Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salutare baieti! as avea nevoie pt zzr-ul meu de sonda din rezervor pt becurile de benzina. problema e ca oricata benzina este in rezervor tot imi arata ca este pe rezerva si palpaie becurile.oare ce o fii baiu? :scratch:

asa cum zicea si x-el posibil sa fie rugina

eu am o sonda de pe unu de 400 asemanator cu modelul de 600 E

dar din moment ce ai leduri nu prea se potriveste cu indicatorul de benzina cu ceas ... eventual o sonda de 600 si indicatorul de pe bordul de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum zicea si x-el posibil sa fie rugina

eu am o sonda de pe unu de 400 asemanator cu modelul de 600 E

dar din moment ce ai leduri nu prea se potriveste cu indicatorul de benzina cu ceas ... eventual o sonda de 600 si indicatorul de pe bordul de 600

am inteles....am gasit o sonda, acuma ramane sa o incerc sa vad.cea care o ai tu e la fel cu asta?

post-17730-0-50494100-1318931503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sonda aia de benzina este un simplu termistor infipt intr-o capsula care-l apara de valuri.

post-76-0-17535300-1318931109_thumb.gif

"The resistance of most common types of thermistor decreases as the temperature rises. They are called negative temperature coefficient, or ntc, thermistors. Note the -t° next to the circuit symbol. A typical ntc thermistor is made using semiconductor metal oxide materials. (Semiconductors have resistance properties midway between those of conductors and insulators.) As the temperature rises, more charge carriers become available and the resistance falls."

Capsula are perforatii mici pe capete pentru a permite benzinei sa intre si sa iasa dar fara a se putea umple sau goli brusc atunci cand inclini motorul de pe o parte pe cealalta.

Cand benzina scade sub nivel, capsula se goleste si termistorul se incalzeste ii scade rezistenta si alearga electronii liberi sa aprinda becu-n bord. Cresste nivelul, se umple capsula se raceste termistorul, creste rezistenta si electronu nu mai trece.

 

In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti:

- sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron

- sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron

 

Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea:

- piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati.

- scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant

- inlocuiti termistorul

- puneti capacelul

- adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati + surori:

 

1. Legat de zzr400 pe care il dezmembrez, se vinde fieraraia la aproape la pret de fier vechi.

Urmatoarele merg la fier vechi daca nu se vand pana luni:

- cadru

- bloc motor + cutie viteze

- bascula

- in principiu tot ce e fier, aluminiu etc.

 

2. In curand, se vinde ZZR400 al lui Borsulica (ala movistar).

Motoreta merge bine, dupa ce ii fac carburatia si o sa mearga si mai bine. Motorul are compresie buna, cutia de viteze merge impecabil.

Daca sunteti interesati, PM lui Borsulica, mie sau telefon: 0741095483, Daniel.

 

Borsulica zicea ca asta nu il satisface pe deplin, deci cauta o motocicleta ce ofera si finalizare.

Va da el mai multe detalii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti:

- sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron

- sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron

 

Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea:

- piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati.

- scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant

- inlocuiti termistorul

- puneti capacelul

- adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului.

mai clar de atata nu se putea :bounce: !!! mersi mult! maine si fac ghidusia,sa vedem daca iese :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati + surori:

 

1. Legat de zzr400 pe care il dezmembrez, se vinde fieraraia la aproape la pret de fier vechi.

Urmatoarele merg la fier vechi daca nu se vand pana luni:

- cadru

- bloc motor + cutie viteze

- bascula

- in principiu tot ce e fier, aluminiu etc.

 

2. In curand, se vinde ZZR400 al lui Borsulica (ala movistar).

Motoreta merge bine, dupa ce ii fac carburatia si o sa mearga si mai bine. Motorul are compresie buna, cutia de viteze merge impecabil.

Daca sunteti interesati, PM lui Borsulica, mie sau telefon: 0741095483, Daniel.

 

Borsulica zicea ca asta nu il satisface pe deplin, deci cauta o motocicleta ce ofera si finalizare.

Va da el mai multe detalii :D

 

Ce finalizare man, ai innebunit???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai zzr-ul are si senzor de rezerva?

modelele 89-92 sunt doar cu senzor de rezerva

modele E 93-2002 au indicator (ceas) de benzina (ca la masina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vin si eu cu cateva intrebari unele mai "interesante " ca altele atasej si poze pt o mai buna intelegere.

 

1: pe la capacul de chiuloasa pe margini la imbinarea cu chiuloasa se vede ulei imbibat pe acolo la fel si la cateva suruburi de prindere . garnitura posibil sa nu mai etanseze dar la suruburi tot de la garnitura sa fie sau suruburile au ceva garnituri sau alte cele . se poate schimba garnitura fara sa fie dat motorul jos de pe cadru?

 

2 :dupa ce am dat filtrul de aer jos si carcasa acestuia am obs un furtun in partea de jos nu imi dau seama de la ce este si care este rolul lui . filtru cum se vede in poza este destul de imbaxit dar oare este filtrul original sau un burete decupat ?

 

3: bujiile am vrut sa le dau jos dar m-am chinuit mult deoarece erau intepenite serios am reusit pana la urma dar greu ele arata cum se vad in poza sa fie ceva in neregula cu amestecul? ca se vad cam negre si ceva depuneri. nu sunt uleioase deloc dar is negre si la baza cu depuneri de carbon taciune funingine sau cum so numi .

 

mai am de schimbat semeringurile la furca acolo tre sa o duc la unul de se pricepe filtrul aer bujiile le pot pune eu dar semeringurile si rulmentii la jug ..pass.

 

in legatura cu jocul la supape ( cred ca asa ii spune) ca se cam aude nu tare sau se aude tacaneala aolo sus se pot regla fara a da motorul jos cam cat ar costa operatiunea asta .

 

cam asta ar fi. va multumesc anticipat pt raspunsuri si ideile voastre . :peace:

 

post-54769-0-01397100-1319036942_thumb.jpg post-54769-0-91972600-1319036973_thumb.jpg post-54769-0-70681300-1319037055_thumb.jpg post-54769-0-55610100-1319037106_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

garnitura de capac de chiuloasa de schimbat

furtunul ala face legatura intre carterul motorului si air box si are rolul de a introduce in motor gazele nearse si da filtru original este facut din burete

bujiile indica un amestec ft bogat(fa carburatia)

nu cred ca auzi cum "tacane supapele" mai degraba este distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca auzi cum "tacane supapele" mai degraba este distributia.

poi daca era distributia tacanea la rece mai tare si mai accentuat la relanti apoi in turatii zgomotul reducea. (zic si eu acuma :scratch: ca fosta mea mobra avea distributia terminata si cam astea erau simptomele) eu ii dau relatiu de 1000rpm si zgomotul este acelasi ca intensitate si fregventa la turatii mai mari 4000 5000 zgomotul (tacaneala ) nu se mareste doar un pic fregventa tacanelilor este mai rapida poate o fi de la pastile o fi vreo cateva uzate :scratch:

 

 

sa inteleg ca din cauza amestecului pornea mai greu cateodata :unsure:

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut.Vreau si eu cat mai multe detalii in cat mai scurt timp despre acest model zzr400.Ma gandesc sa imi cumpar unul din 98.Ce parere aveti?Am auzit ca au probleme cu viteza a doua si ca sare din ea''...Cam ce consum are?Este in 4 cilindri din cate stiu...e un minus sau plus???multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sonda aia de benzina este un simplu termistor infipt intr-o capsula care-l apara de valuri.

post-76-0-17535300-1318931109_thumb.gif

"The resistance of most common types of thermistor decreases as the temperature rises. They are called negative temperature coefficient, or ntc, thermistors. Note the -t° next to the circuit symbol. A typical ntc thermistor is made using semiconductor metal oxide materials. (Semiconductors have resistance properties midway between those of conductors and insulators.) As the temperature rises, more charge carriers become available and the resistance falls."

Capsula are perforatii mici pe capete pentru a permite benzinei sa intre si sa iasa dar fara a se putea umple sau goli brusc atunci cand inclini motorul de pe o parte pe cealalta.

Cand benzina scade sub nivel, capsula se goleste si termistorul se incalzeste ii scade rezistenta si alearga electronii liberi sa aprinda becu-n bord. Cresste nivelul, se umple capsula se raceste termistorul, creste rezistenta si electronu nu mai trece.

 

In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti:

- sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron

- sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron

 

Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea:

- piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati.

- scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant

- inlocuiti termistorul

- puneti capacelul

- adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului.

pana la urma am gasit o sonda de zzr de 600 modelul pana in 92, care a potrivit perfect si e functionala :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...