Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Ha, pai nu stiai ca Burgmanul consuma ulei? bine nu toate, doar astea trecute de prima tinerete. trebuie sa verifici cam des nivelul, pina te dumiresti cat consuma si pe urma poti sa pleci la drumuri mai lungi.

 

no....daca te iei dupa ''mecanicul spune'' o sa ajungi sa cumperi alt motor.

 

Todeauna dupa o perioada de nefolosire in carburator se formeaza o mizga fina pe care tu nu o vezi si obtureaza jiclerele de dozaj, gaurelele alea care si asa sunt destul finute, de aia nu vrea sa porneasca decat dupa lungi insistente si mai tot timpul cu multe sprituri si acceleratia trasa la maxim.

 

trebuie demontate (jiclerele) si arse cca 5-7 min la flacara de aragaz, pina incepe sa-si schimbe culoarea, pe urma curatat cu o periuta fina si o sirma (lita) toate gaurelele, stiu e migalos dar alta optiune nu ai, risti sa cumperi alt motor din cauza asta. pe urma montezi tot la loc si sa vezi cum porneste la sfert.

 

succes.

Salut, un aditiv pentru benzina ar rezolva problema cu mazga din carburator? Am aceeasi problema ca si Tony, Burgul a stat cateva luni bune fara a fi pornit si acum porneste mai greoi, insa fara a da sprituri, dar inainte pornea la prima apasare a butonului, ma gandeam sa verific si bujia, poate si ea e acoperita de mazga.

Propun aditivul pt ca mi-e oarecum teama sa umblu in carburator, poate dereglez ceva pe acolo si nu va mai merge cum trebuie.

P.S. Am um prieten care lucreaza la Stihl si mi-ar putea curata carburatorul cu ultrasunete (nu stiu exact procedeul), crezi ca ar ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu? la cate produce sunt pe piata poti gasi unul care sa nu fie nevoie sa demontezi nimic.

am dat omului o idee sa scape cat mai ieftin de problema cu pornitul si nu are ce sa deregleze daca lucreaza cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Vin si eu cu o intrebare.Pentru schimbul de placute frana spate trebuie data jos roata? Burgman 400cc 1999.

 

Salut!

 

Nu e nevoie să demontezi roata. Uite aici un tutorial care să te ajute:

 

#1/2

#2/2

 

Spor la treabă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Daca nu va deranjez, am si eu cateva intrebari pentru voi:

1. Tocmai mi-am vandut KLE-ul pentru ca nu ma impacam nici cum cu pozitia de pe el. Am 1.79m si 77 kg. Din experienta voastra cum se sta la inaltimea asta pe un Burgman 400 k8? Mi-as dori sa pot sa stau cu picioarele cat mai intinse... Cum este protectia la vant? e nevoie de parbriz aftermarket?

2. Cum este frana de motor? Se simte? Eu sunt sibian si daca il cumpar, v-a vedea si Transfagarasanul si ma gandeam sa nu ii omor franele...

3. Exista varianta Executive si pe cel de 400? Am gasit unul si vanzataorul pretinde asta. Are in plus protectii la maini si spatar pasager din fabrica.

4. Merita asta banii ceruti?

 

Va multumesc frumos. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Daca nu va deranjez, am si eu cateva intrebari pentru voi:

1. Tocmai mi-am vandut KLE-ul pentru ca nu ma impacam nici cum cu pozitia de pe el. Am 1.79m si 77 kg. Din experienta voastra cum se sta la inaltimea asta pe un Burgman 400 k8? Mi-as dori sa pot sa stau cu picioarele cat mai intinse... Cum este protectia la vant? e nevoie de parbriz aftermarket?

2. Cum este frana de motor? Se simte? Eu sunt sibian si daca il cumpar, v-a vedea si Transfagarasanul si ma gandeam sa nu ii omor franele...

3. Exista varianta Executive si pe cel de 400? Am gasit unul si vanzataorul pretinde asta. Are in plus protectii la maini si spatar pasager din fabrica.

4. Merita asta banii ceruti?

 

Va multumesc frumos. Asfalt uscat.

Din experiența personală, pe Burgman vei sta ca pe fotoliu, e foarte comod și având în vedere înălțimea ta, vei avea picioarele întinse la drum lung, dar poți să le schimbi poziția. Parbrizul standard e suficient pentru a te proteja de vânt și de ploaie. Mie personal nu-mi era teamă de sezonul "umed" deoarece nu te uzi absolut deloc datorită carenelor. Pentru perioadele răcoroase, la drum lung recomand și montarea protecțiilor pentru mâini aftermarket pe ghidon (ca la motocros).

Este ideal pentru oraș dar și pentru ieșiri. Legat de frâna de motor, nu am experimentat această motorizare.., poate te ajută unul din colegii care îl dețin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou! La referinte ma refer la revizii, consum in oras si extra, de ce nu si un top speed. cat despre confort am inteles ca este f confortabil si se si vede cu ochiul liber:-) . impresii despre cele pe injectie ca am gasit ceva pe injectie. multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un consum ar fi 5%in oras si 4% afara(poate sa varieze + -).

Anvelope cca 100 euro setul.Curea 100e una de calitate.Un set de role variator 50 lei...Schimb ulei 100 lei.Placute frana 150 lei setul ...Cam astea am schimbat eu la al meu recent.

 

Top speed cred ca undeva in jurul 140-150 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt info! are si filtru de ulei?cati litri de ulei? daca mai ai ceva ca nu stiu ce sa mai intreb! multumesc!!! am luat legatura cu cineva care are unu pe injectie!

» Post actualizat in 19 Mar 2015 13:34

pe maxi nu am mers dar cred ca e MAXIm! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu este pe carburatie din 99 si merge de jar mananca,tin sa cred ca sunt foarte fiabile daca primesc atentia necesara .Despre injectie nu stiu ce sa spun ...probabil consumul este mai mic .Eu sunt pro carburatie ...nu stiu au ceva aparte. :)

 

Dupa parerea mea nu conteaza asa mult anul de fabricatie.Mai important ar fi starea generala(mecanic si estetic) vs costul de achizitie.

 

 

Repet intrebarea ..pt schimbul de placute trebuie sa dau roata spate jos (Burgman 400 an 1999) ?

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ms frumos pt raspunsuri!!! Ai dreptare in cea ce priveste raportul calitate-pret, sper sa fie o achizitie buna cel pe care urmeaza sa il i-au, este din 2007, pe injectie, estetic arata bine adica are vopseaua originala, cat despre motor are 26000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu? la cate produce sunt pe piata poti gasi unul care sa nu fie nevoie sa demontezi nimic.

am dat omului o idee sa scape cat mai ieftin de problema cu pornitul si nu are ce sa deregleze daca lucreaza cu grija.

Am discutat despre soluția de a "arde" și "desfunda cu liță" jiglerele și am fost atenționat că pot modifica (în rău) orificiile foarte fine și foarte precise ale acestora.

Sunt de părere că dacă era o problemă de la jiglere, ar fi mers înecată, dar după pornire mi-a mers chiar bine și am repornit-o și de 10 ori în acea zi, am făcut 20-30km și totul a fost ok. A pornit la sfert. A 2-a zi însă n-a mai luat-o din loc (învârte de parcă n-are benzină).

Deci e clar problemă cu pornirea la rece (atenție, nu la frig fiindcă am ținut-o în scara blocului de seara până dimineața și nu am observat nici o modificare).

Ulei am completat, antigel are, benzină are, scânteie are, compresie are în jur de 6 la rece și peste 10 la cald-> după funcționare de cel puțin 30 minute.

 

Sunt disperat că se încălzește afară, am făcut toate actele, cumpărat acumulator, ulei etc și stă pe dreapta... De fapt pe stânga, că acolo e cricul lateral :P

 

HELP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule.. eu zic asa: 1bujia. La rece nu da scateia buna. 2.soc automat(daca are) .nu lucreaza si pornesti abia cand incalzesti putin motorul dand la automat. 3.poate fi bateria. Curent insuficient. 4.segmenti. Nu are suficienta compresie la rece. (Am citit ca ai masurat-o,dar… )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Îmi recomanzi să schimb bujia? Am acum una CR7E -> a fost vre-o 30ron. Recomanzi altceva?

2. Socul l-am verificat și se mișcă, dar foarte lent. Poate trebuie înlocuit, dar n-am găsit pe nici un site.
3. Bateria învârte de o ia sărăcia, că doar e nouă (are mai puțin de 1 lună)
4. Segmenți... Sper să nu fie de acolo pentru că mi-e oarecum teamă :)

O să încep cu bujia, prin a o schimba, și vedem mai departe ce se-ntâmplă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujia, dar cu bujie noua. Eu de ngk-uri n-am fost multumit. Acum am denso. Mai verifica garniturile sau garnitura de pe socul automat.. daca sunt ciupite trage aer fals..intrebare: dupa ce ai dat la automat si n-a pornit, ai verificat bujia?

Editat de fara roti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KM: 30732
Intervenții la motor nu știu să se mai fi făcut...

Azi i-am dat o cheie și a pornit cu gazul până la capăt și am ținut-o așa până a început să crească turația, după care am scăpat mâna și a murit, fără să mai dea semne că va porni.

O ținusem cam 1 minut cu gazul până jos și mergea ca la relanti fără să se accelereze; parcă nu făcea explozie bună.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am discutat despre soluția de a "arde" și "desfunda cu liță" jiglerele și am fost atenționat că pot modifica (în rău) orificiile foarte fine și foarte precise ale acestora.

Sunt de părere că dacă era o problemă de la jiglere, ar fi mers înecată, dar după pornire mi-a mers chiar bine și am repornit-o și de 10 ori în acea zi, am făcut 20-30km și totul a fost ok. A pornit la sfert. A 2-a zi însă n-a mai luat-o din loc (învârte de parcă n-are benzină).

Deci e clar problemă cu pornirea la rece (atenție, nu la frig fiindcă am ținut-o în scara blocului de seara până dimineața și nu am observat nici o modificare).

Ulei am completat, antigel are, benzină are, scânteie are, compresie are în jur de 6 la rece și peste 10 la cald-> după funcționare de cel puțin 30 minute.

 

Sunt disperat că se încălzește afară, am făcut toate actele, cumpărat acumulator, ulei etc și stă pe dreapta... De fapt pe stânga, că acolo e cricul lateral :P

 

HELP!

 

Baga bujie noua, oricare ar fi ea un sezon cca 20k km tot te tine, pe urma verifica mansonul de cauciuc dintre carburator si cilindru sa nu fie crapat, daca trage aer pe langa (fals) porneste greu, filtru de aer spalat si uns cu o película fina de ulei.

Si eu am patit cam la fel cu burg de 250 si cel de 400 din cauza bujiilor, se incingea CDI-ul de prajeai oua pe el, avea momente cand mergea super ok, dar cateodata se oprea din senin si nu mai reuseam sa-l pornesc sub nici o forma.

spor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...