi cu acea viteza, subconstientul tau realizeaza ca este o viteza f. periculoasa, la orice gropa, sant, caine, poti sa-ti pierzi viata...si cum programul tau ancestral este supravietuirea si inmultirea speciei, automat intra in functiune programul de perpetuare a speciei imediat ce apare pericolul...si programul asta face sa-ti apara erectia...sa te inmultesti inainte sa dispari!... :peace:

 

teorie nene , in practica nu te-am vazut cu mai mult de 120/h ! mama ei de tastatura .

Adrian la 170 se gandea daca sunt benzinarii in delta , altfel trebuia sa-si decarce erectia cu vreo lipoveanca daia nesatula !

tie Soimule , la 150/h , max ce o poti obtine de la hurbul tau , iti ia si ulei si "vreo 5 la suta " pe putin !

iar daca mai mergi atatea mii de km si nu faci schimbul de ulei mai des , la vanzare iti scad pretul sa stii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teorie nene , in practica nu te-am vazut cu mai mult de 120/h ! mama ei de tastatura .

Adrian la 170 se gandea daca sunt benzinarii in delta , altfel trebuia sa-si decarce erectia cu vreo lipoveanca daia nesatula !

tie Soimule , la 150/h , max ce o poti obtine de la hurbul tau , iti ia si ulei si "vreo 5 la suta " pe putin !

iar daca mai mergi atatea mii de km si nu faci schimbul de ulei mai des , la vanzare iti scad pretul sa stii !

 

Vittore-Vittore...eu zic sa nu te mai contrezi cu mine, ca zice lumea ca avem ceva de impartit...plus ca n-ai succes!...cum vrei, mai, sa-mi vezi Burgul depasind tiruri cu 140-150, care merg cu 120 cind tu ca un mare pungas ce esti te duceai inainte cu viteza chiar mai mare, cu Yamaha de 900 cmc? Pai burgurile noastre cu care mergeam in excursie au 400 cmc...pai se compara? De ce nu spui ca tu nu iesi din Bucuresti cu Burgmanul, de frica sa nu te lase (din 2003, dar ai facut 100.000 km?...sa te sarbatorim...sau la anul?)?

 

Si ca sa stii, cind avea burgu cam 8.000 km mergeam intr-o sambata spre munte si am zis sa vad si eu cit poate...imediat dupa Ploiesti, dupa Metro, i-am dat pina la 160 si parca mai avea resursa, dar sincer mi-a fost frica, si multumit ca poate, l-am lasat la 110, cam cu cat merg pe acolo unde e voie 100...e normal ca la viteza mare sa creasca toate consumurile, dar eu il exploatez la viteza medie de 110 km/h...si tare-i place, ca pina acum nu m-a suparat cu nimic...nu-mi consuma ulei,iar consumul mediu de benzina per excursie de 400-700 km este intre 3,2-3,5 L/100 km...ce imi pot dori mai mult? Porneste la prima cheie indiferent de sezon si temperatura, are demaraj, merge rotund si sigur...dar si eu folosesc cele mai bune consumabile, intretinere ca la carte si utilizare care sa-i asigure o viata foarte lunga.

 

La mine schimbul de ulei recomandat de carte se face la 6.000 km, si nu vad de ce l-as face mai des, ca folosesc ulei bun , nu cel mai ieftin de la Motul ca tine...la fel si filtrele...si nici nu umblu cu bidonul de ulei sub sa...ca la tine "toate consuma ulei"...

 

Despre preturi stii si tu ca Burgurile scad cam cu 500-600 euroi/an, de la an la an...cu corectiile respective in functie de fiecare caz in parte...si pina la o anumita valoare reziduala. Daca acum sa zicem ca l-as putea vinde cu 3500, la vara cu 3000 si peste inca un an cu 2500, s.a.m.d...dar asta depinde f. mult si de conjunctura economica a tarii...daca intram in criza cum se pare, la vara cred ca daca as vrea sa-l vand nu as lua 2.500...poate 2.000, dar nici aia nu sint siguri...dracu'stie ce va fi, dar se pare ca nu de bine...

 

Poate daca e vreme buna, te iau la o bere duminica la Corbeanca, la Tantareanu, organizeaza la el la Prisma, Oktober Fest cu bere si meniuri nemtesti...arata la RTV!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, scriu mult ca inseamna ca am de unde..adica sint "bogat"...deci la mine "vorba multa, bogatia mea" :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...