Sari la conținut

motoare v4


vlady_phx
 Share

Postări Recomandate

Pai ce pot sa-ti spun este ca merge f bine. E RC24 din 88, il am de 1 an jumate si am facut 25000km cu el, acum pe bord indica peste 66000.

Singura problema a fost cu releul de incarcare, a cedat la scurt timp dupa ce am luat-o. In rest n-am schimbat decat consumabile. Motorul merge bine, nu consuma ulei,trage bine, consumul de benzina e bun (mers linistit si pana in 120 consuma 5% chiar si mai putin, daca merg si mai calm pana in 100 am scos si 4.3% , daca o fugaresc sare si de 7%)

Comparat cu un RC36 din 97 ( de care are fratemiu) pot sa-ti spun urmatoarele:

-al meu consuma mai putin (dar nu e mare diferenta)

- desi al meu teoretic are mai multi cai RC36 se simte mai puternic cel putin in regimul de mers normal (la viteza maxima in carte RC24 e cotat mai bine decat RC36, practic n-am incercat la nici una topspeedul)

- RC36 are ciclistica sensibil mai sportiva decat RC24

-pozitia de pilotaj pe RC24 e mai comoda pt touring decat cea de pe RC36 care e mai sportiva un pic.

 

 

da, am citit si eu prin nuj ce reviste ca releul cedeaza usor...daca nu te superi, cat te-a costat un releu nou?

in ceea ce priveste modelel, ma gandeam la unu de prin 98...am acum un suzuki gn din 82, si m-am cam saturat de "babutze" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mi se pare a motocicleta mai accesibila ca pilotaj, pare o motocicleta pe care candva vei putea scoate tot ce se poate din ea; Vmax-ul nou deja e sf: mare, puternica, greoaie. Asta noua mi se pare mai mult a drag-bike, nu m-as vedea facand turing pe asa ceva.

 

Salut!

Permite-mi sa te ajut:

1. VMaxul nu a fost nicodata touring

2. Generatia veche era notorie pentru franele subdimensionate in raport cu puterea motorului

3. Generatia noua este foarte manevrabila pentru dimnesiunile ei. Nu te astepta sa fie supersport dar nu e in nici un caz chopper. In toate testele facute pana acum pilotii au fost incantati de ce poate VMaxul nou.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Permite-mi sa te ajut:

1. VMaxul nu a fost nicodata touring

 

Nici n-am zis asta, dar daca lasam imaginatia sa zburde nestingherita, putem extrapola astfel incat sa zicem ca Vmaxul ar fi singura motocicleta, deci va fi folosita atat pentru mersul la servici, cat si pentru drumul la mare cu cort & shit de unde rezulta ca Vmaxul vechi mi-ar placea ca "all day bike"

 

2. Generatia veche era notorie pentru franele subdimensionate in raport cu puterea motorului

 

Asta stiam si eu si am auzit-o si de la un posesor de Vmax. Oricum, o furca USD si niste etrieri radiali cred ca se cer ca prima investitie in motorul ala; eu unu' asta as face, nu stiu cu cat i-ar creste eficienta, dar sigur mi-ar placea cu ar arata.

 

3. Generatia noua este foarte manevrabila pentru dimnesiunile ei. Nu te astepta sa fie supersport dar nu e in nici un caz chopper. In toate testele facute pana acum pilotii au fost incantati de ce poate VMaxul nou.

Salutari!

 

De citit am citit cam tot ce s-a scris si pe la noi si pe afara si totusi prefer sa-mi formez o parere atunci cand m-oi urca pe un exemplar 2009. Parerile depind foarte mult, de la om la om, factorii care le influenteaza incep de la fizicul riderului si terminand cu psihicul acestuia, d'asta prefer sa o vad live pentru inceput. Mai stii, poate o fi dragoste la prima vedere. :laugh:

 

Asfalt uscat, ca maine vreau sa ies la o tura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se vorbeste despre V-Max, va prezint o informatie care poate inca nu o stie toata lumea. V-Max a fost raspunsul dat de Yamaha modelului Honda V65 Magna, dupa mine o copie destul de evidenta. V65 Magna se promova in 1983 ca fiind motocicleta de serie mare cea mai rapida din lume (105 cai la roata, sfertu de mila sub 11 sec). Daca nu era Magna cine stie daca mai aparea V-Maxul. Mai multi zic ca asta e primul muscle bike adevarat.

 

18210_0_4_4_vf%201100%20c%20-%20v65%20magna_MIKE%20BOKIE.jpg

v65-2.jpg

 

V-Max 1985

pg_1214288748.jpg

 

The liquid-cooled, 1098cc, 90-degree V-4 engine delivered a staggering flow of power from 1500 rpm to its 10,000 rpm redline.

But how quick was it? On October 3, 1982, Honda brought drag-strip maestro Jay "Pee-Wee" Gleason and a standard V65 to Southern California's Orange County International Raceway to find out. Gleason's 10.92 — second 1/4-mile sprint made the V65 America's fastest production street machine, inspiring ads with one powerfully simple headline: Bad News Travels Fast.

 

 

Din pacate Honda nu a continuat ce-a inceput cu V65 Magna si a lasat V-Maxu sa-i manance toata gloria. Tot din pacate, Magna s-a transformat mai tarziu un cruiser destul de cuminte, cu cilindreea redusa la 750cmc. Honda a mai avut o incercare esuata sa se ia la tranta cu V-Max prin lansarea lui X4, un muscle bike insa cu motor 4 in linie.

 

Honda-2002-X4LowDown.jpg

 

Magna 750

lg%202003_honda_magna_750%20side_view.jpg

 

M-am luat cu documentarea si din intamplare am dat de alta motocicleta veche V4. Suzuki GV 1200 Madura, o alta copie a V65 Magna.

 

Suzuki-GV1200-Madura-1986.jpg

pg11_900.jpg

 

Ramane de vazut daca Honda va lansa in viitor, un concurent real pt V-Max, derivat din conceptul cu motor 6 cilindri boxer, Honda EVO6

 

honda-evo6-concept-bike-big.jpg

 

O alta chestie peste care am dat este acest concept Honda FN-1 prezentat de Honda la Tokyo Motor Show in 1998, cu motor V4 transversal in stil Moto Guzzi

 

Honda-2002-FN-1.jpg

 

.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se vorbeste despre V-Max, va prezint o informatie care poate inca nu o stie toata lumea. V-Max a fost raspunsul dat de Yamaha modelului Honda V65 Magna, dupa mine o copie destul de evidenta. V65 Magna se promova in 1983 ca fiind motocicleta de serie mare cea mai rapida din lume (105 cai la roata, sfertu de mila sub 11 sec). Daca nu era Magna cine stie daca mai aparea V-Maxul. Mai multi zic ca asta e primul muscle bike adevarat.

 

18210_0_4_4_vf%201100%20c%20-%20v65%20magna_MIKE%20BOKIE.jpg

v65-2.jpg

 

V-Max 1985

pg_1214288748.jpg

 

The liquid-cooled, 1098cc, 90-degree V-4 engine delivered a staggering flow of power from 1500 rpm to its 10,000 rpm redline.

But how quick was it? On October 3, 1982, Honda brought drag-strip maestro Jay "Pee-Wee" Gleason and a standard V65 to Southern California's Orange County International Raceway to find out. Gleason's 10.92 — second 1/4-mile sprint made the V65 America's fastest production street machine, inspiring ads with one powerfully simple headline: Bad News Travels Fast.

 

 

Din pacate Honda nu a continuat ce-a inceput cu V65 Magna si a lasat V-Maxu sa-i manance toata gloria. Tot din pacate, Magna s-a transformat mai tarziu un cruiser destul de cuminte, cu cilindreea redusa la 750cmc. Honda a mai avut o incercare esuata sa se ia la tranta cu V-Max prin lansarea lui X4, un muscle bike insa cu motor 4 in linie.

 

Honda-2002-X4LowDown.jpg

 

Magna 750

lg%202003_honda_magna_750%20side_view.jpg

 

M-am luat cu documentarea si din intamplare am dat de alta motocicleta veche V4. Suzuki GV 1200 Madura, o alta copie a V65 Magna.

 

Suzuki-GV1200-Madura-1986.jpg

pg11_900.jpg

 

Ramane de vazut daca Honda va lansa in viitor, un concurent real pt V-Max, derivat din conceptul cu motor 6 cilindri boxer, Honda EVO6

 

honda-evo6-concept-bike-big.jpg

 

O alta chestie peste care am dat este acest concept Honda FN-1 prezentat de Honda la Tokyo Motor Show in 1998, cu motor V4 transversal in stil Moto Guzzi

 

Honda-2002-FN-1.jpg

 

.

 

 

tu nu ai ma servici sau vreo ocupatie ? :laugh:

 

lasand gluma la o parte, misto documentatie :laugh:

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
salut !

am vorbit de motoare in-line 4 acum cateva saptamani, dar acum hai sa vorbim despre v4.

in afara de honda vfr, fie ea de 750, sau 800, ce alte motoare mai stiti? si daca mai stiti, cateva detalii despre ele.

 

 

salut honda v65 sabre motor 4 pistoane in V 16 valve 120 de cai 98 de N/m la 9500 de rotatii pe minut turometru merge pana la 10.000 bord electronic iar kilometraju e in mile tractiunea se face pe cardan motor din 85 care merge si in 2009 ca nou... depinde doar de proprietar.. eu am unu si vreau sa-l vand .. de 2 luni am pus totul nou pe el inclusiv filtru de ulei si uleiu il am ca il schimb in 1000 de mile. .. daca te intere 2.200 ii pretu poze azi mai dupa masa iti dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
salut !

am vorbit de motoare in-line 4 acum cateva saptamani, dar acum hai sa vorbim despre v4.

in afara de honda vfr, fie ea de 750, sau 800, ce alte motoare mai stiti? si daca mai stiti, cateva detalii despre ele.

 

 

:D honda paneuropean st 1100 .................... e unul dintre mai rezistente si capabile v4. al am .... si e super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...