Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baga bujie noua, oricare ar fi ea un sezon cca 20k km tot te tine, pe urma verifica mansonul de cauciuc dintre carburator si cilindru sa nu fie crapat, daca trage aer pe langa (fals) porneste greu, filtru de aer spalat si uns cu o película fina de ulei.

Si eu am patit cam la fel cu burg de 250 si cel de 400 din cauza bujiilor, se incingea CDI-ul de prajeai oua pe el, avea momente cand mergea super ok, dar cateodata se oprea din senin si nu mai reuseam sa-l pornesc sub nici o forma.

spor.

 

Update la problema mea-> se pare că al meu Burgman nu se înțelege cu frigul...

 

 

L-am demontat și o noapte întreagă l-am ”bibilit” fără să rezolv definitiv problema.

Am făcut următoarele:

-am schimbat bujia

-am schimbat filtrul de benzină

-am spălat filtrul de aer și l-am dat cu ulei de filtru (spray)

-am schimbat pompa de benzină cu o alta de pe un scuter funcțional

-reglat relantiul

-am testat cu alt șoc (comandat de pe Ebay->deci nou)

 

Efectul a fost că după multă frecție, în acea noapte a pornit, a stat la relanti și m-am plimbat cu el.

A doua zi, de dimineață pe răcoare nu a dat semne că ar vrea să se trezească. Am tras de gas de mai multe ori dar ”s-a întors pe cealaltă parte să doarmă”.

Am plecat la lucru și toată ziua m-am gândit la el, evident. După amiaza, când am revenit acasă (erau cam 23 grade C afară, la soare, unde era parcat) am pus contactul, am apăsat butonul și a luat-o, fără șpriț, fără alte cele, a stat la relanti și drept urmare, i-am dat să ”pape” ~50km, cu viteze până la 110km/h care e limita lui. Drept urmare, deduc faptul că acel manson dintre carburator și cilindru e OK și nu trage aer fals, altfel nu ar fi pornit indiferent de temperatură.

 

Azi de dimineață ~7:40, răcorică afară, n-a vrut s-o ia, indiferent de insistențe.

 

Cine mai are ceva idei să mă ajute să mă bucur de 2 roți și să nu risipesc RCA-ul și ITP-ul făcute de vre-o 2 luni :/

» Post actualizat in 17 Apr 2015 05:37

Ms pt raspuns! am apasat pe el dar nu am observat sa faca nimic! :-) o sa mai incerc maine [...]

Atunci când ai motorul pornit trebuie să încerci. Butonul pentru ”bliț” e util ca să nu comuți de pe faza scurtă pe faza lungă din butonul de far ci să îl apeși scurt fiindcă e un buton cu revenire asemănător cu cel de la sonerii. Ca să te lămurești dacă funcționează, pornește scuterul, du-l cu fața lângă un perete/autoturism/vitrină etc.(ca să îți vezi lumina de la far reflectată), apeși și ții 2-3 secunde acel buton de ”PASS”. Vei vedea intensificarea luminii din far deoarece se aprinde și becul pentru faza lungă. Asta e o soluție ușoară ca să te descurci singur, fără ajutoare :P

Editat de Tony mik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt raspuns! am apasat si pornit / oprit pana sa interb pe forum si nu am observat nimic, m-am gandit ca e ceva legat de meniul calculatorului pt ca asa era la xt-ul pe care l-am avut dar se pare ca nu este asa si se pare ca nici nu vrea sa isi faca treaba! :-)

» Post actualizat in 17 Apr 2015 16:05

am vorbit cu respectivul baiat si nu se potriveste nici la mine, e mai scurt cu 5 cm.

» Post actualizat in 18 Apr 2015 14:10

salutare! mai vin si eu cu o intrebare! :-)

creti ca e mult pt telescop sa fie de 20kgf? pe al meu scrie ca a fost de 165n cea ce inseamna ca a fost cam de 16-17kgf!

» Post actualizat in 18 Apr 2015 14:16

am comandat pe net de pe urmatorul site

http://www.sourcingmap.com/force-20kg-44lb-length-360mm-lift-support-auto-gas-spring-strut-p-496359.html

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:08

AM TERMINAT CU ACTELEEEE!!!!!! :))

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:12

are cineva montate xenoane pe burg? eu am avut pe xt si l-am dat jos pt ca mi-a descarcat bateria dupa o luna! ma gandesc ca la burgman fiind motorul mai mare poate nu se intampla la fel!

» Post actualizat in 22 Apr 2015 13:21

Salutare! Multa linista pe aici! :-)

Am parcurs prima 100 de km si i-am facut si "primul" consum si anume 5,5litri. In comparatie cu ce ati spus voi parca e cam mare, mentionez ca am mers numai in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ms pt raspuns! am apasat si pornit / oprit pana sa interb pe forum si nu am observat nimic, m-am gandit ca e ceva legat de meniul calculatorului pt ca asa era la xt-ul pe care l-am avut dar se pare ca nu este asa si se pare ca nici nu vrea sa isi faca treaba! :-)

» Post actualizat in 17 Apr 2015 16:05

 

am vorbit cu respectivul baiat si nu se potriveste nici la mine, e mai scurt cu 5 cm.

» Post actualizat in 18 Apr 2015 14:10

salutare! mai vin si eu cu o intrebare! :-)

creti ca e mult pt telescop sa fie de 20kgf? pe al meu scrie ca a fost de 165n cea ce inseamna ca a fost cam de 16-17kgf!

» Post actualizat in 18 Apr 2015 14:16

am comandat pe net de pe urmatorul site

http://www.sourcingmap.com/force-20kg-44lb-length-360mm-lift-support-auto-gas-spring-strut-p-496359.html

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:08

AM TERMINAT CU ACTELEEEE!!!!!! :))

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:12

are cineva montate xenoane pe burg? eu am avut pe xt si l-am dat jos pt ca mi-a descarcat bateria dupa o luna! ma gandesc ca la burgman fiind motorul mai mare poate nu se intampla la fel!

» Post actualizat in 22 Apr 2015 13:21

Salutare! Multa linista pe aici! :-)

Am parcurs prima 100 de km si i-am facut si "primul" consum si anume 5,5litri. In comparatie cu ce ati spus voi parca e cam mare, mentionez ca am mers numai in Bucuresti.

Asta e consumul in oras...Nu e mare deloc,daca iti consuma 4 in oras, afara mergea cu vapori...Poate facem o intalnire maine si trecem si pe la Custom Wheels Show.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat sa achizitionez capacul de la transmisie, ptr Burgman 400 din 2001. Conditia este sa fie in stare foarte buna, fara zgarieturi,lovituri. Garnitura poate lipsi, caci am una noua.

Daca are cineva, astept o oferta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu este fara zgarieturi! :-)

» Post actualizat in 02 May 2015 08:56

era pe 4tuning un anunt recent cu un burgman de dezmenbrat!!! l-am sunat eu pt telescop si spunea ceva de genul ca e cam complet, nu s-a apucat de mult de el, asta a fost concluzia trasa de mine!

» Post actualizat in 02 May 2015 09:02

http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/dezmembrari-moto/dezmembrez-suzuki-burgman-an-400-14010067.html

» Post actualizat in 02 May 2015 09:02

numai ca este din 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt inca in cautare. Al meu n-avea nici o zgarietura, pana sa cad cu el in garaj...

Salutare! Cozmino ai vorbit cu baiatu ala cu anuntul de pe 4tuning(link-ul postat de maine mai sus)? l-am cautat si eu si mi-am adus aminte de tine si l-am intrebat daca are capacul si a spus ca il are! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am stricat Burgul... Una dintre supape, cea de la evacuare s-a rupt si a facut ceva pagube pe la motor, chiulasa are urme de lovituri in dreptul supapei rupte, iar cel mai nasol, am cateva lovituri destul de serioase pe piston. As dori un sfat, sa iau un motor SH, sau sa incerc repararea? Pe viitor, ce ar fi recomandat pentru evitarea problemelor la supape? Din ce am mai citit, e generala la Burg si la Majesty

post-67743-0-81092400-1432411691_thumb.jpg

post-67743-0-43256500-1432411708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu el cam turat, aveam 130 cand s-a intamplat, era "in blana". Nu a avut simptome inainte de a se rupe. Ungerea ar fi trebuit sa fie buna, schimb uleiul si filtrul la fiecare 3000 km, nivelul uleiului e ok si acum, nu consuma mai deloc, lichid de racire avea suficient...

» Post actualizat in 24 May 2015 06:57

Am mers cu el cam turat, aveam 130 cand s-a intamplat, era "in blana". Nu a avut simptome inainte de a se rupe. Ungerea ar fi trebuit sa fie buna, schimb uleiul si filtrul la fiecare 3000 km, nivelul uleiului e ok si acum, nu consuma mai deloc, lichid de racire avea suficient...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ghinion! Imi pare rau de ce ai patit.

Parerea mea este ca in momentul in care ai mwrs mai tare a inceput sa se arda calamina din camera de ardere. O bucatica de calamina nu s-a ars ci s-a desprins si s-a oprit intre coada supapei si ghidajul ei, astfel blocand-o. Arcul retractor nu a mai avut putere sa traga supapa inapoi iar pistonul a lovit-o (prima oara) blocand-o si mai tare (impanare in ghidaj). De aici incolo, ar trebui analizat si culbutorul aferent precum si linia arborelui cu came pe supapa respectiva.

 

Nu stiu ce e mai avantajos din variantele prezentate de tine. Depinde si de preturi si, mai ales, de starea unui motor SH pe care ai putea sa il gasesti. La asta e nitica loterie, se piate sa fie mai uzat decat al tau (cilindru segmenti piston) dar macar sa aibe chiuloasa in ordine. Atunci, din doua faci unul.

 

Oricum, nasoala faza asta, dupa parerea mea una dintre cele mai grave defecte. Mai sunt si altele mai rele dar si asta e destul. Succes la reparat si iti urez sa aduci Burg-ul la viata cat mai repede, cat mai bine si cat mai ieftin

 

Stima

 

PS: Nu te mai gandi ca L-AI stricat, ci S-A stricat, nu prea aveai cum sa prevezi asta.

» Post actualizat in 24 May 2015 07:49

Ar mai fi o posibilitate si anume arcul retractor s-a rupt INAINTE de necaz si, pana sa se opreasca din lipsa de compresie, pistonul a lovit in supapa. Dar asta se poate observa si acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcul nu este rupt, cel putin, la prima vedere. Cred ca varianta mai ieftina ar fi achizitionarea altui motor, cu riscul de a avea uzura mai mare, de data asta, voi verifica starea supapelor, eventual curatirea lor. Mai ramane doar sa vina salariul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...