Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ?

foarte bune...am avut SBS ceramice pe R6...in combinatie cu niste conducte metalice....beton...te pun in cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 643
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un harsait metalic mi-a atras atentia sa verific discul de frana.

 

Surpriza: o placuta cred ca este la limita de service, nu se mai vede santul indicator de uzura. Aia de pe partea cu pistonasele. Cealalta este neatinsa. A luat si foarte putin din disc, l-a valurit.

 

Placutele au cam 5000 de kilometri in regim de cruiser. Ma omoara ca nu-mi mai amintesc de unde le-am cumparat, dar parca de la louis.de dar nu sunt 100% sigur.

https://www.louis.de/en/artikel/saito-brake-pads-sinter-fuer-suzuki-vz-800-marauder/10044350?filter_bike_id=0829&list=1950476

 

WTF?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discul se poate prelucra dar depinde cat de mult a fost afectat. Cum discurile moderne de moto sunt destul de subtiri e foarte probabil sa nu mai poata fi reparat si sa mai si respecte grosimea minima.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza....

 

attachicon.gifPhoto0341.jpg

 

PS Telefon fara blitz. Sorry.

 

Discul arata foarte rau. Cel mai probabil au fost folosite placute de slaba calitate.

Pe viitor cu siguranta ai sa fii mai atent la acest aspect.

 

Din pacate la un asemenea grad de uzura, rectificarea subtiaza prea mult discul deci nu e o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am folosit niste cacaturi. Acum am luat Carbon Laraine A3+. Am vazut ca le recomandai, am dat un search pe topic.

 

O sa fac o poza mai clara, la lumina, dar in ultima vreme ajung ca tarziu acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat.

 

 

Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat.

Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier?

Eu centrez eu dau cu replyul: Cred ca le ia mai mult timp sa se "aseze". Mi-am comandat si brembo, daca nu se impaca bine cu discul le voi schimba.

 

Salut

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale?

 

Nu se inghesuie lumea ca la discutiile despre uleiuri. E cam greu sa primesti o recomandare pe baza unei comparatii intre cele doua. Si eu ma gandeam la Brembo, CL si Lucas. Preturile sunt cam egale sau cu o oarecare diferenta insa daca luam in calcul pretul unui disc important e ca alegerea sa nu faca stricaciuni. Aici depinde cum se impaca placutele cu discul pe mobra. Cum am mai mers doar cu brembo si CL am ales la schimbul recent CL si pe spate. Pe fata CL xbk5 pot spune ca sunt chiar un pic mai bune ca brembo. Despre Lucas as fi curios sa aud si eu pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL.

 

In ce regim foloseai frana spate?

» Post actualizat in 28 Oct 2014 08:30

Daca folosesti spatele excesiv, e clar ca o sa ajungi la fading de placuta/lichid. Cu un lichid RBF rezolvi o parte a problemei.

Pentru folosirea la enduro/cross, s-a inventat asa ceva:

2KEWL.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosita normal, ma bazez pe frana de motor si fata. Spatele pe viraje coborari ca si corectie a vitezei inainte/ in viraje. Pe Transfg am ramas fara frana. Oprit pe dreapta si pedale pana si-a revenit. Chestia e ca si la o traversare sud nord in bucuresti se lasa cu disc incins si chiar nu prea franam in 14 km. Sunt multumit de brembo. Au mai multe optiuni, asteas ceva mediu nu mai stiu codul.

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nu mai deschid un topic nou ca n-are rost, intreb aici. Furtunele de frana metalice pot fi indoite?

Este vorba despre furtunul de la preload-ul hidraulic de la amortizor. La amortizorul OEM furtunul este din cauciuc, dar la Wilbers este metalic. Cand o sa-l pun pe sasiu va trebui sa-l indoi de la mijloc la 90o, cu o raza de racordare de ~20 mm. Se poate sau se strica?

Adevarul este ca am vazut la motocicleta unui amic furtunul de pe spate indoit la 180o, cu o raza de ~30 mm. Evident ca nu avea nici o problema, dar mai bine intreb inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cele de amortizoare, dar cele de frana nu prea poti sa le indoi tare ca se vor rupe si ele la un moment dat, rolul lor pana la urma este de a face presiune, franare mai eficienta, vor tine mai mult decat unele de cauciuc dar in conditii normale nu de strangulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de amortizoare cred ca sunt identice cu cele de frana, eu n-am vazut nici o diferenta, nici de aspect, nici de principiu functional.

Mentionez ca odata ce va fi indoit, furtunul va sta fixat. Adica nu va fi indoit si indreptat in mod permanent. Indoit o singura data si fixat.


» Post actualizat in 01 Mar 2015 18:33

Mda, am pus o intrebare ca la clasa a cincea... :wacko: Am scos mai intainte amortizorul din cutie si furtunul este destul de flexibil si se indoaie exact asa cum imi trebuie.

Eu mi-l aminteam mai rigid cand l-am scos ultima oara din cutie... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...