Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Vand sau dezmebrez.

an 99

acte la zi

stare perfecta de functionare,cu multe piese extra;

 

pret 1300 e neg

Vinde-o intreaga.Eventual mai lasi la pret acolo...

Daca te apuci de dezmembrat,o sa vezi ca iesi in gaura pentru ca poate sa treaca 1 zi,1 luna sau ani buni pana vei scapa de ea.

Sa nu mai zic ca mobrele astea deja dispar dupa piata,deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde-o intreaga.Eventual mai lasi la pret acolo...

Daca te apuci de dezmembrat,o sa vezi ca iesi in gaura pentru ca poate sa treaca 1 zi,1 luna sau ani buni pana vei scapa de ea.

Sa nu mai zic ca mobrele astea deja dispar dupa piata,deci...

 

stiu ce zici,dar am tot lasat de la 1600 euro...are toba,filtru aer sport,bujii iridium,parbroz double bubble,capete ghidon ninja etc etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce zici,dar am tot lasat de la 1600 euro...are toba,filtru aer sport,bujii iridium,parbroz double bubble,capete ghidon ninja etc etc...

Pe vremea asta nu se vinde nimic,oricum

Asteapta sa dea caldura si o sa isi gaseasca proprietar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

curatenie de toamna..

pentru zzr 600 D, donez urmatoarele:

- juguri si ax

- furtune frana fata

- pompa frana spate completa

- bloc comenzi stanga

- cutie sigurante

- pedala frana

- fise + bobine

 

contact pe pm

 

Inca ma incurc de cutia asta.. nu ma scapa nimeni de ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

 

sunt proaspat posesor de ZZR600E 1995: si am cateva nelamuriri fata de moto.(nu sunt chiar incepator am mai avut un gs 500 vro 2 ani si acum am trecut la mai mare)

-cam la ce consum se invarte moto in oras/exteriot(eu am facut 42 km cu 5 litri...cam prea exagerat parerea mea

- nu trage mai mult de 150 cu a 6 sau cu a 5 parca se plafoneaza(presupun ca trebuie o carburatie facuta)

-problema cu treapta a 2 si a 3 (nu mai intreb ca stiu povestea) de fostul proprietar....

-alte probleme de fabrica sau tipice kawa/zzr

-am etrierul fata stanga blocat si nu am testat frana fata( e demontat) cum pareri despre franare, presupun ca prebuie altul sau sa incerc sal deblochez pe acesta!!!??

- si orice alte sfaturi legate de acest model le pot primi cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

- Consumul este mult exagerat, ar trebuie sa ia vreo 6 la suta; foarte probabil carburatoare dereglate sau defecte.

- Idem

- Da, modelele 95-96 au cam avut probleme cu cutia, nu numai la ZZR

- Etrierii trebuiesc demontati complet (scoase toate pistonasele) si schimbate toate garniturile (2/pistonas), ar trebui sa fie vreo 16 in total pentru ambii etrieri de pe fata, plus inca 4 intre jumatatile etrierilor, daca tin minte bine. Garnituri ieftine de obicei se gasesc pe wemoto.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mi-am luat si eu zilele trecute un zzr 1100 din 95 si caut un set de tobe originale (cu tot cu galerii ca ale mele sunt sudate) ca nu pot sa trec de RAR. Daca are cineva de imprumutat sau de vanzare, let me know :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa de de puterr si consumul.exagerat l-am rezolvat.(pompa benzina defecta) am curatat erierele garnituri si pistonase am cam dato la drum. Merge bine.

Consum actual 8.5 litri bagati, am facut 62 km si mai am putin peste jumatate. E ok.

» Post actualizat in 16 Jul 2015 12:18

Am o scurgere de ulei in dreptul la pompa de apa, se suspecteaza memeringul de acolo, cine ma poate ajuta cu o cota sau un manual de teparatie zzr600e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare inca o data :)...dupa ce am rezolvat treaba cu R.A.R -ul acum caut un mecanic priceput la ZZR-uri si in mod special cele de 1100. Problema este ca nu imi sta la relanti constant, adica...ba urca la 1500 rpm ba coboara la 1000...variaza si nu imi place. Am sincronizat carburile, le-am curatat (acasa.....sincronizare cu ceasuri) dar problema persista, In plus, la plecarea de pe loc se simte o trepidatie pana cand motorul urca in turatii...trepidatii care nu se simteau pana acum. Din cand in cand se mai aude si un scartait care CRED ca vine de la rulmentii de la roata fata plus un tacanit care se aude mai ales la turatii joase (probabil ca la turatii mai mari nu se mai aude din cauza tobelor). Vreau un baietas meserias care a mai lucrat cu zzr-uri sa isi arunce un ochi la ea si sa imi spuna ce trebuie schimbat sa nu merg asa cu ea si sa dau de belea tocmai cand nu vreau. Inca o chestie interesanta este ca pompa de benzina (de viraga...cea origina a inceput sa scape benzina pe la incheieturi) cateodata porneste si nu se mai opreste, ca si cum nu ar face presiune. Am dat jos cutia filtrului de aer si m-am uitat in carburatoare dar nu iese benzina pe langa ace deci cuiele inchid, probabil o fi membrana de la pompa perforata sau ceva. Treaba este ca pompa are comportamentul asta doar din cand in cand, de multe ori merge ce merge si apoi se opreste. Foarte ciudat. As verifica si jocurile la supape sa vad daca trebuie schiimbate pastilele deci este ceva de lucru si nu vreau sa mai servisez pe fuga in spatele blocului. Daca stiti un service bun la care sa o duc si sa stiu ca o scot cel putin in starea in care am dus-o...(cred ca stiti ce vreau sa spun) nu ezitati sa ma anuntati. :)

 

P.S... pentru un motor de 127 cp trage destul de greu in viteza 1 si dupa ce trec de 5000 rpm vibratiile din ghidon devin destul de mari. Poate mi se pare mie ciudat pentru ca am mers numai pe mobre pe cardan dar nahh...ma asteptam la racheta si am dat peste un Hercules. Oricum mobra este de nota 10 :D

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de 1100 are o poibila problema la cuzineti, daca e bataia jos din bloc la turatie joasa, sper sa nu fie de la asta.

Motorul seamana oarecum cu cel de pe gpz900r cred, la care mai rontaia si distributie sau lantul pentru alternator/electromotor.

Pentru rpm fluctuant la ralantiu m-as uite la admisie, sanu trage aer fals acolo, daca ai zis ca sunt curatate bine. Amestec la ralantiu cum ai reglat? Bujiile cum arat?

Daca zici ca nu e racheta, probabil nu trage cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tacanitul se aude sus, de asta banuiam joc mare pe la niste supape, desi nu se aude mereu. Bujiile sunt maronii deci amestecul pare reglat bine. O sa dau cu spray de pornire pe la admisie sa vad sa vad cum se comporta si eventual o sa mai sincronizez o data carburile la un service. I-am facut un test de compresie zilele trecute si arata destul de bine...12bari pe cilindrii 1,2,3 si 13 bari pe 4...sper totusi sagasesc un service bun sa o las pe mana profesionistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci primul pas ar fi sincronizarea cred.

Fisele sunt ok? Am avut niste probleme odata din cauza fisele de la bujie, facea scanteie intre fisele si cadru, cu rezultat un ralantiu oscilant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...