Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

la exterior pareau in regula, acum nu stiu ce sa zic...daca se pot masura sau verifica altfel decat vizual astept sugestii. Cu motorul pornit nu se vedeau scantei aruncate aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Ceva nereguli la ZZR 400 din 96.

 

1. Nu porneste deloc la buton, se aude cuplarea in cutia de sigurante si releul de pornire, ies 11v din cutia de sigurante, ajung 11v in releul de pornire dar nu vrea sa invarta. Impinsa porneste untrun metru din prima chiar dupa o saptamana de stat.

2. Se tureaza bine in trepte inferioare, intr-a I-a se duce la 14mii, a II-a 10, a III-a 6mii si in restul parca nu se mai alimenteaza, daca ii trag soclul fuge de sub mine.

 

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11v este foarte putin, schimba bateria si o sa plece la sfert. Verifica nivelul de benzina in carburatoare (plutitoarele sa fie reglate corespunzator) curata jiglerele si filtrul de benzina sa nu fie infundat. Verifica si incarcarea. Daca bateria e varza si nici alternatorul nu baga nici pompa de benzina nu furnizeaza cata benzina este nevoie sa mearga in turarii mari.Verifica si pompa de benzina, poate are inceput de sfarsit si baga benzina dar nu suficienta. AM avut eu problema asta cu o pompa cu membrana fisurata. Ea mergea saraca dar baga prea putina benzina si nu puteam sa urc mobra in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe vreun posesor de zzr a mea a intrat la vanzare detalii pe privat sau pe olx-

» Post actualizat in 06 Aug 2015 08:11

Daca intereseaza pe vreun posesor de zzr a mea a intrat la vanzare detalii pe privat sau pe olx-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea mult pentru mine. O sa revin la gs sau un cb de 500 ori un xj diversion, asta e puternica si fac prostii cu ea.prea multa putere strica, intr-un fel nu imi convine sa o dau dar e mai sanatos pentru mine. In caz ca e cineva interesat si de un schimb cu cu am enumerat mai sus sa nu ezite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut cu respect. De curand sunt si eu madru posesor de zzr400,insa din pacate am nevoie de niste sfaturi pt a rezolva cateva probleme. De cand am achizitionat motocicleta consuma undeva la 10% indiferent daca merg in oras sau extraurban. Motocicleta am cumparat o din Constanta si inainte de a veni la Bucuresti cu ea mi am aruncat un ochi in carburatorul nr.4 sa vad cat de multa mizerie este acolo si din greseala am pus inapoi cuiul pontou gresit. A doua zi cand sa vin acasa a pornit bine insa cand sa plec nu mai mergea motocicleta,nu mai tragea. Intr un final am ajuns cu ea acasa in 3 pistoane. Ajuns acasa am descoperit greseala mea,am remediat,am curatat carburatoarele,schimbat bujii,filtru de aer,montat toate la loc...surpriza...merge in 4 dar consuma la fel,nu mai sta la ralnti,da ceva rateuri (nu merge motorul rotund,intrerupe),intre 3000 si 4000rpm indiferent de treapta intrerupe,nu mai trage...zici ca se ineaca si nu mai pot depasi 100km la ora. Va rog ajutati ma cu un sfat pt ca mai stiu ce sa i fac si sincer bani pt service nu detin. Este un zzr400 GP 08 din '92 cu 39kw in talon. Multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică șuruburile pilot, câte ture au. Verifică și acele de dozaj, să culiseze bine și să nu aibe șaibe/distanțiere puse în capăt (o formă de "tuning," ca să bage mai multă benzină în amestec).

Mai merg verificate și jigleoarele principale, să fie cele corecte ca număr și să nu fie modificate în nici un fel (am mai auzit povești cu bormașini).

Dacă toate sunt în ordine, fă o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare i am facut acum 2 saptamani,a mers bine in turatii mici,pana in 5-6000rpm dupa am bagat mana mai serios in gaz si a revenit la loc. Problema este ca daca incerc sa o pornesc cu soc,o inec...cand este motorul cald reglez turatia la 1500rpm o perioada si dupa incepe sa urce la 2000rpm. Reglez din nou la 1500 scade la 1000 si dupa moare. Ms pt sfat si promptitudine. Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare etrieri fata de zzr 1100?...am inteles ca se potrivesc si de la alte motoare cu mici ajustari dar as prefera sa nu umblu cu improvizatii.

» Post actualizat in 24 Aug 2015 06:19

Ionnyzxr, mie imi suna a amestec bogat rau. Daca se ineaca atunci cand pornesti cu socul tras clar vine prea multa benzina. Pot fi suruburile de amestec sau cuiele pontou nu inchid in unele carburatoare. Faptul ca turatia variaza poate insemna catrage aer fals. Pulverizeaza sprayde pornit motorul pe la galeriile de cauciu dintre carburi si chiuloasa...daca turatia se modifica simtitor galeriile nu mai etanseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata!

Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal?

As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon.

Poze reale.

Preturi bune.

Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica.

E prima mea mobra :crack:

» Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22

Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata!

Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal?

As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva!

 

Numai bine!

Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1,93 si parbrizul touring este prea jos, cu siguranta o extensie ar fi de vis ;)...am eu manualul in pdf dar e prea mare sa-l pun aici, poate pe mail.


» Post actualizat in 21 Sep 2015 12:35

cam asa arata parbrizul MRA Touring

post-60453-0-32701300-1442838892_thumb.jpg

post-60453-0-33834200-1442838893_thumb.jpg

post-60453-0-30040700-1442838894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate incerc eu un double bubble, poate ofera protectie mai buna! Oricum la 90-100 km/ora stau cu cotul stang razmat de rezervor si nu simt mari turbulente! De fapt stateam cu parbrizul vechi, acum am originalul si nu stiu cum se comporta!

 

@Cyanide - ai pm.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am oprit din moto doar aceste piese sa mai recuperez din pierdere.

Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica.

E prima mea mobra :crack:


» Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22

Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock


» Post actualizat in 22 Sep 2015 05:14

Preturi bune.

Carena centrala + far + semnale + oglinzi + parbriz = 100e

Carene laterale + bugspoiler + U-ul care le prinde = 70e

Finala + intermediara = 60e

Salutare.

Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon.

Poze reale.

Preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...