Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salutare

 

mai primit membrii?Daca da, atunci vin si eu cu 2 poze de buletin pt legitimatie.

Am un ZZR400 din 2000, luat in iauarie.Am facut doar 500 km pana acum cu el, dar poate ne intalnim mai multi si facem niste plimbari.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru ulei F306 (codul de la Champion) daca nu ma insel. Dar la magazine moto spui modelul motorului si ar trebui sa stie baietii care filtru se potriveste.

 

Mda...doar ca in satu' nostru' :cheers: ....nix magazine de motoare...adica...este o reprezentanta Yamaha...dar risc sa-mi aduca baietii filtru de IVECO la cate cunostinte au in materie.

 

Multumesc mult pt cod.

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat filtru de ulei(27 lei) de la userul Barna de aici dupa forum,foarte serios baiatul.

 

Sarna'.....i-am dat un mesaj omului.Sper sa ma rezolve repede :D

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

intrebare intrebatoare !!!

 

Cam ce presiune tre sa aiba rotile ?la zzr 400?

 

2.5 fata si 2.8 -2.9 spatele..

 

 

post-15485-1176276355_thumb.jpg salut inca trebuie sa-i fac rodajul ...nici 500km... sper sa ne intilnim cu totii cit de curind ....aveti grija de voi :cheers: ... :crack:

 

sa mai zic ceva? ai o motoreta de sta matza in coada...sa iti traiasca si sa te vedem cu ea pe la intruniri si plimbari, tare mi-ar place sa o admir.... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5 fata si 2.8 -2.9 spatele..

sa mai zic ceva? ai o motoreta de sta matza in coada...sa iti traiasca si sa te vedem cu ea pe la intruniri si plimbari, tare mi-ar place sa o admir.... :ok:

 

:cheers: cum 2,5-2,8?????

 

1,8 e perfect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pana la urma?!?!?

 

Omul probabil a scris din inertie 2,8......valorile optime sunt undeva la 1,8-1,9.

 

Eu la presiunea asta rulez cu ZZR-ul si nu am avut probleme de aderenta de nici un fel.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca Skywalker are dreptate, 2.5 fata si 2.8 spatele.

 

Cred ca ar fi interesant sa cititi cel putin odata manualul de reparatie al mobrelor pe care le conduceti.

Pt. zzr600 va stau la dispozitie, sau pe motohub.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiune cauciucuri (la rece):

fatza = 36 psi = 2.53 kg/cm2 = 2.45 atm = 2.48 bar

spate = 41 psi = 2.88 kg/cm2 = 2.79 atm = 2.83 bar

 

Sursa este manualul de Kawasaki ZZR600 de la Haynes:

post-14502-1176357913_thumb.jpg

Anume sectiunea:

post-14502-1176357922_thumb.jpg

 

Pentru conversii am folosit:

http://www.lenntech.com/unit-conversion-ca...or/pressure.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Damn!!!...inseamna ca tre sa-mi modific presiunea in gume....

 

Totusi...nu vi se pare mult 2.4 si 2.8???

 

Adica...la o masina unde e necesara o perna de aer mai mare sunt valori mai mici de atat....cum dreaq de la motor e nevoie de presiuni asa mari?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbare bloc carburatoare (pe un ZZR 500 model '91) cu unul de pe un ZZR600 model '93.

 

Cauza: la o sincronizare mecanicul a descoperit ca membranele de la carburatoare sunt varza... una rupta rau chiar. Drept urmare nu prea se facea presiune, motorul mergea innecat (mai ales in turatii joase nu avea putere), consumul 9 chiar 10 la suta de km si funingine pe tzeava de esapament.

 

Modalitati de rezolvare:

- la United Motors in Bucuresti mi-au zis pretul de vreo 120 euro + TVA pentru 1 singura membrana (cu piesa metalica de sub ea care controleaza admisia aerului in carburator).

- pe site-ul cycleparts.com (din USA) pretul e de vreo 110 dolari pentru 1 membrana (cu tot cu piese metalica).

 

Modalitate aleasa:

Am riscat si am cumparat un set de carburatoare complet de la un ZZR600 din '93 (second hand de pe forum de la piese). Nu erau la fel, astea erau mai mari, deci si membranele la fel... nu puteam sa scot doar membranele si sa le pun in carburatoarele mele cum vroiam eu.

Atunci mecanicul mi-a schimbat tot blocul de carburatoare cu ala SH cumparat (care merge ok, are membrane bune). La galerii a fost o mica problema cu potrivirea, tzevile erau mai mari nitzel... drept urmare acum colierele de pe garnituri stau mai krakanate nitzel (au trebuit fixate cu suruburi mai lungi).

A mai fost o problema cu potrivirea cutiei de aer (care sta peste admisii si directioneaza aerul de la filtru in carburatoare, dar am taiat tzumburushii (ghidurile) de plastic si ...ce sa spun... mai sunt niste mici fante pe lateral pe unde intra aer nefiltrat dar o sa le astup eu intr-un fel. Oricum nu e motocicleta de dirt deci nu o sa fie o problema mare.

 

 

Daca aveti completari... idei despre ce alte consecinte ar putea avea acest schimb, be my guest...

 

Oricum pare sa mearga bine, nu am apucat sa ma dau prea mult cu ea, dar are mai multa putere.

 

 

Schimbare bloc carburatoare (pe un ZZR 500 model '91) cu unul de pe un ZZR600 model '93.

 

Cauza: la o sincronizare mecanicul a descoperit ca membranele de la carburatoare sunt varza... una rupta rau chiar. Drept urmare nu prea se facea presiune, motorul mergea innecat (mai ales in turatii joase nu avea putere), consumul 9 chiar 10 la suta de km si funingine pe tzeava de esapament.

 

Modalitati de rezolvare:

- la United Motors in Bucuresti mi-au zis pretul de vreo 120 euro + TVA pentru 1 singura membrana (cu piesa metalica de sub ea care controleaza admisia aerului in carburator).

- pe site-ul cycleparts.com (din USA) pretul e de vreo 110 dolari pentru 1 membrana (cu tot cu piese metalica).

 

Modalitate aleasa:

Am riscat si am cumparat un set de carburatoare complet de la un ZZR600 din '93 (second hand de pe forum de la piese). Nu erau la fel, astea erau mai mari, deci si membranele la fel... nu puteam sa scot doar membranele si sa le pun in carburatoarele mele cum vroiam eu.

Atunci mecanicul mi-a schimbat tot blocul de carburatoare cu ala SH cumparat (care merge ok, are membrane bune). La galerii a fost o mica problema cu potrivirea, tzevile erau mai mari nitzel... drept urmare acum colierele de pe garnituri stau mai krakanate nitzel (au trebuit fixate cu suruburi mai lungi).

A mai fost o problema cu potrivirea cutiei de aer (care sta peste admisii si directioneaza aerul de la filtru in carburatoare, dar am taiat tzumburushii (ghidurile) de plastic si ...ce sa spun... mai sunt niste mici fante pe lateral pe unde intra aer nefiltrat dar o sa le astup eu intr-un fel. Oricum nu e motocicleta de dirt deci nu o sa fie o problema mare.

 

 

Daca aveti completari... idei despre ce alte consecinte ar putea avea acest schimb, be my guest...

 

Oricum pare sa mearga bine, nu am apucat sa ma dau prea mult cu ea, dar are mai multa putere.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15485-1176276355_thumb.jpg salut inca trebuie sa-i fac rodajul ...nici 500km... sper sa ne intilnim cu totii cit de curind ....aveti grija de voi :what: ... :what:

 

 

Si cu ce te lauzi ? cu 1000 de cmc in plus fatza de mine ? :hug:

 

So stapanesti sanatos. Aia da motoreta. Felicitari.

Pe ce ai mai mers inainte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Filtre ulei puse pe un ZZR 500 D din 1991 (si care probabil ar merge si pe 400 si pe 600)

 

In primul rand o rugaminte, anume de a pastra acest topic cat mai "curat" ... aici vine cineva sa caute informatii, tehnice si nu numai, despre ZZR-uri, nu discutii despre ce a calarit unul sau altul inainte sau urari de "stapanit sanatos". Nu o luati ca un repros, ci doar ca o sugestie pentru viitor. Exista mesaje personale pentru felicitari si intrebari cu caracter personal...sau alte sectiuni ale forum-ului.

 

 

Acum, adresand o intrebare mai veche de pe topic privind schimbul filtrului de ulei:

 

1. am scos filtrul vechi care era Champion F306. Filtru cu striatii pe margine - mi-a trebuit o cheie speciala de filtru (de fapt o bucata de tabla cu un dispozitiv de strangere care se muleaza pe carcasa filtrului) pentru a-l desuruba. In contra a ceea ce e scris in manual, nu a trebuit demontat nimic altceva decat carcasa de plastic de dedesubt. E drept ca e o pozitie incomoda si tzevile prin jur fierbinti (schimbul de ulei si de filtru se face cu motorul cald) si am varsat ceva ulei direct pe coturile de la evacuare (am 1 singura toba deci se unesc toate coturile pe sub filtru)... dar asta e, s-a ars, a mirosit vreun sfert de ora la prima plimbare dupa si gata! Radiatorul de ulei a ramas in pozitia lui in tot timpul operatiunii, nici nu am slabit suruburile.

Conform paginii internet www.louis.de acest filtru se potriveste si la:

KAWASAKI ZX-6R NINJA (ZX600F)

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E)

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E4) in afara de cele incepand cu 2001 an de fabricatie care vor F308

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600D)

si multe alte tipuri de moto...nu am enumerat nici macar toate Kawele la care se potriveste

 

2. am pus filtru nou KN303 (asta il aveau la Autozone in Bucuresti). Acesta nu are striatii in schimb are o piulita de 17 sudata in cap... deci a putut si insurubat (si va putea fi desurubat cand ii vine timpul) cu o cheie normala... mai usor de folosit decat cheia de filtru.

Ceva date scrise pe cutia filtrului KN:

- merge inclusiv cu uleiuri complet sintetice

- adera la standard QS9000

- bla bla

 

3. conform site-ului internet www.louis.de

filtrul de ulei DELO 15410-MM9-P01 (nr de comanda bestellnr. 10050308) se potriveste pe:

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E) [PATRONEN-FILTER]

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600D) [PATRONEN-FILTER]

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E4) in afara de cele incepand cu 2001 an de fabricatie

si la multe altele...

deci probabil si la a mea, desi nu am incercat inca marca aceasta

 

Sper sa ajute pe cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu o intrebare : zzr istii se mai si plimba ?

ca eu de fiecare de fiecare data cand mai ies nu vad pe nimeni

daca mai iesiti si nu va deranjeaza anuntati, poate facem un mic grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?"

 

Eu am schimbat zilele astea placutele pe spate la kaore ... m-a costat 40 RON manopera

 

"am si eu o intrebare : zzr istii se mai si plimba ?"

 

Se plimba, dar nu in grup ... chiar azi am vazut cativa prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, cred ca am mai ridicat aceasta problema insa sunt nevoit sa mai intreb inca o data.Pe unde gasesc si eu un semnal dreapta fata pt un zzr 400?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?

 

 

Salut!

 

Eu am luat setul de placute pt fata si spate la 192 lei de la Moto Adventure, Sos Cotroceni, marca Ferodo, nu stiu cat de grozave sunt.

 

Schimbrea este destul de simpla, daca este ca la 600: dai etrierul jos, desfaci tablita care se afla deasupra etrierului si este prinsa cu doua suruburi, apoi scoti siguranta de pe axul care tine cele doua placute, scoti axul, cad placutele si apoi o iei in sens invers pt montaj.

Pentru spate: dai etrierul jos, cade placuta libera, bagi o surubelnita mai mare ceva si departezi placuta de corpul etrierului, iese un pic mai greu dar mere, si apoi in sens invers pt montaj.

 

Bafta la mesterit!!!

 

salutare, cred ca am mai ridicat aceasta problema insa sunt nevoit sa mai intreb inca o data.Pe unde gasesc si eu un semnal dreapta fata pt un zzr 400?

 

 

 

Uite incearca pe acest SITE, si vezi cum poti comanda.

Am inteles ca trimit si in Romania daca ai posibilitatea sa platesti cu un card.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbrea este destul de simpla, daca este ca la 600: dai etrierul jos, desfaci tablita care se afla deasupra etrierului si este prinsa cu doua suruburi, apoi scoti siguranta de pe axul care tine cele doua placute, scoti axul, cad placutele si apoi o iei in sens invers pt montaj.

 

intrebare...are careva pe undeva acea siguranta de etrier de care vorbeste bombita? eu am pierdut una si momentan am una oarecum improvizata,as vrea sa gasesc una buna. Etrierele sunt Tokiko. si daca tot sunt la sectorul cautari, caut si un intinzator de lant, adica unul din cele 2 suruburi de pe bascula spate, poate are careva din vreo dezmembrare,ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...