Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

Etrierul, pistonasul e curățat, discul e cel original pe spate, plăcuțele trw lucas sinter (Le am cumparat in ideea ca ar fi mai moi, având brembo ceramice albastre care mi provocau uzura mai multa discului)

Pe fata unde am inlocuit discurile si plăcuțele n am apucat sa fac nici 2km cu ele, sper sa nu se duca dracu si plăcuțele alea, aceeași marcă/model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 650
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul asta, e posibil sa fie fake placutele. Altceva nu-mi vine in minte. Eu, care merg mai mult cu pasager (si bagaje cat pentru un pluton) si ma tin placutele minim un sezon, inca n-am dat peste placute fake. Le iau in special de la motodiscount, tot Brembo albastre, au cam ucis un pic discurile fata, dar deh- greutate mare, km multi. Imi dau comanda de discuri si placute Brembo, vreo 16,3 mil in total, de pe autofarm.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai patit cineva asa ceva?Am schimbat placutele in urma cu 2 saptamani inainte sa plec in concediu, timp in care am facut sub 2000km pana cand am inceput sa aud un huruit urat, cand am verificat placuta din dreapta era praf si mi-a uzat rau de tot discul (se vede pilitura metalica) iar cea din stanga pare si ea uzata dar mai are carne.Sa fie placutele Ferodo niste mizerii sau sa fi dat buleala mecanicul?

IMG_20190914_084606.jpg

IMG_20190914_084327.jpg

Editat de Minu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s eu specialist dar parca-s trase cu raspila. Cu micrometrul verifica ce grosime mai ai,poate reusesti sa salvezi macar discul(rile). De unde le-ai achizitionat sau ce marca is mai exact? Sa stiu si sa ma feresc🤨  Sezonul e pe gata asa ca ai timp la iarna sa le dai de cap.Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele sunt Ferodo, daca te uiti cu atentie pare ca prin cele 2 gauri de la placute a iesit foarte mult material si pare si crapat, tare mi-e ca ori sunt fake ori de calitate foarte proasta.Placutele le-am schimbat pentru ca cele vechi cam erau uzate (mai aveau destul de putina carne) si mi-e greu sa cred ca se blocheaza etrierul pentru ca simteam motocicleta.A trebuit sa ma intorc fara frana spate din Croatia in Romania (mi-a fost greu ca imi venea mereu sa o apas din reflex) timp in care verificam discul sa vad daca se incinge insa era rece semn ca pistonasele de la etrier nu raman blocate.

Editat de Minu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit ceva asemănător din cauza unui ghidaj al etrierului gripat. O plăcută la fier, cealaltă cam pe la jumate. Riderul nu simțise nimic anormal înaintea zgomotului de fier pe fier. Se pare că frânăm prea mult cu spatele... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot așa și eu, fața are cred +50%, spatele îmi ajunsese la fier. Egal însă, că e totul curat și gresat. La fel, același tip de plăcuțe față și spate, montate deodată când am achiziționat mobra. Acum am început să folosesc mai puțin spatele, normal însă că la o frânare de urgență le folosesc pe ambele. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
La 19.09.2019 la 6:42, Minu a spus:

A mai patit cineva asa ceva?Am schimbat placutele in urma cu 2 saptamani inainte sa plec in concediu, timp in care am facut sub 2000km pana cand am inceput sa aud un huruit urat, cand am verificat placuta din dreapta era praf si mi-a uzat rau de tot discul (se vede pilitura metalica) iar cea din stanga pare si ea uzata dar mai are carne.Sa fie placutele Ferodo niste mizerii sau sa fi dat buleala mecanicul?

IMG_20190914_084606.jpg

IMG_20190914_084327.jpg

Am patit ceva asemanator. Dar in cazul meu a fost pompa de frana. Dupa ce am schimbat garniturile si pistonul nu am mai avut problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De atunci cred ca am mai facut 2-3000 Km de cand le-am schimbat iar cele noi arata tipla, adica fix cat am facut cu alea de s-au facut praf, deci alea ori erau proaste ori facaturi pentru ca am facut fix acelasi nr. de Km ca cele actuale care sunt in stare perfecta (in plus la alea vechi le-am folosit Romania-Bulgaria-Muntenegru-Bonia)-iar in Croatia au cedat, deci va dati seama cam cat de agresiv am putut merge avand in vedere ca eram in concediu cu o tona de bagaje pe motocicleta.

 

L.E:Am gasit o poza, priviti in ce hal aratau dupa 2000 si ceva de km.

IMG_20191012_183501.jpg

Editat de Minu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu mai stiu, dar parca la modelul 600RR nu are etrier cu 2 pistonase?Nu prea se observa in poze, insa nici cealalta placuta nu arata mai bine, mai avea fff putin material pe ea pana sa ajunga la fier si se farama destul de usor chiar si cu unghia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca la masini gasesti o sumedenie de placute de frana si cu pret bun, la mobre se pare ca este o adevarata aventura sa gasesti in Romania placute de frana brand bun si cu un pret decent raportat la marimea lor.

 

Asadar va rog un sfat de unde pot achizitiona placute frana ATE, Ferodo sau Carbon Lorraine pentru Suzuki V-Strom. 

 

Pana acum nu am gasit la nimeni asa ceva prin Bucuresti, doar TRW au fost gasite, din brandurile stiute, iar cele originale se duc la un pret mult prea exorbitant. 

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, yglos a spus:

Daca la masini gasesti o sumedenie de placute de frana si cu pret bun, la mobre se pare ca este o adevarata aventura sa gasesti in Romania placute de frana brand bun si cu un pret decent raportat la marimea lor.

 

Asadar va rog un sfat de unde pot achizitiona placute frana ATE, Ferodo sau Carbon Lorraine pentru Suzuki V-Strom. 

 

Pana acum nu am gasit la nimeni asa ceva prin Bucuresti, doar TRW au fost gasite, din brandurile stiute, iar cele originale se duc la un pret mult prea exorbitant. 

De ce nu le cumperi online?  Sunt destui care aduc CL la comanda. Vrei doar din Bucuresti....?

https://www.motoemotion.ro/placute-de-frana-moto/placute-frana-fata-2256xbk5-carbone-lorraine.html

150 + 20 livrare

172 si le cumperi in bucuresti, ridici din magazin. Tot acelasi drac.

Ti se pare mult sa dai 170 lei pe un set de placute de frana? 

Ce am dat in link e doar de exemplu, vezi sa iei pentru modelul tau de moto :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu avem inca in Romania magazine online serioase gen autokarma sau e-piesa, care sa aduca piese si consumabile pentru toate tipurile de motociclete in x puncte de lucru din Romania. Suntem la nivelul anilor 90 in domeniul moto, cand piesele de masini se gaseau greu si erau foarte scumpe din acest motiv, caci nu era concurenta adevarata.

 

Peste vreo 10 ani probabil ca o sa ajungem si noi la un nivel decent pe domeniul moto.

 

Iar acum revenind la subiect, am vorbit la motoemotion si nu au acele placute pentru al meu model, nici nu existau pe site inca de ieri. Deci problema era stiuta de mine, din cauza asta am scris aici.

 

Referitor la preturi, da, sunt (nu mi se pare) nesimtit de mari, ca la toate consumabilele moto. 

Cand la un autoturism te costa un SET de 4 placute de frana dimensiuni de x ori mai mari ca cele moto incepand de la 50 de lei si mergand pana la 140-200 de lei cele mai bune care in opinia mea sunt ATE (pentru turisme), este incacceptabil sa dai 170 de lei pe doua rahaturi mici de placute frana moto.

 

Sunt nesustenabile economic aceste preturi la consumabile moto prin Romania, cu muuuult peste valoarea lor de productie. Pretul corect la doua placute frana moto este intre 30-40 de lei, iar asta la unele bune.

 

Stiu ca deocamdata nu se gasesc la acest pret cinstit din motivele de mai sus, dar situatia se va schimba odata cu aparitia unor magazine online serioase pe parte moto.

 

Nu ar fi rau ca cele doua existente cu o retea mare de magazine pe parte auto, sa deschida si pe moto activitatea, caci o sa fie cerere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut,vreau sa cumpar un set de garnituri( 2bucati o-ring profil patrat 3mm int 32mm) si  2 buc. aparatori de praf ,mansete,(dimensiuni ~27/42 ) pentru un etrier Grimeca precum cel din poze. Pistonasul  are diametrul de 32 mm si inaltimea de 16mm. Acestea sunt montate la roata unui atas de Goldwing `87 ,si nu pot sa le comand dupa specificatiile motocicletei.

Pe siteul oficial al producatorului atasului nu gasesc piese de schimb,am comandat chitul de reparatie inclusiv placute pe un site de oldtimere,placutele s-au potrivit,nu si "gumele".I-am contactat sa-mi trimita piesele bune,dar ei sustin ca cele trimise sunt ok.(pe site singura cota data  era ext pistonasului de 32 mm ceea ce e corect) Maine le trimit garniturile inapoi.

Acuma vine si marea intrebare :stie cineva cum pot comanda piesele dupa cote,sau eventual daca stie cineva cum pot afla pe ce model de motocicleta/scuter a mai fost montat asa ceva ca sa le pot comanda?Mersi.

2021_0715_181045_001.JPG

2021_0715_181107_003.JPG

2021_0715_181056_002.JPG

2021_0714_202627_004.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Sunt în aceeași categorie.

Da, asta știu. Ideea e că am luat 🏍 cu Brembo roșii ( au ~80% "carne") dar nu prea îmi place cum frânează (etriere complet revizuite, lichid, chestii) și voiam să aflu dacă merită să schimb cu TRW de care am avut pe alte 🏍🏍 și de care am fost f mulțumit, sau să mă consolez că atât poate 🏍 asta să frâneze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Contează foarte mult ce discuri ai pe ea.

Întotdeauna frânarea cea mai bună este în tandem de același producător.

Sunt materiale și temperaturi corelate etc.

Dacă identifici ce discuri ai mergi pe același brand de plăcuțe și vezi ce îți apare în catalogul lor.

Dacă nu, ia orice și faci un compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Întotdeauna frânarea cea mai bună este în tandem de același producător.

Am experimentat acum mulți ani tandem ferodo... Jale!

Discurile par originale și combinația original - TRW sinter a funcționat perfect pe alte 🏍🏍 pe care am mers sau le-am deținut. Cu Brembo nu am avut experiențe până înprezent și de aia întreb. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 14.02.2023 la 0:13, ENEOS a spus:

Brembo roșii vs TRW sintetizate (SV), care frânează mai bine? 🤔

Am pus Brembo rosii sinterizate pe SV1000 (totul ca la carte, cu etrieri curatati etc) si, sincer, a fost sub asteptari. Initial am zis sa astept sa se pasuiasca, dar nu s-a schimbat prea mult in bine, au mai dezvoltat si un scartait pe final de franare, ca o crepitatie enervanta...desi era vaselina, totul cum trebuie.

Partea proasta e ca trebuie sa imi schimb si eu la Tuono si, avand totul Brembo, ma gandesc sa iau tot rosii, ca poate o fi cu noroc de data asta 🤦

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...