Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

cand e rece ii trebuie aport mai mare de benzina (asta face socul). cand e cald insa nu mai e ok.

 

si totusi de ce porneste foarte usor cand e motorul rece ( reglajul carburatoarelor fiind acelas )
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt un proaspat posesor de Kawasaki zzr400. Ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere? (recomandari: uleiuri, bujii, antigel, lichid frana, ungere lant, tipuri de placute de frana?)

 

 

da te putem ajuta ... :disappointed:

PM me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator rock46hunt
ca sa le iau intr-o ordine de la cea mai simpla la ce mai complex

 

 

nu vreau sa te te stresez

dar de pe loc nu intra in viteze superioare- decat in a I-a (invarte un pic de roata sa vezi daca cupleaza)

 

ar mai fi o varianta (seby iti poate da mai multe detalii) - sa ai probeleme cu harta de la cutia de viteze - stiu eu ceva care sa blocheze accesul catre treapta superioara

 

fie uzura hartii ( desi ar trebui sa intre si eventual sa iti sara din treapta II )

 

- mai putin probabil discurile de ambreiaj

 

 

sa ne zici si noua buba - daca e sa mai aibe cineva aceeasi problema - macar sa gaseasca ceva

 

Insanatosi grabnica - fetei !

 

Asfalt Uscat!

 

Salut!

azi am reusit sa-mi fac timp sa desfac sa vad ce s-a intamplat...rulmentul de la transmisia finala a cedat,colierul care tinea bilele s-a rupt si probabil o bucata de colier este prin cutia de vieze si nu da voie sa cupleze in vitezele superioare.

mentionez ca acel rulment nu a fost schimbat niciodata,motorul are aprox 90000km.

am sa vin cu noutati saptamana viitoare...plec ptr o saptamana din tara.

cu bine!

post-40806-1246390343_thumb.jpg

post-40806-1246390381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

azi am reusit sa-mi fac timp sa desfac sa vad ce s-a intamplat...rulmentul de la transmisia finala a cedat,colierul care tinea bilele s-a rupt si probabil o bucata de colier este prin cutia de vieze si nu da voie sa cupleze in vitezele superioare.

mentionez ca acel rulment nu a fost schimbat niciodata,motorul are aprox 90000km.

am sa vin cu noutati saptamana viitoare...plec ptr o saptamana din tara.

cu bine!

daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral!

 

poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! :D

 

asfalt uscat!

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consumabile o mie de oameni o mie de pareri.

Parerea mea:

- ulei ceva gen Motul 5100 10W40 semisintetic sau 7100 full sintetic daca esti dispus sa dai mai multi bani pe el. In principiu ambele isi fac treaba foarte ok

- bujii (uita-te in manual, e postat pe topicul asta mai in urma) parca NGK-CR9E, sau echivalentul Iridium (daca ai bani multi si vrei sa iti porneasca usor si iarna)

- antigel fara nitrati si alte dracii, eu bag o chestie roz pe sticla careia scrie G12 (amestecata juma juma cu apa distilata binenteles ca pe sticla scrie ca e concentrat)

- lichid frana, scrie pe capacul rezervorului de pe ghidon ce lichid asteapta, ori DOT 3 ori DOT 4. Dupa an, as zice DOT4, gasesti la orice benzinarie. Mai exista DOT 5.1 care e miscibil si cu 3 si cu 4 (atentie, NU DOT 5 ca ala e alta dracie)

- lant e mai important sa-l ungi decat cu ce, spray-urile procycle de la Louis sunt mari si ieftine par egzample

- placute de frana... mie imi plac Lucas organice, imi pare ca protejeaza discul bine si tin si la o franare de urgenta bine. Daca esti mai "tare-n gaz" poate mai bine pui placute sintered (mai mamanca din disc dar tin si mai bine).

 

asa cum ti-a zis si rechinulalb

ce mai adaug eu e ... la ulei daca esti incepator si o folosesti prin oras - baga un (Motul/Repsol) 15W-50 o vei tura ca incepator mai mult decat trebuie - sau daca vrei chiar 20W dar nu ai sa vezi nivelul la ulei -( si e posibil sa il pui cu lingura in baia de ulei - vb lui ady)

Bujiile sunt intradevar NGK-C9E ( nu baga alte prostii care le-ai scos din ea) - sau iridiu

presiune in pneuri - 2.8 spate si 2.5 fata (asa tin eu minte)

Lichid de frana este recomandat sa bagi de care scrie pe capac (DOT4) - nu e recomandat sa bagi DOT3 la DOT4 ( dar se poate sa bagi DOT5.1 - nu e diferenta extraodinara (doar punctul de fierbere difera)

placute de frana - NU FOLOSESC - pretul lor incep de la 80 de lei

faza lunga scurta un H4

6-7 sigurante de 10 si una de 30 ( la modelel dupa '96)

 

dar daca te bagi sa schimbi bujiile iti recomand sa iti faci carburatia (depinde cum arata cele scoase)

altceva ce vrei sa ma stii ?

dai un PM sa iti trimit manualul

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral!

 

poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! :P

 

asfalt uscat!

 

Vin si eu, cu suport moral fireste, ca de cand cu Bivolaru RATB-ul ma mananca :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu un ZZR 600 de anu trecut ..abia acum vad topicul ... :D

 

sa zic si eu ceva ..din experienta mica care o am, m-am dat si cu alte motoare:

 

- africa twin

- aprilia pegaso

- gpz 500

- yamaha diversion

- SV 600

- cbr 600 f3

 

si pot sa zic ca ma bucur ca mi-am luat zzr 600 - imi place mult mai mult decat cele enumerate mai sus :rose:.

 

am o problema la ea, sare din treapta a 4 pe decelerare intre treptele 3-4 .. trebuie sa o bag in viteza 3 sau 4 si ma duc mai departe ..dar daca aveti idee ce trebuie sa fac sa imi ziceti :P.

 

in rest sunt foarte multumit de ea si se aude intr-un mare fel.

 

bafta si drum uscat.

post-45804-1246453780_thumb.jpg

Editat de ioidrace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca se poate repara o termocupla ,sau cat costa una noua , sau daca capul cu filet se potriveste de la un model la altul !!!

 

 

ms si asfalt uscat!!!

Editat de vioxxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cautat o gramada si n-am gasit ceva care sa se potriveasca. Pana la urma tot originala am pus. pret de noua gasesti pe cmsnl.com. Vezi si semnatura mea daca te coafeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cautat o gramada si n-am gasit ceva care sa se potriveasca. Pana la urma tot originala am pus. pret de noua gasesti pe cmsnl.com. Vezi si semnatura mea daca te coafeaza.

 

 

pe asta o ai???? am murit cautand-o!!! poti sa o trimiti ramburs ???

post-43687-1247073803_thumb.jpg

post-43687-1247073825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator rock46hunt
daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral!

 

poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! :blink:

 

asfalt uscat!

 

Salutare!

Azi am reusit sa desfac motorul in doua...am avut noroc ca nu a trebuit sa demontez chiuloasa si cilindri ptr a putea schimba rulmentul care a cedat din cutia de viteze.

Oricum,a fost suficient de munca dar am reusit sa-l inlocuiesc.

Maine il pornesc si daca ma supar poate ajung si la Predeal in weekend...(poate)...

Ma bucur ca nu a fost ceva mai grav si am reusit sa remediez defectiunea,in concluzie o bucata din colivia care tinea bilele rulmentului, a cazut in cutia de viteze,intre pinioane si sa blocat acolo fara a mai da posibilitatea pinioanelor de a se mai cupla...asta a fost buba...

post-40806-1247077859_thumb.jpg

post-40806-1247077878_thumb.jpg

post-40806-1247077895_thumb.jpg

post-40806-1247077918_thumb.jpg

post-40806-1247077941_thumb.jpg

post-40806-1247077971_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator rock46hunt
Salut tuturor!

Sunt din Bacau si sunt de curand posesorul unei motociclete Kawasaki ZZR 600.De mult mi-am dorit o astfel de motocicleta si in sfarsit o am.

 

 

Salut...sa o stapinesti sanatos...si sa ai mare grija de ea...merita tot respectul! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator rock46hunt

Azi am reusit sa scot motocicleta la plimbare,dupa 2 zile de chin...dupa cum stiti am avut o probema la cutia de viteze,care am remediat-o.Dupa aceasta am montat totul la locul lui si am plecat in probe...surpriza...cutia de viteze functiona perfect dar motorul nu mai tragea.

Ca sa ma pot deplasa trebuia sa folosesc acceleratia foarte putin deschisa,imi arata ca nu este alimentata,daca acceleram mult,se oprea motorul...dupa care am verificat : pompa de benzina si filtrul de benzina,carburatoarele,filtrul de aer...si nimic,la fel mergea...ciudat...m-am gindit si la esapement,dar am zis,ce naiba doar e motor in 4 timpi...probleme de acest gen gasesti la motoarele in 2 timpi si la cele in 4 timpi cu catalizator...a mea nu era in acesta lista...dar problema a fost esapamentul.

Am observat ca la relanti motorul functiona normal si evacua gazele normal,dar in momentul in care incercam sa accelerez,arata ca moare motorul si nu mai evacua gaze...2 zile mi-au trebuit sa descopar si aceasta problema.

Asa ca din fericire mai aveam un sistem de evacuare sport,care a fost montat si acum sint multumit de motocicleta,functioneaza perfect!

Sistemul de evacuare care a provocat problema,este cel original din 1991,probabil a cedat...stiu ca in interiorul lui are un material gen (calti) sau un par metalic,probabil acela a fost cauza care optura evacuarea gazelor.

Asa ca daca intimpinati probleme de genul asta verificati si sistemul de evacuare...

Cu bine domnilor! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

Sunt din Bacau si sunt de curand posesorul unei motociclete Kawasaki ZZR 600.De mult mi-am dorit o astfel de motocicleta si in sfarsit o am.

 

inca un moldovean cu zzr !!!! :) :)

 

bine ai venit printre noi si asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca un moldovean cu zzr !!!!

 

bine ai venit printre noi si asfalt uscat

 

@kawarom - bine ai venit - sa o stapanesti sanatos

vezi ca si seby e din bacau el ar eun ZZR de 400

 

@vioxxx cum adica inca un moldovean? :laugh:

 

pentru ca maine e ziua mea ... si sunt la munca

 

voi da de :laugh: sambata :lol:

cine vrea sa vina la padure iarba verde mic si bere fara alcool :D PM me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kawarom - bine ai venit - sa o stapanesti sanatos

vezi ca si seby e din bacau el ar eun ZZR de 400

 

@vioxxx cum adica inca un moldovean? :laugh:

 

pentru ca maine e ziua mea ... si sunt la munca

 

voi da de :laugh: sambata :lol:

cine vrea sa vina la padure iarba verde mic si bere fara alcool :D PM me

 

dar tu ce esti !!!!!!!!!!!!!!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa scot motocicleta la plimbare,dupa 2 zile de chin...dupa cum stiti am avut o probema la cutia de viteze,care am remediat-o.Dupa aceasta am montat totul la locul lui si am plecat in probe...surpriza...cutia de viteze functiona perfect dar motorul nu mai tragea.

Ca sa ma pot deplasa trebuia sa folosesc acceleratia foarte putin deschisa,imi arata ca nu este alimentata,daca acceleram mult,se oprea motorul...dupa care am verificat : pompa de benzina si filtrul de benzina,carburatoarele,filtrul de aer...si nimic,la fel mergea...ciudat...m-am gindit si la esapement,dar am zis,ce naiba doar e motor in 4 timpi...probleme de acest gen gasesti la motoarele in 2 timpi si la cele in 4 timpi cu catalizator...a mea nu era in acesta lista...dar problema a fost esapamentul.

Am observat ca la relanti motorul functiona normal si evacua gazele normal,dar in momentul in care incercam sa accelerez,arata ca moare motorul si nu mai evacua gaze...2 zile mi-au trebuit sa descopar si aceasta problema.

Asa ca din fericire mai aveam un sistem de evacuare sport,care a fost montat si acum sint multumit de motocicleta,functioneaza perfect!

Sistemul de evacuare care a provocat problema,este cel original din 1991,probabil a cedat...stiu ca in interiorul lui are un material gen (calti) sau un par metalic,probabil acela a fost cauza care optura evacuarea gazelor.

Asa ca daca intimpinati probleme de genul asta verificati si sistemul de evacuare...

Cu bine domnilor! :laugh:

 

aveai o singura toba?

chestia asta am mai auzit-o

a pus o singura toba - dar nu a modificat galeriile - :laugh: astfel a obturat evacuarea si avea cam aceeasi chgesti ca si la tine ... ii dadea gaz... morea motorul - cred ca incepea sa ii bage inapoi gazele arse ... gazul deschis putin sa nu sugure evacuarea - cei care au o singura toba va pot spune ca au trebuit sa taie din pinten ca sa intre galeria modificata

oricum bine ca ai rezolvat-o

 

asfalt uscat!

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar tu ce esti !!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

 

 

:laugh:) :laugh:

am zis eu ceva?

nascut si crescut in moldavia mea draga

 

ajuns pe pietre printre straini si intr-un oras plin de gunoaie - care este - capitala

 

 

@ rock46hunt - dai inca un exemplu bun a fiabilitatii motoretelor facute de Kawa - iar ZZR-ul e una dintre cele mai reusit

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...