AlinAnicai Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Am montat pe hornetul meu Brembo Sinter. Nu sunt deloc dezamăgit, chiar le recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 CL xbk5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Care ar fi un top 5 al plăcuțele din punct de vedere al frânarii? Dacă xbk5 ar fi pe primul loc, următoarele 4 locuri care sunt? Cat de agresive sunt xbk5 cu discul? Întreb ca la 450 EUR un schimb de discuri, nu as vrea sa se consume în 2 sezoane. Vreau un compromis intre frâna bună și longevitatea discului, ma gândesc la locul 3-4 în top. Care ar fi o plăcută asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Antonio Ionescu Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Buna dimineata! Am achizitionat o Honda Cbr F3 si voiam sa intreb de unde as putea sa cumpar placute de fata si ce firme sunt bune, ulei si filtru ulei. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bucur Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut, numele meu este Andrei sunt la inceput de drum si as vrea si eu un sfat. Am un suzuki sv 650 din 99 trebuie sa schimb lichidul de frana. Care ar fii cel mai ok, dupa ce criterii sa il aleg?!? Multumesc anticipat. P.S schimbul il va efectua mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Scrie pe capacul de la "bidonasul" de pe ghidon, de regula Dot4, dar verifica, sa fii sigur. Dupa asta mergi la un magazin de piese auto si ceri un recipient mic (200 ml ajunge) din lichidul respectiv. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bucur Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Am inteles. Multumesc mult de tot. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) care este diferenta intre " placute de frana standard offroad" trw 64 lei, "standard" trw 113 lei si sinterizare trw 155-332 lei. Ma gandesc sa pun cele mai ieftine si io ca parlitu' . Are doua discuri mari pe fatza, presupun ca franeaza, nu are abs. Editat Iunie 30, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 (editat) care este diferenta intre " placute de frana standard offroad" trw 64 lei, "standard" trw 113 lei si sinterizare trw 155-332 lei. Ma gandesc sa pun cele mai ieftine si io ca parlitu' . Are doua discuri mari pe fatza, presupun ca franeaza, nu are abs. Eu am luat de la motomus si diferenta intre alea sinterizate si alea normale era de 10 lei/ set. Eu am MCB523SI . http://motomus.ro/piese-accesorii/frana-1/placute-frana/Set-placute-frana,-moto-Standard-Organic-Front-Rear-MCB523?CarVehicleId=146314 http://motomus.ro/piese-accesorii/frana-1/placute-frana/Set-placute-frana,-moto-Off-Road-Sintered-Front-Rear-MCB523SI?CarVehicleId=146314 Intrebare: e normal sa huruie ca toti dracii la franare si sa huruie putin in mers chit ca nu actionez frana? Cati km o sa faca asa? Editat August 3, 2017 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Salutare! Va cer parerea cu privire la schimb placute + disc (daca este cazul) Exista un semn de uzura pt discuri? De curand placutele s-au tocit probabil de tot si au inceput sa muste din buza discului. Eu unul am senzatia ca nu trebuie schimbat discul pe spate ci doar placutele, pun niste poze mai jos pentru a vedea despre ce e vorba. Daca e doar de schimbat placute, e nevoie sa dau roata jos? sau merge sa demontez fara a da jos roata? As incerca sa schimb eu placutele pentru a salva niste timp mai ales. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 discul parca ar mai merge... cand schimbi placutele trebuie neaparat sa cureti pistonul , sa nu-l impingi inapoi asa murdar , o periutza de dinti , 1 tub de brake cleaner (fara clor) au la lidl invata sa franezi ... CU FATZA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Salutare! Pana la urma am ales sa schimb cu 50 manopera la service caci am gasit sa imi schimbe pe loc. O sa insist cu curatatul pistonului. De franat franez simultan. Clar fatza o folosesc mai mult dar in unele cazuri la viteze mici cand sunt pe plecare de pe loc in trafic mai ciupesc doar spatele fiind in acceleratie. (Cand am o masina in fatza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Să îmi spui dacă îți curăță pistonul (și pe partea din spate, care nu e vizibilă). Sunt chiar curios. Acum deh, depinde la cine mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Salutare, in seara asta m am hotarat sa intreb si eu despre placutele de la trw sintetizate. Mai exact.. plăcuțele spate cred ca s au ars sau ceva, sunt cam albastre si au inceput sa scartaie de cand au căpătat culoarea asta pe partea de contact cu discul. Intrebarea mea e, mai sunt bune de ceva (eficiente)? Discul nu are vreo uzura deosebita sau ceva, este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Cred că sunt glazurate. Caută pe net despre acest fenomen. Și verifică etrierul (piston, glisiere etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Acum 14 minute, Lucian_M a spus: Cred că sunt glazurate. Caută pe net despre acest fenomen. Și verifică etrierul (piston, glisiere etc). Mecanismul de funcționare este ok, e curățat si verificat cu simt de raspundere. Prajeala asta a lor a rezultat in urma unei exploatări mai intense pe drumurile de munte ale patriei. Bag de seamă că nu au rezistat solicitărilor mele. Pe net am gasit ceva vag.. mai mult despre discuri decalite, albastrite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Dacă sunt albăstrite, atunci e posibil să fie decalite, ceea ce presupune schimbarea lor. Totuși verifică dacă roata se învârte ușor, fără să frece tare discul pe plăcuțe. Mulți ignoră jegul de pe pistonase, acestea putând călca aiurea sau nu se retrag cât trebuie. Mă rog, cineva priceput ar putea elucida misterul. Zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Asta ma încurca, daca se decalesc, implicit afectează proprietățile de eficienta la frânare, însă frânarea e acceptabilă inca. Ma îngrijorează faptul că am schimbat discurile si plăcuțele si pe fata (acelasi model de placute) Chiar asa teapa sa mi fi luat, sa nu reziste la temperaturi înalte perioada îndelungată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 (editat) Dar etrierul l-ai desfăcut/servisat? Ce marcă sunt discurile și plăcuțele? Editat Septembrie 18, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Etrierul, pistonasul e curățat, discul e cel original pe spate, plăcuțele trw lucas sinter (Le am cumparat in ideea ca ar fi mai moi, având brembo ceramice albastre care mi provocau uzura mai multa discului) Pe fata unde am inlocuit discurile si plăcuțele n am apucat sa fac nici 2km cu ele, sper sa nu se duca dracu si plăcuțele alea, aceeași marcă/model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 In cazul asta, e posibil sa fie fake placutele. Altceva nu-mi vine in minte. Eu, care merg mai mult cu pasager (si bagaje cat pentru un pluton) si ma tin placutele minim un sezon, inca n-am dat peste placute fake. Le iau in special de la motodiscount, tot Brembo albastre, au cam ucis un pic discurile fata, dar deh- greutate mare, km multi. Imi dau comanda de discuri si placute Brembo, vreo 16,3 mil in total, de pe autofarm.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) A mai patit cineva asa ceva?Am schimbat placutele in urma cu 2 saptamani inainte sa plec in concediu, timp in care am facut sub 2000km pana cand am inceput sa aud un huruit urat, cand am verificat placuta din dreapta era praf si mi-a uzat rau de tot discul (se vede pilitura metalica) iar cea din stanga pare si ea uzata dar mai are carne.Sa fie placutele Ferodo niste mizerii sau sa fi dat buleala mecanicul? Editat Septembrie 19, 2019 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Nu-s eu specialist dar parca-s trase cu raspila. Cu micrometrul verifica ce grosime mai ai,poate reusesti sa salvezi macar discul(rile). De unde le-ai achizitionat sau ce marca is mai exact? Sa stiu si sa ma feresc Sezonul e pe gata asa ca ai timp la iarna sa le dai de cap.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) Placutele sunt Ferodo, daca te uiti cu atentie pare ca prin cele 2 gauri de la placute a iesit foarte mult material si pare si crapat, tare mi-e ca ori sunt fake ori de calitate foarte proasta.Placutele le-am schimbat pentru ca cele vechi cam erau uzate (mai aveau destul de putina carne) si mi-e greu sa cred ca se blocheaza etrierul pentru ca simteam motocicleta.A trebuit sa ma intorc fara frana spate din Croatia in Romania (mi-a fost greu ca imi venea mereu sa o apas din reflex) timp in care verificam discul sa vad daca se incinge insa era rece semn ca pistonasele de la etrier nu raman blocate. Editat Septembrie 19, 2019 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Am găsit ceva asemănător din cauza unui ghidaj al etrierului gripat. O plăcută la fier, cealaltă cam pe la jumate. Riderul nu simțise nimic anormal înaintea zgomotului de fier pe fier. Se pare că frânăm prea mult cu spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.