Sari la conținut

Service anvelope moto


HAMMON
 Share

Postări Recomandate

Wild Garage in Dumbravita pe Gheorghe Doja nr 53 , 0721467384 Dani momentan sant in concediu pana in data de 05 ,09 , program flexibil , costuri : demontat-montat ,fata-spate echilibrat 100 lei , daca vi cu rotile in portbagaj costa 60 de lei fata-spate ,aduc la comanda orice tip de anvelope : moto si auto

multumesc o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua , doresc sa montez o anvelopa si sa echilibrez roata , roata se echilibreaza cu discurile pe ea sau date jos ? , cunoaste cineva un service de roti unde au scule adecvate si cu protectii sa nu zgarie janta si aparat electronic de echilibrat ? ceva de actualitate ? Va multumesc


» Post actualizat in 04 Sep 2016 16:00

Deocamdata am gasit PROMOTOR-AUTOMEISTER, CALEA LUGOJULUI, NR17, 0729660022


» Post actualizat in 04 Sep 2016 16:46
Promotor cica nu mai face deocamdata ... Altundeva ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dani din Dumbravita 0721467384 !!

merci de recomandare

» Post actualizat in 04 Sep 2016 18:37

 

Buna ziua , doresc sa montez o anvelopa si sa echilibrez roata , roata se echilibreaza cu discurile pe ea sau date jos ? , cunoaste cineva un service de roti unde au scule adecvate si cu protectii sa nu zgarie janta si aparat electronic de echilibrat ? ceva de actualitate ? Va multumesc

» Post actualizat in 04 Sep 2016 16:00

Deocamdata am gasit PROMOTOR-AUTOMEISTER, CALEA LUGOJULUI, NR17, 0729660022

» Post actualizat in 04 Sep 2016 16:46

Promotor cica nu mai face deocamdata ... Altundeva ?

salut , roata o echilibrez cu tot cu discuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in ce mod influenteaza discurile echilibrarea? Adica prezenta sau lipsa lor?

 

iti dezechilibreaza roata cand le montezi

 

ai o roata echilibrata pe care montezi 1-2 discuri ne-echilibrate (uzate), cum o sa fie roata cu discurile montate? echilibrata sau nu?

 

 

p.s. pentru rotile de motocicleta echilibrarea statica este suficienta. pe masina de echilibrat "electronica" tot echilibrare statica vi se face pe programele moto !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dezechilibreaza roata cand le montezi

 

ai o roata echilibrata pe care montezi 1-2 discuri ne-echilibrate (uzate), cum o sa fie roata cu discurile montate? echilibrata sau nu?

 

Deci un disc de frana folosit este mai greu intr-o parte. E ca un ou, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand discul de frana este prins pe butuc , langa axul rotii si nu pe janta , la distanta de ax . Sansele ca un disc de frana sa produca vibratii in ghidon ( in mers , nu la franare ) sunt foarte mici iar daca se ajunge la asa ceva inseamna ca discul respectiv este praf . Echilibrarea se face ptr a anula in 90% din cazuri problemele constructive ale anvelopei sau deformarile jantei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci un disc de frana folosit este mai greu intr-o parte. E ca un ou, nu?

se poate uza inegal, da ! dar nu ca un ou ci excentric

 

si n-ar fi asta mare problema dar nu prea am vazut scule de echilibrat discuri, deci ai o roata echilibrata pe care montezi un-doua discuri ne-verificate(ne echilibrate)...

 

la roata spate nu-i mare smecherie, poti s-o lasi ne echilibrata dar la aia pe fata se cam simte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate uza inegal, da ! dar nu ca un ou ci excentric

 

Eu cand am spus "ca un ou" ma refeream la faptul ca o diagonala a discului de frana la un capat e mai uzat si la celalat capat e mai putin uzat. Deci acolo unde e mai putin uzat, discul de frana e mai greu.

 

Acum nu inteleg exact la ce te referi cand spui excentric, dar banuiesc ca la ce am scris eu mai sus. Daca raspunsul e da, atunci as vrea sa stiu ce cauzeaza aceasta uzura excentrica a unui disc de frana, exceptand faptul ca discul de frana e stramb, situatie in care ar trebui schimbat discul si nu echilibrata roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discul nu vine presat pe janta, nu are cota de rulment, ai o anumita toleranta de ~1mm , asta face ca portiunea pe care freaca placutele sa fie de multe ori usor excentrica cu exteriorul discului, 1 mm excentric la 2 discuri de 300x4mm otel eu cred ca are ceva greutate, 5-10 grame probabil, nu am cum sa masor pentru ca sculele necesare nu exista din prisma futilitatii

 

din cauza asta se echilibreaza ROATA ca un ansamblu de disc, cauciuc,janta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Latimea utila a placutelor de frana e intotdeauna mai mica decat latimea utila a discurilor de frana. E suficient sa te uiti la un disc de frana uzat si sa constati asta. Asa ca toleranta aceea de care spui nu ar trebui sa afecteze uzura inegala a unui disc.

In alta ordine de idei, daca la o roata discul de frana sta excentric 1 mm, acolo e ceva problema constructiva. Discul se centreaza in suruburi, iar capetele suruburilor intra exact in locasele frezate din disc. Nu imi vine sa cred ca gaurile de suruburi date de fabricant sunt excentrice si nici nu imi vine sa cred ca gaurile si frezarile facute de fabricantii de discuri de frana sunt "labartate"cu 1mm. Sau discutam despre o roata cu disc de frana fabricata in epoca bronzului. Am centrat ceva roti la viata mea, am verificat zeci de discuri de frana si niciodata nu am vazut vreo excentricitate la niciunul. Si nu ma refer la "vazut" cu ochiul liber ci cu ceasul comparator. Exista abateri minore, dar acestea sunt atat de mici incat nu influenteaza echilibrarea unei roti ca ansamblu. ponderea cea mai mare o are ansamblul anvelopa - camera (daca este) - valva.

Am pus toate aceste intrebari ca sa inteleg necesitatea echilibrarii cu discurile montate, nu ca sa ma dau vreun destept. Din punctul meu de vedere, cu discuri sau fara e cam tot una. Se poate face dupa cum e mai comod.

Am sa caut o roata cu cele mai naspa discuri pe care o am prin garaj si chiar am sa fac acest test :)

 

Oricum, apreciez si iti multumesc ca mi-ai dat o explicatie. Ce spunea un coleg mai inainte e can-can.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am montat si eu cateva discuri de frana si daca cureti cum trebuie butucul nici unul nu vine fest , ai un joc , poate nu-i 1mm pe diam , dar un joc exista, suruburile de strangere ale discului nu sunt conice sa centreze discul , nu stiu ce ai masurat tu sau cu ce dar sunt sigur ca nici un disc de frana nu vine centrat pe roata ,

 

ce spui tu se poate intampla, sa pice toate la fix, de fiecare data (intalnita de tine) ...

 

Latimea utila a placutelor de frana e intotdeauna mai mica decat latimea utila a discurilor de frana. E suficient sa te uiti la un disc de frana uzat si sa constati asta. da, cam asta am spus si eu

 

Asa ca toleranta aceea de care spui nu ar trebui sa afecteze uzura inegala a unui disc.

cum ai ajuns la concluzia asta , nu are absolut nici o noima, nu am spus ca afecteaza uzura , am spus ca afecteaza echilibrul rotii cu x grame , ca nu am stat sa masor si nici nu are rost

 

nu zic ca se intampla cine stie ce catastrofa daca echilibrezi roata fara discuri apoi le montezi, sunt mari sanse sa nu se simta absolut nimic, eu vreau doar sa subliniez inutilitatea procedurii si ca este teoretic gresita, vrei sa echilibrezi tot ansamblu roata nu doar cateva bucati.

 

in fine... eu nu inteleg cu ce incomodeaza un disc echilibrarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai citit ce am scris... am masurat cu ceasul comparator. Si repet, abaterile sunt extrem de mici si pe portiuni diferite ale discului. Nici vorba sa fi intalnit in atatia ani vreun disc excentric, Dar na, oi fi intanit eu numai cazuri perfecte.

 

Eu nu am spus ca echilibrarea trebuie facuta musai fara discuri. vroiam sa inteleg de ce e musai sa o faci cu discurile puse. Si nu am spus ca incomodeaza cumva discurile, procesul de echilibrare.

 

Acum stau sa ma gandesc la troaca mea de masina, nici acolo discul de frana nu are cota de presare, deci conform teoriei de mai sus nu e perfect centrat pe axul butucului... si totusi odata centrata roata nu bate nimic... E adevarat ca discutam de alta masa inertiala a rotii, dar la randul lui si discul de frana de masina e mai greu, oarecum proportiile se pastreaza.

 

 

Ce am spus despre uzura era de fapt un raspuns dat colegului care a pomenit de uzura inegala. Uitasem sa dau "quote" si la mesajul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum pe deplin. Cand imi schimb discurile de frana o sa imi si re-echilibrez rotile ca sa fiu conform cu teoria. Mai mult, o sa si cantaresc cantitatea de Loctite ce o pun pe fiecare surub de la disc, nu de alta dar sa nu trebuiasca sa pun vreun plumb mai mare pe janta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discurile de competitie sunt echilibrate si cardanele si chiar planetarele la masinile fine

Discurile de frana , cardanele si planetarele se echilibreaza de foarte mult timp si nu numai la cele de competitie . Dacia pickup are cardan echilibrat din fabrica . Dacia 1310 avea planetarele echilibrate din fabrica . Tot batrana 1310 avea si discurile echilibrate din fabrica si aici nu ma refer la uzina Dacia ca fabrica . Producatorul subansamblelor livreaza piesele echilibrate . La fel si la camioane unde poti incepe cu Raba , Saviem-ul , etc . La cardane , de exemplu , sunt niste placute metalice sudate pe corpul cardanului . Toate piesele ce se invart pe o masina sunt echilibrate si aici poti include si axa cu came , vibrochen , role distributie , etc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum pe deplin. Cand imi schimb discurile de frana o sa imi si re-echilibrez rotile ca sa fiu conform cu teoria. Mai mult, o sa si cantaresc cantitatea de Loctite ce o pun pe fiecare surub de la disc, nu de alta dar sa nu trebuiasca sa pun vreun plumb mai mare pe janta :)

la afrikana poti sa renunti total la plumbi , as pune pariu ca nu vei simti vre-o diferenta daca ai cauciucuri enduro , eu ziceam mai mult pentru motociclete care trec uzual de 250km/h , doar sa pui punctu rosu la valva

 

 

 

Toate piesele ce se invart pe o masina sunt echilibrate si aici poti include si axa cu came , vibrochen , role distributie , etc .

da, asta incercam sa-i explic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...