Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

e normal, "asa face ele" :unsure: au radiatorul comun cu gsxr750, rf900, gsxr1100. iarna fac nasol. sau ma rog, sub 10-15 grade cand nu merg ele cum trebuie pana nu se incalzesc si daca faci drumuri iti recomand cu caldura cartonul peste radiator. oricum pana si vara este bine sa le lasi macar 5 minute sa se incalzeasca. nu apa, apa se incalzeste relativ repede. uleiul sa se incalzeasca. are si racitor de ulei. este in sistemul de racire cu apa. teoretic apa si uleiul au aceeasi temperatura, practic uleiul dupa ce se incalzeste e ceva mai cald decat apa din radiator.

 

am citit si in cartea de service, cica zic ei asa:

- termostatul incepe sa se deschida la 76.5C

- la 90C e deschis complet

- ventilatorul incepe sa se invarta la 105C

 

eu stiu ca ventilatorul pornea cand acul de la indicator era la jumate, deci daca acolo insemna 105C, atunci este posibil ca pe albastru sa insemne 90.

 

si am mai gasit cum se poate testa acul ala:

- se scoate firul negru cu gri de pe ceas si se pune la masa - aici acul ar trebui sa se duca pe H

- se ia o rezistenta de 153.9 Ohmi si se pune intre ceas si firul negru cu gri - acul ar trebui sa fie la minim

- se ia o rezistenta de 16 Ohmi si se pune la fel intre ceas si fir, si acul ar trebui sa fie la trei sferturi.

toate astea cu contactul pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Gata si bateria. 185 lei una bucata baterie Bosch de 8 Ah. Si daca tot a fost o zi de bibilit motorul, am schimbat si becul de la far cu un Philips VisionPlus si 2 beculete in bord care erau arse. Si nu trebuie demontat bordul ci doar plasticele din jurul lui. Nici parbrizul nu trebuie dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si bateria. 185 lei una bucata baterie Bosch de 8 Ah. Si daca tot a fost o zi de bibilit motorul, am schimbat si becul de la far cu un Philips VisionPlus si 2 beculete in bord care erau arse. Si nu trebuie demontat bordul ci doar plasticele din jurul lui. Nici parbrizul nu trebuie dat jos.

 

 

 

adi se vede mai bine cu becu ala philips decat cu cel stock? ca ma bate si pe mine gandul..si de unde ai luat becul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
adi se vede mai bine cu becu ala philips decat cu cel stock? ca ma bate si pe mine gandul..si de unde ai luat becul?

 

cu vision plus ceva mai bine. cu x-moto mult mai bine. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul stock era tot philips, dar facea o lumina slaba si galbena. Asta VisionPlus face lumina mai puternica si mai spre alb. Oricum se merita 25 lei la carrefour. Au si x-TremeVision si BlueVision dar sunt de 2 ori mai scumpe si nu cred ca fac de doua ori mai multa lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema, cred.. acul de la temperatura sta pe albastru cand sunt in mers, am facut vreo 160km si tot acolo era indiferent de cum mergeam. am masurat temperatura pe cilindri cu un termometru cu laser si era la 98grade cand depasea putin gradatia albastra.

e normal asa sau e stricat ceasul ala?

 

 

stai linistit ca si eu cand am luat-o am facut 1000km in ziua respectiva si la fel nu s-a desprins acu de zona albastra..initial am zis ca e ceva in neregula..dar de fapt asa e racirea lor...tin minte ca la honda care am avut-o inainte pe vremea asta tot asa nu vroia sa treaca acul mai sus de zona albastra...

 

acum doar ce am venit de la plimbare si tot asa nu s-a desprins acu de zona albastra..si am chinuit-o ceva prin oras..

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca si eu cand am luat-o am facut 1000km in ziua respectiva si la fel nu s-a desprins acu de zona albastra..initial am zis ca e ceva in neregula..dar de fapt asa e racirea lor...tin minte ca la honda care am avut-o inainte pe vremea asta tot asa nu vroia sa treaca acul mai sus de zona albastra...

 

acum doar ce am venit de la plimbare si tot asa nu s-a desprins acu de zona albastra..si am chinuit-o ceva prin oras..

 

Confrm si eu cele spuse. La temperaturi mici (sub 15 grade) acul de la temperatura nu se ridica mai mult de zona albastra (stand pe loc), iar in mers coboara pana la minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Becul stock era tot philips, dar facea o lumina slaba si galbena. Asta VisionPlus face lumina mai puternica si mai spre alb. Oricum se merita 25 lei la carrefour. Au si x-TremeVision si BlueVision dar sunt de 2 ori mai scumpe si nu cred ca fac de doua ori mai multa lumina.

 

 

eu vorbeam de x-moto, nu de x-tremevision :unsure: o sa fac o poza cu vision plus si cu x-treme moto cu soarele in spate. e ceva diferenta :blink:

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba ce morTii masi sa aibe oare motoru meu ... meream pe clujului si s`o oprit motoru ... am crezut ca nu mai am benzina (desi ii mai mult de jumate rez) am trecut pe rezerva . .am dat automat .. nimic ... porneste si apoi se opreste sta 2-3 secunde si moare ... deci am facut cu nervii .... l`am lasat acolo vreo 4 ore apoi cand am mers iar ... o pornit o stat 1 minut pornit ... si apoi o murit iara :| ........ amu l`am lasat la unu in casa acolo pe clujului m`o lasat sa il bag la el in casa (om de treaba) ... oai ciuda mii acuma cand ii mai cald :| ............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba ce morTii masi sa aibe oare motoru meu ... meream pe clujului si s`o oprit motoru ... am crezut ca nu mai am benzina (desi ii mai mult de jumate rez) am trecut pe rezerva . .am dat automat .. nimic ... porneste si apoi se opreste sta 2-3 secunde si moare ... deci am facut cu nervii .... l`am lasat acolo vreo 4 ore apoi cand am mers iar ... o pornit o stat 1 minut pornit ... si apoi o murit iara :| ........ amu l`am lasat la unu in casa acolo pe clujului m`o lasat sa il bag la el in casa (om de treaba) ... oai ciuda mii acuma cand ii mai cald :| ............

 

 

verifica releul pompei de benzina :unsure: ala e dus. cand apesi pe butonul de la demaror merge pompa dar dupa aia, cu motorul in mers nu mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti. de unde pot sa fac si eu rost ed un rezervor bun? Al meu e plin de rugina si nu reusesc sa il curat cum trebuie. am curatat de vreo 3 ori pana acum si rezervorul si carburatoarele si mam cam saturat. As vrea sa il schimb. DAca poate cineva sa ma ajute lasati-mi mes va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti. de unde pot sa fac si eu rost ed un rezervor bun? Al meu e plin de rugina si nu reusesc sa il curat cum trebuie. am curatat de vreo 3 ori pana acum si rezervorul si carburatoarele si mam cam saturat. As vrea sa il schimb. DAca poate cineva sa ma ajute lasati-mi mes va rog

 

 

Uite aici. Si se potriveste, din cate stiu eu, la toate motorizarile.

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica releul pompei de benzina :unsure: ala e dus. cand apesi pe butonul de la demaror merge pompa dar dupa aia, cu motorul in mers nu mai merge.

 

unde as putea da de releul ala ... ca nu prea ma pricem la ele si cam cum arata ? ..

 

 

 

defapt cred ca oricum maine vine traileru si il duce ... :| alti bani alta distractie ............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
unde as putea da de releul ala ... ca nu prea ma pricem la ele si cam cum arata ? ..

 

 

 

defapt cred ca oricum maine vine traileru si il duce ... :| alti bani alta distractie ............

 

 

in corpul pompei de benzina :unsure: are un contact pe platini, oarecum ca la dacie. pe ala il poti curata. releul pompei de benzina propriu-zis este in aceeasi cutie cu releul de pornire. este in partea dreapta a motorului, chestia aia in care intra firul rosu (+) de la baterie si are si o siguranta de 30 A pe el. daca e ala trebuie schimbat. ca sa il verifici scoti + de la demaror (singurul fir care vine pe demaror) si il tii departe de orice masa, scoti furtunul de benzina din carburatoare si apesi pe "start". daca scuipa benzina pune la loc + pe demaror si lasa furtunul de benzina scos. dupa ce porneste motorul (porneste fara furtun, mai si merge macar 5 minute la relanti daca-s carburile pline) vezi daca arunca in continuare benzina. daca nu, curata platinile. daca si cu ele curatate nu arunca se schimba releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca postez aici, dar anunt cu durere in suflet ca trebuie sa imi vand iubirea pe care am ingrijit-o timp de doi ani de zile, din pacate sunt nevoit sa-l dau, nu intru in detalii, motoru e foarte bun lasand la o parte kilometrii, nu am facut smekerii cu el (burnouturi, wheelie si alte prostii), l-am folosit ca motor de touring, plimbari lungi si lejere ...

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-180140.html

 

Sa ne auzim cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Are cineva setarile de la telescoape pt rf-ul de 600?

Vad ca pentru gixer gasesc, da pt rf nimic..

 

 

22 mm de la jugul superior pana la marginea telescopului, fara capacul care tine arcul pus. pretensionarea arcului la 3. oricum sunt cam tari amortizoarele de rf, sunt de vis in schimb pe drumuri bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta astea: (sunt pt rf de 400 dar in afara de motor cred ca setarile sunt la fel la toate motorizarile)

 

 

 

- Appearance

Total length: 2,115mm (as for falcon 2,140mm)

Full-width: 700mm (as for CB400 725mm)

Total height: 1,180mm

Wheel base: 1,430mm

Roadspace: 115mm

Seat high: 775mm

Dry weight: 186kg (as for falcon as for 215Kg and HONDA CB400 188Kg)

Fixed area fuel economy: 36.5km/L (it is based on to 60km/h Hirati travelling and the catalog.)

General road: 15.5km/L

Highway: 20.0km/L

My machine: 17.0km/L

250Km it can go with full tank. If reservation is used, 300Km goes, probably will be.

Minimum turning radius: 3.2m

Fixed capacity: 2 names

 

- Inside

Engine type: K712 water cooling 4 cycles parallel 4 cylinders

(As for HONDA CB400 water cooling 4 stroke parallel (inline) 4 cylinders)

Valve system: DOHC 4 valves

Total cubic displacement: 398cc

As for catalog statement 400cc

Inside diameter ## distance: 56.0Ă40.4mm

Compression ratio: 11.8

The highest output: 39kW (53) /11,000rpm

Largest torque: 37N m (3.8) /9,500rpm

[kiyahu] ? letter type: BST32

Main bore diameter: 32mm

Carburetor distinction hallmark: RF400RP=21EA

RF400RV=21EB

Idling rpm

1,300rpm (after the warming up)

Main jet (MJ): RF400RP=#100

RF400RV=#97.5

Main air jet (MAJ): ?0.8

Jet needle (JN): 5EZ54-2

Needle jet (NJ): P-3

Pilot jet (PJ): #32.5

Bypass (BP): ?0.8Ă3

Pilot outlet (PO): ?0.7

Valve seat (VS): ?1.5

Starter jet (GS): #25

Pilot screw (PS): Master adjusting (approximately 1 revolution resetting)

Pilot air jet (PAJ): ?1.25

Play of throttle cable: 2~4mm (grip rotary quantity)

 

- Drive

Starting system: Self system

(As for HONDA Cub kick system)

Ignition system: Full transistor

Lubricating system: Wet sump

Lube capacity: 3.7L

Fuel tank capacity: 17L (as for ? 22L)

Clutch type: Wet multiple plate coil springs

Transmission type: Regular gearing type 6 step return

 

- Framework

Frame type: Diamond

Caster: 25°00 '

Trail: 109mm

Brake type (before) hydraulic type double disk

Brake type (after) hydraulic type disk

Tire size (before) 120/70R 1758 H

Tire size (after) 160/60R 1769 H

Steering angle left and right 30°

 

- Clutch

 

Transmission gear ratio

Low 3.363

2nd 2.307

3rd 1.750

4th 1.437

5th 1.250

Top 1.136

Back -

(As for HONDA GOLDWING there is the back)

 

Drive chain

Type DID 525V9 and RK 525SMOZ2

Link several 110

Length 317.5 between 20 pitches

Looseness (at the time of empty car, sight ? stunt ?) 25~35

 

Height 65~75 of gear shifter

Carburetor type BST32

Main bore diameter 32mm

Idling rpm 1,300rpm

Main jet #100

Main air jet ?0.8

Needle jet P-3

Pilot jet #32.5

Bypass ?0.8Ă3

Pilot out ?0.7

Starter jet #25

Pilot screw master adjusting (approximately 1 revolution resetting)

Pilot air jet ?1.25

Play 2~4mm of throttle cable (grip rotary quantity)

 

- Electric

Ignition timing: 15/1300BTDC/rpm

Firing order: 1?2?4?3?

Sparkplug: Type NGK: CR8EK ND: U24ETR

Ignition opening 0.6~0.7

Battery type: YTX9-BS

Capacity 8 (10) Ah

Electrolyte relative importance 1.32 (20?)

Fuse

HEAD HI: 15A

HEAD LO: 15A

IGNITION: 10A

SIGNAL: 15A

TAIL: 10A

MAIN: 30A

Valve

Headlight

HI: 60w

LO: 55w

License lamp: 5w

Tail lamp: 5w

Stop lamp: 21w

Turn-dignal lamp: 21w

Speedometer lamp: 3wĂ2

Tachometer lamp: 3wĂ2

Temperature gauge lamp: 3w

Turn-dignal pilot: 3w

High beam pilot: 3w

Neutral pilot: 3w

Oil pilot: 3w

Fuel pilot: 3w

 

Brake + foil FRONT REAR

Brake disk plate thickness 4.5 5.0

Master cylinder bone 12.700~12.743 12.700~12.743

Master cylinder piston major diameter 12.657~12.684 12.657~12.684

Brake caliper cylinder bone 25.400~25.450 38.180~38.256

Brake caliper piston major diameter 25.335~25.368 38.098~38.148

 

- Tire

 

Height of [riaburekipedaru]: 50~60

Play of front brake lever: 5~20

Front brake lever adjuster: Graduation 2

Rear - brake pedal free movement: 5~15

 

Thickness of brake disk plate

Standard value, use limit

Nosewheel: 4.5 4.0

Rear wheel: 5.0 4.5

Wobble of brake disk plate (rear wheel): - 0.30

Inside diameter of master cylinder

Nosewheel: 12.700~12.743, -

Rear wheel: 12.700~12.743, -

Major diameter of master cylinder piston

Nosewheel: 12.657~12.684, -

Rear wheel: 12.657~12.684, -

Inside diameter of brake caliper cylinder

Nosewheel: 25.400~25.450, -

Rear wheel: 38.180~38.256, -

Major diameter of brake caliper piston

Nosewheel: 25.335~25.368, -

Rear wheel: 38.098~38.148, -

Wobble of wheel rim

Nosewheel: Side & length 3.0

Rear wheel: Side & length 3.0

Wobble of axle shaft

Nosewheel: - 0.25

Rear wheel: - 0.25

Tire size

Nosewheel: 120/70 R 1758 H

Rear wheel: 160/60 R 1769 H

Tire type

Nosewheel: Bridgestone CYROX17

Rear wheel: Bridgestone CYROX20

 

Tire wear limit () inside recommendation value

Nosewheel -, 0.8 (1.6)

Rear wheel -, 0.8 (2.0)

 

Before the travelling pneumatics (kg/cm3)

Nosewheel: 2.25

Rear wheel: 2.50

 

 

Suspension

Front fork stroke 120

Degree of freedom of spring 403

Oil level 115

Oil type SS8 number

Oil level 480cc

Inner tube major diameter ?41

Inner tube inside diameter ?42

Rear shock extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (as for standard 2nd step)

Rear wheel movable quantity 136

 

Standard value, use limit

Front fork stroke

120?-

Free length of front fork spring

403?386.3

Front fork oil level (there is no spring)

(At the time of most compression fuel level from inner tube top)

115?-

Type of front fork oil

SS8 number

Oil level of front fork

480cc

Major diameter of front fork inner tube

?41, -

Major diameter of front fork outer tube

?42, -

Rear - shock absorber extension side attenuation adjuster

4 gradual pitch integral expression (2nd step)

[riahoiru] movable quantity

136?-

Wobble of [suinguamupipotsutoshiyahuto]

-?0.25

 

- Fuel

Fuel + motor oil

Type unleaded regular gasoline of gasoline

Fuel tank capacity 17L

Reservation: Contingency fuel capacity approximately 4L

At the time of indicator lamp illumination remaining amount approximately 5L

For a while, the point being, and it goes out and repetition of the point [ku] - > while it lights up - > the vehicle stops

Type of motor oil <SUZUKI>X tar oil TYPE04

With DS with 2L 980 Yen!

[ekusutaoirusuha] ? [te] ? Lax

Motor oil capacity:

At the time of oil exchange 2900cc

At the time of oil filter exchange 3200cc

At the time of engine disassembly 3700cc

Cooling water flow reservoir tank 250cc

Engine side 2200cc

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...