Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, pun și eu un mic video cu agregatul din dotare la care i-am modificat evacuarea originală tot cu una originală de gsxr nemodificata pentru un sunet mai sportiv și tot odată legal. Am făcut și eu cum am putut și a ieșit ce se vede 🙂 

 

Asfalt uscat!

 

 

 

 

20200209_151912.jpg

20200209_151853.jpg

20200209_145837.jpg

20200209_145824.jpg

20200209_145807.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea spune asa.

 

Am un Burgman de 259, 99 anul creatiei, pe care l-am luat anul trecut. Totul bine si frumos la inceput, etc.

Ajung spre sfarsitul anului, la o mica utilizare prin oras, sa am un miros de ars, fum, etc. Nu am reusit sa descopar.

Il duc in service, teoretic s-a ocupat de el, dar nu, nici nu a fost miscat o luna de zile. Pe langa problema cu mirosul aveam ceva si cu incarcarea, multe momente cand nu urca peste 12V in mers.

 

Ajung astazi si reusesc sa ma ocup de desfacerea lui (dupa mult timp in care am cautat manual si pana la urma am cumparat unul).

Ajung, dupa secole, la releu (cine dracu pune cutia sigurantelor dupa bot?!) Ce naiba a fost in mintea lor sa fie necesara desfacerea fetei pentru o siguranta.

 

La releu descopar ca se incalzeste rapid, dar intre timp descopar si un cablu cu probleme. Curat, strang mai bine mufa, izolez, spray de contact in mufe. Curatat sigurantele.

 

Aveam un releu de rezerva, am incercat si cu ala, dar ala e clar defect, 18V constant. L-am dat jos rapid.

 

Ideea e in felul urmator:

- 13.5V relanti. Fara far.

- 12.7V cu far.

- 12.6-12.8V cu far si indiferent de turatie. Pe loc.

 

Anul trecut cand mergeam cu el nu reusea sa scoata mai mult de 11.8V in mers. Poate curatatul mufei si asiguratul imi permite voltaj mai mare, dar sa caut sa cumpar altul?

 

Recomandari?

 

IMG_20200229_155113.thumb.jpg.952d107f66bdf84e457ebd82b9aaf9d7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc! Mă poate ajuta cineva cu manualul de utilizare și cel de service pentru Burgman 250 din 2000? 

Ieri am înjurat copios când am dat jambele afară, nu știu ce (cuvant urat) a pus peste capace bucata aia de plastic. În plus, nu găsesc nicăieri nici măcar o poză cu filtrul de la transmisie și nici nu știu care e faza cu uleiul de la ambreiaj sau cum s-o chema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.03.2020 la 11:05, Scarabel a spus:

Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).

 

O sa verifice cineva si asta.

 

Intre timp cautand releu am gasit la un coleg de pe forum si se potriveste daca alternatorul are 3 faze si nu are infasurare de excitatie. 

Cele 3 fire se refera la cele 3 galbene care ajung in mufa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 15.03.2020 la 21:29, georgel89 a spus:

salut. unde pot gasi ornamentul final de la toba? e vorba de un burgman an400 2009 si toba e originala. tot caut pe net si nu gasesc nicaieri. multumesc

IMG_20200308_125322.jpg

Salut, ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 13.04.2020 la 16:08, Stamate1986 a spus:

Salut,

 

Am un Burgman de 250 cc din 2003 si nu reusesc sa gasesc unde este situat filtrul de aer.

Ma poate ajuta cineva?

 

 

Multumesc,

 

IMG_20200415_184445.thumb.jpg.5493955dda7ffb615f4a47f15e0c62ef.jpg

 

IMG_20200415_184453.thumb.jpg.a98b7035b12231269de6973e1ea36584.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, john17 a spus:

Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . 

te contrazic, eu am schimat uleiul din grup (angrenaj) la fiecare 2 revizii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieți, 250-ul ăla avea discul spate ros la marea meserie, două ore m-am chinuit să îl dau jos. Întreținere ciuciu, știu de la cine a fost luat.

Jambele plângeau, frâna de parcare zero, filtrul transmisiei găurit.

Și încă ceva, nu am găsit nicăieri filtrul transmisiei. Poate aveți vreun pont.

Releul de pe 250 din 1999 livrează 18 v, a topit cablurile, trebuie altul. Vreo sugestie?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

 

Va salut domilor!

Cine doreste pentru Burgman de 650 mai am ramase cateva piese prin garaj:

Roata fata, spate

Jambe stare buna, trebuiesc doar servisate

Amortizoare spate

Un releu de incarcare

O sa putin dezlipita

Niste carene de pe spate

Un ghidon

0722955020 Tataitza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti, a mai intampinat cineva o scurgere de antigel, presupun, in momentul cand o las pe cricul lateral? Am avut in toamna trecuta ceva similar, a fost in service si cica rezolvata, dar se pare ca nu.

 

Balta era maricica, practic a stat 14 ore, estimativ, pe cric si avea cam 7*7 cm. Zona baltii este cu aproximativ 10 cm inaintea cricului.

 

Presupun ca e antigel ca era de culoare albastru-verzuie si usor uleios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!
As avea nevoie de un sfat de la voi, va rog. Am un Burgman AN 400 2007, la care am facut revizia, am schimbat variatorul, ambreiajul si fulia, restul lucrurilor fiind in stare optima. După cca 200 km mersi prin oras, am inceput sa aud un sunet ciudat, la ambreiaj cred eu pentru ca de acolo se aude. Apare cand sunt in mers, în turatie joasă si incep sa accelerez. Tine cam pana la 4-5k ture apoi dispare. Si ce am mai observat este ca daca se încălzește motorul, merg mai mult timp cu el, zgomotul se diminuează. Din ce am mai vazut pe net ar fi vorba de glazing al ambreiajului (desi ambreiajul este nou), dar as vrea sa stiu care e parerea voastră si daca cineva s a mai lovit se treaba asta.
Multumesc mult pentru răspunsuri!
Zi faina!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare! Am achizitionat saptamana asta un burgman de 400 de la.Motomus Cj. Am.observat sub el o pata de ulei. Nivelul de la.motor nu scade, iar busonul de la transmisie este strans... din cate vad eu, curge de undeva de mai sus de busonul de transmisie. Am vorbit cu baietii, scuterul.este in garantie dar numai saptamana viitoare se vor.ocupa.de.el. Eu as vrea in weekend sa fac vre-o 500 km cu el, ce ziceti ar fi problema?

20200814_130711.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să vezi nivelul scăzând trebuie să facă lac dedesubt, o cantitate mică de ulei face o pată mare pe asfalt. 

Supraveghează nivelul și nu ar trebui să ai probleme, doar să nu comenteze garanții

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. De unde verific nivelul uleiului de transmisie? Am desfacut carcasa de la filtru si urmatoarea carcasa de plastic dupa care m-am oprit... dar nu am vazut inca surubul pe unde se baga ulei..sau ceva de unde sa vad nivelul.. mai era o carcasa de metal.cu multe suruburi..sub aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de transmisie ar curge în zona roții spate, parcă ai zis dedesubt deci de la motor. Trebuie să aibă un șurub de nivel/umplere (unele au 2) în apropierea axului roții spate, între carcasa curelei și roată. Caută pe net! 

Dar repet, nu cred că de la transmisie e pierderea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...