Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua prieteni.Numele meu este Toni.Sunt si eu posesor de Burgman si am o problema.Nu porneste pina nu ii dau curent de la o masina.Am schimbat acumulatorul si nimic.Da semne ca ar porni dar imi descarca bateria cred.Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat.

Salut Toni,treci pe la mine ( oricum trebuia sa treci pe la magazin pt ati verifica instalatia electrica ca sa beneficiezi de garantia la baterie) si vedem ce e de facut.

Editat de MYMOTO Vitan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa verifici si scanteia cum vine , la bujie , la bobina ( n-ai precizat anul fabric ) , poate fi si cdi-ul , mie platoul ala de diode sau cum s-o numi , mi-a creat problema asta la un model din 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata. Ma numesc Cosmin , Locuiesc in jud Hunedoara Oras Lupeni si sunt la prima mea achizitzie a unui Suzuki burgman An400 fabricatie 23.11.1999. Am cateva nelamuriri si cateva probleme la el . o nelamurire: cand il pornesc pt prima data indiferent de moment, dimineata/seara daca vreau sa plec din prima cu el nu pot pentru ca moare motorul cand il turez.... trebuie sa astept undeva la maxim 1 min pe urma daca il turez nu are nik... pot pleca cu el... asa sunt toate sau are al meu ceva probleme? o problema ce am observato la el ca imi picura benzina .. lam desfacut si picura benzina de la carburator pe la acea tija care gliseaza cand il accelerezi... cine ma poate ajuta cu un sfat? se poate face ? are ceva garnitura sub tija aia care este dusa... ? inca o chestie la el in trafic la orice viteza, de ex am 80 km/h dau drumul la acceleratie , scade viteza pana la 40km/h si daca il accelerez dintr`o data.. simt ca parca nu iar da benzina cum ...cam 2..3 secunde iar pe urma merge bine... face chestia asta nu neaparat in trafic... si cand plec de pe loc... trebuie sal iau frumos ... daca il accelerez mai brusc, cam in circa 2 m nu are vlaga in el , pe urma rupe asfaltul... asa sunt toate sau are al meu probleme ? ma tot gandesc ca poate fii de la faptul ca picura benzina pe la tija aia... dar nu sunt sigur. Cand opresc motorul daca il las sa mearga la relanti 10..15 secunde.. nu mai picura benzina..daca nul las sa mearga la relanti atata picura pana se goleste putin din carburator... Are un consum estimativ cam 7% la un stil de condus mai nervos sa spun asa cand cu 50km/h cand cu 120..140.. si avand in vedere ca picura benzina pe la tija aia...

Scuze de mesajul asta asa lung sper sa ma ajutati sa ma lamuresc cu el si sa remediez si probleme astea. Mulumesc mult. Asfalt uscat !

Editat de CosmineL666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! dupa descrierea facuta de tine se pare ca motorul merge destul de bine.

problema nr 1. asa face si al meu atunci cand il pornesc, trebuie sa-l lasi sa se inchida shocul electric.

2 tija aia face legatura cu pompita de sprit se poate sa se fi dus vreo garnitura de pe acolo, ( eu am 2 carburatoare in plus si te pot ajuta cu ceva piese daca e nevoie) pompita aia are rolul de a alimenta motorul cu necesarul de benzina la plecarile nervoase de pe loc, sau de a spritui motorul inainte de pornire pe vreme mai rece sau geroasa 1-2 sprituri sant suficiente sa-ti porneasca la prima cheie.

verifica mansonul ala de cauciuc dintre carburator si cilindru, sa nu fie crapat.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms pt raspunsuri "Burg_man" chiar astazi o sa verific cauciucul dintre carburator si cilindru, sa nu fie crapat, o sa-i fac si cateva poze la carburator ca sa vezi exact despre ce e vb.... sper sa am timp si sa reusesc sa il dau jos. De consum nu mi-ai spus nimic...sa presupunem ca 1,5 l maxim imi picura pe langa tija aia... ar fi ok 5.5% consumu condus in stilul cu am specificat mai sus? al tau cat consuma?

 

Am amanat faza cu datul jos al carburatorului din lipsa de timp,.. nici poze nu am apucat sai fac dar promit ca rezolv maine . Acum am o alta intrebare pentru toti cei care se pricep... Ce piese se potrivesc de la un Suzuki burgman AN250 an fab 2001 (spune omul)... la Suzuki Burgman AN400 an fab 23.11.1999 ? e pleasca 600 lei tot maxiscuterul complect, + transport undeva la 200..300 lei... are motorul distrus din lipsa de ulei( ambielaj, piston,segmentzi etc...).... Ma intereseaza in special carenele daca se potrivesc...,seaua, stop, far, semnalizari, frane,oglinzi,parbriz, jentzi, cauciucuri etc etc. Astept un raspuns cu toate piesele ce se potrivesc de la cel de 250 la cel de 400. Multumesc frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am dus burgmanul la curte, unde va sta pana la primavara. a stat nepornit 1 luna, dar a pornit la prima cheie fara probleme, chiar daca erau 3 grade afara.

a fost nasol cand ma gandeam ca e ultima plimbare pe anul asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cun sa nu pornesca un motor cu injectie electronica, :eek:

contact, amorsare pompa si instalatie,injector pregatit si la timpul potrivit scanteie,gata pornirea

 

O sa fii uimit sa vezi din cate motive nu poate porni un moto pe injectie! :hug:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

am pornit si eu scuterul ultima data pe 2012, de revelion. a luat-o din prima, desi nu credeam, la ce geruri au fost si cat a stat 3 saptamani nepornit. o sa bag bateria in casa, probabil se duce pana la primavara.

 

post-69469-0-20332900-1357395945_thumb.jpg

post-69469-0-80987600-1357396005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

NU TE DOARE INIMA SA-L LASI AFARA IN PLOAIE? AM UN SUZUKI BURGMAN AN 400 DIN 1999 SI L-AM INOIT CU O BATERIE BOSCH DE 12V-8;5AH. PORNIT SCOATE 14,54. PANA ACUM AM PUS BATERIA PE REDRESOR DE 3. MA POATE AJUTA CINEVA CU VREUN SFAT SAU CARE A MAI PATIT LA FEL CA MINE.BATERIA NU TINE CURENT.SAU ARE O ALTA HIBA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU TE DOARE INIMA SA-L LASI AFARA IN PLOAIE? AM UN SUZUKI BURGMAN AN 400 DIN 1999 SI L-AM INOIT CU O BATERIE BOSCH DE 12V-8;5AH. PORNIT SCOATE 14,54. PANA ACUM AM PUS BATERIA PE REDRESOR DE 3. MA POATE AJUTA CINEVA CU VREUN SFAT SAU CARE A MAI PATIT LA FEL CA MINE.BATERIA NU TINE CURENT.SAU ARE O ALTA HIBA

 

Daca bateria e noua si ai respectat instructiunile de formatare n'are voie sa se descarce atat de mult incat sa nu poti porni motorul indiferent cat de ger e, daca nu folosesti scuterul in perioada asta rece indicat e sa scoti bateria de pe scuter si s-o pui undeva la caldura e deajuns sa scada cateva procente din cauza gerului ca sa nu mai ai scanteie suficient de puternica pt pornire, daca e noua n-o mai pune pe redresor ai scurtezi zilele e deajuns s-o tii la caldura, o montezi pe scuter doar atunci cand vrei sa-l pornesti plus o bujie buna, noua de preferinta in astfel de cazuri, si o sa ramai surprins atunci cand o ia la sfert la minus 20 de grade.

succes.

 

 

pai este foarte mica bateria. doar 8,5ah? la al meu de 250cc am de 10ah,la al tau de 400 trebuia peste....

Ce tutoriale ai citit tu mai Motorete de zici ca e ft mica pt Burgmanul de 400? lumineaza-ne si pre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dimineata pai cam aici ar fi o problema bateria de pe kymco a ramas pe el si porneste iar bateria de burgman a stat la caldura si face fite, bujie noua iridium pusa anul trecut. sa se incalzeasca si o sa fac o programare la suzuki la galati. sa vad ce are sau are lipsa de alergat multumesc ptr. ajutor asfalt uscat si fara evenimente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ma tenteaza sa cumpar 1 Burgman de 650 si as vrea sa stiu,cum sta modelul cu fiabilitatea in timp ?ca din ce am vazut pe piatza,modelele mai accesibile ca pretz sint cele din 2003-2004 aduse din Italia si toate au sub 40.000 de km ceea ce pt 1 motor de 8 ani,dintr-o tara cu sezon moto lung,ma indoiesc sa fie adevarat.

M-a pus pe ginduri ceea ce am citit pe burgman usa,legat de cureaua de la cvt,care desi e garantata pe viatza are tendinta sa cedeze si daca se duce costa f mult schimbarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...