Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca in zona cricului, mie imi curgea antigelul. Urmareste nivelul. Cand imi pusesera antigel mai mult decat trebuia si il lasam pe cricul lateral de fiecare data ma trezeam cu balta sub. 

Dar eram sigur, dulceag, culoare albastruie. Daca la tine e ulei, atunci nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,sunt nou in grup si nou posesor de burman 400 cc de 2 luni,vreau sa schimb cauciucul de pe spate, este cam dus si aseara .am uitat mai bine la seria de pe el si am observat un joc fata-spate la roata,scuterul fiind pe cricul central,este normal??nu stiu ce sa zic,nu cred ca ar fi normal,va rog un sfat,multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Salutare.

Intentionez sa achizitionez un Burgman de 400/2001 (pentru mers prin Bucuresti la job, cumparaturi,etc...Pentru drumuri lungi am motocicleta. Ideea este ca m-am cam saturat sa stau cu motorul in traficul aglomerat, se incinge, consum, etc).

Sunt fiabile astea pe carburatie?

La consum sunt ok?

Mentionez ca ar fi primul meu scuter (desi am avut multe motoare...si inca mai am doua in dotare, cu scutere nu am avut inca placerea....insa m-am documentat bine pe siteurile de la noi sau de-afara si toata lumea zice ca in orasele aglomerate, un scuter este imbatabil. Lucru sustinut si de 2 prieteni care au deja scuter).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Leon a spus:

Salutare.

Intentionez sa achizitionez un Burgman de 400/2001 (pentru mers prin Bucuresti la job, cumparaturi,etc...Pentru drumuri lungi am motocicleta. Ideea este ca m-am cam saturat sa stau cu motorul in traficul aglomerat, se incinge, consum, etc).

Sunt fiabile astea pe carburatie?

La consum sunt ok?

Mentionez ca ar fi primul meu scuter (desi am avut multe motoare...si inca mai am doua in dotare, cu scutere nu am avut inca placerea....insa m-am documentat bine pe siteurile de la noi sau de-afara si toata lumea zice ca in orasele aglomerate, un scuter este imbatabil. Lucru sustinut si de 2 prieteni care au deja scuter).

 

400cmc, 2001, carburatie, Bucuresti, si daca iti place sa fii primul cand pleci de la semafor, conteaza pe minim 5%.
La cat e de nou si cati km o fi avand, fiabilitatea depinde mult de cum a fost intretinut.
In rest, iti confirm ca un scuter este imbatabil. Si o spun din proprie experienta (aproape 10 ani). Mai ales ca circul cu el aproape 365 zile/an, mai putin pe zapada/ghetus/polei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, pierrotlefou a spus:

400cmc, 2001, carburatie, Bucuresti, si daca iti place sa fii primul cand pleci de la semafor, conteaza pe minim 5%.
La cat e de nou si cati km o fi avand, fiabilitatea depinde mult de cum a fost intretinut.
In rest, iti confirm ca un scuter este imbatabil. Si o spun din proprie experienta (aproape 10 ani). Mai ales ca circul cu el aproape 365 zile/an, mai putin pe zapada/ghetus/polei.

Multumesc.

Am batut pana la urma palma. O sa vad daca ma coafeaza prin oras (daca nu, o sa caut ceva mai mic de 200-300 cmc. 50-150 cmc nu as lua pentru ca am 1,93m si nu vreau sa o imping in pante sau cand mai iau si pasagera).

La 5 litri/100km, e cu 2-3 litri mai putin decat imi ia mobra.

 

La 29.02.2020 la 18:36, Pandy a spus:

Am un Burgman de 259, 99 anul creatiei, pe care l-am luat anul trecut.

...

Salutare

Cum ti se pare dupa 1 an de utilizare?

Ce consum mediu ai in oras?

Intreb deoarece mi-am luat si eu unul dar de 400, tot pe carburatie si voiam sa vad ce consum au astea mai mici de 250cmc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Doresc sa achizitionez un Burgman, dupa 2007, am inteles ca astea nu mai au probleme cu consumul de ulei.

La ce turatie pleaca de pe loc?

2500-3000 de ture?

Experienta mea cu maxiscutere/scutere = 0, pe moto cam 50000 km, am un Kawasaki Er5 pe care vreau sa-l vand, si sa iau un Burgman de 400.

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt raspuns.

Cu ce viteza de croaziera poti merge relaxat?

Merge un 110-120?

Sau e fortat la viteza asta?

Am incalecat ieri unul, mai mult pe loc, arata in bord consum de 5, relantiu la 1400, pleca de pe loc pe la 2500-3000 de ture.

Ma gandeam ca-i ca la moto, unde daca las ambreiajul s-a dus, aici vad ca trebuie turat serios cand pleci de pe loc.

Se simtea ca-i greu, dar si centrul de greutate e mai jos ca la moto.

Roti 14 fata si 13 pe spate.

Km ma gandesc ca nu prea poti sa-i verifici.

Oricum, mi-a placut cum arata, prima impresie e ca-i destul de masiv, ma asteptam la ceva mai mic. In concluzie , nu-mi permit si moto si maxiscuter, ori una, ori alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa zic pt ce imi trebuie: 80% oras, cate o iesire in weekend prin imrejurimi (gen 100-200 km), dar nu tot timpul ca am si copil , cumparaturi la suprmarket, naveta la serviciu (tot in oras).

Ture lungi nu prea fac, mai ies eu singur prin zona sa ma deconectez/relaxez, deci turul Romaniei - exclus.

Ce ma deranjeaza la moto e ca nu pot sa car nimic, nici portofelul nu-mi intra sub sha, daca vreau sa cumpar o paine in drum spre casa nu pot..

Apropo, Er 5 are 50 CP si 500 cm3, si eu am 44 ani. E prima si singura motocicleta , si o am de 12 ani, deci nu am termen de comparatie.

Am iesit de cateva ori in grup, dar ma tot zoreau sa merg mai repede, desi aveam 120-130, asa ca nu am mai repetat isprava.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri.

Am uitat sa precizez ca bugetul e destul de limitat, deci honda seria NC iese din discutie.

Mai e aspectul estetic, ca sa zic asa, si daca majoritatea maxiscuterelor mi se par urate, ba chiar hidoase unele, printre putinele care nu ma zgarie pe retina sunt Burgman si Tmax (chestie de gust).

Tmax-ul depaseste si el bugetul, deci iese si el din discutie.

Am zis ca daca cobor de la 500 cm3, la 400 nu-i diferenta asa de mare, desi cei 15 CP in jos sigur ii voi simti. Sa cobor la 250 mi se pare deja prea mult, adica vre-o 30 de CP in jos..

Referitor la crosetarea prin traficul urban, eu locuiesc in Oradea, unde desi e aglomerat uneori, nu-i totusi ca-n Bucuresti, sa zicem.

Cu masina fac de acasa la serviciu vre-o 10-12min, cu moto mai castig 2-3 min sa zicem,nu mai mult (de ex. am 2 semafoare pe traseu).

Daca aveam un buget generos, cautam ceva mult mai nou, nu 2007.

Apropo , motorul meu e din 1998, asa, ca idee, si e pe carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, napoleon a spus:

 

Burgmanul cred ca e unul din cele mai bune compromisuri urban /extraurban. Am avut si eu un k7 din 2007 cu care am facut vreo 13.000 km. Plusuri e foarte comod, spatiu imens sub sa (doua casti si gecile intre ele), protectie buna la vand (cu un parbriz mare poti sa si fumezi :) )Consum intre un minim 3 si un maxim 5,5 in oras la temperaturi foarte scazute. In Oradea nu cred ca sare de 5. Viteza de croaziera 120 km/h destul de ok. Cu niste role mai grele sau slidere dr. pulley e ok. Eu am avut  si recomand slidere. Ca minusuri ar fi gabaritul. Pe mine nu m-a deranjat atat latimea cat m-a deranjat lungimea. Printre masini in principiu treci la fel ca si cu motorul, nu am avut probleme. Daca totusi vrei o viteza de croaziera mai mare atunci as recomnada cel de 650 cmc. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, caracterincompatibil said:

Daca vrei scuter de oraș,renunța la burgman.cauta un 250-300 injecție cu roti pe 16.

Burgman e mai lat decât multe motociclete,o să te chinui in oraș.la scuterele cu roti pe 16 ,spațiul de sub sa e mai mic,dar poți să montezi top case de 47-50l

Repet,consumul sare bine de 5%.250-300i, consuma 4% urban.consumabilele sunt mult mai scumpe la un 400,pentru a merge cu el în oraș.numai cureaua și rolele costa 800-900 lei.3 seturi de plăcuțe de frână, aproape 400 lei

Burgman e destul de scump pe piata sh,din motivul ăla am cumparat sym din 2012,la preț de burgman 2007.cu roti mai mari,mai comfortabil,ciclictica super buna și lumini cu led,din fabrica

Pentru oraș am avut un 125i abs ,cu roti pe 14, mi l a făcut dauna totala un loganist

 

plusez si eu la sfatul cu a-ti cauta pt un oras un scuter de 250-300 (chiar si 200 as zice) echipat cu roti de 16 inch.
oricat de bune ar fi suspensiile, tot se simt nasol socurile in rotile mici.

eu detin o Gilera Nexus 500 din 2004, 15 inch pe fata si 14 pe spate, 220 de kile uda, mai mult ca am si topcase si mereu tin cacaturi prin ea, mi se pare considerabil mai putin confortabila decat R1150R-ul. 
apropo de buget, eu am dat 1800 de euro in 2019 si am mai bagat cam 500 in intretinere (curea, variator, releu incarcare) si accesorii (parbriz inalt, top case).
in afara de lipsa ABS-ului se comporta excelent, e pe injectie deci porneste si la -10 grade, e destul de fiabila desi e italianca si unde nu e gasesti usor piese.

sta confortabil la 110-120, chiar si cu cele 120 de kilograme ale mele dar, personal, nu ma omor dupa ea la drum intins; da, e bine carenata si te protejeaza de vant, consumul e destul de mic, e stabila fiind destul de lunga, dar nu imi place deloc senzatia de a sta "pe" motoret in loc de a fi "calare", nu-mi place ghidonul ingust si nici ca practic tii palmele deasupra genunchilor; in opinia mea daca esti calare pe-o motocicleta, cu fiarele'ntre craci si cu mainile intinse in fata, aceasta devine mult mai predictibila si usor de "simtit" si controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumabilele la ce interval sa schimba?

Uleiul la 3000 sau 6000 de km? La moto e la 6000. Cam 2 L cred.

Variator , role, curea, ambreiaj?

Citeam undeva ca astea se schimba la fiecare 12000 de km, cost aprox 1500 lei. E adevarat?

Un set de placute de frana se duce mai repede ca la moto?

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

Incerc sa iau o decizie in cunostinta de cauza.

Daca am probleme cu injectia, cum se remediaza? Trebuie tester, etc, ca la masini? Are ceva mufa pt diagnostic , ai trebuie un soft sau interfata compatibila, ma gandesc (deci nu merge reparata de oricine).

Cauciucurile am vazut ca sunt mai ieftine ca la moto (250 lei vs 350 lei), discurile de frana insa sunt 3, la moto numai 1, ca pe spate am sabot.

Spatiu depozitare 62 Litri, la moto 0 Litri. Bine, mai am un top case de 25 litri, pe care l-as putea muta pe Burgman, daca imi iau.

Cp 35 vs 50 (asta ma pune pe ganduri..) 

Pt mentenanta, schimbat ulei, antigel, bec la far, placute frana, e mai mult de demontat vad, ca trebuie date jos carenele.

Multumesc

Acum 5 minute, napoleon a spus:

Consumabilele la ce interval sa schimba?

Uleiul la 3000 sau 6000 de km? La moto e la 6000. Cam 2 L cred.

Variator , role, curea, ambreiaj?

Citeam undeva ca astea se schimba la fiecare 12000 de km, cost aprox 1500 lei. E adevarat?

Un set de placute de frana se duce mai repede ca la moto?

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

Incerc sa iau o decizie in cunostinta de cauza.

Daca am probleme cu injectia, cum se remediaza? Trebuie tester, etc, ca la masini? Are ceva mufa pt diagnostic , ai trebuie un soft sau interfata compatibila, ma gandesc (deci nu merge reparata de oricine).

Cauciucurile am vazut ca sunt mai ieftine ca la moto (250 lei vs 350 lei), discurile de frana insa sunt 3, la moto numai 1, ca pe spate am sabot.

Pretul pe disc e mai mic cu ceva la maxi .

Spatiu depozitare 62 Litri, la moto 0 Litri. Bine, mai am un top case de 25 litri, pe care l-as putea muta pe Burgman, daca imi iau.

Cp 35 vs 50 (asta ma pune pe ganduri..) 

Pt mentenanta, schimbat ulei, antigel, bec la far, placute frana, e mai mult de demontat vad, ca trebuie date jos carenele.

Multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, napoleon a spus:

....

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

...

 

Am facut consumul la al meu: fix 5,5 % (doar in oras/Bucuresti).

Burgman 400/2001/carburatie.

Probabil cu injectia sa ajungi la 5 sau chiar sub...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.03.2021 la 12:05, napoleon a spus:

Ok, cu consumul am inteles.

Dar consumabilele?

Ulei, variator, curea, ambreiaj la ce interval se schimba?

Sunt corecte informatiile pe care le-am scris mai sus?

Ms

ulei intre 3-5000 km 1,2-1,3 l la k7 depinde cat si cum mergi in sezon

Variator curea ambreiaj ar trebui sa tina cel putin 20.000 km 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Burgamn de 250, din 2003, l-am luat pentru a ma plimba in toamna din 2019, am dat 3000 de lei pe el :))) dar nu m-ai m-am despartit de el de atunci, este excelent pentru oras. pentru autostrata absolut exlcus, pt drumuri judetene... daca te ambtionezi reusesti sa mergi cat de cat ok, doar ca incurci traficul cu 80-90 :))))

Repet, pt oras, excelent, comod, cam lung adevarat... pt schimabrea bennziilor in coloana.

Consum de 4-4.5 la mers destul de "sportiv", si am 102 kg :)))))) , mentionez ca circul prin Bucuresti.

Ca si costuri... mult mai mici decat la moto, dar nu prea sunt service-uri de scutere.. sunt putine, mesteri.. sunt, dar nu sti de cine dai.

am cautat pt revizia furncii o gramada, pana am gasit pe cineva care mi-a luat acelasi pret ca la moto, si mi-a si nenorocit furca, trebuie sa o schimb :)))))))) m-a costat mai putin furca din dezmbrari cu totul :)))))

nu iti indreapta nimeni jantele daca le indoi, de indreptat jante de moto am tot gasit, doar un service de prin Otopeni, si trebuie sa il lasi acolo... locatia fiind peste mana:( si asta dupa ce te programeaza dupa 3-4 saptamani.

Sunt neajunsuri ... simti lipsa senzatiei de moto chiar daca esti tot pe 2 roti, dar esti pe cutie automata!!! per total se merita pt Bucuresti cel putin sa circului cu scuter, indiferent cate mic sau mare este... desi cel de 50... nici nu l-am luat in calcul, mie mi se pare mic si cel 250, dar poate e mai bine... ma pastreaza intreg :))))))

P.S. mananca ulei.... am inteles ca toate mananca...pana in 2007.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Baieti, ceva idei?

 

Nu stiu ce are.

Practic am plecat de la munca, mers 1 km si de la semafor pentru inca vreun km a mers in suturi (ca si cum se ineca sau ramanea fara benzina - d-aia mai aveam cel putin 30 km). Dupa care a murit. Am mai pornit, dar nu se misca, apoi nimic. Teste si teste. Doar pe cricul central pornea. Nu imi explic. Nu are senzor acolo. O puneam jos si murea imediat, exact ca la senzor... Pana la urma am inecat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...