Bica Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ? foarte bune...am avut SBS ceramice pe R6...in combinatie cu niste conducte metalice....beton...te pun in cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Un harsait metalic mi-a atras atentia sa verific discul de frana. Surpriza: o placuta cred ca este la limita de service, nu se mai vede santul indicator de uzura. Aia de pe partea cu pistonasele. Cealalta este neatinsa. A luat si foarte putin din disc, l-a valurit. Placutele au cam 5000 de kilometri in regim de cruiser. Ma omoara ca nu-mi mai amintesc de unde le-am cumparat, dar parca de la louis.de dar nu sunt 100% sigur. https://www.louis.de/en/artikel/saito-brake-pads-sinter-fuer-suzuki-vz-800-marauder/10044350?filter_bike_id=0829&list=1950476 WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Nu ti-a culisat etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Exista solutie pentru rectificarea discului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Il schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Discul se poate prelucra dar depinde cat de mult a fost afectat. Cum discurile moderne de moto sunt destul de subtiri e foarte probabil sa nu mai poata fi reparat si sa mai si respecte grosimea minima. Editat Iunie 16, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Exista solutie pentru rectificarea discului? Fa o poza ... daca e doar un pic mai rugos decat normal nu iti face probleme, odata cu montarea noilor placute in timp o sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) Poza.... PS Telefon fara blitz. Sorry. Editat Iunie 19, 2014 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Poza.... Photo0341.jpg PS Telefon fara blitz. Sorry. Discul arata foarte rau. Cel mai probabil au fost folosite placute de slaba calitate. Pe viitor cu siguranta ai sa fii mai atent la acest aspect. Din pacate la un asemenea grad de uzura, rectificarea subtiaza prea mult discul deci nu e o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Da, am folosit niste cacaturi. Acum am luat Carbon Laraine A3+. Am vazut ca le recomandai, am dat un search pe topic. O sa fac o poza mai clara, la lumina, dar in ultima vreme ajung ca tarziu acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Eu centrez eu dau cu replyul: Cred ca le ia mai mult timp sa se "aseze". Mi-am comandat si brembo, daca nu se impaca bine cu discul le voi schimba. Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Nu se inghesuie lumea ca la discutiile despre uleiuri. E cam greu sa primesti o recomandare pe baza unei comparatii intre cele doua. Si eu ma gandeam la Brembo, CL si Lucas. Preturile sunt cam egale sau cu o oarecare diferenta insa daca luam in calcul pretul unui disc important e ca alegerea sa nu faca stricaciuni. Aici depinde cum se impaca placutele cu discul pe mobra. Cum am mai mers doar cu brembo si CL am ales la schimbul recent CL si pe spate. Pe fata CL xbk5 pot spune ca sunt chiar un pic mai bune ca brembo. Despre Lucas as fi curios sa aud si eu pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. In ce regim foloseai frana spate? » Post actualizat in 28 Oct 2014 08:30 Daca folosesti spatele excesiv, e clar ca o sa ajungi la fading de placuta/lichid. Cu un lichid RBF rezolvi o parte a problemei. Pentru folosirea la enduro/cross, s-a inventat asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Folosita normal, ma bazez pe frana de motor si fata. Spatele pe viraje coborari ca si corectie a vitezei inainte/ in viraje. Pe Transfg am ramas fara frana. Oprit pe dreapta si pedale pana si-a revenit. Chestia e ca si la o traversare sud nord in bucuresti se lasa cu disc incins si chiar nu prea franam in 14 km. Sunt multumit de brembo. Au mai multe optiuni, asteas ceva mediu nu mai stiu codul. Editat Octombrie 28, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Mi se pare putin ciudat ce ti s-a intamplat. Ai comparat grosimea totala a placutelor? Posibil ca inaine sa treci la brembo, sa fi avut discul spate infranat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Nu am masurat cu sublerul dar pistonul culisa fara probleme, avea unde. A disparut problema dupa schimb, aceiasi rulmenti, acelasi disc, lichid. Am facut si cu astea vreo 2000, am incheiat sezonu, prea frig . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 http://www.trackdaymag.com/techinspection/623-curing-brake-fade.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Foloseste cineva placute brembo road SA ? Ceva pareri despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) din cand in cand (1-2 ori/sezon) mai faceti si asta Editat Februarie 2, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 si aici se gasesc placute moto http://placutefranamoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Nu mai deschid un topic nou ca n-are rost, intreb aici. Furtunele de frana metalice pot fi indoite? Este vorba despre furtunul de la preload-ul hidraulic de la amortizor. La amortizorul OEM furtunul este din cauciuc, dar la Wilbers este metalic. Cand o sa-l pun pe sasiu va trebui sa-l indoi de la mijloc la 90o, cu o raza de racordare de ~20 mm. Se poate sau se strica? Adevarul este ca am vazut la motocicleta unui amic furtunul de pe spate indoit la 180o, cu o raza de ~30 mm. Evident ca nu avea nici o problema, dar mai bine intreb inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Nu stiu cele de amortizoare, dar cele de frana nu prea poti sa le indoi tare ca se vor rupe si ele la un moment dat, rolul lor pana la urma este de a face presiune, franare mai eficienta, vor tine mai mult decat unele de cauciuc dar in conditii normale nu de strangulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Cele de amortizoare cred ca sunt identice cu cele de frana, eu n-am vazut nici o diferenta, nici de aspect, nici de principiu functional. Mentionez ca odata ce va fi indoit, furtunul va sta fixat. Adica nu va fi indoit si indreptat in mod permanent. Indoit o singura data si fixat. » Post actualizat in 01 Mar 2015 18:33Mda, am pus o intrebare ca la clasa a cincea... Am scos mai intainte amortizorul din cutie si furtunul este destul de flexibil si se indoaie exact asa cum imi trebuie. Eu mi-l aminteam mai rigid cand l-am scos ultima oara din cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.